CivikS 328 krabis Student edition
Sveiciens,
tad nu pēc ilgāku laiku foruma lasīšanas vēlos oficiāli tikt pie e36.lv nakļenēm, un pēc noteikumiem vispirms savs auto jāatrāda.
Nekas dižs nav, un pēc manām domām nav īsti ko rādīt šobrīd, bet vismaz būs ar ko vēlāk salīdzināt.
Tātad:
BMW e36 328iCA 96. gada 22. jūlijs.
Auto pie manis nonāca no vācu zemes, privāts auto dzinējs viņu atripināja pēc mana pasūtījuma. Sākumā meklējām 2.5, jo tie cenas ziņā bija tīri pieejamāki, galvenais uzstādījums bija, lai nav balts vai zaļš un tomāts. Čalis ik pa laikam zvanīja un stāstija, ko apskatījis, sūtīja sludinājumus.... bet visu laiku atrada par ko piesieties, tad papuvis, tad krāsas slāņi atšķirīgi. Beigās viņš man zvana, ka ir atradis sakarīgu 2.8, viss baigi smuki, līdzi hardtops, tik esot automāts. Tā biju nogribējies, ka teicu, ka ņemu un situ krājkasīti kopā.
12.09.2008 kļuvu par auto pirmo īpašnieku Latvijā. Auto krāsu ieraudzīju tikai pirmo reizi ieraugot auto.
No konveijera noripoja kā MONTREALBLAU METALLIC (297) (labots)
Komplektācija:
*Baltas ādas salons (nesmuki pelēkas plastmasas, bet neuzkarst saulē), + apsildāmi benķi
*Pašaptumšojušais salona spogulis
*El. spoguļi un logi un pilnīgi elektriskais jumts
*Hardtops
*ASC+T
*18 pogu OBC
*Digitālā klima ar auto recirkulāciju
*BMW rds maģis ar 6cd čendžeri (čendžeri gan notirgoju jo neizmantoju)
*miglas
*tumša koka apdare
*OEM parking sensori aizmugurē (labots)
*OEM r16 lietie
varbūt ko esmu piemirsis.
Šitas bija pats labākais laiks. Sākumā tik bija grūti pierast pie automāta, jo nekad dzīvē nebiju ar tomātu braucis. Pāris reizes bremzes tika nospiestas tā, ka ar pieri gandrīz stiklā (likās ka spied sajūgu).
Pirmās bildes vecajā kompī, iespējams vēlāk izvilkšu, bet šī ir tāds, kāds viņš izskatījas to ruden: Tajā laikā biju sācis mācīties LLU un tas auto bija kā medus maize. Tad nu tika kādi divi gadi tik gāzta beņa un vizinātas maziņās, šitā lieta viņām patīk. Vēl viena bilža no Jelgavas laikiem: Kā jau kārtīgs students, auto lietoju cauru gadu. Foto braukājot pa ledus tiltu: Uz Lielās ielas sanāca čēpē, kruizējot uz kādiem 80 km/h nobira reduktors un nobloķējās rati (sajūtas, kā kāds negaidot super ručniku būtu norāvis), paveicās, ka neviens nebrauca tuvu blakus un viss labi beidzās. Ātrumā tika atrasts un uzmest parastais reduktors bloķa vietā. (Studentu problēmas - jālej bākā, tad ballītes un maziņās) Un tie ātrākie risinājumi paliek tie ilgākie.
Trešajā gadā šādi braukājot (biju jauns un stulbs, tagad tikai stulbs) sāka gļučīt tomāts un laika trūkuma dēļ kārbu nomainīja servisā pret citu tomātu. Tomēr viņa atkal pa gadu sāka jocīgi slēgties un raustīties, iespējams bija jau pabojāta pirms likšanas.
Tad nu saņēmos un ieķēru pilnu manual swapu un pats garāžā pārliku. Pāris DIY no interneta un auto rūca ar manuālo. Lai gan pilnīgs swaps vēl nav pabeigts. Pāris vadu lietas palikušas.
Atkal tika tikai maukts un lieta beņa. Pa to laiku notriecu stirnu, nu tā uz 130 km un tieši gandrīz pa centru. Visu līdz radiātoram nolocīja. Tākā līdzekļi bija cik bija, tad tika salikts tā lai vizuālais puslīdz ir, var TA iziet, bet ar domu, ka plastmasus vēlāk salikšu, miglas ari tā piebeidzu. Samērā bieži braukajot, daudz aizgāja bākā un vēl uzturēšanas izmaksas, tāpēc pārējais tika atlikts.
