Burbulja 316
Sveiki visiem! Izdomāju, ka jāpastāsta šejieniešiem arī mans e36 budžeta varianta stāsts :)
Tad nu sāksim ar to ka braucu ar E36 316 Compact, saražojies 1996. gadā. Manās rokās nonāca 2013. gada maijā/jūnijā, bet redzes un darbības lokā bija jau kādu laiku. Nekas daudz jau nav mainījies auto izskatā no tā laika, bet nu sīkumi. Sākumā paskats bija apmēram šāds:
Protams, uzreiz bija skaidrs, ka auto ir pa augstu, ņemot vērā, ka priekšējie amji arī gāja tuvu nobeigumam, tad pie vieniem darbiem tika nopirkti citi amortizātori (lietoti, bet pacieti), un arī atsperes pa kādu gabalu mazākas kā orģinālās. Protams, ka nācās arī izdarīt ko stulbu - ņemot vērā, ka finances neatļauj nopirkt m-bamberi, tad naidā pret orģinālo, tika no drauga nosperta diezgan paliela lūpa, un ar samorezu spēku 5min laikā pielikta
Kamēr notika šis viss, tikmēr vasaras vidū (uz jūlija beigām laikam), sāka čīkstēt bremzes, protams, kaitināja, bet darbs, darbs, darbs, un brīvajā laikā nebija spēka pieķerties un sataisīt. Tā nu tas tika ielaists līdz brīdim, kad nabaga bremžu disku no abām pusēm spieda nevis kluči, bet metāla gabali, protams, nācās nomainīt gan diskus (pie viena jau abās pusēs mainīju), gan klučus, un arī suportu.
Tad nu tā es kādu laiku minu bēdu nezinādams, līdz nāca nākošā "laime". 2. septembrī, braucot no skolas, ar prakses papīriem rokās, sanāca mazliet straujāk piebremzēties, un šajā brīdī nāca apskaidrība ka abs nestrādā un tā slīdot, protams, uzslīdēju virsū "Krāsu Serviss" busa āķim Par laimi, vai par nelaimi, āķis trāpīja tieši virs bampera un to neskāra, bet nu kā redzams, daudz kas cits bija diezgan lielās "lupatās"
Bet nu pēc 5min šoka, tika pārbaudīts vai visas lampas un spuldzes deg, un konstatēts, ka mājas var aizbraukt. Mājās uzreiz tika atlausta vaļā haube, un veikta, tāteikt defektācija Par laimi radiators dzīvs. Ņemot vērā, ka 3. septembrī vakarā jau bija jābrauc uz Rīgu, tad tika pataisnota haube, piemocīta izsistā lampa, un biju gatavs celjam. Tālāk jau pateicoties vairākiem veiksmīgiem notikumiem, un lietotājam z-street. Pēc nedēļas jau auto bija braukt gatavs un viss sataisīts
Tālāk jau tika pa ļoti pieklājīgām naudām iegādāti R17 diski, divu izmēru 8 1/2 J un 9 1/2 J. Par cik mājās (Cēsīs) esmu tikai brīvdienās, bet pa darbadienām atrodos darba/prakses trimdā (Rīgā), tad daudz laika nav vinjus pucēt, bet nu tgd lenā garā pulējās plaukti, un tiek pucēti
Ir sagādāti lēnā garā visādi plastmasas no salona, un visur citur, kas jānomaina, ir arī priekšējais logs, kas jāmaina, sagādāts. Dotajā momentā salona bildi nevienu neatradu, un nenofotogrāfēšu pagaidām, jo telefonam kamerai stikliņš saskrambājies, bet tuvākajā laikā noteikti būs arī kkas no salona gala ko pastāstīt un parādīt
Tad nu sāksim ar to ka braucu ar E36 316 Compact, saražojies 1996. gadā. Manās rokās nonāca 2013. gada maijā/jūnijā, bet redzes un darbības lokā bija jau kādu laiku. Nekas daudz jau nav mainījies auto izskatā no tā laika, bet nu sīkumi. Sākumā paskats bija apmēram šāds:
Protams, uzreiz bija skaidrs, ka auto ir pa augstu, ņemot vērā, ka priekšējie amji arī gāja tuvu nobeigumam, tad pie vieniem darbiem tika nopirkti citi amortizātori (lietoti, bet pacieti), un arī atsperes pa kādu gabalu mazākas kā orģinālās. Protams, ka nācās arī izdarīt ko stulbu - ņemot vērā, ka finances neatļauj nopirkt m-bamberi, tad naidā pret orģinālo, tika no drauga nosperta diezgan paliela lūpa, un ar samorezu spēku 5min laikā pielikta
Kamēr notika šis viss, tikmēr vasaras vidū (uz jūlija beigām laikam), sāka čīkstēt bremzes, protams, kaitināja, bet darbs, darbs, darbs, un brīvajā laikā nebija spēka pieķerties un sataisīt. Tā nu tas tika ielaists līdz brīdim, kad nabaga bremžu disku no abām pusēm spieda nevis kluči, bet metāla gabali, protams, nācās nomainīt gan diskus (pie viena jau abās pusēs mainīju), gan klučus, un arī suportu.
