E36-Churchill
Mašīna iegādāta šī gada 5. oktobrī. Pirms tam pārdevu savu 1.8i e36.
Teha beidzas jau 17. oktobrī.
Diezgan bēdīgā stāvoklī mašīnīte. Veseli 15 divnieki un 6 vienikieki. Sliktākais jau tas ka mašīnas saimnieks prom uz ārvalstīm aizlaidis. Bet ar to viss nebeidzas. Mašīnai bija saļurcīti amīši, galīgā lupatā. Un hadene ar nav kā no rūpnīcas. Lodbalts ļurinās, abas stab. atsaites ļurinās, amītis aizmugurē ļurinās, motors ļurinās, jo motora spilvens beigts. Tehiski ir ko darīt un sākot ar rītdienu (jā rītdienu, jo visas pārējās dienas nebija laika) sākšu (sāksim) darīt kaut ko lietas labā. Lielākā daļa detaļu jau sapirkt atlika izjaukt un salikt atpakaļ.
Vizuālis arī nav labā stāvoklī, brille (kur nāsis) ir kaput, kaput un trakāk. Labākais ir tas ka mans behis ir ar facelift un šito brilli dabūt ir pagrūti (ja kāda ir nesarūsējis CALL ME MAYBE 28216657). šur tur rūsa, šur tur sliekšņa nav.
Salons ir labā stāvoklī, bet griezti atlipuši. Beņķīši no laba materiāla, pēc saimnieka teiktā materiāls tāds pats kādu izmanto e46 salona apdarei.
Darba pilnas rokas, a skate jau 17. oktobrī.
Par pašu BMW.
Gandrži motors 1.8t.d.s ar pussprāgušiem 90 ponijiem.
Krāsa - MADEIRAVIOLETT METALLIC, virsbūve - facelift versija.
Izlaiduma gads - 1996-11-07
Paņēmu mašīnu komplektāciajs dēļ.
To do ļist for tumarov:
Tadāaa!
Būs apdeiti.
Teha beidzas jau 17. oktobrī.
Diezgan bēdīgā stāvoklī mašīnīte. Veseli 15 divnieki un 6 vienikieki. Sliktākais jau tas ka mašīnas saimnieks prom uz ārvalstīm aizlaidis. Bet ar to viss nebeidzas. Mašīnai bija saļurcīti amīši, galīgā lupatā. Un hadene ar nav kā no rūpnīcas. Lodbalts ļurinās, abas stab. atsaites ļurinās, amītis aizmugurē ļurinās, motors ļurinās, jo motora spilvens beigts. Tehiski ir ko darīt un sākot ar rītdienu (jā rītdienu, jo visas pārējās dienas nebija laika) sākšu (sāksim) darīt kaut ko lietas labā. Lielākā daļa detaļu jau sapirkt atlika izjaukt un salikt atpakaļ.
Vizuālis arī nav labā stāvoklī, brille (kur nāsis) ir kaput, kaput un trakāk. Labākais ir tas ka mans behis ir ar facelift un šito brilli dabūt ir pagrūti (ja kāda ir nesarūsējis CALL ME MAYBE 28216657). šur tur rūsa, šur tur sliekšņa nav.
Salons ir labā stāvoklī, bet griezti atlipuši. Beņķīši no laba materiāla, pēc saimnieka teiktā materiāls tāds pats kādu izmanto e46 salona apdarei.
Darba pilnas rokas, a skate jau 17. oktobrī.
Par pašu BMW.
Gandrži motors 1.8t.d.s ar pussprāgušiem 90 ponijiem.
Krāsa - MADEIRAVIOLETT METALLIC, virsbūve - facelift versija.
Izlaiduma gads - 1996-11-07
Paņēmu mašīnu komplektāciajs dēļ.
- S235A Towing hitch, detachable
S242A Steering wheel airbag
S243A Airbag for front passenger
S246A Manually adjust. steering column
S282A BMW LA wheel, Sport spoke styling II
S305A Remote control for central locking
S386A Roof railing
S410A Window lifts, electric, front
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit (nedeva līdzi saimnieks)
S431A Interior mirror with automatic-dip
S441A Smoker package (nepīpēju, bet paldies, būs kur 1., 2. santīmniekus krāt.)
