Vladlen m50b28turbo
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- …
- 81
- chevron_right
Vaine, viens no lielākajiem motivātoriem, kāpēc nevaru sadzīvot ar mazmotoriem un tiek domāts par iespējām pacelt jaudu. Anormāli patīkama sajūta atstāt aizmugurē turīgo papucīšu atvases ar e60tajiem.-AF- rakstīja:Jo auto driftā nebrauks, tik cik paspolēs pa trasi un pavilks uz zara biezīšu auto un vīlētas ceškas tedeEškas
Vladlen, āsom darbs, pa smuko salikts, ir no kā smelties idejas.
Nezināju, ka e60 2017ajā skaitās kaut kāds baigi ekskluzīvais autoBaker rakstīja:
Vaine, viens no lielākajiem motivātoriem, kāpēc nevaru sadzīvot ar mazmotoriem un tiek domāts par iespējām pacelt jaudu. Anormāli patīkama sajūta atstāt aizmugurē turīgo papucīšu atvases ar e60tajiem.
Vladlen, āsom darbs, pa smuko salikts, ir no kā smelties idejas.
Offtopic
Ir kāds reāls piemērs, kur tas sūds patiešām strādā, nevis tikai bezjēgā griež nost jaudu un atcērtot sajūgu slāpst nost?-AF- rakstīja:Tracktion controls tēmu atrisinās
Nu tas bija kā primitīvs piemērs, kas pirmais ienāca prātā, jo nesen tieši tā gadījās, ka 2 tādi kadri vizinājās ar tādu un pie luksafora domāja, ka manu pēc papīrim 2.0 varēs noskriet. Otrs vēl pagaidām smieklīgs bija, kad skrējos ar s line audi un blakus sēdēja meitene čalim. Pie nākamā luksafora izskatījās tā, it kā viņa gribēja pārsēsties.Agnis rakstīja:Nezināju, ka e60 2017ajā skaitās kaut kāds baigi ekskluzīvais autoBaker rakstīja:
Vaine, viens no lielākajiem motivātoriem, kāpēc nevaru sadzīvot ar mazmotoriem un tiek domāts par iespējām pacelt jaudu. Anormāli patīkama sajūta atstāt aizmugurē turīgo papucīšu atvases ar e60tajiem.
Vladlen, āsom darbs, pa smuko salikts, ir no kā smelties idejas.
Offtopic
Pazińa Tallinā ar e30 jau gadiem brauc dragrace , jo īpaši slapja quatras baksta laukāBUHARDI rakstīja:Ir kāds reāls piemērs, kur tas sūds patiešām strādā, nevis tikai bezjēgā griež nost jaudu un atcērtot sajūgu slāpst nost?-AF- rakstīja:Tracktion controls tēmu atrisinās
Youtube laikam varētu atrast no esti drag jeb EDRA fb mājaslapā
Ja nebūtu, netērētu es tam vairākus simtus eirīšu lai uzlikt vadību korvet un tādu opciju
Un nē jaudu vińš negriež nost kā asc
Vińam teorētiski katram segumam ir jātaisa karte. Bet var daudz maz optimālu +- 20-25% wheel spinu atregulēt lai atłauj griezt un ar to jau būs liela starpība
Ir ļoti labi traction control setup. 0% wheel-spin, 20% utml. Mega cool imho. Un strādā tas viss ļoti labi.
cooleru kronšteins
Pamazam kraju detalas prieks kolektora. Sodien nopirku baltas lampas vieta smouked, dark smouked miglas un smouked pagriezienus, koroce pilna smouked paka..
Motortelpa pagaidam izskatas sadi...
Motortelpa pagaidam izskatas sadi...
tiešām seksuāli!
top mount kolektors bus?
Tas diezgan pašsaprotami.gutta rakstīja:top mount kolektors bus?
Drīzāk apakšā turbini liks. Lai jautrākfunkyasshit rakstīja:Tas diezgan pašsaprotami.gutta rakstīja:top mount kolektors bus?
95% ka bus top mount, jo apaksa gemorojs ar izpludi, tur vajag tad kronsteinu partaisitYro rakstīja:Drīzāk apakšā turbini liks. Lai jautrākfunkyasshit rakstīja:Tas diezgan pašsaprotami.gutta rakstīja:top mount kolektors bus?
Bottom mount labāks izsvarojumam un vieglāk dabūt vienādu garumu, kas nav ļoti garš, bet tur viss ir caur dirsu un labākajā gadijumā kronšteinu vajag pārtaisīt, lai pašam ērtāk, bet tas atkal sabojā TA variantu.
P.S - arī ar bottom mount īsāks downpipe un kopējā temp. motortelpā ir zemāka.
P.S - arī ar bottom mount īsāks downpipe un kopējā temp. motortelpā ir zemāka.
Apakšā neiesaku likt, jo tur var sanākt problēmas ar Turbo eļļas atteci, ja nu vienīgi urbj caurumu blokā, vai lieto oil scavenge pump..
Tā turbīna nelien apakšā labifunkyasshit rakstīja:Bottom mount labāks izsvarojumam un vieglāk dabūt vienādu garumu, kas nav ļoti garš, bet tur viss ir caur dirsu un labākajā gadijumā kronšteinu vajag pārtaisīt, lai pašam ērtāk, bet tas atkal sabojā TA variantu.
P.S - arī ar bottom mount īsāks downpipe un kopējā temp. motortelpā ir zemāka.
Bez kronšteina parbūve tad neuzlikt, bet kronšteina parbūve ir nereāls gemītis un pikis iekš TA
Bottom mount T3 GT30 bez cita kronšteina vajadzētu ielīst.
Kada jēga no turbo ja nevari atvert kapotu un uz vinu paskatities, pakaifot
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Stealth look arī nav ne vainas, ka neredzi ne IC, ne turbo.
Delj ta ka zem haubes bus maz vietas iepirkts no e38 intensive bacoks 0.8l
Un ta ka no e36 nav iespejams atrast laba stavokli rekaro, nopirku tomer no e46 angla, manuprat izcila stavokli :)
Un ta ka no e36 nav iespejams atrast laba stavokli rekaro, nopirku tomer no e46 angla, manuprat izcila stavokli :)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- …
- 81
- chevron_right