Tad nu tā es kādu laiku minu bēdu nezinādams, līdz nāca nākošā "laime". 2. septembrī, braucot no skolas, ar prakses papīriem rokās, sanāca mazliet straujāk piebremzēties, un šajā brīdī nāca apskaidrība ka abs nestrādā un tā slīdot, protams, uzslīdēju virsū "Krāsu Serviss" busa āķim Par laimi, vai par nelaimi, āķis trāpīja tieši virs bampera un to neskāra, bet nu kā redzams, daudz kas cits bija diezgan lielās "lupatās"
Bet nu pēc 5min šoka, tika pārbaudīts vai visas lampas un spuldzes deg, un konstatēts, ka mājas var aizbraukt. Mājās uzreiz tika atlausta vaļā haube, un veikta, tāteikt defektācija Par laimi radiators dzīvs. Ņemot vērā, ka 3. septembrī vakarā jau bija jābrauc uz Rīgu, tad tika pataisnota haube, piemocīta izsistā lampa, un biju gatavs celjam. Tālāk jau pateicoties vairākiem veiksmīgiem notikumiem, un lietotājam z-street. Pēc nedēļas jau auto bija braukt gatavs un viss sataisīts
Tālāk jau tika pa ļoti pieklājīgām naudām iegādāti R17 diski, divu izmēru 8 1/2 J un 9 1/2 J. Par cik mājās (Cēsīs) esmu tikai brīvdienās, bet pa darbadienām atrodos darba/prakses trimdā (Rīgā), tad daudz laika nav vinjus pucēt, bet nu tgd lenā garā pulējās plaukti, un tiek pucēti
Ir sagādāti lēnā garā visādi plastmasas no salona, un visur citur, kas jānomaina, ir arī priekšējais logs, kas jāmaina, sagādāts. Dotajā momentā salona bildi nevienu neatradu, un nenofotogrāfēšu pagaidām, jo telefonam kamerai stikliņš saskrambājies, bet tuvākajā laikā noteikti būs arī kkas no salona gala ko pastāstīt un parādīt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Burbul1s - 05 Okt 2013, 18:31, kopā labots 2 reizes.
Aizmirsu pierakstīt to kas plānots sadarīt tuvākajā laikā:
1. T.A.
2. Iestutēt miglas
3. Front M-Bamperis
4. Pabeigt pucēt diskus, un atrast pietiekami šauras riepas, lai arkas uz vinām nesēdētu!
1. T.A.
2. Iestutēt miglas
3. Front M-Bamperis
4. Pabeigt pucēt diskus, un atrast pietiekami šauras riepas, lai arkas uz vinām nesēdētu!
hei hei sveiciens compactiņu bariņā
feins apraksts...pirmais...un jau tik daudz notikumi...
mmm...es ar gribu hlamiņam lūpiņu...
feins apraksts...pirmais...un jau tik daudz notikumi...
mmm...es ar gribu hlamiņam lūpiņu...
ORHIDEJA100 » 05 Okt 2013, 18:18
hei hei sveiciens compactiņu bariņā
feins apraksts...pirmais...un jau tik daudz notikumi...
mmm...es ar gribu hlamiņam lūpiņu...
