E36-Frikadele
Sveiki e36.lv foruma biedri.
Beidzot esmu saņēmies atrādīt savu auto, kas gan vēl nav pabeigts līdz tādai pakāpei, lai būtu pieņemami sev, bet jau labu laiku nagi niez atrādīt savu bembīti. Šo bracamo 6. Augustā iegādājos no lietotāja makaveli, bet tā reāli sāku braukt no septembra vidus. Un Latvijā ,cik zināms, esmu 6 saimnieks – auto 10 gadus LV.
Sākšu ar to kodolu – Bmw 325 bezvanos e36 coupe 92. Gada
Nedaudz par ekstrām un aprīkojumu :
[*]Apkārt pilnā //M paka (Priekšējais/aizmugurējais bampers, lūpa, difuzors, uzlikas – trūkst tik m moldingi, kas arī ir viens no maniem nākotnes plāniem).
[*]Salons gaišas ādas recaro diezgan briesmīgā stāvoklī (ar izolācijs lenti pielaboju, lai paralons nebirst uz paklājiņa un tad kad beidzot būšu sakrājis naudu, tad arī pāršūšu, lai tiktu vaļā no briesmīgā salona paskata – pagaidām jādzīvo kā ir).
[*]Melns, ādas elkoņbalsts, M ātruma pārslēga uzgalis.
[*]18 pogu OBC ar salauztu Check pogu – centīšos šo arī kādā brīvā brīdī atrast un nopirkt ar strādājošu pogu .
[*]Kaut kur iekšā starp vadiem atrodas arī oem hands free sistēma, kuru pagaidām nav nācies izmantot, tāpēc neesmu atradis, bet iepriekšējais saimnieks saka, ka tāda ir
[*]Beņķu apsilde, kuras strādāšanu apšaubu, bet tā īsti neesmu sapratis – varbūt vienkārši pakaļa uzsilda beņķi.
[*]ASC , kuru laikam saplēsām, kad veicām darbus pie auto, kas lasāmi zemāk.’
[*]Lai gan mašīna 92. Gada, panelis no facelifta, melnais.
[*]Elektriskie logi, spoguļi lūka.
[*]Elektriskā klimatkontrole
[*]Melnie griesti gandrīz ideālā stāvoklī
[*]Pašlaik nestrādājošs kondicionieris, kas gan pagaidām stāv plauktā, jo nācās iepirkt detaļas, kas neatradās uz mašīnas (visas tā detaļas) un gaida pavasari, kad tiks arī uzstādīts.
[*]Iekšā Hertz audio sistēma, kas prasās pēc reogranizācijas, ko viens pīkstulis nez kāpēc atsakās strādāt. Klāt kaut kāds pasīvais Pioneer subis milzīgā koka kastē un divi pastiprinātāji, kuriem nosaukumu pierakstīšu vēlāk.
[*]Virsū coilas, poli bukses. 3.15 bloķis, sašaibots. ZF kārba.
[*]R16 borbet diski, kurus mēģinu dabūt visus 4 vienādus (ar lielo plauktu), bet pagaidām nesekmīgi.
Plus mīnus šādu auto es dabuju no makaveli un tagad nedaudz par to, kas ir izdarīts.
Laikam jāsāk ar to lielāko – tika nomainīts motors. Izņemts vecais, kam jau pie pirkšanas bija aizdomīga strādāšana, aizdomas par to, ka viens cilindrs nešaincē vai arī pašā galvā ir kādā plaisiņa... Jāsaka, ka izceļot un izjaucot motoru tā arī atklājās, cilindros un karterī metāla skaidas un viss izskatijās tur bēdīgi. Labi, ka kaimiņam garāžā tieši tāds pats m50b25 ar kārbu un pilnīgi visu motortelpu un iegādājos to, ko arī septembra vidū izdevās iecelt un pierūcināt. Jaunais motors notīrīts no rūsas, nokrāsots daudz kārtās, nopucēts karteris, izmazgāts vispār viss motors cik iespējams neņemot nost galvu, nomainīti vārstu blīvslēgi un visas blīves (jāska, ka diemžēl karteri vajadzēja likt uz hermētiķa, jo pašā blokā kantīte bija par daudz noņemta, un nedaudz suloja, kad tika salikts). Visi filti jauni un smuki. Attiecīgi jauna eļļa (ielēju Motul 5w40). Par motoru tas arī itkā viss, itkā mazs teksts, bet galvas sāpes mēneša garumā laika trūkuma dēļ Ā jā un ceļot ārā motoru netīšām ASC trosīti izstaipijām
Restaurēta stūres reika (pēc 3 nedēļu braukāšanas beidzot sāk piebraukāties).
