bonds22 ķiršu sarkanais sedans
Yo!
Tātad, kādu laiku atpakaļ, tobiš 5. janvārī iegādājos savu pirmo auto, protams, ka e36 1991. gada sedans ar 1.8 m40 nemotoru brokatrot metallic krāsā Vispār jau bija tā, ka kopā ar useri Gints93 braucām uz jūrmalu tieši šo auto tikai apskatīt kā iespējamo variantu, bet bijām tik traki nosaluši, ka nolēmu nebraukt mājās ar vilcienu, bet jau ar auto. Principā nopirku kaķi maisā, jo skatījāmies viņu pilnīgā tumsā. No ekstrām gandrīz nekā, vien neejoša lūka, štorka aizmugurējam logam, kas muzičku bombījot aukstā laikā grab, analogā pečka, kas nedod siltumu dēļ gaisa sistēmā utt. Tajā pašā vakarā gāzējot pa rajonu sanāca iemaukt normālā bedrē un izsist aizmugurējo amīti, tā nu visi skrūvēšanas prieki arī sākās. Skate bija tikai uz mēnesi, tāpēc to mēnesi arī tupa nobraukāju sačinījot tikai kkādus sīkumus, jo tādu bija pusotrs miljons. Velāk skatē dabūju 17(!) divniekus. Jāremontē bija daudz, viens cilindrs knapi gāja, vispār nebija rocenes, abus sliekšņus varēja ar pirkstiem salauzt rūsas gabalos, zapaskas vietas ganrīz vai vispār nebija, negāja tālās gaismas, vienu ratu nevarēja atskrūvēt, hadenē bija jānomaina viens pirksts, jāsatīra reika un jāuzvalcē viena bremžu trubiņa, krč pa lielam bija galīgi kapi. Skati kopā gāju 3 reizes, bet beigās dabūju
Bildes uz iegādes brīdi nav, un vispār viņu nav daudz, jo skrūvējot nav laika neko fočēt, bet nu kkas ko atrādīt jau ir :)
Šeit jau pie meistara tiek metināti iekšā jauni abi sliekšņi, bagāža grīda un urbtas nost aprautās ratu skrūves
tas pa lielam arī viss, ko nedarijām paši, pārējo visu pie sevis garažā ar personīgo mehu Gints93. Likšu viņam šeit pastāstīt par sīkuiem, kas salaboti/uzlaboti, jo pats visu jau vairs neatceros, taka nebrīnaties, ja arī viņš aktīvi rosās pa šo topiku. Piemērījām style 32 R17 no e39 un sparatām, ka nav aršana, jo par platu Pāris dienas pirms dabūju skati iecēlu R16 7J Zenderus un garažā kakraz bija komplekts labu nokian riepu, vienīgi pirms uzbortēja nelikās, ka būs tādi baloni, lai gan pagaidām vismaz komfortabli braukt un vēl nezinām kā būs, kad nosēdinās, atsperes ir, vajag pakaļējos amīšus un atsperu savilcēju Bildēts dienā, kad dabūju skati Tālāk sāku domāt par motora nomaiņu un tur arī panesās visi slimie plāni, kurus jau palēnām sāku realizēt. Tika lemts par labu m42. Uz doto brīdi ir izrauts vecais m40 un kopā ar gulbi samazgāta motortelpa Ar Gintu izlēmām, ka jāliek spararats, sajūgs un kurvis no vecā m40, pie reizes m40 spararatu iedevu pazīstamam meistaram apvirpot, neesmu vēl nosvēris un nobildējis, bet atvieglināts jūtami tagad tikai jānobalansē.
Šodien devāmies uz garāžu, iztestējām ļebjotku ar ko celsim iekšā m42 un nomainījām karteri, jo esošais bija konkrēti nojāts un eļļas nolejamo skrūvi iepriekšējais saimnieks normāli bija nopisis un atskrūvēt to neizdevās.
