Jāņa 323t (M50TU2B23 turbo, MS43)

Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 

26 Aug 2015, 18:08

Izdarītas lietas:
  • uzlikts metinātais reduktors 3.64,
    eļļas radiators stūres pastiprinātājam,
    jauna eļļa pastiprinātājam,
    priekša pacelta nedaudz augstāk, bišķīt esmu par daudz pacēlis, jālaiž atpakaļ lejā par apm. pusi no tā ko pacēlu,
    R16 priekšā ar 205/45 riepām.
    uzlikts atpakaļ stabilizatora stienis priekšā ar Mondeo atsaitēm, lai derētu stienim bija jāizurbj caurumi priekš atsaitēm tuvāk mašīnas priekšai,
    uzlikta glāžu atsaite priekšā.
    Uzlikta blakussēdētājam sportsitze,
    šoferim Recaro krēsls ar regulējamo atzveltni, bet jāpārtaisa stiprinājumi. :lol:
Ko vajag:
  • Pastiprinātāja sūknis galīgi mirst nost,
    vajag centrējošos gredzenus priekš R16,
    vel joprojām ik pa laikam izmet kļūdu par droseli, sāk šķist ka droselei nebija nekādas vainas un vados ir kkur īsais.
    Uzstādīt m54b30 ieplūdes sadaleni,
    izpūtēju heatwrapot.
BIju uz velvienu treniņu Biķerniekos un arī uz Rullīti. Rullītī sapratu ka 3.5bar riepās pūst braucot pa trasi ir stipri par daudz, nākošreiz ne vairāk par 2bar. Kādas bildes no Biķerniekiem ir. No Rullīša tikai briesmīgi nofilmēti video, kurus nav jēgas likt. :lol:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Jānis.P - 27 Aug 2015, 11:48, kopā labots 1 reizi.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
zzhurka
Ziņojumi: 249
Pievienojies: 28 Mar 2015, 16:10
Braucu ar: MB C180
Atrašanās vieta: Smiltene

27 Aug 2015, 00:12

Slīdēja traki ar 3.5bar? :lol: lai veicas taisnojot rokas. ;)
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 

27 Aug 2015, 11:47

Riepām sakarstot paceļas spiediens un viņas sapūtās kā baloni, viena pat pārsprāga. :lol:
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
zzhurka
Ziņojumi: 249
Pievienojies: 28 Mar 2015, 16:10
Braucu ar: MB C180
Atrašanās vieta: Smiltene

27 Aug 2015, 12:36

emm, kādas pakaļā riepas bija? r16,r15? 195/65, 185/55, 205/55? :giggle:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 

27 Aug 2015, 12:38

Tas jau neko daudz nemaina kādas bija.
R14 175/70, R15 195/55.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

27 Aug 2015, 17:49

kādēļ liki strūres pastiprinātājam eļļas radiātoru?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 

27 Aug 2015, 17:55

Tāpēc ka nebija vispār dzesēšanas elementi. Vienk. pa taisno uz bačoku gāja šķidrums, viņš bija ļoti karsts.
Naivā cerība ka sūknis gaudo tāpēc ka sūdīgs ATFs un pārkarsis.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

27 Aug 2015, 22:40

iemet bildi,kā esi uztaisījis ;)
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

27 Aug 2015, 23:00

Uztaisi centriņus diskiem :lol:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 

26 Apr 2016, 07:53

Šī rūsas čupiņa vel dzīva. :hahaha:

Izdarītas lietas:
  • Pastiprinātāja sūknis samainīts, jauna eļļa,
    motoram eļļa, filtrs.
    noņemts stabilizatora stienis priekšā,
    sametināts viens slieksnis un daļa grīdas, :emo:
    izņemts salons & skaņas izolācija,
    priekšā uzlikts vel braucams ferodo bremžu komplekts,
    izpūtējs heatwrapots,
    izņemti liekie vadi ārā (divi lielie rimi maisi :lol: ).
Ko vajag:
  • Samainīt amortizatoru atbalstus aizmugurē,
    sametināt otru slieksni un pārējo & piekrāsot,
    uzstādīt m54b30 ieplūdes sadaleni & ieplūdes kolektoru,
    uzlikt dekoratīvās sliekšņu uzlikas,
    uzlikt hidraulisko rokas bremzi,
    samainīt bremzes aizmugurē uz ventilējamām.
    Riepas uz R16.
    Ieplūdes sadalenes devējs.
Esmu uz vel pāris drifta treniņiem bijis, bet kkā neveicas ar video un bildēm, reāli tikai viena laba. :lol:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 

