flyeer737 BMW 318IS coupe
Sveicināti!
Zaudēju nevainību gan ar reģistrēšanos šajā protālā, gan ar BMW kā savu auto.
Nedaudz par mani.
Dzimis, audzis esmu Jēkabpilī, pirmais nopietnais auto bija ar tēvu uz pusēm dalītā bulciņa, arī joprojām to lietoju. Sākās studijas, pārcēlos uz Rīgu, nācās palikt par kājinieku. Neteiktu ka par to ļoti pārdzīvoju, vairāk redzēt var staigājoties, kā arī svaigāks gaiss. Studijas gan nācās pamest, kā rezultātā nonācu savā tagadējā darbavietā. Jauni kolēģi, jauni kontakti, tā tālāk un tā joprojām. Vienam no kolēģiem bija BMW 318IS kupeja, tad par BMW neko daudz nezināju un neinteresējos, līdz reizei, kad dabūju izmest līkumu. Āķis lūpā- iepatikās gaita, vadāmība, jauda. Bet tas nenoveda mani līdz BMW iegādei.
Rudenī kolēģis devās mācīties uz ārvalstīm, tas viņam radīja galvassāpes attiecībā uz to, kur likt auto, jo laiks, kad viņam nācās doties prom iekrita ar laiku, kad auto beidzas TA, arī sludinājumu viņš bija ielicis par vēlu, neviens nepirka ar TA, kura beidzas mazāk kā pēc mēneša.
Tā nu pagājušā gada nogalē pie manis nonāca 1992. gada BMW 318IS kupeja. Rūpnieciski komplektēts ar elektriskajiem logiem/spoguļiem, M ādas stūri Recaro auduma salonu un oriģinālo akustiku. Papildus iepriekšējais īpašnieks bija uzlicis Koni amartizatorus ar sēdinātām atsperēm, Rial R17 diskus un poliretāna bukses, kā arī savilkti vadi labākai akustikai, tikai tā bija izņemta.
Autiņam panna vilkās pa zemi, kreisās puses logs strādāja periodiski, līdz atteicās vispār, arī radio nomira. Ātri vien atklājās, ka jāregulē savirze un pusceļā no Jēkabpils uz Rīgu bedrēs no stupicas izlidoja aizmugurējā amartizatora skrūve, kas amīti atstāja karājamies 2cm no asfalta. Par laimi amītis necieta un turpina funkcionēt šodien.
Principā, visu ziemu plato riepu un mazā klīrensa dēļ auto nostāvēja šķūnī nekustināts.
Sākas pavasaris, sākas dzīvība un sākas arī rosība ap BMW. Līdz rudenim gribu autiņu uztaisīt par konfekti.
Kopš rudens ir saregulēta savirze, salabots logs un piestiprināta panna, vairāk laika man īsti nav bijis.
Remonta plānojums:
Virsbūve.
-atbrīvoties no visas rūsas, bojājumiem un pārkrāsot virsbūvi
-jānomaina bamperi (priekšējais diezgan bēdīgā stāvoklī, aizmugurējais labāks, bet vienalga gribu mainīt)
-jāmaina haube
-jauni haubes amartizatori
Interjers.
-jānomaina panelis uz melnu
-jāievieš rokas balsts
-jāieliek jauni griesti, patreizējie atlipuši un ir pieskavoti, pretēji kutina galvu
-jāieliek jauns apšuvums durvīm
Elektronika.
-jānomaina priekšējā un aizmugurējā optika, priekšā gribu lēcu lukturus, aizmugurē dzidros
-jāiegādājas miglas lukturi
-jāieliek jauns logu slēdzītis
Ritošā.
Ieguldījumus neprasa.
Motors.
Ieguldījumus neprasa.
Pagaidām tas arī viss. Gaidu pieredzējušu braucēju viedokļus, kritiku.
Laika man ir visai maz, līdzekļu ir tik, cik ir, kas lēni nāk- labi nāk. :)
Zaudēju nevainību gan ar reģistrēšanos šajā protālā, gan ar BMW kā savu auto.