Tad nu cēlām motoru gaisā un skrūvējām nost karteri vel ar kaudzi eļļas iekšā Atstājām karteri uz divām pusizskrūvētām skrūvēm, lai iztek lielums un tad norāvām pavisam, tagad jau arī jaunais vietā. Līdz rītdienai vai parītdienai tas arī viss, jāgaida, kad no grosa atnāks sajūga izspiedējgultnis un izplūdes kolektora blīves, tad arī celsim iekšā, tur arī sekos bildes un viss parējais
A, jā, aizmirsu piebilst, ka m42 nepaliks vien ar atvieglinātu spararatu, tas tikai pagaidām, jo gribās dabūt braucošu uz sezonas atklāšanu. ies virsū m44 galva, portēta ieplūde un izplūde, progrāmmējamā vadība, un beigās vispār doma ir par pūtienu Virsbūvēs plānos ir rūsas likvidēšana un pārkrāsošana, kas ir nākamais pēc motora iecelšanas ir jau iepirkti visi vajadzīgie virsbūves paneļi bez rūsas un kkādi M plastmasi . Pa vidam vēl pāris upgreidi hadenē, kr4 darbosimies.
Paldies!
Tātad, kādu laiku atpakaļ, tobiš 5. janvārī iegādājos savu pirmo auto, protams, ka e36 1991. gada sedans ar 1.8 m40 nemotoru brokatrot metallic krāsā Vispār jau bija tā, ka kopā ar useri Gints93 braucām uz jūrmalu tieši šo auto tikai apskatīt kā iespējamo variantu, bet bijām tik traki nosaluši, ka nolēmu nebraukt mājās ar vilcienu, bet jau ar auto. Principā nopirku kaķi maisā, jo skatījāmies viņu pilnīgā tumsā. No ekstrām gandrīz nekā, vien neejoša lūka, štorka aizmugurējam logam, kas muzičku bombījot aukstā laikā grab, analogā pečka, kas nedod siltumu dēļ gaisa sistēmā utt. Tajā pašā vakarā gāzējot pa rajonu sanāca iemaukt normālā bedrē un izsist aizmugurējo amīti, tā nu visi skrūvēšanas prieki arī sākās. Skate bija tikai uz mēnesi, tāpēc to mēnesi arī tupa nobraukāju sačinījot tikai kkādus sīkumus, jo tādu bija pusotrs miljons. Velāk skatē dabūju 17(!) divniekus. Jāremontē bija daudz, viens cilindrs knapi gāja, vispār nebija rocenes, abus sliekšņus varēja ar pirkstiem salauzt rūsas gabalos, zapaskas vietas ganrīz vai vispār nebija, negāja tālās gaismas, vienu ratu nevarēja atskrūvēt, hadenē bija jānomaina viens pirksts, jāsatīra reika un jāuzvalcē viena bremžu trubiņa, krč pa lielam bija galīgi kapi. Skati kopā gāju 3 reizes, bet beigās dabūju
Bildes uz iegādes brīdi nav, un vispār viņu nav daudz, jo skrūvējot nav laika neko fočēt, bet nu kkas ko atrādīt jau ir :)
Šeit jau pie meistara tiek metināti iekšā jauni abi sliekšņi, bagāža grīda un urbtas nost aprautās ratu skrūves
tas pa lielam arī viss, ko nedarijām paši, pārējo visu pie sevis garažā ar personīgo mehu Gints93. Likšu viņam šeit pastāstīt par sīkuiem, kas salaboti/uzlaboti, jo pats visu jau vairs neatceros, taka nebrīnaties, ja arī viņš aktīvi rosās pa šo topiku. Piemērījām style 32 R17 no e39 un sparatām, ka nav aršana, jo par platu Pāris dienas pirms dabūju skati iecēlu R16 7J Zenderus un garažā kakraz bija komplekts labu nokian riepu, vienīgi pirms uzbortēja nelikās, ka būs tādi baloni, lai gan pagaidām vismaz komfortabli braukt un vēl nezinām kā būs, kad nosēdinās, atsperes ir, vajag pakaļējos amīšus un atsperu savilcēju Bildēts dienā, kad dabūju skati Tālāk sāku domāt par motora nomaiņu un tur arī panesās visi slimie plāni, kurus jau palēnām sāku realizēt. Tika lemts par labu m42. Uz doto brīdi ir izrauts vecais m40 un kopā ar gulbi samazgāta motortelpa Ar Gintu izlēmām, ka jāliek spararats, sajūgs un kurvis no vecā m40, pie reizes m40 spararatu iedevu pazīstamam meistaram apvirpot, neesmu vēl nosvēris un nobildējis, bet atvieglināts jūtami tagad tikai jānobalansē.
