E36 Kūtiņa by swiss
Pats braucu jau 3 gadus, tikai pirmie divi tika pavadīti ar vecāku auto tā teikt. Visādas atskaites un ziņas kur esi kas notiek utt. Sāka jau apnikt tas diezgan. Pēctam šovasar parādījās neparedzēti ienākumi un vajadzēja auto jaunā darba dēļ. No sākuma meklēju kādu audi a4, taču pēc gudriem, pieredzējušiem šoferiem un mehāniķiem sapratu ka neesot īpaši laba atsauksme pret viņiem. Tā teikt a4 esot servisa mīļākā mašīna
Kad tika pirkts mans bmw, nebija ne jausmas kura būs īstā. Zināju tikai to, ka vajag universālu, jo pa vasaras sezonām, pavasari un rudeni notiek sacensības downhilla un vajag vietu vello un aprīkojumam, lai brauktu uz sacensībām. Protams dēļ degvielas cenām un jaunās darba vietas kur visu laiku jabrauc ir ar auto (jo vnk esmu slinks lai brauktu ar sabiedrisko un ietu 100m uz darbu xD ) skaidrs, ka vajadzēja ko tādu kas maz patērē..
Iepriekšējais saimnieks bija gādīgs opis tā teikt un mašīnu kopis godam, ne skrāpējumu nekas. Viss pat strādā un būtisku defektu nav mašīnā..
BMW e36 316 97.gada ar noskrējienu ~179k
Motortelpas bilde man nav, taču tur viss ir ļoti skaisti, kā pie daktera.
Kopš iegādes brīža mainīti ir tikai stūres pirksti, zaldātiņi un abas aizmugurējās atsperes samainītas uz cietā standarta.
Šobrīd tā teikt ziemas sezonai stāv virsū parastie kalpaki r15 ar yokohama ice guard 195/65 riepām.
Vasaras versijā ir Kumho ecsta Le Sport 225/45 uz BMW replica r17 M3 Diskiem. Nezinu cik viņiem platums utt. Tapēc to nerakstīšu..
Tuvākajā laikā vajadzētu nomainīt sajūgu un ilgtermiņa plānos uzlikt jaudīgāku motoru (laigan arī ar 1.6 var iet šķērē ) Kādu 1.8is. Jā zinu, teiksiet lai lieku uzreiz kādu 2.0 vai 2.8 taču ganjau laiks rādīs.. :)
Vēl būtiska lieta ir Eņģeļacis un M pakas bamperi. Gribās padarīt vēl agresīvāku autiņu tā teikt. Sēdināt varētu priekšu, taču arī tā uz jautājuma zīmes.. Jo mums lv ceļi nav tik labi un guļošie ja gadās pa ceļam nevēlos lai būtu jādomā vai braukt pāri viņiem šķērsām vai vnk taisni. Pēc vasaras disku uzlikšanas prasās abas arkas aizmugurē izvalcēt, varbūt kāds varētu ieteikt kādu kas to dara kvalitatīvi? Lasīju jau diskusijas taču neko īsti labu neatradu..
Vēl vajadzētu dabūt jaunas emblēmas abas. Varbūt kāds var izpalīdzēt ar to? Priekšā lielā aizmugurē mazā. Standarta zils ar baltu interesē.
Salonā kur piekasīties nav. Klimatkontrole, elektriskie logi priekšā, apsildāmie spoguļi, signalizācija, imobilaizers, salona spogulis ar dubulto stikliņu? (Nezinu kā viņu sauc, kad nakti spīd traki gaismas aizmugurē nolaižot uz leju notonējas melns lai mazāk, spīd bet redzēt var kas aizmugurē notiek)
Regulējami priekšējie tuvās gaismas lukturi, elektriski regulējami spoguļi, salona gaisa filtrs, stūres pastiprinātājs, Roku balsts.