S473A Armrest front
S494A Seat heating driver/passenger (jau ieprovēts, silda dirsu labi, un muguru)
S498A Headrests, rear, mechanically adjustable
S510A Headlight aim control
S528A AUTOMATIC AIR FLOW CONTROL
S534A Automatic air conditioning (digitālā mikroklima )
S556A Outdoor temperature indicator
S668A Radio BMW Reverse RDS
L801A National version Germany/Austria
S915A Delete clear coat
P971A Exclusive package
P972A Comfort Package
Dīvaini nav pieminēts kruīzkontrolis, bet jā tāds ir un strādā
To do ļist for tumarov:
- Samainīt lodbalstu DONE
- Samainīt stabilizatorus DONE
- Samainīt motora spilvenu DONE
- Sametināt sliekšņus DONE
- Samainīt pečkai motoriņu DONE
- Uzlikt jauno REMUS bunduli DONE
- Uzpucēt
- Uzlikt jaunus lukturus aizmugurē DONE
- Uzlikt jaunus b. diskus aizmugurē un piefīrēt stāvbremzi DONE
- Veikt parasto auto apkopi un sagatavot ziemai DONE
Tadāaa!
Būs apdeiti.
Pēdējais labojis Churchill - 23 Dec 2013, 16:40, kopā labots 5 reizes.
to do lists garš
Šodien padarītais!!
Iztīrījām kolektoru no eļļas un saļaras (tur tās bija diezgan daudz pēctam reāli paņemšu lieto karčeri un izpūtīšu pārejos netīrumus), tagad beemweee veras vaļā labāk nekā iepriekš (atzīstas, kurš ar compactu mani izlika Jelgavā uz Pasta ielas! Bija vakars. Tā bija sieviete!! 100% 2.0 vanuus. ) Veras labāk nekā pirms tam, bet vēl šis tas jāsamaina un jāpatīra, lai būtu vēl labāk.
Samainījām stabilizatorus, savukārt šarnīrs nederēja, derēt derēja, bet tas bija kaut kāds peldošais, bet plauktos salikti ir cietie, skati itkā neizietu. Uzliku jaunu lukturi, nopirku no džekiem te pat forumā. Šie gan man laiku sačakarēja drusku, bet nekas (ā ja jūs lasat šo forumu čaļi, tad es jums atgreizīšu vienu preci aizmugurējās haubes bremzītes, nestrādā veči, nectrādā)
Uzlikām REMUS izpūtēju, skaņa nemainījās, par nelaimi kļuva vēl klusāks, bet tas po. tagad vismaz labāk izskatās.
Darbiņš labs padarīts, palika uzlikt jaunus bremžu diskus (par laimi kluči ir uzlikti jauni), lodbalstu un veikt standarta tehnisko apkopi. ā un super foršā priekša , brille! fck, pērku brilli FACELIFT!
Bildes būs rīt!
atcerējos. Ļumīgais motora spilvens tika izravēts ārā un uzlikts jauns, pilnīgi svaigs motora spilvens. Tagad salonā ir klusums, miers un saplēsts kulises maisiņš (to arī varu iegādāties par saprātīgu cenu)
Pamanījām ka interkūlerim drusku kaputs iestājies, bet braukt vēl varot, tpc īpaši neuztraucos, bet arī meklēju labu interkūūleri.
Iztīrījām kolektoru no eļļas un saļaras (tur tās bija diezgan daudz pēctam reāli paņemšu lieto karčeri un izpūtīšu pārejos netīrumus), tagad beemweee veras vaļā labāk nekā iepriekš (atzīstas, kurš ar compactu mani izlika Jelgavā uz Pasta ielas! Bija vakars. Tā bija sieviete!! 100% 2.0 vanuus. ) Veras labāk nekā pirms tam, bet vēl šis tas jāsamaina un jāpatīra, lai būtu vēl labāk.
Samainījām stabilizatorus, savukārt šarnīrs nederēja, derēt derēja, bet tas bija kaut kāds peldošais, bet plauktos salikti ir cietie, skati itkā neizietu. Uzliku jaunu lukturi, nopirku no džekiem te pat forumā. Šie gan man laiku sačakarēja drusku, bet nekas (ā ja jūs lasat šo forumu čaļi, tad es jums atgreizīšu vienu preci aizmugurējās haubes bremzītes, nestrādā veči, nectrādā)
Uzlikām REMUS izpūtēju, skaņa nemainījās, par nelaimi kļuva vēl klusāks, bet tas po. tagad vismaz labāk izskatās.