Šodien devāmies uz garāžu, iztestējām ļebjotku ar ko celsim iekšā m42 un nomainījām karteri, jo esošais bija konkrēti nojāts un eļļas nolejamo skrūvi iepriekšējais saimnieks normāli bija nopisis un atskrūvēt to neizdevās.
Tad nu cēlām motoru gaisā un skrūvējām nost karteri vel ar kaudzi eļļas iekšā Atstājām karteri uz divām pusizskrūvētām skrūvēm, lai iztek lielums un tad norāvām pavisam, tagad jau arī jaunais vietā. Līdz rītdienai vai parītdienai tas arī viss, jāgaida, kad no grosa atnāks sajūga izspiedējgultnis un izplūdes kolektora blīves, tad arī celsim iekšā, tur arī sekos bildes un viss parējais
A, jā, aizmirsu piebilst, ka m42 nepaliks vien ar atvieglinātu spararatu, tas tikai pagaidām, jo gribās dabūt braucošu uz sezonas atklāšanu. ies virsū m44 galva, portēta ieplūde un izplūde, progrāmmējamā vadība, un beigās vispār doma ir par pūtienu Virsbūvēs plānos ir rūsas likvidēšana un pārkrāsošana, kas ir nākamais pēc motora iecelšanas ir jau iepirkti visi vajadzīgie virsbūves paneļi bez rūsas un kkādi M plastmasi . Pa vidam vēl pāris upgreidi hadenē, kr4 darbosimies.
Paldies!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
prieks, ka neļauj tehnikai aiziet dzelmē, turpini cīnīties
šai krāsai ļoti labi aizmugurē izskatās "nixnonizētie" lukturi, visi sarkani lakoti
šai krāsai ļoti labi aizmugurē izskatās "nixnonizētie" lukturi, visi sarkani lakoti
nopietni darbi visu laiku
Malacis, ka cīnies... Ar prieku arī lasīšu nākamos ierakstus. Plāni grandiozi ar to M42/M44, bet zini cik tur skanošo vajag?
Izskatās, ka šim aizmugurē viss lukturis ir balts, un nolakojot sarkanu tikai apakšējo daļu, var iegūt lampas ar balto pagriezienu.Burns rakstīja:šai krāsai ļoti labi aizmugurē izskatās "nixnonizētie" lukturi, visi sarkani lakoti
Nu a kas teica ka būs vielgiNixon rakstīja:Malacis, ka cīnies... Ar prieku arī lasīšu nākamos ierakstus. Plāni grandiozi ar to M42/M44, bet zini cik tur skanošo vajag?