Visā visumā esmu ļoti apmierināts un klasikas piedziņa pagaidām sagādā tikai patīkamas sajūtas. Nepacietīgi gaidu Ziemu lai varētu aizšaut uz kādu ezeru vai trasīti pabraukāt sāniski bez CP apturēšanas
Bildes pagaidām tikai divas, no sabrauciena Siguldas.
Dzīvē izskatās daudz iespaidīgāk. Es ar savu rumaku tā teikt ^^
Kad tika pirkts mans bmw, nebija ne jausmas kura būs īstā. Zināju tikai to, ka vajag universālu, jo pa vasaras sezonām, pavasari un rudeni notiek sacensības downhilla un vajag vietu vello un aprīkojumam, lai brauktu uz sacensībām. Protams dēļ degvielas cenām un jaunās darba vietas kur visu laiku jabrauc ir ar auto (jo vnk esmu slinks lai brauktu ar sabiedrisko un ietu 100m uz darbu xD ) skaidrs, ka vajadzēja ko tādu kas maz patērē..
Iepriekšējais saimnieks bija gādīgs opis tā teikt un mašīnu kopis godam, ne skrāpējumu nekas. Viss pat strādā un būtisku defektu nav mašīnā..
BMW e36 316 97.gada ar noskrējienu ~179k
Motortelpas bilde man nav, taču tur viss ir ļoti skaisti, kā pie daktera.
Kopš iegādes brīža mainīti ir tikai stūres pirksti, zaldātiņi un abas aizmugurējās atsperes samainītas uz cietā standarta.
Šobrīd tā teikt ziemas sezonai stāv virsū parastie kalpaki r15 ar yokohama ice guard 195/65 riepām.
Vasaras versijā ir Kumho ecsta Le Sport 225/45 uz BMW replica r17 M3 Diskiem. Nezinu cik viņiem platums utt. Tapēc to nerakstīšu..
Tuvākajā laikā vajadzētu nomainīt sajūgu un ilgtermiņa plānos uzlikt jaudīgāku motoru (laigan arī ar 1.6 var iet šķērē ) Kādu 1.8is. Jā zinu, teiksiet lai lieku uzreiz kādu 2.0 vai 2.8 taču ganjau laiks rādīs.. :)
Vēl būtiska lieta ir Eņģeļacis un M pakas bamperi. Gribās padarīt vēl agresīvāku autiņu tā teikt. Sēdināt varētu priekšu, taču arī tā uz jautājuma zīmes.. Jo mums lv ceļi nav tik labi un guļošie ja gadās pa ceļam nevēlos lai būtu jādomā vai braukt pāri viņiem šķērsām vai vnk taisni. Pēc vasaras disku uzlikšanas prasās abas arkas aizmugurē izvalcēt, varbūt kāds varētu ieteikt kādu kas to dara kvalitatīvi? Lasīju jau diskusijas taču neko īsti labu neatradu..
Vēl vajadzētu dabūt jaunas emblēmas abas. Varbūt kāds var izpalīdzēt ar to? Priekšā lielā aizmugurē mazā. Standarta zils ar baltu interesē.
Salonā kur piekasīties nav. Klimatkontrole, elektriskie logi priekšā, apsildāmie spoguļi, signalizācija, imobilaizers, salona spogulis ar dubulto stikliņu? (Nezinu kā viņu sauc, kad nakti spīd traki gaismas aizmugurē nolaižot uz leju notonējas melns lai mazāk, spīd bet redzēt var kas aizmugurē notiek)
Regulējami priekšējie tuvās gaismas lukturi, elektriski regulējami spoguļi, salona gaisa filtrs, stūres pastiprinātājs, Roku balsts.
Visā visumā esmu ļoti apmierināts un klasikas piedziņa pagaidām sagādā tikai patīkamas sajūtas. Nepacietīgi gaidu Ziemu lai varētu aizšaut uz kādu ezeru vai trasīti pabraukāt sāniski bez CP apturēšanas
Bildes pagaidām tikai divas, no sabrauciena Siguldas.
Dzīvē izskatās daudz iespaidīgāk. Es ar savu rumaku tā teikt ^^
Pēdējais labojis swiss - 06 Nov 2012, 11:23, kopā labots 4 reizes.