Darbiņš labs padarīts, palika uzlikt jaunus bremžu diskus (par laimi kluči ir uzlikti jauni), lodbalstu un veikt standarta tehnisko apkopi. ā un super foršā priekša , brille! fck, pērku brilli FACELIFT!
Bildes būs rīt!
atcerējos. Ļumīgais motora spilvens tika izravēts ārā un uzlikts jauns, pilnīgi svaigs motora spilvens. Tagad salonā ir klusums, miers un saplēsts kulises maisiņš (to arī varu iegādāties par saprātīgu cenu)
Pamanījām ka interkūlerim drusku kaputs iestājies, bet braukt vēl varot, tpc īpaši neuztraucos, bet arī meklēju labu interkūūleri.
Pēdējais labojis Churchill - 13 Okt 2013, 22:49, kopā labots 1 reizi.
Man liekas redzēju Tavu kūtiņu piektdien TF pagalmā... tā varētu būt?
Kādā krāsā kompots? Nebija numurs HE-4747?
Kādā krāsā kompots? Nebija numurs HE-4747?
nop vecīt, bildē tak ir numrus un kūtiņas krāsa... FP sākas . Un piektdien es jau biju prom uz savu bedri (Lielvārde City)pavljuks rakstīja:Man liekas redzēju Tavu kūtiņu piektdien TF pagalmā... tā varētu būt?
Kādā krāsā kompots? Nebija numurs HE-4747?
Turpinot stāstu par REMUS izpūtēju - krč nočakarējāmies ļoti ilgi, kādas 2h noteikti, izveidojām paši savu patentu izpūtēja amotizācijai un stiprinājumiem. Kad pabeidzām visu, ilgi gaidītā skaņa - vnk nebija...... Galvenais vēl tā centāmies, riktīgi čakarējāmies, bet nekāa. vismaz aci negrauž vairs tā pakaļa behai.
Jaunumi par manu kūtiņu.
vakar tika aizdzīta pie servisa čaliem iekš DISA-M kravas pārvadājumu kompānijas. Uzbraucu uz bedres un džeki sāka skatīties, kas un kā ar profesionālu aci. Pirmais ko es dzirdēju bija "Piz*ets', jeb*ķ u.t.t.".
Tad nokāpu lejā skatīties ko šie tā lamājas. Izrādās ka sliekšņi turējās uz piķa un tikai. Skatamies tālāk, aizmugurējie sailentbloki miruši un jau sitās pret metālu, stūres sūknis miris un mala metālu, motora kronšteinam plaisa, interesanti kā to tehniskajā nepamanīja . Un tad es ar sāku lamāties: "Kādu es lamatu nopierku, šorts šrotam nekas vairāk. Kur es skatījos kad pirku. "
Tad padomāju visu, apsvēru visus plusus un mīnusus. Domāju ilgi, domāju, domāju un domāju.
Neko darīt, jātaisa vien ir augšā, nekas cits neatliek, jau tika iegāzta nauda, laiks un pacietība un tomēr man tā žurciņa patīk un esmu iemīlējies e36 kā neviens cits šajā forumā.
Džeki sāka runāt par taisīšanu un teica ka visu safīrēs un uztaisīs. Pierasktīju visu vajadzīgo un devos ielās.
Rīga, ārā tumsa, plskt ir 17:40, laikam, Rīga piedirsta ar mašīnām, jo redz visur ir avārijas un visi tilti bezmazvai paralizēti, bet neko, kaut kā vien izkratījos līdz tuvākajam auto detaļu veikalam, sapirkām detaļas, paldies radiniekiem.
Tad atcerējos par tiem čaliem kuri man pārdeva lukturi, zvans, un jau dodos pie viņiem.
Šie man sagādāja labu pārsteigumu. Bija vajadzīga brille, neko ņēmu ciet, par saprātīgu cenu un bez rūsas, žēl ka tik nav FACELIFT variants, bet po, iztikšu. Tad paķēru arī bremžu diskus ar minemālu nodilumu un iekšā "trumulis" 0 nodilums vispār, un stūres past. sūkni, šķīrāmies ar labiem vārdiem, paldies veči (химик vienu sauca ja nemaldos), ceru ar jums biznesu turpināt.