Ir ir piešķilts http://www.youtube.com/watch?v=nmOSDT0jr68 Pie viena nomainītas ģenģera un stūres sūkņa siksnas, kardāna gultnis, sajūga izspiedējgultnis un vēl pāris sīkuni. šovakar sāksim visu pārējo likt kopā. Darba daudz un trūkst visādi sīkumi, bet cerams, ka rīt pret vakaru varēs jau nodot čadu pa rajonu un nokūpināt kādu riepu pāri
Spararats nedaudz notievējis Motors vietā
Spararats nedaudz notievējis Motors vietā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ir nedaudz ko pastāstīt
Vobšem sestdien, 4 naktī, būmeru salikām tā, ka var izgāzt. Kārtīgi uzsildījām dzinēju, pārliecinājāmies, ka viss čiki un iedevu ručkā pa garažām, bija labi. Tālak jau nodevu mašīnu īpašnieka rokās un braucām uz lukoilu ar domu uzpildīties un pēc tam atgriezties garažā, lai jēdzīgāk nostiprinātu to pašu pusi no izplūdes, jo Bolderāja ceļu vnk nav
Lēmums atgriezties bija pareizais, jo tikko piebraucot pie garāžas vārtiem autiņš sāka slāpt. Vainīga bija degvielas šļauciņa pēc filtra, pievelkot hamutu bija sadalījusies. Ok, jāstumj iekšā garažā un jātaisa. tā kā būmeru pielaist nevarēja arī stūres pastūzis negāja un izrietošās sekas bija pārplīsusi tā gumija kas nāk stūres kardāniņam pie reikas un nekādu iespēju stūrēt, vobšem, pilns komplekts
Tā kā ar bonds22 abi strādājam un laika nav daudz uz doto brīdi ir sačinīta šļauciņas problēma un ar trīsarpus stundu jeb*u nomānīts nost vecais kardāniņš.
Pagaidām mērķis ir līdz 18. datumam salikties un nolaisties tuvāk zemei
Vobšem sestdien, 4 naktī, būmeru salikām tā, ka var izgāzt. Kārtīgi uzsildījām dzinēju, pārliecinājāmies, ka viss čiki un iedevu ručkā pa garažām, bija labi. Tālak jau nodevu mašīnu īpašnieka rokās un braucām uz lukoilu ar domu uzpildīties un pēc tam atgriezties garažā, lai jēdzīgāk nostiprinātu to pašu pusi no izplūdes, jo Bolderāja ceļu vnk nav
Lēmums atgriezties bija pareizais, jo tikko piebraucot pie garāžas vārtiem autiņš sāka slāpt. Vainīga bija degvielas šļauciņa pēc filtra, pievelkot hamutu bija sadalījusies. Ok, jāstumj iekšā garažā un jātaisa. tā kā būmeru pielaist nevarēja arī stūres pastūzis negāja un izrietošās sekas bija pārplīsusi tā gumija kas nāk stūres kardāniņam pie reikas un nekādu iespēju stūrēt, vobšem, pilns komplekts
Tā kā ar bonds22 abi strādājam un laika nav daudz uz doto brīdi ir sačinīta šļauciņas problēma un ar trīsarpus stundu jeb*u nomānīts nost vecais kardāniņš.
Pagaidām mērķis ir līdz 18. datumam salikties un nolaisties tuvāk zemei
Nu vecais tu šķil dzirksteles pa darbu.
Vai tad lidos kā zibens pēc visiem darbiem ?