Klasika - Labākais kas var būt, līdz sajūgs sāk pārāk traki slīdēt un Tu esi kā vilciens uzsākot
Jā, atceros no sabrauciena, nezinu kādēļ bija līkloči pa ceļu jāmētā braucot uz Turaidu
Bet nu kūtiņa sterila, rādi salona bildes
Bet nu kūtiņa sterila, rādi salona bildes
Mēs tur vairāki sākām mētāt čūskiņas pa ceļu. Mašīnā meitenes sāka pārāk jautri uzvesties tāpēc mazliet pašūpināju viņas priekam
Klasika - Labākais kas var būt, līdz sajūgs sāk pārāk traki slīdēt un Tu esi kā vilciens uzsākot
Par to ka A4 ir servisu mīļākā mašīna ir pareizi teikts. Man kā ikdienas auto ir A4, tikai pārāk bieži viņš man tiek likts servisā
Kūtiņa jau smuka tev gadījusies parādi kādu salona bildi
Kūtiņa jau smuka tev gadījusies parādi kādu salona bildi
pa cik iecēli ja nav noslepums?
Spreižot pēc bildēm, varētu domāt ka auto mūsu sāļos ceļus nav redzējis Bet izskats tiešām zolīds
Spreižot pēc bildēm, varētu domāt ka auto mūsu sāļos ceļus nav redzējis Bet izskats tiešām zolīds
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
Hehe...nju Jančuk esi sveikts arī mūsu bariņā
Prieks redzēt veco klasesbiedru starp mums
Lai autiņš labi ripo..
Jāgaida tagad kad Romāns arī uztaisīs sev topiku šeit
Un redzēšu Jūs sabraucienos arī
Prieks redzēt veco klasesbiedru starp mums
Lai autiņš labi ripo..
Jāgaida tagad kad Romāns arī uztaisīs sev topiku šeit
Un redzēšu Jūs sabraucienos arī
Es jau cerēju Tevi redzēt, kad uz Siguldu braucām, bet nekā.. Romānam autiņš vēl jātaisa bik ir, tagad jau viss sāk uz beigām iet.. Palika lkm tikai amīši, siksnas un ktkas tur vēl, ā pečka
Par cenām kas un kā PZ
Par cenām kas un kā PZ
Klasika - Labākais kas var būt, līdz sajūgs sāk pārāk traki slīdēt un Tu esi kā vilciens uzsākot
Nju jāp nebiju Latvijā, tapēc arī nebiju Siguldā!swiss rakstīja:Es jau cerēju Tevi redzēt, kad uz Siguldu braucām, bet nekā.. Romānam autiņš vēl jātaisa bik ir, tagad jau viss sāk uz beigām iet.. Palika lkm tikai amīši, siksnas un ktkas tur vēl, ā pečka
Par cenām kas un kā PZ
Par remontiem uuutt ja kas mums ir viens lietotājs, kas mūsu autiņus taisa un dabū detaļas, par ļoti saldām cenām...
Ja vajag nummuru dod ziņu
ta jau gliti bet diski kka
un cik 1.6 ir ekonomisks?
un cik 1.6 ir ekonomisks?
Vairāk bildes studijā
Par A4 gan es atļaušos teikt, ka tās ir pēdējās muļķības. Ir divi varianti kāpēc ar viņiem citi dzīvojās pa servisu...
a) vai nu auto ir bijis kādreiz pamatīgi sists
b) vai nu blīve starp stūri un beņķi ir diezgan švaka (maigi sakot)...
Pats nobraukāju ar A4 vairāk kā 3 gadus (ikdienā un ne pa tiem labākajiem ceļiem). Augstākais ko reizi gadā uz apskati dabūju pamainīt bija 1 vai augstākais 2 no visām priekšējām ķegām. Pārējo pamainīju vai paremontēju savam priekam (attiecībā pret auto esmu diezgan pedantisks)
Auto bija uzticams un izturīgs.