Žurka tagad remontēsies ilgi un dikti, ceru ka viss būs ar viņu kārtībā, vismaz zināšu ka viss ir sataisīts ripos vēl ilgi man. Galvenais ir nekad, nekad, nekad nepadoties. /Čērčils/
Paldies arī Robertam par palīdzību pirmajā dienā, daudz samācīja man, parādīja kas un kā.
vakar tika aizdzīta pie servisa čaliem iekš DISA-M kravas pārvadājumu kompānijas. Uzbraucu uz bedres un džeki sāka skatīties, kas un kā ar profesionālu aci. Pirmais ko es dzirdēju bija "Piz*ets', jeb*ķ u.t.t.".
Tad nokāpu lejā skatīties ko šie tā lamājas. Izrādās ka sliekšņi turējās uz piķa un tikai. Skatamies tālāk, aizmugurējie sailentbloki miruši un jau sitās pret metālu, stūres sūknis miris un mala metālu, motora kronšteinam plaisa, interesanti kā to tehniskajā nepamanīja . Un tad es ar sāku lamāties: "Kādu es lamatu nopierku, šorts šrotam nekas vairāk. Kur es skatījos kad pirku. "
Tad padomāju visu, apsvēru visus plusus un mīnusus. Domāju ilgi, domāju, domāju un domāju.
Neko darīt, jātaisa vien ir augšā, nekas cits neatliek, jau tika iegāzta nauda, laiks un pacietība un tomēr man tā žurciņa patīk un esmu iemīlējies e36 kā neviens cits šajā forumā.
Džeki sāka runāt par taisīšanu un teica ka visu safīrēs un uztaisīs. Pierasktīju visu vajadzīgo un devos ielās.
Rīga, ārā tumsa, plskt ir 17:40, laikam, Rīga piedirsta ar mašīnām, jo redz visur ir avārijas un visi tilti bezmazvai paralizēti, bet neko, kaut kā vien izkratījos līdz tuvākajam auto detaļu veikalam, sapirkām detaļas, paldies radiniekiem.
Tad atcerējos par tiem čaliem kuri man pārdeva lukturi, zvans, un jau dodos pie viņiem.
Šie man sagādāja labu pārsteigumu. Bija vajadzīga brille, neko ņēmu ciet, par saprātīgu cenu un bez rūsas, žēl ka tik nav FACELIFT variants, bet po, iztikšu. Tad paķēru arī bremžu diskus ar minemālu nodilumu un iekšā "trumulis" 0 nodilums vispār, un stūres past. sūkni, šķīrāmies ar labiem vārdiem, paldies veči (химик vienu sauca ja nemaldos), ceru ar jums biznesu turpināt.
Žurka tagad remontēsies ilgi un dikti, ceru ka viss būs ar viņu kārtībā, vismaz zināšu ka viss ir sataisīts ripos vēl ilgi man. Galvenais ir nekad, nekad, nekad nepadoties. /Čērčils/
Paldies arī Robertam par palīdzību pirmajā dienā, daudz samācīja man, parādīja kas un kā.
tas ka vāģis patīk OK, kas tur seko tālāk biški slimiChurchill rakstīja:man tā žurciņa patīk un esmu iemīlējies e36 kā neviens cits šajā forumā
BMW-Big Money Waste
Ir ir drusku, bet viss ir labojams!Slim rakstīja:tas ka vāģis patīk OK, kas tur seko tālāk biški slimiChurchill rakstīja:man tā žurciņa patīk un esmu iemīlējies e36 kā neviens cits šajā forumā
Piemetiet kādu komenāru uzmundrinājumam.
Visi sāk no kāda punkta, cits zemāka, cits augstāka un tiecas pēc sev vēlamā. Tu novērtēji auto un nolēmi turpināt un uzcelt! Tad arī dari tā!!
Nixon rakstīja:Jāpiepilda sapņi pirms es piepildu bāku!
Galvanais ir nepadoties, ja esi iesācis noved to līdz galam. Ja zini kad nevarēsi novest, labāk nesāc
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
stāsti par padarītajiem darbiem ir ok, bet bildes ka nav tā nav!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Bildes būs kad savedīšu kārtībā, gan salonu, gan visu pārējo Bēdīgs skats pagaidām, rūsas daudz..Kukijs rakstīja:Galvanais ir nepadoties, ja esi iesācis noved to līdz galam. Ja zini kad nevarēsi novest, labāk nesāc
Kā no servisa izies, varēšu vēl kaut ko pastāstīt savā stilā.ega rakstīja:stāsti par padarītajiem darbiem ir ok, bet bildes ka nav tā nav!
brauc vakaros atradities
Nu ko. Pagāja jau nedēļa un pāris dienas, bet no servisa ne ziņas ne miņas.