Vai tad lidos kā zibens pēc visiem darbiem ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Kādu laiku te neko neesam iespamojuši, bet tas nenozīmē, ka neko neesam darījuši
Priekšējā ritošā: Stupicas, jauni ventilējamie bremži ar jauniem ferodo klučiem, suporti, plaukti, pasvaigi amortiņi, viss no 325 + sēdinātās atsperes
Aizmugurējā ritošā: Stupicas, ar bremžiem tas pats stāsts, tikai nav ventilējamie, resnās pusasis, plaza amīši + arī sēdinātās atsperes
Šajās brīvdienās būs jāsaņemas uztaisīt kāds snaps, lai nav tikai tā, ka muldam un tad arī būs vēl razklads. Garāža ir tik aizbāzta ar daļām, kas jākrāmē virsū, ka mašīnu tajā nolikt nav iespējams, respektīvi darbu pilnas rokas
Priekšējā ritošā: Stupicas, jauni ventilējamie bremži ar jauniem ferodo klučiem, suporti, plaukti, pasvaigi amortiņi, viss no 325 + sēdinātās atsperes
Aizmugurējā ritošā: Stupicas, ar bremžiem tas pats stāsts, tikai nav ventilējamie, resnās pusasis, plaza amīši + arī sēdinātās atsperes
Šajās brīvdienās būs jāsaņemas uztaisīt kāds snaps, lai nav tikai tā, ka muldam un tad arī būs vēl razklads. Garāža ir tik aizbāzta ar daļām, kas jākrāmē virsū, ka mašīnu tajā nolikt nav iespējams, respektīvi darbu pilnas rokas
Labos vakaros! Sen te nekas nav atraadiits. Forums jau tiek lietots biezhi, bet apdeitot topiku rokas par iisaam Vobshem sadariits pa sho laiku diezgan daudz. Akumulators nonaacis pareizajaa vietaa (baguuzii), noveerstas visas skjidrumu nopluudes, respektiivi nomainiita kartera bliive, visi bliivgredzeni stuures pastuuzha sisteemaa, vaarstu vaaka bliive. Tikts pie jauna kruta sachs sahuuga, jo Gints nobeidza veco Kaartiigi atgaisoti bremzhi, vieniigi nestaajas taapat, jo nav abs, nav savirzes un riepas gavno Ielikta elektro luuka, izpleests viss salons, atrasti veel vismaz 10 caurumi bundzaa, bet nu viss beidzot sametinaats Sabuuveets glushaks pod 2.5: standarta is'a izpluude - 2.5 bikse un vinjai klaat attieciigi pats 2.5 bundulis, viss pa smuko bez ieeju metinaashanas ciet un skanja arii super
Tad, kad bija sadariits viss augstaak mineetais un veel kaudze siikumu vareeja saakties lielaa jautriiba- gatavoshana kraasoshanai Pa lielam daram visu saviem speekiem pie seviim garazhaas. Personiigi man ieprieksh neko tamliidziigu dariit nebija naacies, bet tas nebija skjeerslis njemt rokaas sliipmashiinu un maaciities no ginta. Sanaaca arii un pat neslikti Kameer es sliipeeju visu ko vareeja sasliipeet Gincha vilka ciet buktes un remonteeja plastmasas(m bampers, sliekshnji, zender spoileriitis utt)
Shobriid esam tikushi tik taalu, ka viss ir sagrunteets, vajag tikai padrochiities ar uudens papiiru un naakamajaa viikendaa Gincha varees veidzot sakraasot manu lolojumu, protams jau piemeerotaakaa boksaa Aaa, jaa, 4l alpinweiss 2 jau plauktaa
Pietiek man muldeet, ir paaris snapi ko atraadiit bildes pavisam noteikti nav hronologhiskaa seciibaa :)
Tad, kad bija sadariits viss augstaak mineetais un veel kaudze siikumu vareeja saakties lielaa jautriiba- gatavoshana kraasoshanai Pa lielam daram visu saviem speekiem pie seviim garazhaas. Personiigi man ieprieksh neko tamliidziigu dariit nebija naacies, bet tas nebija skjeerslis njemt rokaas sliipmashiinu un maaciities no ginta. Sanaaca arii un pat neslikti Kameer es sliipeeju visu ko vareeja sasliipeet Gincha vilka ciet buktes un remonteeja plastmasas(m bampers, sliekshnji, zender spoileriitis utt)
Shobriid esam tikushi tik taalu, ka viss ir sagrunteets, vajag tikai padrochiities ar uudens papiiru un naakamajaa viikendaa Gincha varees veidzot sakraasot manu lolojumu, protams jau piemeerotaakaa boksaa Aaa, jaa, 4l alpinweiss 2 jau plauktaa
Pietiek man muldeet, ir paaris snapi ko atraadiit bildes pavisam noteikti nav hronologhiskaa seciibaa :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
nu lidzekli un darbs ir diezgan ielikti
top kaut kas dikten skaists
Kaa zinaataajs pievienojos augstaak mineetajam
veiksmi darbos