Protams ir tādi kas sūdzās un nīd par šo modeli (tos varētu saukt arī par kapeiku pi**jiem, jo grib pa lēto sataisīt un pēc neilga laika brauc mainīt atkal iebāstās lēto galu detaļas)... un ir tādi kam problēmu nav.
a) vai nu auto ir bijis kādreiz pamatīgi sists
b) vai nu blīve starp stūri un beņķi ir diezgan švaka (maigi sakot)...
Pats nobraukāju ar A4 vairāk kā 3 gadus (ikdienā un ne pa tiem labākajiem ceļiem). Augstākais ko reizi gadā uz apskati dabūju pamainīt bija 1 vai augstākais 2 no visām priekšējām ķegām. Pārējo pamainīju vai paremontēju savam priekam (attiecībā pret auto esmu diezgan pedantisks)
Auto bija uzticams un izturīgs.
Protams ir tādi kas sūdzās un nīd par šo modeli (tos varētu saukt arī par kapeiku pi**jiem, jo grib pa lēto sataisīt un pēc neilga laika brauc mainīt atkal iebāstās lēto galu detaļas)... un ir tādi kam problēmu nav.
BMW
tad laikam man vienkārši nav paveicies, jo esmu jau izgrūdis par apkopēm unremontiem 600 latus, un pirms skates vēl vismaz 50 lati jāiztērē Bet to visu man pagaidām atsver patēriņš. labi, jābeidz oftopic taisīt.
Protams ir kam tiešām ar šiem modeļiem nepaveicās un nepārtraukti plīst. Viens paziņa mocījās ar priekšējām alumīnija ķegām. Bet to vis ticamāk varēja norakstīt uz lētajām kreisajām ķegām vai arī uz to, ka auto bērnībā ir bijis pamatīgi klapēts...
OK! Par tēmu... Kūtiņa tiešām izskatās glīta un sterila.
OK! Par tēmu... Kūtiņa tiešām izskatās glīta un sterila.
BMW
par a4 un e36
a4 ir ikdienai un bmw ikdiena reizem izklaise un ar e36 ir vienmer ko darit vienmer bus ko taisit u.t.t
sava e36 emsu jau ieguldijis tik pat daudz pa cik vinu panemu un vel ir ko darit
a4 ir ikdienai un bmw ikdiena reizem izklaise un ar e36 ir vienmer ko darit vienmer bus ko taisit u.t.t
sava e36 emsu jau ieguldijis tik pat daudz pa cik vinu panemu un vel ir ko darit
Ekonomisks 1.6 tam man negribeetos piekrist
Cik tad sanaak videejais ?
Cik tad sanaak videejais ?
Nu neesmu gluži vieglās gāzes spiedējs, taču tā ikdienā braucu katru dienu un patēriņš kādi 7-9l/100km nepārspīlēju. Varbūt man vnk paveicies ir
Bildes no salona būs drīzumā. Nav fočika tagad vnk.. :/
Bildes no salona būs drīzumā. Nav fočika tagad vnk.. :/
Klasika - Labākais kas var būt, līdz sajūgs sāk pārāk traki slīdēt un Tu esi kā vilciens uzsākot
nezinu kā ir ar 1.6, bet 2.0 tāds apmēram arī ir. ārpus pilsētas. pilsētā līdz 10.
ko? vainu man ir beigta zonde vai jūs melojat. es zem 10 patēriņu ar mokām dažreiz varu dabūt. pilsētā vispār nereāli.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Jānis.P rakstīja:ko? vainu man ir beigta zonde vai jūs melojat. es zem 10 patēriņu ar mokām dažreiz varu dabūt. pilsētā vispār nereāli.
mošk tev smaga tupele
man 1.8 gan pilsētā gan pa šoseju ēd 7-9 normāli braucot, bet ja smagās tupeles stils, tad protams ka 10 un pāri
p.s. kad bija 2.0 tad pa pilsētu ritīgi sēņojot varēju kādus 8 dabūt, bet tā jau bija normāli kādi 10 l