Loča E36 323 (street drift)
Par cik Wu-Ryder topikā radās neliela interese par šo auto un, pie viena, sēžu uz slimības(līdz ar to nav ko darīt ),tad sametu bildes hronoloģiskā secībā,lai ir kāda priekšnojauta par manu E36. Izdomāju pārnest uz atsevišķu tēmu,lai manas pozējamās bildes nemaisās pa wu-ryder topiku.
Lielos vilcienos- 1996. gada e36 323,170hp(bija),Techno violet,rūpnīcas m-paka,oriģinālie melnie griesti,pusādas sportsitzes. Pēc vin skatījos,ka vajadzēja vēl būt elkoņbalstam,m atsperojumam,m stūrei,bet par šiem gadiem tas viss līdz manīm nenonāca. :(
Jau no paša sākuma nebaidījos no mazajiem hp(attiecībā pret m50b25,kam ir 192hp),jo pēc rūpnīcas datiem abiem vienāds uzrāviens bija. Tad nu dzīvē tā arī bija-neskatoties uz to,ka manam bija 2,93 reduktors(M50 3,15),tad tā arī izskatījās,ka iet vienādi. Varbūt M50 līdz max speed ātrāk tiktu. Tad tika uzlikts 3,23 bloķējošais reduktors,tad jau tuvāk tam 3,15 un gāja nedaudz labāk kā 325i.
Auto netika pirkts,tādēļ,ka bija ļoti lielas simpātijas pret šo modeli,bet vairāk dēļ tā,ka no bērnības patika sānslīdes ar auto(fwd+rocene,rwd tranzīts pa granteni utt.). Vārdsakot,gribējās sameklēt rwd auto,kur vismaz kaut kāds motors ir iekšā un pamazām uzlabot,lai labāk tas driftē. :) Tad nu visi ceļi veda uz E36,jo gribējās,lai nav vecs šrots,par sakarīgām naudām pieejamas aftermarket daļas upgreidiem un salīdzinoši ok iet priekš 2,5 atmosfēriskā dzinēja un,galu galā,lai nemaksā n-tos tūkstošus.
Nopirku no rumbulas,bet neko nenožēloju-tehniski nav pievīlis un rūsa bija tur kur dupsen bāzen iepriekš bijis un ar kuvaldu taisnots. Aizmugure iepriekš sataisīta bija ĻOTI nekvalitatīvi,bet ģeometrijas stends un 400ls krāsošanā visu vērsa tuvāk ideālam. Par cik auto likās samērā sterils + bija iespēja uz maiņu atbrīvoties no vecā ģimenes auto,tad uz to nepilnību bija piemiegtas acis.
Bija tāds brīdis,ka auto vizuāli nebija,kur piesieties,ne rūsa arkās,ne mazas švīkas,bet par cik sāku likt lietā kā sākumā bija paredzēts,tad no riepu drātīm uz sāniem švīkas parādijušās,arkas iztrītas ar ķeskām un rūsiņa nedaudz tur parādijās. Pirmā kosmētiskā kaite sāpēja,bet tagad jau esmu samierinājies ar auto likteni. Tomēr centīšos nenolaist,jo vizuāli auto patīk,itsevišķi dēļ krāsas,sēdinājuma,m-pakas. Vārdsakot ir iepaticies,ne tikai,kā driftējamais. Tāpēc tagad ir doma,ka nākotnē būs kāds uzlaizīts,sasēdināts,uz skaistiem diskiem,visdrīzāk m vai m-pack E36.
Te pagaidām būs kādas bildes:
Tāds apmēram bija pašā sākumā 2009. gada pavasarī: Te,2009. gada vasarā. Ja nemaldos pavisam nedaudz nosēdināts + powera nakļenes+ uzpucēts,lai dotos uz BBP: Rudenī tika uzlikts bloķis un Plaza amīši (semi sport/sport),te tajā pašā gadā-vienīgā ziema 09/10,kad tika braukts un izbaudīts setups-4, robs,gari,lēzeni līkumi uz ļoti līdzena zemes ceļa: 2010. gada pavasarī pēc neliela kosmētiskā remonta + diski Brock 8,5 J un nekāds mazais iznesums: Te,2010. gada vasarā,tiku pie cita atsperu komplekta,ko vēlāk arī izbrāķēju,jo bija pa mīkstu: 2011. gadā tika nopirktas jaunas H&R cietās 60/40 atsperes,viens un pēcāk arī otrs vijums priekšējām nost,kamēr dabūts vēlamais sēdinājums.