Iztīrīta un pārkrāsota motortelpa.
Pievienots pašaptumšojošais spogulis (kas tur vienkārši atradās bez vadiem).
Sataisīta kruīza kontrole ar ko iepriekšējais saimnieks nebija ticis galā (Sākumā šis auto bijis automāts)
Nomainīts aizmugurējais drošības jostas mehānisms un nopirkta pati josta. Sapirktas un saliktas vairākas salona plastmas.
Nomainīti priekšējie lukturi un pagriezieni, jo lukturu stiprinājumi bija katastrofālā stāvokli (jāska, ka arī šim vienam stiprinājums jau nolūzis :( )
Salikti nolūzušie un neeksisējošie klipši no moldingiem un sliekšņu uzlikām.
Uzlikti jauni haubes amortizātori (prāsas arī bāgāžniekam)
Saliktas visas spuldzītes un samainītas tās, kas vainu bija izdegušas vainu izbalējušas tajā sakarā jau 3x man jālien zem mašīnas un jākruķī atpakaļgaitas dačiks, jo tas atkal atteicies strādāt – dačikā vaina nav, bet vot nesparotu kāpēc nestrādā
Samainīts vadītāja durvju fiksēšanās mehānisms.
Apakša nolīmēta ar folija vibroizolācijas plāksēm (nomainīts tas neforšais tepiķis pret kaut ko spīdīgu, kas visticamāk pie lielāka karstuma vienkārši atlips , bet cerams, ka nē )
Kopumā tikts galā ar daudziem vadiem, jo kādam no iepriekšējajiem saimniekiem ar vadu izolāciju nav paticis ņemties un daudz kur vadi gāja īsajā (gan ar rāmi, gan viens ar otru).
Noteikti kādu sīkumu neesmu pierakstijis, bet lai nu paliek.
Defekti
Priekšējais bampers palicis bez abām sliedītēm (kas pie balkas), tagad ar nesmuku spraugu starp brilli un bamperu braukāju.
Pazaudēju vienu miglas lukturi kā arī viens no Depo pagriezieniem negrib līst iekšā kā tam vajadzētu – vajadzēs vēl kaut ko pavīlēt kad parādīsies laiks tam.
Jau pieminētais nesmukais salons.
Kapots normāli neveras ciet – vajag jaunas kapota atslēgas.
Laka no spoilera ir 20% jau nost – jāpārkrāso
Pie aizmugurējās arkas jau sāk manīties rūsas nesmukumi.
Auto krāsa kopumā ar vairākā neforšām švīkām un defektiem, bet vismaz vēl ir.
Motors nedaudz raustās tukšgaitā kad tam sagribas – ik pa kādām 5 dienām vienu dienu paraustās, bet tagad jau labu laiku nav niķojies.
Stūres sūknis nedaudz gaudo – jābrauc pēc remontkomplekta.
Nākotnes plāni proritāšu secībā :
1. Nopirkt miglas lukturi un rāmīti tam. – laikam jābrauc uz bimmershopu.
2. Kapota atslēgas - tās jau sarunātas.
3. Nopirkt stock bamperu, kam atņemt sliedītes, ko pielikt M bamperim un pašu bamperu uz ziemu likt virsū, jo žēm M bamperu saskādēt.
4. Nopirkt krāsu un piekrāsot arku, bagāžnieku un spoileri.
5. Ja mašīna vēl raustīsies, kārtīgi pieķerties pie šīs problēmas
6. Pāršūt salonu.
7. Pēc ziemas jaunas sliekšņu uzlikas, jo šīs ir diezgan paskādētas kā arī nomainīt visus moldingus (uz M), jo vairākiem ļipiņas ir aizgājušas prom no tiem.
Kopumā man vislielākais paldies jāsaka lietotājam Error un Kobreti, kas nenormāli daudz laika pavadija ar manu bmw palīdzot gan ar padomiem, gan ar reāliem darbiem – bez viņiem būtu vēl tagad raudājis spilvenā par dažādām lietām.
Bildes ieliku tās kas pašreiz ir uz datora, tās kas fotoaparātā būs rīt no rīta .
Maz bildes gan saglabājušās no procesa, bet nu vismaz kaut kas.
