Ritvara tourings un kompots
Daudz bildes un daudz teksta
Īsumā tiem, kam nepatīk lasīt. Agrāk braucu ar kompaktu. Šo pārdevu, jo gribēju lielāku auto, tāpēc tika nopirkts tourings.
Bija: Ir: Auto: 318i tourings, 96.g
Iegādāts: 2012.g 28.maijā.
OEM Komplektācija: Nav elektro logu, Pusādas sportsitzes, digitālā klima, melnie griesti, pašaptumšojošais spogulis, mpaka [atm nav priekšas bamperis], dirsas apsilde, termometrs ar pulksteņa funkciju, m piekare, automātiskā gaisa recirkulācija.
Tagad sākas garlaicīgākā daļa par to, kā tourings nonāca pie manis un kā es viņam palīdzētu attīstīties
Tātad, pārdevu kompaktu paa 780ls un tai pašā dienā vajadzēja nopirkt citu auto, jo negribēju uz mājām braukt ar autobusu. Iepriekšējā vakarā ss.lv atradu kādus četrus variantus, divus sedanus un divus touringus. Viens sedans bija calypsorot un tā tīri smuks, bet izrādījās, ka viņam ir m40 dzinējs - neder. Pēc tam skatījos vēl vienu sedanu, kas bija cosmosscwarz un ar top zustand virsbūvi [tik labu redzēju pirmo reizi], bet motors gāja tikai uz kādiem diviem cilindriem un nebija TA, karoč negribējās jāties. Kad Rīgā visi varianti bija izskatīti, sazvaniju čomu un braucām skatīties to, kurš tuvāk Rīgai. Tā lecām opelī un maucām uz Vecumniekiem. Piebraucu sarunātajā spotā, jebaķ jebaķ, viss netīrs, salons ne savā krāsā un saplēsts, priekša šķība, miglas sasistas, salonā ķekava tuning factory, pavaroti katrs savā krāsā, karoč kā ieraudzīju tā sapratu, ka tas ir mans auto un ir jāpērk. Izbraucu, secināju, ka dzinēja spilveni beigti, izjāta kulise un sajūgs dīvains. Piedrāzt, yolo, braucam pārrakstīt. Pa 10 minūtēm aizbraucām uz Bauskas ielas CSDD, nomaksāju nodokli un nopirku.
Braucu mājām diezgan laimīgs, jutu ka tas ir mans auto, lai arī cik skumjš viņš nebūtu. Ā un uz to auto iztērēju visu naudu, kas man bija, lai aizbrauktu līdz mājām, aizņēmos no čoma 20ls degvielai
Nopirkšanas dienā nobraukums 230521km.
Nākamajā dienā pēc atbraukšanas uz mājām. Pretīgi diski ar ļoti labām ziemas riepām Tiklīdz ienācās naudiņa, sāku nodarboties ar savešanu braucamā stāvoklī.