26 Apr 2016, 08:10

redzēju no malas šito rūsas čupiņu un teicu: 'Šis ir paredzēts tikai vienam pielietojumam - likt slīpi' :D
Vienīgi jāpiebilst kad motors gan skanēja pieklājīgi, patīkami bubināja :clap:
Bruacot ārā no 333, biju tev aiz muguras ar zalo kupeju ;)
Krabiz
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 02 Jan 2016, 11:10
Braucu ar: Dēli un BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

26 Apr 2016, 09:19

Ja nezinātu šo auto un saimnieku, tad redzot uz ielas noteikti liktos, ka brauc kārtējais students-pāķis ar beigtu M50B20 un taisno trubu, jo vizuāli auto ir tāds kāds ir.
Bet te viss tiešām ir tikai vienam mērķim - gāzt un gāzt, un sanācis ir ļoti labs "sleeper", jo autiņš var bez diršanas turēt līdzi e93 335i. Kad pabeigs pēdējās motora štelles, tad tam pašam 335i jau būs jāsargās. Malacis! :super:
neliec enģeļus
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

26 Apr 2016, 09:21

Pāris reizes biju treniņos šogad un visas redzēju tevi :D pareiza mašīna ar pareizu pielietojumu :super:
No malas skatoties hidrauliska rokasbremze protāms prasās, lai nav tik daudz jāsit pa sajugu :hahaha:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

26 Apr 2016, 11:03

Kāpēc nońēmi priekšējo stabilizatoru?


P.s 335i vs.vecs 2,8 - atlikt diršanu
302hp un 400nm un 5'4sek lidz 100km.
Vs knapiem 200hp un 280nm
Nestāstiet mułkības
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 

26 Apr 2016, 11:11

-AF- rakstīja:Kāpēc nońēmi priekšējo stabilizatoru?


P.s 335i vs.vecs 2,8 - atlikt diršanu
302hp un 400nm
Vs knapiem 200hp un 280nm
Nestāstiet mułkības
Noņēmu tpc ka nepatika esošais atsaišu risinājums, to nepieciešams pārtaisīt.

Un nav nekāda diršana, Rumbula, e93 335i sēdēja iekšā 4 cilvēki pret šo e36 ar diviem cilvēkiem iekšā. Apdzīt nevarēju, bet līdzi turēja un atrauties no manis nesanāca.

Gribi gudri paspriest parēķini cik tur sanāk HP/NM katram kombo uz tonnu.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

26 Apr 2016, 11:18

Foruma visiem gandriz iet ka m3 :)
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 

26 Apr 2016, 11:31

Vladlen rakstīja:Foruma visiem gandriz iet ka m3 :)
Jā, jā. Un arī tas ka man mašīna ir gandrīz uz pusi vieglāka jau neko neizsaka. :doh:
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2170
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

26 Apr 2016, 11:38

Jānis.P rakstīja:
Vladlen rakstīja:Foruma visiem gandriz iet ka m3 :)
Jā, jā. Un arī tas ka man mašīna ir gandrīz uz pusi vieglāka jau neko neizsaka. :doh:
Es tev saku, tās ir tikai tādas tupas izjūtas. Man pašam ir kartings, kas iet līdz 100 +/- 5.6 sekundēs
Pēc viņa iekāpjot 2.8 bumerā, liekās, ka esi iekāpis beigtā sunī. Tā starpība starp 5.5 un 6.5 sekundēm ir diezgan ļoti milzīga. Tieši izjūtu ziņā. Ja ir vēlme, man ir ar ko nomērīt 0-100
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

26 Apr 2016, 11:46

edzis rakstīja:
Jānis.P rakstīja:
Vladlen rakstīja:Foruma visiem gandriz iet ka m3 :)
Jā, jā. Un arī tas ka man mašīna ir gandrīz uz pusi vieglāka jau neko neizsaka. :doh:
Es tev saku, tās ir tikai tādas tupas izjūtas. Man pašam ir kartings, kas iet līdz 100 +/- 5.6 sekundēs
Pēc viņa iekāpjot 2.8 bumerā, liekās, ka esi iekāpis beigtā sunī. Tā starpība starp 5.5 un 6.5 sekundēm ir diezgan ļoti milzīga. Tieši izjūtu ziņā. Ja ir vēlme, man ir ar ko nomērīt 0-100

Viegla masina paatrinajums jutams vairak, tiesi tapec hondas driveri doma, ka viniem iet zvera :D
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

26 Apr 2016, 11:48

Man ar likās ka ir 300hp kad rumbulā noskrēju e46fl coupe kurš teica ka esot 260hp
Es sadirsu un acīm redzot arī vińš sadirsa, jo man izrādījās 256hp :D
Un rumbula ēd pakału, segums mēsls, un nevar izspiest līdz 200km/h


P.s nesaprotu kāpēc hondisti vispār domā ka brauc ar mašīnu