Arktissilber 323i Ziemelis
Labvakar. Sākšu no vietas, kur sākās mana patika pret BMW. Biju mazs, ar mammu gājām ar auto placi un iekšā stāvēja sudrabota E30 kupeja. Ļoti iepatikās un kopš tā laika esmu gribējis BMW un interese un zināšanas par mašīnām ir tikai augušas. Kad pagājušā gada decembrī noliku tiesības, tika meklēta pirmā mašīna. To tomēr galu galā iegādājos Audi A4 B5 1994. gada. Ļoti smuka krāsa, bet vizuāli ne tā labākā. Meklēju BMW. Jau gandrīz nejauši iemainīju Audi pret nojātu kūtiņu, bet pateikšos par to šī foruma biedriem, kuri mani no tā atturēja un teica, lai pārdodu Audi. Tā nu tas sanāca, ka šo trešdien pircējs apskatīja un teica, ka ņems. Vakardien paņēma arī. Tad nu beidzot man atkal bija iespēja iegādāties kādu auto vien vēlējos. Skatījos BMW un nedaudz arī Audi. Pat vietu B5 turbo apskatīju, vizuāli pilnīgs šrots, cena pārāk augsta un īpašnieks vēl sūtīja naidīgas īsziņas tad, kad pateicu, ka neņemšu.
Te nu sākas par BMW. Jau pailgu laiciņu ss.lv biju skatījies uz vienu sudrabotu sedanu. Viss sķita diezgan labi, bet domāju, ka jau ir pārdots. Vakardien sazvanīju, sarunāju apskatīt, šodien aizbraucu, apskatīju un paņēmu. ;D
BMW E36 323i
1997. gada
174`000 km noskrējiens
Sudrabota krāsa, kura naktī izskatās gaiši zila.
Manuālā kārba
No aprīkojuma:
Stūres pastiprinātājs
Elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi
Spoileris
Miglas lukturi (kurus, starp citu, nevaru ieslēgt, būtu labi, ja kāds man palīdzētu šajā sakarā)
Panasonic maģis
Digitālā klimata kontrole
Kondicionieris
Salona gaisa filtrs
Borta dators
Lietie diski ar labām vasaras riepām
Papildus bremžu signāls
ABS
ASR
Signalizācija
Slepenā atslēga
Gaisa spilveni
Tehniskā apskate līdz 2013. gada septembrim
Vizuāli un tehniski ļoti patīkama, rūsa gandrīz vispār nav
No defektiem - ieplēsts vadītāja sēdeklis, nemāku noregulēt maģi, lai ķer radio bez statikas, priekšā un šķiet, ka arī aizmugurē nestrādā miglas lukturi.
Tuvākajā laikā darāmais:
Eļļas un filtru maiņa
Sveču maiņa
Miglu sataisīšana
Ļoti patīk tas, ka mašīnā vēl ir nedaudz palicis tas jaunu mašīnu aromāts ;D Vismaz brālēna pasātam, kurš ir diezgan nenobraukts ir tā pati smarža. Audi tā smarža vairs nebija.
Pirmie iespaidi - ļoti stabili turas uz ceļa, ātrumi pārslēdzas cietāk kā Audi, laba vadāmība.
Neliels teaser. Rītdien cerams sanāks safotografēt normālas bildes. Un iesaucu par Ziemeli, jo, nu .. iepriekšējai mašīnai nebija nekādas iesaukas, tāpēc domāju, ka šai tādu vajadzēja. Tas bija pirmais, kas ienāca prātā, jo tā krāsa šķiet tāda arktiska.
Te nu sākas par BMW. Jau pailgu laiciņu ss.lv biju skatījies uz vienu sudrabotu sedanu. Viss sķita diezgan labi, bet domāju, ka jau ir pārdots. Vakardien sazvanīju, sarunāju apskatīt, šodien aizbraucu, apskatīju un paņēmu. ;D
BMW E36 323i
1997. gada
174`000 km noskrējiens
Sudrabota krāsa, kura naktī izskatās gaiši zila.