Nedaudz spēlējos ar pulējamo un mainiju klipšus. : Bilde no bloka gruntēšanas rituāla Jau Finiša taisne : Kopējā auto izskata bildes (no sāniem un salonu) rīt no rīta kad piecelšos
Beidzot esmu saņēmies atrādīt savu auto, kas gan vēl nav pabeigts līdz tādai pakāpei, lai būtu pieņemami sev, bet jau labu laiku nagi niez atrādīt savu bembīti. Šo bracamo 6. Augustā iegādājos no lietotāja makaveli, bet tā reāli sāku braukt no septembra vidus. Un Latvijā ,cik zināms, esmu 6 saimnieks – auto 10 gadus LV.
Sākšu ar to kodolu – Bmw 325 bezvanos e36 coupe 92. Gada
Nedaudz par ekstrām un aprīkojumu :
[*]Apkārt pilnā //M paka (Priekšējais/aizmugurējais bampers, lūpa, difuzors, uzlikas – trūkst tik m moldingi, kas arī ir viens no maniem nākotnes plāniem).
[*]Salons gaišas ādas recaro diezgan briesmīgā stāvoklī (ar izolācijs lenti pielaboju, lai paralons nebirst uz paklājiņa un tad kad beidzot būšu sakrājis naudu, tad arī pāršūšu, lai tiktu vaļā no briesmīgā salona paskata – pagaidām jādzīvo kā ir).
[*]Melns, ādas elkoņbalsts, M ātruma pārslēga uzgalis.
[*]18 pogu OBC ar salauztu Check pogu – centīšos šo arī kādā brīvā brīdī atrast un nopirkt ar strādājošu pogu .
[*]Kaut kur iekšā starp vadiem atrodas arī oem hands free sistēma, kuru pagaidām nav nācies izmantot, tāpēc neesmu atradis, bet iepriekšējais saimnieks saka, ka tāda ir
[*]Beņķu apsilde, kuras strādāšanu apšaubu, bet tā īsti neesmu sapratis – varbūt vienkārši pakaļa uzsilda beņķi.
[*]ASC , kuru laikam saplēsām, kad veicām darbus pie auto, kas lasāmi zemāk.’
[*]Lai gan mašīna 92. Gada, panelis no facelifta, melnais.
[*]Elektriskie logi, spoguļi lūka.
[*]Elektriskā klimatkontrole
[*]Melnie griesti gandrīz ideālā stāvoklī
[*]Pašlaik nestrādājošs kondicionieris, kas gan pagaidām stāv plauktā, jo nācās iepirkt detaļas, kas neatradās uz mašīnas (visas tā detaļas) un gaida pavasari, kad tiks arī uzstādīts.
[*]Iekšā Hertz audio sistēma, kas prasās pēc reogranizācijas, ko viens pīkstulis nez kāpēc atsakās strādāt. Klāt kaut kāds pasīvais Pioneer subis milzīgā koka kastē un divi pastiprinātāji, kuriem nosaukumu pierakstīšu vēlāk.
[*]Virsū coilas, poli bukses. 3.15 bloķis, sašaibots. ZF kārba.
[*]R16 borbet diski, kurus mēģinu dabūt visus 4 vienādus (ar lielo plauktu), bet pagaidām nesekmīgi.
Plus mīnus šādu auto es dabuju no makaveli un tagad nedaudz par to, kas ir izdarīts.
Laikam jāsāk ar to lielāko – tika nomainīts motors. Izņemts vecais, kam jau pie pirkšanas bija aizdomīga strādāšana, aizdomas par to, ka viens cilindrs nešaincē vai arī pašā galvā ir kādā plaisiņa... Jāsaka, ka izceļot un izjaucot motoru tā arī atklājās, cilindros un karterī metāla skaidas un viss izskatijās tur bēdīgi. Labi, ka kaimiņam garāžā tieši tāds pats m50b25 ar kārbu un pilnīgi visu motortelpu un iegādājos to, ko arī septembra vidū izdevās iecelt un pierūcināt. Jaunais motors notīrīts no rūsas, nokrāsots daudz kārtās, nopucēts karteris, izmazgāts vispār viss motors cik iespējams neņemot nost galvu, nomainīti vārstu blīvslēgi un visas blīves (jāska, ka diemžēl karteri vajadzēja likt uz hermētiķa, jo pašā blokā kantīte bija par daudz noņemta, un nedaudz suloja, kad tika salikts). Visi filti jauni un smuki. Attiecīgi jauna eļļa (ielēju Motul 5w40). Par motoru tas arī itkā viss, itkā mazs teksts, bet galvas sāpes mēneša garumā laika trūkuma dēļ Ā jā un ceļot ārā motoru netīšām ASC trosīti izstaipijām
Restaurēta stūres reika (pēc 3 nedēļu braukāšanas beidzot sāk piebraukāties).