First things first, aizvākti ķekavas mēsli no salona [palika tikai pretīgs ātrumkloķis]. Nu, piemēram, tādi nieciņi, kas tika aizstāti ar oem melniem. Tad tika iepirkta eļļa AGIP 5w40, aizmugurē amortiņu piļņiki un atsitēji, ģeneratora siksna, sveces, salona filtrs, dzinēja filtrs, miglas un baltie pavaroti. Ar to visu braucu pie čoma skrūvēties Pēc tam, kad tika nojaukta priekša, atklājās briesmas. Kāds bļeģ bija sapisis visus vadus, VISUS. Ar šo lietu cīnos joprojām, tagad uzskatu, ka ja kāds ir sačakarējis oem kontaktus, vadus un slēdžus, līdz galam salabot visu nevarēs Bet nu neko, sāka ar minimālo, čoms salodēja vadus, lai darbojas pavaroti un miglas un +- varēja stellēt kopā. Tagad vismaz bija vienādi pavaroti un nesaplēstas/nesalauztas miglas, darbojās aizmugurē stopi un gabarīti. Tas viss pirms tam īsti negribēja darboties
Tad kādu laiciņu biju short on money, jo krāju gāzes iekārtai, bet nedaudz arī pavizinājos, lielākais brauciens pirms gāzes uzstādīšanas bija jūlijā uz fonofest. Tourings tika izmantots pēc pilnas programmas Foņuka pēdējā naktī noslīka telts un ar draudzeni gulējām touringā, forši, touringi rulz, teltis sūkā
Pēc tam pa vasaru arī tourings tika turpināts izmantot kā pienākas Tad pie 232386km nobraukuma tika uzstādīta gāzes iekārta pie powera lietotāja kjemals. Tikai labākās atsauksmes, viss kedā. Un varēja sākt iepist kapeiku
Prieki ilgi neturpinājās jo braucot no Rīgas ČAU MANI SAUC AMORTIŅA ŠTOKS UN ES GRIBU PASKATĪTIES, KĀ IR SALONĀ Rezultātā nomainīti abās pusēs amortiņu atbalsti e46 m3 cabrio Lemforderi. Tai pat laikā arī sāka ķīlēt suporti, tāpēc visiem suportiem sainstalēti remkomplekti un viss sakārtots.
Vēl arī lietus laikā viens cilindrs palika slinks un izdomāja, ka negrib darboties. Izrādās pie vainas šis vecis
Tad pienāca kārta TA. Pirms TA tika sametināta aizmugurē šofera puses domkrata vieta + slieksnis, jo bija pagalam skumji, nomainītas bremžu caurules, priekšā šofera puses stūres pirksts [moog]. Un pēc šīm darbībām ar pirmo reizi tika izieta TA Uz stenda bremzes gan bija kā žigulim
Ā jā, visu vasaru nobraukāju uz bleķa diskiem ar vecām ziemenēm, uz rudens pusi tiku pie oem uzlikām + dzeltenais no koku lapām pārmetās arī uz miglām. Izskatījās stulbi Vēl arī apnika, ka salonā nenormāli pūš vējš, jo kāds bija nospēris gumijas, kas iet starp spoguļiem un virsbūvi, tās tika pasūtītas oem jaunas. Tad no kāda foruma lietotāja, kuru neatceros, tika iepirkti samērā reti aizmugures MHV lukturi pa 5ls Un auto uzstutēts uz ziemas riepām/diskiem un kaut kur ap to pašu laiku tika powerizēts [powera novelcenes] Neilgi pēc tam aizmugures reduktoram tika nomainīti visi blīvslēgi un pie reizes nomainīta Lambda, kas gan nebija beigta, bet es gribēju, lai tā darbotos korekti, nevis ar aizturi Principā visu ziemu nobraukāju neko nelabojot, auto arī netika žēlots, dzinu pa ledu, sāli, sniegu, šķaidīju pret kupenām, rāvu ārā no kupenām citus, krāmēju pa lidlaukiem un ielām un visādi citādi lauzu Uz ziemas beigām aizbēga tukšgaita, jo ieplūdes kolektora gofra sadalijās reizinātājos. To uzliku lietotu, negribēju nolocīt 20ls par jaunu, ja pa 5ls varēja atrast labu lietotu
Pa ziemu tika salasīti visādi labumi, lai sagatavotu auto sezonai. Tika nopirkta stringu stūre, kurai nav šauts laukā airbags un vesela āda, e30 plaukti, lemforder lodbalsti + gala bukses, lemforder priekšējo amortiņu atbalsti, lemforder stabilizatora atsaites un stabilizatora bukses, Sony komponentu tumbas aizmugurei, midbasi priekšai un vēl daudz visādi nieciņi.