Nedaudz par mani.
Dzimis, audzis esmu Jēkabpilī, pirmais nopietnais auto bija ar tēvu uz pusēm dalītā bulciņa, arī joprojām to lietoju. Sākās studijas, pārcēlos uz Rīgu, nācās palikt par kājinieku. Neteiktu ka par to ļoti pārdzīvoju, vairāk redzēt var staigājoties, kā arī svaigāks gaiss. Studijas gan nācās pamest, kā rezultātā nonācu savā tagadējā darbavietā. Jauni kolēģi, jauni kontakti, tā tālāk un tā joprojām. Vienam no kolēģiem bija BMW 318IS kupeja, tad par BMW neko daudz nezināju un neinteresējos, līdz reizei, kad dabūju izmest līkumu. Āķis lūpā- iepatikās gaita, vadāmība, jauda. Bet tas nenoveda mani līdz BMW iegādei.
Rudenī kolēģis devās mācīties uz ārvalstīm, tas viņam radīja galvassāpes attiecībā uz to, kur likt auto, jo laiks, kad viņam nācās doties prom iekrita ar laiku, kad auto beidzas TA, arī sludinājumu viņš bija ielicis par vēlu, neviens nepirka ar TA, kura beidzas mazāk kā pēc mēneša.
Tā nu pagājušā gada nogalē pie manis nonāca 1992. gada BMW 318IS kupeja. Rūpnieciski komplektēts ar elektriskajiem logiem/spoguļiem, M ādas stūri Recaro auduma salonu un oriģinālo akustiku. Papildus iepriekšējais īpašnieks bija uzlicis Koni amartizatorus ar sēdinātām atsperēm, Rial R17 diskus un poliretāna bukses, kā arī savilkti vadi labākai akustikai, tikai tā bija izņemta.
Autiņam panna vilkās pa zemi, kreisās puses logs strādāja periodiski, līdz atteicās vispār, arī radio nomira. Ātri vien atklājās, ka jāregulē savirze un pusceļā no Jēkabpils uz Rīgu bedrēs no stupicas izlidoja aizmugurējā amartizatora skrūve, kas amīti atstāja karājamies 2cm no asfalta. Par laimi amītis necieta un turpina funkcionēt šodien.
Principā, visu ziemu plato riepu un mazā klīrensa dēļ auto nostāvēja šķūnī nekustināts.
Sākas pavasaris, sākas dzīvība un sākas arī rosība ap BMW. Līdz rudenim gribu autiņu uztaisīt par konfekti.
Kopš rudens ir saregulēta savirze, salabots logs un piestiprināta panna, vairāk laika man īsti nav bijis.
Remonta plānojums:
Virsbūve.
-atbrīvoties no visas rūsas, bojājumiem un pārkrāsot virsbūvi
-jānomaina bamperi (priekšējais diezgan bēdīgā stāvoklī, aizmugurējais labāks, bet vienalga gribu mainīt)
-jāmaina haube
-jauni haubes amartizatori
Interjers.
-jānomaina panelis uz melnu
-jāievieš rokas balsts
-jāieliek jauni griesti, patreizējie atlipuši un ir pieskavoti, pretēji kutina galvu
-jāieliek jauns apšuvums durvīm
Elektronika.
-jānomaina priekšējā un aizmugurējā optika, priekšā gribu lēcu lukturus, aizmugurē dzidros
-jāiegādājas miglas lukturi
-jāieliek jauns logu slēdzītis
Ritošā.
Ieguldījumus neprasa.
Motors.
Ieguldījumus neprasa.
Pagaidām tas arī viss. Gaidu pieredzējušu braucēju viedokļus, kritiku.
Laika man ir visai maz, līdzekļu ir tik, cik ir, kas lēni nāk- labi nāk. :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
1. kā tas caurums durvīs uzradās ?
2. ja es ar dzidrajiem lukturiem saprotu to ko tu domā, tad labāk nevajag.
2. ja es ar dzidrajiem lukturiem saprotu to ko tu domā, tad labāk nevajag.