Iztīrīta un pārkrāsota motortelpa.
Pievienots pašaptumšojošais spogulis (kas tur vienkārši atradās bez vadiem).
Sataisīta kruīza kontrole ar ko iepriekšējais saimnieks nebija ticis galā (Sākumā šis auto bijis automāts)
Nomainīts aizmugurējais drošības jostas mehānisms un nopirkta pati josta. Sapirktas un saliktas vairākas salona plastmas.
Nomainīti priekšējie lukturi un pagriezieni, jo lukturu stiprinājumi bija katastrofālā stāvokli (jāska, ka arī šim vienam stiprinājums jau nolūzis :( )
Salikti nolūzušie un neeksisējošie klipši no moldingiem un sliekšņu uzlikām.
Uzlikti jauni haubes amortizātori (prāsas arī bāgāžniekam)
Saliktas visas spuldzītes un samainītas tās, kas vainu bija izdegušas vainu izbalējušas tajā sakarā jau 3x man jālien zem mašīnas un jākruķī atpakaļgaitas dačiks, jo tas atkal atteicies strādāt – dačikā vaina nav, bet vot nesparotu kāpēc nestrādā
Samainīts vadītāja durvju fiksēšanās mehānisms.
Apakša nolīmēta ar folija vibroizolācijas plāksēm (nomainīts tas neforšais tepiķis pret kaut ko spīdīgu, kas visticamāk pie lielāka karstuma vienkārši atlips , bet cerams, ka nē )
Kopumā tikts galā ar daudziem vadiem, jo kādam no iepriekšējajiem saimniekiem ar vadu izolāciju nav paticis ņemties un daudz kur vadi gāja īsajā (gan ar rāmi, gan viens ar otru).
Noteikti kādu sīkumu neesmu pierakstijis, bet lai nu paliek.
Defekti
Priekšējais bampers palicis bez abām sliedītēm (kas pie balkas), tagad ar nesmuku spraugu starp brilli un bamperu braukāju.
Pazaudēju vienu miglas lukturi kā arī viens no Depo pagriezieniem negrib līst iekšā kā tam vajadzētu – vajadzēs vēl kaut ko pavīlēt kad parādīsies laiks tam.
Jau pieminētais nesmukais salons.
Kapots normāli neveras ciet – vajag jaunas kapota atslēgas.
Laka no spoilera ir 20% jau nost – jāpārkrāso
Pie aizmugurējās arkas jau sāk manīties rūsas nesmukumi.
Auto krāsa kopumā ar vairākā neforšām švīkām un defektiem, bet vismaz vēl ir.
Motors nedaudz raustās tukšgaitā kad tam sagribas – ik pa kādām 5 dienām vienu dienu paraustās, bet tagad jau labu laiku nav niķojies.
Stūres sūknis nedaudz gaudo – jābrauc pēc remontkomplekta.
Nākotnes plāni proritāšu secībā :
1. Nopirkt miglas lukturi un rāmīti tam. – laikam jābrauc uz bimmershopu.
2. Kapota atslēgas - tās jau sarunātas.
3. Nopirkt stock bamperu, kam atņemt sliedītes, ko pielikt M bamperim un pašu bamperu uz ziemu likt virsū, jo žēm M bamperu saskādēt.
4. Nopirkt krāsu un piekrāsot arku, bagāžnieku un spoileri.
5. Ja mašīna vēl raustīsies, kārtīgi pieķerties pie šīs problēmas
6. Pāršūt salonu.
7. Pēc ziemas jaunas sliekšņu uzlikas, jo šīs ir diezgan paskādētas kā arī nomainīt visus moldingus (uz M), jo vairākiem ļipiņas ir aizgājušas prom no tiem.
Kopumā man vislielākais paldies jāsaka lietotājam Error un Kobreti, kas nenormāli daudz laika pavadija ar manu bmw palīdzot gan ar padomiem, gan ar reāliem darbiem – bez viņiem būtu vēl tagad raudājis spilvenā par dažādām lietām.
Bildes ieliku tās kas pašreiz ir uz datora, tās kas fotoaparātā būs rīt no rīta .