Anyway, pa ziemu turpināju gāzt un Jaunā gada vakarā ieripoju 250.tukstotī
Auto gandrīz visu ziemu bija +- šāds Dzīšana pa sāli arī atstāja sekas, virsbūvei nav neviena paneļa kur nebūtu iemetusies rūsa
Kaut kur pa vidu tam visam arī tika ieinstalēts rokubalsts un pāršūts šofera beņķis, jo bija pavisam skumjā stāvoklī
Īsumā tiem, kam nepatīk lasīt. Agrāk braucu ar kompaktu. Šo pārdevu, jo gribēju lielāku auto, tāpēc tika nopirkts tourings.
Bija: Ir: Auto: 318i tourings, 96.g
Iegādāts: 2012.g 28.maijā.
OEM Komplektācija: Nav elektro logu, Pusādas sportsitzes, digitālā klima, melnie griesti, pašaptumšojošais spogulis, mpaka [atm nav priekšas bamperis], dirsas apsilde, termometrs ar pulksteņa funkciju, m piekare, automātiskā gaisa recirkulācija.
Tagad sākas garlaicīgākā daļa par to, kā tourings nonāca pie manis un kā es viņam palīdzētu attīstīties
Tātad, pārdevu kompaktu paa 780ls un tai pašā dienā vajadzēja nopirkt citu auto, jo negribēju uz mājām braukt ar autobusu. Iepriekšējā vakarā ss.lv atradu kādus četrus variantus, divus sedanus un divus touringus. Viens sedans bija calypsorot un tā tīri smuks, bet izrādījās, ka viņam ir m40 dzinējs - neder. Pēc tam skatījos vēl vienu sedanu, kas bija cosmosscwarz un ar top zustand virsbūvi [tik labu redzēju pirmo reizi], bet motors gāja tikai uz kādiem diviem cilindriem un nebija TA, karoč negribējās jāties. Kad Rīgā visi varianti bija izskatīti, sazvaniju čomu un braucām skatīties to, kurš tuvāk Rīgai. Tā lecām opelī un maucām uz Vecumniekiem. Piebraucu sarunātajā spotā, jebaķ jebaķ, viss netīrs, salons ne savā krāsā un saplēsts, priekša šķība, miglas sasistas, salonā ķekava tuning factory, pavaroti katrs savā krāsā, karoč kā ieraudzīju tā sapratu, ka tas ir mans auto un ir jāpērk. Izbraucu, secināju, ka dzinēja spilveni beigti, izjāta kulise un sajūgs dīvains. Piedrāzt, yolo, braucam pārrakstīt. Pa 10 minūtēm aizbraucām uz Bauskas ielas CSDD, nomaksāju nodokli un nopirku.
Braucu mājām diezgan laimīgs, jutu ka tas ir mans auto, lai arī cik skumjš viņš nebūtu. Ā un uz to auto iztērēju visu naudu, kas man bija, lai aizbrauktu līdz mājām, aizņēmos no čoma 20ls degvielai
Nopirkšanas dienā nobraukums 230521km.
Nākamajā dienā pēc atbraukšanas uz mājām. Pretīgi diski ar ļoti labām ziemas riepām Tiklīdz ienācās naudiņa, sāku nodarboties ar savešanu braucamā stāvoklī.