V1Beta rakstīja: V1Beta » 26 Feb 2013, 18:10
1. kā tas caurums durvīs uzradās ?
2. ja es ar dzidrajiem lukturiem saprotu to ko tu domā, tad labāk nevajag.
1. Servisā tika līsts pie loga motoriņa un tā arī tika izplēsts, vismaz tā man teica.
2. Es ar dzidrajiem izprotu gaišāku krāsu stikliņus, apgaismo mani, vai domāju pareizi. :)
sveikts :)
apraksts, salons un diski
apraksts, salons un diski
Parasti durvju abšivkām rokturis nolūzt, kad aiz viņa raujot, cenšās noņemt abšivku, nepaskatoties, nepievēršot uzmanību stiprinājuma skrūvītēm (x2)!
Pirmajā bildē auto izskatās labāk kā visās turpmākajās, kā arī piekrītu par diskiem, ka izskatās interesanti!
Sveikts e36.lv!
Pirmajā bildē auto izskatās labāk kā visās turpmākajās, kā arī piekrītu par diskiem, ka izskatās interesanti!
Sveikts e36.lv!
Priekšā negribi dzidrinātos hella ar eņģeļiem?
kada vaina tiem pirmajiem ??? ta jau gaumes lieta pa lielam!
tie pirmie tak ir tikpat pretīgi kā altezzas un visi pārējie ķīniešu izstrādājumi
Nav nevainas kupejai... Patīk kā diski izskatās kopā ar to sēdinājumu (?). Un par pelēko salonu nestrebj karstu! Nav nevainas viņam, tikai to apšifku vajadzētu nomainīt. Kopumā man patīk.
Sorry, bet tā nav gaumes lieta, tā ir Ķekavas lieta.
Tos apakšējos lukturus parasti dēvē par lukturiem ar balto augšu vai tamlīdzīgi, tie manuprāt izskatīsies diezgan labi.
Auto jau tā tīri neko, prieks, ka vēl kāds saka, ka pavasaris tuvojas, pozitīvi
Sveicu e36.lv un lai labi ripo!
Tos apakšējos lukturus parasti dēvē par lukturiem ar balto augšu vai tamlīdzīgi, tie manuprāt izskatīsies diezgan labi.
Auto jau tā tīri neko, prieks, ka vēl kāds saka, ka pavasaris tuvojas, pozitīvi
Sveicu e36.lv un lai labi ripo!
Sveikts pulkā!
Jau sen cerēju, ka šis auto šeit parādīsies un varēs palīdzēt tam atdzīvoties!
Šis auto jau sen zināms! Ja vien nekļūdos un tas ir/bija Kristapa K auto!?!
Jau sen cerēju, ka šis auto šeit parādīsies un varēs palīdzēt tam atdzīvoties!
Šis auto jau sen zināms! Ja vien nekļūdos un tas ir/bija Kristapa K auto!?!
Šo ik pa laikam redzu RIX parkingā.
veiksmi!
veiksmi!
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Diski tik tiešām interesanti un pati kupeja ar izskatās laba.
Nu tad tik veiksmi plānu īztenošanai!
Nu tad tik veiksmi plānu īztenošanai!
Sveikts bariņā, lai labi ripo, un maz ķibeles ar viņu!!!
Jā piekritīšu pārējiem, diski un salons ir interesanti, es tavā vietā salonu neaiztiktu - atstātu! Tikai kā jau rakstīja to abšifku nomaini.
Veiksmi plānos, un sāc ēst rolltonus
Jā piekritīšu pārējiem, diski un salons ir interesanti, es tavā vietā salonu neaiztiktu - atstātu! Tikai kā jau rakstīja to abšifku nomaini.
Veiksmi plānos, un sāc ēst rolltonus
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Un pilnai laimei, prasītos melnas nāsis, tonēti aizmugures logi, un aizmugures lukturi ar balto augšu. Tas mans viedoklis!!!
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
melnās nāsis, cik esmu redzejis, ir šādas pašas ar melnu krāsu nopūstas. man pašam arī bija tā pat.