Pozējamās bildes,ja nemaldos,vairs nebūs,ielikšu vēlāk no 2011. 2012 gada bildes ar auto darbībā.
Lielos vilcienos- 1996. gada e36 323,170hp(bija),Techno violet,rūpnīcas m-paka,oriģinālie melnie griesti,pusādas sportsitzes. Pēc vin skatījos,ka vajadzēja vēl būt elkoņbalstam,m atsperojumam,m stūrei,bet par šiem gadiem tas viss līdz manīm nenonāca. :(
Jau no paša sākuma nebaidījos no mazajiem hp(attiecībā pret m50b25,kam ir 192hp),jo pēc rūpnīcas datiem abiem vienāds uzrāviens bija. Tad nu dzīvē tā arī bija-neskatoties uz to,ka manam bija 2,93 reduktors(M50 3,15),tad tā arī izskatījās,ka iet vienādi. Varbūt M50 līdz max speed ātrāk tiktu. Tad tika uzlikts 3,23 bloķējošais reduktors,tad jau tuvāk tam 3,15 un gāja nedaudz labāk kā 325i.
Auto netika pirkts,tādēļ,ka bija ļoti lielas simpātijas pret šo modeli,bet vairāk dēļ tā,ka no bērnības patika sānslīdes ar auto(fwd+rocene,rwd tranzīts pa granteni utt.). Vārdsakot,gribējās sameklēt rwd auto,kur vismaz kaut kāds motors ir iekšā un pamazām uzlabot,lai labāk tas driftē. :) Tad nu visi ceļi veda uz E36,jo gribējās,lai nav vecs šrots,par sakarīgām naudām pieejamas aftermarket daļas upgreidiem un salīdzinoši ok iet priekš 2,5 atmosfēriskā dzinēja un,galu galā,lai nemaksā n-tos tūkstošus.
Nopirku no rumbulas,bet neko nenožēloju-tehniski nav pievīlis un rūsa bija tur kur dupsen bāzen iepriekš bijis un ar kuvaldu taisnots. Aizmugure iepriekš sataisīta bija ĻOTI nekvalitatīvi,bet ģeometrijas stends un 400ls krāsošanā visu vērsa tuvāk ideālam. Par cik auto likās samērā sterils + bija iespēja uz maiņu atbrīvoties no vecā ģimenes auto,tad uz to nepilnību bija piemiegtas acis.
Bija tāds brīdis,ka auto vizuāli nebija,kur piesieties,ne rūsa arkās,ne mazas švīkas,bet par cik sāku likt lietā kā sākumā bija paredzēts,tad no riepu drātīm uz sāniem švīkas parādijušās,arkas iztrītas ar ķeskām un rūsiņa nedaudz tur parādijās. Pirmā kosmētiskā kaite sāpēja,bet tagad jau esmu samierinājies ar auto likteni. Tomēr centīšos nenolaist,jo vizuāli auto patīk,itsevišķi dēļ krāsas,sēdinājuma,m-pakas. Vārdsakot ir iepaticies,ne tikai,kā driftējamais. Tāpēc tagad ir doma,ka nākotnē būs kāds uzlaizīts,sasēdināts,uz skaistiem diskiem,visdrīzāk m vai m-pack E36.
Te pagaidām būs kādas bildes:
Tāds apmēram bija pašā sākumā 2009. gada pavasarī: Te,2009. gada vasarā. Ja nemaldos pavisam nedaudz nosēdināts + powera nakļenes+ uzpucēts,lai dotos uz BBP: Rudenī tika uzlikts bloķis un Plaza amīši (semi sport/sport),te tajā pašā gadā-vienīgā ziema 09/10,kad tika braukts un izbaudīts setups-4, robs,gari,lēzeni līkumi uz ļoti līdzena zemes ceļa: 2010. gada pavasarī pēc neliela kosmētiskā remonta + diski Brock 8,5 J un nekāds mazais iznesums: Te,2010. gada vasarā,tiku pie cita atsperu komplekta,ko vēlāk arī izbrāķēju,jo bija pa mīkstu: 2011. gadā tika nopirktas jaunas H&R cietās 60/40 atsperes,viens un pēcāk arī otrs vijums priekšējām nost,kamēr dabūts vēlamais sēdinājums.