First things first, aizvākti ķekavas mēsli no salona [palika tikai pretīgs ātrumkloķis]. Nu, piemēram, tādi nieciņi, kas tika aizstāti ar oem melniem. Tad tika iepirkta eļļa AGIP 5w40, aizmugurē amortiņu piļņiki un atsitēji, ģeneratora siksna, sveces, salona filtrs, dzinēja filtrs, miglas un baltie pavaroti. Ar to visu braucu pie čoma skrūvēties Pēc tam, kad tika nojaukta priekša, atklājās briesmas. Kāds bļeģ bija sapisis visus vadus, VISUS. Ar šo lietu cīnos joprojām, tagad uzskatu, ka ja kāds ir sačakarējis oem kontaktus, vadus un slēdžus, līdz galam salabot visu nevarēs Bet nu neko, sāka ar minimālo, čoms salodēja vadus, lai darbojas pavaroti un miglas un +- varēja stellēt kopā. Tagad vismaz bija vienādi pavaroti un nesaplēstas/nesalauztas miglas, darbojās aizmugurē stopi un gabarīti. Tas viss pirms tam īsti negribēja darboties
Tad kādu laiciņu biju short on money, jo krāju gāzes iekārtai, bet nedaudz arī pavizinājos, lielākais brauciens pirms gāzes uzstādīšanas bija jūlijā uz fonofest. Tourings tika izmantots pēc pilnas programmas Foņuka pēdējā naktī noslīka telts un ar draudzeni gulējām touringā, forši, touringi rulz, teltis sūkā
Pēc tam pa vasaru arī tourings tika turpināts izmantot kā pienākas Tad pie 232386km nobraukuma tika uzstādīta gāzes iekārta pie powera lietotāja kjemals. Tikai labākās atsauksmes, viss kedā. Un varēja sākt iepist kapeiku
Prieki ilgi neturpinājās jo braucot no Rīgas ČAU MANI SAUC AMORTIŅA ŠTOKS UN ES GRIBU PASKATĪTIES, KĀ IR SALONĀ Rezultātā nomainīti abās pusēs amortiņu atbalsti e46 m3 cabrio Lemforderi. Tai pat laikā arī sāka ķīlēt suporti, tāpēc visiem suportiem sainstalēti remkomplekti un viss sakārtots.
Vēl arī lietus laikā viens cilindrs palika slinks un izdomāja, ka negrib darboties. Izrādās pie vainas šis vecis
Tad pienāca kārta TA. Pirms TA tika sametināta aizmugurē šofera puses domkrata vieta + slieksnis, jo bija pagalam skumji, nomainītas bremžu caurules, priekšā šofera puses stūres pirksts [moog]. Un pēc šīm darbībām ar pirmo reizi tika izieta TA Uz stenda bremzes gan bija kā žigulim
Ā jā, visu vasaru nobraukāju uz bleķa diskiem ar vecām ziemenēm, uz rudens pusi tiku pie oem uzlikām + dzeltenais no koku lapām pārmetās arī uz miglām. Izskatījās stulbi Vēl arī apnika, ka salonā nenormāli pūš vējš, jo kāds bija nospēris gumijas, kas iet starp spoguļiem un virsbūvi, tās tika pasūtītas oem jaunas. Tad no kāda foruma lietotāja, kuru neatceros, tika iepirkti samērā reti aizmugures MHV lukturi pa 5ls Un auto uzstutēts uz ziemas riepām/diskiem un kaut kur ap to pašu laiku tika powerizēts [powera novelcenes] Neilgi pēc tam aizmugures reduktoram tika nomainīti visi blīvslēgi un pie reizes nomainīta Lambda, kas gan nebija beigta, bet es gribēju, lai tā darbotos korekti, nevis ar aizturi Principā visu ziemu nobraukāju neko nelabojot, auto arī netika žēlots, dzinu pa ledu, sāli, sniegu, šķaidīju pret kupenām, rāvu ārā no kupenām citus, krāmēju pa lidlaukiem un ielām un visādi citādi lauzu Uz ziemas beigām aizbēga tukšgaita, jo ieplūdes kolektora gofra sadalijās reizinātājos. To uzliku lietotu, negribēju nolocīt 20ls par jaunu, ja pa 5ls varēja atrast labu lietotu
Pa ziemu tika salasīti visādi labumi, lai sagatavotu auto sezonai. Tika nopirkta stringu stūre, kurai nav šauts laukā airbags un vesela āda, e30 plaukti, lemforder lodbalsti + gala bukses, lemforder priekšējo amortiņu atbalsti, lemforder stabilizatora atsaites un stabilizatora bukses, Sony komponentu tumbas aizmugurei, midbasi priekšai un vēl daudz visādi nieciņi.