Maz bildes gan saglabājušās no procesa, bet nu vismaz kaut kas.
Nedaudz spēlējos ar pulējamo un mainiju klipšus. : Bilde no bloka gruntēšanas rituāla Jau Finiša taisne : Kopējā auto izskata bildes (no sāniem un salonu) rīt no rīta kad piecelšos
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Frikadele - 22 Okt 2012, 13:32, kopā labots 1 reizi.
Prieks, ka forumieši ne tikai nopērk auto un brauc, bet arī cenšās ko uzlabot! Tā turpināt un lai labi ripo!
Sen nebiju lasījis tik garu aprakstu
Daudz darba ieguldits ..
Lai veicas talakaja darba ..
Un lai labi ripo
Lai veicas talakaja darba ..
Un lai labi ripo
Sodas strūkla
Alumīnija, Nerūsējošais tērauds, metināšanas
https://www.instagram.com/smilts_vs/
+371 28-802-203 ( Valdis )
Alumīnija, Nerūsējošais tērauds, metināšanas
https://www.instagram.com/smilts_vs/
+371 28-802-203 ( Valdis )
Nu ta beidzot
Paldies :)
Vēl bildītes ko nupat safočēju (ārā lietus lijis, tāpēc baigi mazgāta nav, bet nu īpaši arī nošmulēties nav paspējusi)
Vēl bildītes ko nupat safočēju (ārā lietus lijis, tāpēc baigi mazgāta nav, bet nu īpaši arī nošmulēties nav paspējusi)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Augstums izskatās pareizais ja zāle nejauc prātu.
Salons (izņemot sēdekļus) arī simpātisks
Salons (izņemot sēdekļus) arī simpātisks
Pēc apraksta izklausās pabriesmīgi, bet pēc bildēm tā tīri neko kupeja. Man jau prasās melnās nāsis ;D
Kā jaunais motors rūc?
Kā jaunais motors rūc?
Ar šīm coilām mašinu zemāk nevar dabūt :)STUDENTS rakstīja:Augstums izskatās pareizais ja zāle nejauc prātu.
Salons (izņemot sēdekļus) arī simpātisks
Apraksts maksimāli kritisks priekš sevis :) jaunais motors rūc labi un ja arī kādi defekti bijusi, tie pasi no sevis salabojušies :)kristapskarlis rakstīja:Pēc apraksta izklausās pabriesmīgi, bet pēc bildēm tā tīri neko kupeja. Man jau prasās melnās nāsis ;D
Kā jaunais motors rūc?
Ja izdomāsi notirgot kādu aizmugurējo disku, jeb zini kur tādus var atrast pa 1-2gab, PM!
d[-_-]b
hehe kā jau aprakstā rakstiju - pats meklēju divus tādus kā aizmugurē lai visi 4 būtu vienādi :) Tākā ja tev izdodas atrast kur 4 pārdod - dod ziņu pērkam uz pusēm :)
veelu veiksmi darbos, daudz kas jau sadarits, bet vel daudz kas jadara! nenolaid rokas
prieks redzet velvienu mauritzblau
prieks redzet velvienu mauritzblau
...
Tik tgd pārlasīju aprakstiņu. :) Problēma, ka esmeklēju R17 :) Kautgan bija doma, ka mosh var aizmugurē atstāt R17 a priekšā uzlikt R16 sliktākajā gadījumā, hz kā izskatītos Dzīvē reizi no tāluma kkāda žurka redzēta ar noteikti dažāda R diskiem (bet vienādiem pēc modeļa), izskatījās interesanti. Jebkurā gadījumā dod ziņu, ja kas patrāpīsies acīs un, ja pats uzrakšu kādu Borbet T noliktavu, arī paziņošu!
d[-_-]b
kādi parametri ir aizmugurejiem borbetiem R16, ET ? un J?
možais rakstīja:kādi parametri ir aizmugurejiem borbetiem R16, ET ? un J?
mans domat, tadi pasi ka tev
man neizskataas, ka tadi pashi, bet varbuut..
blin kad vini bij nonemti vaidzeja psakatities , bet aizmirsu
Kamēr nenoņemšu riepas izmugurē tikmēr neuzzināšu :( Domāju, ka pirmdien tikšu līdz donkratammožais rakstīja:kādi parametri ir aizmugurejiem borbetiem R16, ET ? un J?
Kāds te meklēja diskus?! :)
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... xccdj.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... xccdj.html
d[-_-]b