Pozējamās bildes,ja nemaldos,vairs nebūs,ielikšu vēlāk no 2011. 2012 gada bildes ar auto darbībā.
Pēdējais labojis Locis - 10 Feb 2013, 12:55, kopā labots 1 reizi.
Labs apraksts ..
Ta tik turet - Lai labi ripo ..
Ta tik turet - Lai labi ripo ..
Sodas strūkla
Alumīnija, Nerūsējošais tērauds, metināšanas
https://www.instagram.com/smilts_vs/
+371 28-802-203 ( Valdis )
Alumīnija, Nerūsējošais tērauds, metināšanas
https://www.instagram.com/smilts_vs/
+371 28-802-203 ( Valdis )
Sveicu e36.lv 323i bariņā
Izskatās ļoti labi un šķiet, ka iet arī. Krāsai piestāv tonētie pagriezieni un aizmugurējās lampas. Pašam sagribējās bloķi uzlikt, lai ietu labak
Labprāt redzētu arī salonu, motortelpu (ja tur kaut kas ir mainīts) un vēl vairāk bildes darbībā.
Izskatās ļoti labi un šķiet, ka iet arī. Krāsai piestāv tonētie pagriezieni un aizmugurējās lampas. Pašam sagribējās bloķi uzlikt, lai ietu labak
Labprāt redzētu arī salonu, motortelpu (ja tur kaut kas ir mainīts) un vēl vairāk bildes darbībā.
Iet priekš ši auto tagad,domāju,ļoti ok. Čomam ir ļoti labs 328i ar 3,46 bloķi(tāds,kā man) un līdz 200 mans priekšējais ritenis pret viņa aizmugurējo,brīžiem pieraujos tuvāk,jo man M50 kolektors,lielie apgrizieni jēdzīgāki.
Liec tik īsāku reduktoru,jūtami labāk iet,tikai baigi neaizraujies,ja ikdienai auto domāts,tad 3,23 atiecība ir ok,3,46 gan uz 100km/h jau 2900 rpm.
Liec tik īsāku reduktoru,jūtami labāk iet,tikai baigi neaizraujies,ja ikdienai auto domāts,tad 3,23 atiecība ir ok,3,46 gan uz 100km/h jau 2900 rpm.
welcome.
glīta tačka + cik redzēts kustās arī tīri ok
kas ar sajūgu/spararatu? stock?
glīta tačka + cik redzēts kustās arī tīri ok
kas ar sajūgu/spararatu? stock?
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Paldies!
Sajūgs keramiskais + E30 ix kurvis+ m20 2,5 8,4 kg spararats atvieglināts(6,7 kg,ja pareizi atceros).
Sajūgs keramiskais + E30 ix kurvis+ m20 2,5 8,4 kg spararats atvieglināts(6,7 kg,ja pareizi atceros).
Jā, patīk ///M paka ar parastiem spoguļiem. Redzets Jelgavā.
Nu,ja godīgi,tad man ar patīk parastie labāk,kā m/// spoguļi. Ja nepatiktu parastie,tad tāpat neliktu,jo to naudu labāk ielieku,tādās lietās,kuras var just,kad sēž auto
Ļooti skaists eksemplārs
Liec lietā
Liec lietā
Nu re kadus mes braucamos te laukos taisam. Ka tur tik izskaneja no Jusu puses, ka mes esam mulkji un neko nerubijam??puikaa20 rakstīja:Labs apraksts ..
Ta tik turet - Lai labi ripo ..