Anyway, pa ziemu turpināju gāzt un Jaunā gada vakarā ieripoju 250.tukstotī
Auto gandrīz visu ziemu bija +- šāds Dzīšana pa sāli arī atstāja sekas, virsbūvei nav neviena paneļa kur nebūtu iemetusies rūsa
Kaut kur pa vidu tam visam arī tika ieinstalēts rokubalsts un pāršūts šofera beņķis, jo bija pavisam skumjā stāvoklī
Pēdējais labojis rvars - 25 Jūn 2017, 01:15, kopā labots 4 reizes.
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Anyway, pienāca pavasaris, tauriņi vēderā un citi sūdi, nopirku diskus Style8, r16 7.5j et15
Tāpat arī nopirku H&R 40mm atsperes priekšai un billstein regulējamās aizmugurei.
Nu un sākās pavasara talka, jo gribēju, lai līdz manai dzimšanas dienai auto jau sēdētu uz pareizajām atsperēm un r16.
Tātad tika sākts ar to, ka sainstalēti lemforderizētie e30 plaukti un visas pārējās lemforder figņas piekarei, kas bija iepirktas un uzinstalētas atsperes Un aizlienēti no čoma projekta kupejas diski ar geju iznesumiem Tuvojoties noslēgumam, pagājušonedēļ nomira pečkas motoriņš, vakar tika samainīts. Pretīgs darbs, ļoti pretīgs Šodien uzstellēju auto uz iepirktajiem diskiem un šobrīd izskatās tā, kā redzams ieraksta augšā.
Plānotās izmaiņas
Tuvākie reāli īstenojamie plāni,
[*]Nākamnedēļ jāveic kārtējā eļļas maiņa, pie reizes jānomaina salona/dzinēja filtrs un aizdedzes sveces + jāveic gāzes apkope done
[*]Smoked miglas/pavaroti priekšā [viss jau ir iepirkts, tikai jāsaliek] done
[*]Krusti lukturos un dzeltenie eņgeļi [ceru, ka nākamnedēļ jau būs]done
[*]Jāsalabo kondiškadone
[*]Jāieinstalē elektro logi priekšai
[*]Jāsakrāso velkamā cauruma vāciņš, kas ir nopirkts oem, bet nav sakrāsots, tāpēc pagaidām braukāju bezdonedone
[*]Poly peldošās bukses aizmugurei un varbūt vēl kaut kas. Patīk, cik stingra tagad ir priekša, bet nepatīk kāda ir aizmugure done
[*]Daudz visādi sīkumi, par to vēlāk apdeitošu topiku
[*]Jāpāršuj stūre, roku balsts un pasažiera beņķis
Nereālāki plāni
[*]Salonam ķimisko
[*]Jāsapulē [nez, rūsu var pulēt? ]
[*]60mm atsperes priekšai
[*]M bamperizzz
Bildes veee pretīga un neglīta motortelpa, fuuj pee vee Pagaidām viss, paldies par uzmanību.
Vēlos pateikt īpašu paldies par palīdzību lietotājam kris005, bez viņa netiktu nekur. Gan jau ar laiku atrādīs arī savus brīnumus
p.s tagad nobraukums ir 264 tūkstoši, pa nepilnu gadu ar šo auto esmu norullējis apmēram 34 tūkstošus kilometru.
Nu un sākās pavasara talka, jo gribēju, lai līdz manai dzimšanas dienai auto jau sēdētu uz pareizajām atsperēm un r16.
Tātad tika sākts ar to, ka sainstalēti lemforderizētie e30 plaukti un visas pārējās lemforder figņas piekarei, kas bija iepirktas un uzinstalētas atsperes Un aizlienēti no čoma projekta kupejas diski ar geju iznesumiem Tuvojoties noslēgumam, pagājušonedēļ nomira pečkas motoriņš, vakar tika samainīts. Pretīgs darbs, ļoti pretīgs Šodien uzstellēju auto uz iepirktajiem diskiem un šobrīd izskatās tā, kā redzams ieraksta augšā.