Bet es pa to laiku sapirku gaisa filtru, eļļas filtru, eļļu, degvielas filtru. Gatavojos ziemai ne pa jokam. Pirmais sniegs tiks sagaidīts godam un ar lielāko prieku.
Bilžu nav, jo nav ar ko fotografēt, klucis Nokia atsakaš slēgt iekšā kameru. ;( Piedodiet.
Dabūju baltos lukturus pateicoties BMWPower čaļiem. Gaidu ar nepacietību savu mazo pērlīti mājās. Pietrūkst zirdziņa, jo sāk besīt staigāt ar kājām. Ritenis arī savāds, beņķis ļoti traucē piektajam punktam.
Bet es pa to laiku sapirku gaisa filtru, eļļas filtru, eļļu, degvielas filtru. Gatavojos ziemai ne pa jokam. Pirmais sniegs tiks sagaidīts godam un ar lielāko prieku.
Bilžu nav, jo nav ar ko fotografēt, klucis Nokia atsakaš slēgt iekšā kameru. ;( Piedodiet.
Dabūju baltos lukturus pateicoties BMWPower čaļiem. Gaidu ar nepacietību savu mazo pērlīti mājās. Pietrūkst zirdziņa, jo sāk besīt staigāt ar kājām. Ritenis arī savāds, beņķis ļoti traucē piektajam punktam.
Tiku pie kūtiņas.
Padarīties darbi: Sametināta grīda, sliekšņi, nomainītīti filtri, eļļas, gaisa filtri, uzlikts jauns motoriņš pečkai, kondišķa strādā, laikam. Uzlikti jaunas stab. atsaites, motora spilves, šarnīri, bremžu diski, bremžu loki, bremžu kluči, gan jau vēl kaut ko esmu aizmirsis pieminēt.
Atlicis tikt galā ar
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
703 2 Dīzeļdegvielas noplūde no barošanas iekārtas cauruļvada pie degvielas sprauslām.
202 2 Labais tuvās gaismas lukturis nav atbilstoši noregulēts.
405 2 Nav pretslīdes pārklājuma bremžu pedālim.
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
406 2 Nepietiekama stāvbremzes efektivitāte.
618 2 Palielināta eļļas noplūde no motora (transmisijas).
šiem trūkumiem uzpucēts, tikt vaļā no virspusējas rūsas, un nomainīt stūres pastiprinātāja sūkni, šausmīgi gaudo, uzlikt atpakaļ miglas un restītie priekšējam buferam uzlikt, moldingus pielīmēt atpakaļ pie sliekšņiem...
Bildes: Salons
Padarīties darbi: Sametināta grīda, sliekšņi, nomainītīti filtri, eļļas, gaisa filtri, uzlikts jauns motoriņš pečkai, kondišķa strādā, laikam. Uzlikti jaunas stab. atsaites, motora spilves, šarnīri, bremžu diski, bremžu loki, bremžu kluči, gan jau vēl kaut ko esmu aizmirsis pieminēt.
Atlicis tikt galā ar
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
703 2 Dīzeļdegvielas noplūde no barošanas iekārtas cauruļvada pie degvielas sprauslām.
202 2 Labais tuvās gaismas lukturis nav atbilstoši noregulēts.
405 2 Nav pretslīdes pārklājuma bremžu pedālim.
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
406 2 Nepietiekama stāvbremzes efektivitāte.
618 2 Palielināta eļļas noplūde no motora (transmisijas).
šiem trūkumiem uzpucēts, tikt vaļā no virspusējas rūsas, un nomainīt stūres pastiprinātāja sūkni, šausmīgi gaudo, uzlikt atpakaļ miglas un restītie priekšējam buferam uzlikt, moldingus pielīmēt atpakaļ pie sliekšņiem...
Bildes: Salons
gaidam tevi sovakar pl.18 pie krautas
Pilniigs chau panjemt kaut kaadu puvekli deelj komplektaacijas nav vieglaak nopirkt labu bundzhu un salikt visu ko veelies ne kaa katru pavasari paarmetinat un kraasot?
Sent from my GT-I8260 using Tapatalk
Sent from my GT-I8260 using Tapatalk