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
www.3bmotorsport.com
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
www.3bmotorsport.com
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Ljoti patiik shis auto! Un veel vairaak patiik ,kaa Tu sliipee
Tik nesaprotu ,kapeec nekad nepiedalies sacensiibaas? Cik esmu redzeejis Tu vienmeer nobrauc tikai treninjus
Tik nesaprotu ,kapeec nekad nepiedalies sacensiibaas? Cik esmu redzeejis Tu vienmeer nobrauc tikai treninjus
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Vai tev ir arī kāds video, ko parādīt? : )
Liels paldies!Orkaans rakstīja:Ljoti patiik shis auto! Un veel vairaak patiik ,kaa Tu sliipee
Tik nesaprotu ,kapeec nekad nepiedalies sacensiibaas? Cik esmu redzeejis Tu vienmeer nobrauc tikai treninjus
Nebūtu pareizi teikt,ka ar naudu ir problēmas,bet īsti neceļās roka par visām tām formalitātēm maksāt,kā arī,cik pats mēģinot sevi izprast,sapratu,ka sacensības ir ārpus mana komforta koridora. Teiksim tā,aizbraucu,paslīpēju,cik ilgi gribu mainu riepas(kaut gan parasti steidzos,jo gribas uzreiz krāmēt). To trenniņu nobraucu un tad vismaz kādu laiku negribas uz ielas samest slīpi,jo nokrāmējot pa trasi n līkumus pēc kārtas,rokas pietiekami ir izvicinājušās. Laikam slinkums un arī apņēmība pie vainas nedaudz,jo sacensībās jābūt gatavam,kad vajag,nevis, kad gribās.
Ir šogad doma vismaz mehu dienās pabraukt un skatīsies,kā maks spiedīs,tad varbūt arī Latvijas kausā pa bišķim iesākt,lai citiem būtu stimuls mani kaut kādā veidā atbalstīt.
http://www.youtube.com/watch?v=chpz7CNS-cIkristapskarlis rakstīja:Vai tev ir arī kāds video, ko parādīt? : )
Laikam tur uzreiz tad var apskatīties visu manu youtube chanell.
Domaaju ,ka Tev noteikti jaasaak arii piedaliities sacensiibaas! Domaaju ,ka vareetu buut tiiri labi rezultaati
Vismaz man taa no malas izskataas
Vieniigi laikam peec hidro ruukja ielikshanas Tev buus jaabrauc Pro Am?
Vismaz man taa no malas izskataas
Vieniigi laikam peec hidro ruukja ielikshanas Tev buus jaabrauc Pro Am?
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Rullīšu trase 2011. gada vasaras vidus un jau vēlamais sēdinājums(iebraucu priekšējās atsperēs ar flexi):
Kā jau Wu-ryder teica,tad varētu uzskatīt,ka viņš ir šī auto krustēvs un praktiski visi standarta/nestandarta darbi ir veikti ar viņa palīdzību,vai arī otrādāk-viņš dara,koriģē un es galvenais palīgs! Tā kā liels paldes Arvim. Tādi mēs viens otram lieli palīgi esam sanākuši. Tā kā,ja runa ir par saviem E36,tad Wu-ryder droši var ņemt manu auto par piemēru un rādīt,ko tad viņš tiem E36 dara!
Kā arī paldies lietotājam QSX,jeb turbo kaimiņam,kas arī ir dāsni palīdzējis svarīgos darbiņos,kā piemēram,lsd atjaunošana un pielāgošana manām vajadzībām.
Kā arī paldies lietotājam QSX,jeb turbo kaimiņam,kas arī ir dāsni palīdzējis svarīgos darbiņos,kā piemēram,lsd atjaunošana un pielāgošana manām vajadzībām.
Pēdējais labojis Locis - 10 Feb 2013, 18:27, kopā labots 1 reizi.
Nu jābrauc jau vien būs,protams,pats uz baigajiem rezultātiem neceru ar miskastu riepām braucot,jo ar katru riepu savādāk,citas jau tikko uzliekot nejēgā slīdz,ka nevar normāli ātri pabraukt,bet tagad liekam virsū aizmugurē bukses,lai riepas uz pilnāku pēdu var uzlikt,tam vajadzētu stabilitāti,saķeri uzlabot. :)Orkaans rakstīja:Domaaju ,ka Tev noteikti jaasaak arii piedaliities sacensiibaas! Domaaju ,ka vareetu buut tiiri labi rezultaati
Vismaz man taa no malas izskataas
Vieniigi laikam peec hidro ruukja ielikshanas Tev buus jaabrauc Pro Am?
Ja nu aptruukstaas diski uz kuriem borteet riepas ,tad Maksim ir vesls kalns ar vinjiem palicies
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)