Plānotās izmaiņas
Tuvākie reāli īstenojamie plāni,
[*]Nākamnedēļ jāveic kārtējā eļļas maiņa, pie reizes jānomaina salona/dzinēja filtrs un aizdedzes sveces + jāveic gāzes apkope done
[*]Smoked miglas/pavaroti priekšā [viss jau ir iepirkts, tikai jāsaliek] done
[*]Krusti lukturos un dzeltenie eņgeļi [ceru, ka nākamnedēļ jau būs]done
[*]Jāsalabo kondiškadone
[*]Jāieinstalē elektro logi priekšai
[*]Jāsakrāso velkamā cauruma vāciņš, kas ir nopirkts oem, bet nav sakrāsots, tāpēc pagaidām braukāju bezdonedone
[*]Poly peldošās bukses aizmugurei un varbūt vēl kaut kas. Patīk, cik stingra tagad ir priekša, bet nepatīk kāda ir aizmugure done
[*]Daudz visādi sīkumi, par to vēlāk apdeitošu topiku
[*]Jāpāršuj stūre, roku balsts un pasažiera beņķis
Nereālāki plāni
[*]Salonam ķimisko
[*]Jāsapulē [nez, rūsu var pulēt? ]
[*]60mm atsperes priekšai
[*]M bamperizzz
Bildes veee pretīga un neglīta motortelpa, fuuj pee vee Pagaidām viss, paldies par uzmanību.
Vēlos pateikt īpašu paldies par palīdzību lietotājam kris005, bez viņa netiktu nekur. Gan jau ar laiku atrādīs arī savus brīnumus
p.s tagad nobraukums ir 264 tūkstoši, pa nepilnu gadu ar šo auto esmu norullējis apmēram 34 tūkstošus kilometru.
Pēdējais labojis rvars - 13 Okt 2013, 16:20, kopā labots 2 reizes.
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
īstenībā galīgi nice izskatās ar šiem diskiem, un cepums ka pacēli touringu līdz tādam izskatam
njaa.. interesanti bija palasiit...
autinjs labi tiek atdzivinaats un beigaas jau izskataas ljooti
diski neredzeeti uz e36 un izskatas...
turpini darboties..
autinjs labi tiek atdzivinaats un beigaas jau izskataas ljooti
diski neredzeeti uz e36 un izskatas...
turpini darboties..
Nuu līdz pacelšanai tur ir ļoooti tālu
Drīzāk uzturēšana labā stāvoklī un perversu ideju īstenošana, jo auto man ir braukšanai nevis pucēšanai
Bet nu hvz, ļoti patīk šis auto, varbūt pēc kāda laika atļaus līdzekļi un tad jau aizies pilnā režīmā ar pārkrāsošanu, m52, poly piekari un citām kosmiskām lietiņām. Bet tie tikai slapjie sapņi
Drīzāk uzturēšana labā stāvoklī un perversu ideju īstenošana, jo auto man ir braukšanai nevis pucēšanai
Bet nu hvz, ļoti patīk šis auto, varbūt pēc kāda laika atļaus līdzekļi un tad jau aizies pilnā režīmā ar pārkrāsošanu, m52, poly piekari un citām kosmiskām lietiņām. Bet tie tikai slapjie sapņi
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Apraksts un autiņa tagadējais izskats SUPER! Izlasīju pilnīgi visu, daži izteicieni izraisīja sejā smīnu. Un visu šito atcerēties.
Kad zem auto pavadi vairāk laika kā zem/uz sievietes, tad ar atcerēšanos nav problēmu
Bet nu visādi sīkumi piemirsās, kaut kādu plastmasu, cimdu nodalījuma, stiprinājumu un citu miljons sīkumu nomaiņas
Tāpēc arī izveidoju topiku, lai varētu pierakstīt visu, jo remontgrāmatiņā rakstu tikai par tehniskajiem/dilstošajiem mezgliem
Paldies
Bet nu visādi sīkumi piemirsās, kaut kādu plastmasu, cimdu nodalījuma, stiprinājumu un citu miljons sīkumu nomaiņas
Tāpēc arī izveidoju topiku, lai varētu pierakstīt visu, jo remontgrāmatiņā rakstu tikai par tehniskajiem/dilstošajiem mezgliem
Paldies
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
man liekas, ka brille daudzās bildēs ir šķība un palīdusi zem kapota. sudrabotās nāsis arī šķības.