Lūpa man nav ne jausmas no kā ir orģināli cēlusies, atceros ka senajā 2012. gadā ar draugiem no kaut kā norāvām tolmetā laikam Un viņa atradās uz Civica kādu gandrīz gadu :)
Lūpa no SEAT, stāvēja uz b3 pasūda tolmetā
cipruss18 rakstīja:Nodarbošanās:visa veida celtniecibas darbi
Hobiji:amatieru driftingo,protaiins,aktivitaates un bikinii
diski
Diemžēl sodien tika nolemts, ka nav laika un līdzekļu lai nopuleetu plauktus diskiem, tapec tie pagaidām paliks vienkārši visi melni :(
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tu tos diskus vispār dabūsi virsū?
kādu riepu liksi?
Kāds et?
kādu riepu liksi?
Kāds et?
Tieši šodien par to tiek spriests. Rīt uz 8 1/2 stūķēs virsū 205/45, tad skatīsies kas tur būs un domās tālāk. Visādi varianti - sagāzuma ragulācija u.t.t., bet nu veel skatīsiesRENIO » 06 Okt 2013, 18:11
Tu tos diskus vispār dabūsi virsū?
kādu riepu liksi?
Kāds et?
Ar et ir hujova, nu no arkām nāk arā toch
8 1/2 = ET13
9 1/2 = ET20
uhhhh
būs smagi....
būs jāceļ augšā vai jāvalcē
būs smagi....
būs jāceļ augšā vai jāvalcē
Tev nav veel kaads variants? Kaut kaa ljoti negribu, ne celt, ne valceet :( nu bet jebkuraa variantaa riit tiks uz 8 1/2J liktas virsuu riepas un tad maniis kas tur taalaak notiek :)
diski jau nu reāla bomba... Vienīgi ieteikums - vispirms pulēt plauktus, tad krāsot centrus. Bet, nevalcējot arkas un nemokoties ar riepu piemeklēšanu, viņus normāli virsū nedabūt...
Nu shodien tika mazliet pielietota vecaa labaa matematika, un pareikjinaats ka itkaa sanaak apmeeram gandriiz collu aarpus arkaam riepas protektors, ljoti tiek apsveerta doma meegjinaat piedziit ar sagaazumu, varbuut kaads var ieteikt vai pastaastiit pieredzi cik daudz sagaazumu priekshaa var sareguleet, nepaarveidojot neko? Cik noprotu Compotiem aizmuguree nereguleejoties... :(
E36 sagāzums priekšā neregulējas.. Vai regulējamie atbalsti, vai arī šaibas zem amortizatora apakšējām skrūvēm.
Hmm... Shaibot vareetu. Cik nez lielu lenjkji max ar shaibaam var dabuut, nepaarmokot tur visu sisteemu?
Par diskiem ,man pašam stāv virsū R17 ar riepam 225/45 man gan ir sedans ne kompats ,bet nu tā pat nācās ņemt laukā aizmugurē aizspārnu aizsarg plasmasus ,bet nu saku tas man sedanam.
Tā kā pirms ko liec iekšā ,kas nav stock skaidri visu nosakaidro.
par lūpu nav biku pa lielu ..??
Tā kā pirms ko liec iekšā ,kas nav stock skaidri visu nosakaidro.
par lūpu nav biku pa lielu ..??
Nu ir jau ir taa luupa pa lielu. Kaut kad jaapciemo atkal tolmets jaapiemeklee kaut kas cilveeciigaaks, bet pagaidaam uz to neiedziljinos daudz, njemot veeraa ka vinja patiikami elastiiga, tad var droshi striikjeet liidz nebeedai
Pa foršu cenu moška nopirkšu tavus diskus. Es nebaidos no arku valcēšanas
cipruss18 rakstīja:Nodarbošanās:visa veida celtniecibas darbi
Hobiji:amatieru driftingo,protaiins,aktivitaates un bikinii
Jaaskataas, ja nu nederees tad jau taa arii varbuut dariis :)
Mazs upgreids notiekoshajaa - ir priekshaa uzlikti tie ar 8 1/2j, un riepas 205/45. Der pagaidaam ljoti skaisti, 70% iespeeja ka 12. Okt.kas gribees, varees ieraudziit :) vakaraa buus bildes