Manuālā kārba
No aprīkojuma:
Stūres pastiprinātājs
Elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi
Spoileris
Miglas lukturi (kurus, starp citu, nevaru ieslēgt, būtu labi, ja kāds man palīdzētu šajā sakarā)
Panasonic maģis
Digitālā klimata kontrole
Kondicionieris
Salona gaisa filtrs
Borta dators
Lietie diski ar labām vasaras riepām
Papildus bremžu signāls
ABS
ASR
Signalizācija
Slepenā atslēga
Gaisa spilveni
Tehniskā apskate līdz 2013. gada septembrim
Vizuāli un tehniski ļoti patīkama, rūsa gandrīz vispār nav
No defektiem - ieplēsts vadītāja sēdeklis, nemāku noregulēt maģi, lai ķer radio bez statikas, priekšā un šķiet, ka arī aizmugurē nestrādā miglas lukturi.
Tuvākajā laikā darāmais:
Eļļas un filtru maiņa
Sveču maiņa
Miglu sataisīšana
Ļoti patīk tas, ka mašīnā vēl ir nedaudz palicis tas jaunu mašīnu aromāts ;D Vismaz brālēna pasātam, kurš ir diezgan nenobraukts ir tā pati smarža. Audi tā smarža vairs nebija.
Pirmie iespaidi - ļoti stabili turas uz ceļa, ātrumi pārslēdzas cietāk kā Audi, laba vadāmība.
Neliels teaser. Rītdien cerams sanāks safotografēt normālas bildes. Un iesaucu par Ziemeli, jo, nu .. iepriekšējai mašīnai nebija nekādas iesaukas, tāpēc domāju, ka šai tādu vajadzēja. Tas bija pirmais, kas ienāca prātā, jo tā krāsa šķiet tāda arktiska.
Pēdējais labojis BRASS - 15 Mar 2014, 10:53, kopā labots 1 reizi.
Ko var muļķības izplatīt, nekāds ''īstais'' nobraukums ar to paneļa test-mode netiek parādīts
Kas tad tas ir?
Lai noteiktu īsto nobraukumu, ir jādodas pie bmw elektronikas spečuka, lai pieslēdz pie kompja. Tie nobraukuma dati saglabājas vairākās vietās, mērinstrumentu blokā, kompī un vēl kkur. Vienā no tām vietām nobraukumu nogriezt mazāku nevar (vai arī nevar nogriezt tā, lai pēctam kad kāds cits slēgtos klāt, neparādītos ka kāds tur kaut ko ir čakarējis), precīzi neatceros. Bet nu tā paneļa testa cipariņus uzskatīt par reālo nobraukumu ir absurds.IC
(Instrument Cluster) will go through
some test cycles. Numbers will be shown and here's what they mean:
1st display: BMW PART NUMBER (6 digits)
2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug #
3rd display: K NUMBER (4 digits)
4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN
5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits)
6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware #
izdzēsu to postu.
Sveikts ar labu e36, nevis to briesmīgo kūtiņu
Kādu tur naudu nosist, ko Jūs varat naivi fantazēt ka 90.gada mašīna ir nobraukusi tikai 250 000 vai vēl labāk 200 000kristapskarlis rakstīja:Būtu to uzzinājis, pirms braucu skatīties, būtu vēl bik naudu varējis nosist Īstais ir 2x lielāks. Bet nu laikam ir vēl trakāki varianti. Vismaz miers ap sirdi, ka nav tuvu miljonam ;D Triks diezgan labs.
Ja Tu no manīm pirktu e36 un uztaisītu tādu joku ar to spidometru un vēl pateiktu:"eu bļ* Tev tak tur 450 000 nobraukums jau" .. es manlieks vnk iekāptu un aizbrauktu prom
Bet ja par pašu auto - izskatās sakarīgs, jāpieliek tik roka, lai būtu ritīgi
Paldies, cerams, ka rītdien sanāks sabildēt auto.
Starp citu, man te tā sanāca atrast lietotāja pamācību angļu valodā. Varbūt kādam noderēs http://www.bmwe36blog.com/e36manual.zip
Arī vēlreiz iečekoju gaismas. Tomēr aizmugurējā migla strādā, ar to viss ir ok. Priekšējās gan - kā nav, tā nav. Lampiņa panelī arī nedeg.