Priekšā viss ir ļoti, ļoti šķībs.
Visa priekša ir smagi šķilta, televizors taisnots ar āmuru un tā daļa aiz glāzes, kur ir gaisa filtra stiprinājumi, iemetināta no kaut kāda e36 ar m40 dzinēju.
Instalējot lukturos krustus un enģeļus, uzinstalēs taisnu televizoru un tiks mēģināts saregulēt spārnus, haubi un brilli, bet hvz vai kaut kas baigi mainīsies
Visa priekša ir smagi šķilta, televizors taisnots ar āmuru un tā daļa aiz glāzes, kur ir gaisa filtra stiprinājumi, iemetināta no kaut kāda e36 ar m40 dzinēju.
Instalējot lukturos krustus un enģeļus, uzinstalēs taisnu televizoru un tiks mēģināts saregulēt spārnus, haubi un brilli, bet hvz vai kaut kas baigi mainīsies
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Nevar isti sapras vai te projektins vai auto tiri tiek testets uz izturibu.
Diski
Diski
Skaisti sakopta kūtiņa. Pēdējā bilde patīk.
Labs apraksts un labi pastraadaats
Veiksmi turpmaakos darbos !
Veiksmi turpmaakos darbos !
Pirma bilde bija kolhozs, bet Tu esi smuki piestradajis un tagad jau tas autins izskatas labi!
Ta turpinat!
Mans ieteikums nemaini pagriezienus! Riziki uz melna e36 izskatas loti labi! Sitai kutinai izskatas vel labak!
Ta turpinat!
Mans ieteikums nemaini pagriezienus! Riziki uz melna e36 izskatas loti labi! Sitai kutinai izskatas vel labak!
Kaut kas briest!
ir jau bildes kur brille arī taisna ir. vislabāk likt oem brili ar nāsīm. ķīnieši visi šķībi paši par sevi jau.
Paldies,
Pati brille man šķiet ir taisna, problēma ir tajā kā viss ir saskrūvēts + pagalam šķībs televizors
Par rižajiem pavarotiem gan nezinu, man tā kā gribējās banditedišn ar visu tumšu priekšā, krusti, miglas, pavaroti. Bet nu ok, salasīšu visu nepieciešamo un tad vajadzēs kaut kā mēģināt kombinēt Ja godīgi man arī no sākuma rižie likās pretīgi, bet tagad jau sāk iepatikties
Guntix, ar auto tiek braukts nevis pozēts bildītēm
Pati brille man šķiet ir taisna, problēma ir tajā kā viss ir saskrūvēts + pagalam šķībs televizors
Par rižajiem pavarotiem gan nezinu, man tā kā gribējās banditedišn ar visu tumšu priekšā, krusti, miglas, pavaroti. Bet nu ok, salasīšu visu nepieciešamo un tad vajadzēs kaut kā mēģināt kombinēt Ja godīgi man arī no sākuma rižie likās pretīgi, bet tagad jau sāk iepatikties
Guntix, ar auto tiek braukts nevis pozēts bildītēm
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Arī izlasīju visu, super esi pastrādijis Tagad izskatās tiešām skaists, kad pabeigsi priekšu līdz galam tad būs vēl daudz reiz labāk Aizmugurējās lampas riktīgi piestāv melnai krāsai
man patiik,kaa izskatas tie Style 8 un pats tourings arii tiiri smuks..
Instagram - Sandis_e36
smukiņa kūtiņa super
skaists tourings
Labs Labs!