Starp citu, man te tā sanāca atrast lietotāja pamācību angļu valodā. Varbūt kādam noderēs http://www.bmwe36blog.com/e36manual.zip
Arī vēlreiz iečekoju gaismas. Tomēr aizmugurējā migla strādā, ar to viss ir ok. Priekšējās gan - kā nav, tā nav. Lampiņa panelī arī nedeg.
sveikts ar auto
par miglām, pasties varbūt izsists drošinātājs.
par miglām, pasties varbūt izsists drošinātājs.
Starp citu, vai kāds nezin, kur atrast drošinātāju shēmu? Man ir tas papīrs zem drošinātāju kastes vāka pielīmēts, bet nav ne mazākās nojautas, kā no tā papīra izsecināt, kur atrodas kurš drošinātājs, jo tur ir tikai cipari, bet vietas nav norādītas.
Ok, šī vakara atklājums. Atradu miglinieku drošinātājus, stāv neskarti, viss ok. Tad turpināju lūkoties un secināju, ka tās gaismas pat nav nekur pieslēgtas...
Augšpusē pie kreisā lielā luktura ir daži nekam nepievienoti vadi. Būs laikam jāizmēģina, vai tie ir miglu vadi vai nē.
Augšpusē pie kreisā lielā luktura ir daži nekam nepievienoti vadi. Būs laikam jāizmēģina, vai tie ir miglu vadi vai nē.
paskaties šeit: viewtopic.php?f=21&t=198kristapskarlis rakstīja:Ok, šī vakara atklājums. Atradu miglinieku drošinātājus, stāv neskarti, viss ok. Tad turpināju lūkoties un secināju, ka tās gaismas pat nav nekur pieslēgtas...
Augšpusē pie kreisā lielā luktura ir daži nekam nepievienoti vadi. Būs laikam jāizmēģina, vai tie ir miglu vadi vai nē.
Kā ar apsveicu ar pirkumu!
Izskatās ļoti glīti!
Tātad, pa šo laiku izdarītais -
nomainīta eļļa, eļļas filtrs, gaisa filtrs, samaksāts pirmais sods par ātruma pārsniegšanu, nomainīts antifrīzs, nokrāsotas melnas nāsis, iztīrīta motortelpa.
Šajās brīvdienās ceru, ka nesanāks pie mašīnas pastrādāt, jo jāgatavojas eksāmenam, bet tuvākajos plānos ir sataisīt miglas un uzlikt pannu.
nomainīta eļļa, eļļas filtrs, gaisa filtrs, samaksāts pirmais sods par ātruma pārsniegšanu, nomainīts antifrīzs, nokrāsotas melnas nāsis, iztīrīta motortelpa.
Šajās brīvdienās ceru, ka nesanāks pie mašīnas pastrādāt, jo jāgatavojas eksāmenam, bet tuvākajos plānos ir sataisīt miglas un uzlikt pannu.
Skaists auto, tikt to m-burtu vajag norubināt nost..
Un vai tad 323 nāca ar vienu pūteja trubu?
Un vai tad 323 nāca ar vienu pūteja trubu?
Jā, M burtu gribu noņemt. Ir kādi ieteikumi, kā to vislabāk izdarīt? Ar matu fēnu?
Par izpūtēju gan nezinu, iepriekšējais īpašnieks tik teica, ka kaut kad nesen ir metināts, jo bundulis bija sarūsējis.
Par izpūtēju gan nezinu, iepriekšējais īpašnieks tik teica, ka kaut kad nesen ir metināts, jo bundulis bija sarūsējis.
Izskatās diezgan sterils eksemplārs
Kex - šķiet, ka jā, jo manam arī nāk ar vienu izeju
Kex - šķiet, ka jā, jo manam arī nāk ar vienu izeju
japp.KeX rakstīja:Skaists auto, tikt to m-burtu vajag norubināt nost..
Un vai tad 323 nāca ar vienu pūteja trubu?
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30