Jelgavu pabeidzu un auto kļuva par darba auto (42 km pa grunteni dienu dienā :( ). Tad vēl viens dzīvnieks pa ceļu gadījās un auto vienu brīdi bija kārtīgs tolmet edition: Radās doma iemest auto ss.lv, jāatzīmē, ka tehniski tika sekots puslīdz līdzi, tikai vizuālajam nebij ne laika ne līdzekļu. Cena bija daudz kosmoss un biju ļoti atvērts ari zemākiem piedāvājumiem, bet īsti intereses nevienam nebij un īsti negribējās ari pārdot, jo saistījas daudz patīkamu studīju laiku atmiņu. Tā nu izlēmu auto vismaz kautcik lietderīgu uztaisīt un aizdzinu pie BMW-Valcha uzlikt gāzīti. Tagad vizinos ar bomāru nosu un pamazām atliek nauda svarīgākām lietām. Šobrīd primārais iekārtot dzīvokli un savest finansiālās lietas kārtībā.
Bet pamazām tiek vākti šādi tādi sīkumi.
Ieķerta liela daļa trūkstošo plastmasu priekšas bamperim, ieķerti miglas lukturi, e46 3.0 suporti, bloķis. Uz pavasari doma ieķert citu ikdienas auto, un tad šo nolikt uz pārvērtībām.
Nākotnē sapņoju par:
*17' diskiem ar plauktu
*pakaļas m-paku
*vēja sietu
*poly all around
*MTech3 multi stūre plus kruizs
*jauns mīkstais jumts
*izplūde (Remus, Supersprint ...)
*uzstādīt 3.0 bremzes (plus servo un master no M3 Evo)
*uzstādīt bloķi
*savest kārtībā optiku
*sapildīt un pārbaudīt kondiķi un ventilācijas sistēmu
*melnais salons (maybe ari kāds cits variants, bet tikai ne šis pelēkais)
*Vader beņķi
*audio
*z3 stūres reika
* un vēl un vēl un vēl
Vajadzētu jau daudz, bet dzīvē ir ari citas svarīgas lietas.
Viens šā brīža nesens snaps:
tad nu pēc ilgāku laiku foruma lasīšanas vēlos oficiāli tikt pie e36.lv nakļenēm, un pēc noteikumiem vispirms savs auto jāatrāda.
Nekas dižs nav, un pēc manām domām nav īsti ko rādīt šobrīd, bet vismaz būs ar ko vēlāk salīdzināt.
Tātad:
BMW e36 328iCA 96. gada 22. jūlijs.
Auto pie manis nonāca no vācu zemes, privāts auto dzinējs viņu atripināja pēc mana pasūtījuma. Sākumā meklējām 2.5, jo tie cenas ziņā bija tīri pieejamāki, galvenais uzstādījums bija, lai nav balts vai zaļš un tomāts. Čalis ik pa laikam zvanīja un stāstija, ko apskatījis, sūtīja sludinājumus.... bet visu laiku atrada par ko piesieties, tad papuvis, tad krāsas slāņi atšķirīgi. Beigās viņš man zvana, ka ir atradis sakarīgu 2.8, viss baigi smuki, līdzi hardtops, tik esot automāts. Tā biju nogribējies, ka teicu, ka ņemu un situ krājkasīti kopā.
12.09.2008 kļuvu par auto pirmo īpašnieku Latvijā. Auto krāsu ieraudzīju tikai pirmo reizi ieraugot auto.
No konveijera noripoja kā MONTREALBLAU METALLIC (297) (labots)
Komplektācija:
*Baltas ādas salons (nesmuki pelēkas plastmasas, bet neuzkarst saulē), + apsildāmi benķi
*Pašaptumšojušais salona spogulis
*El. spoguļi un logi un pilnīgi elektriskais jumts
*Hardtops
*ASC+T
*18 pogu OBC
*Digitālā klima ar auto recirkulāciju
*BMW rds maģis ar 6cd čendžeri (čendžeri gan notirgoju jo neizmantoju)
*miglas
*tumša koka apdare
*OEM parking sensori aizmugurē (labots)
*OEM r16 lietie
varbūt ko esmu piemirsis.
Šitas bija pats labākais laiks. Sākumā tik bija grūti pierast pie automāta, jo nekad dzīvē nebiju ar tomātu braucis. Pāris reizes bremzes tika nospiestas tā, ka ar pieri gandrīz stiklā (likās ka spied sajūgu).
Pirmās bildes vecajā kompī, iespējams vēlāk izvilkšu, bet šī ir tāds, kāds viņš izskatījas to ruden: Tajā laikā biju sācis mācīties LLU un tas auto bija kā medus maize. Tad nu tika kādi divi gadi tik gāzta beņa un vizinātas maziņās, šitā lieta viņām patīk. Vēl viena bilža no Jelgavas laikiem: Kā jau kārtīgs students, auto lietoju cauru gadu. Foto braukājot pa ledus tiltu: Uz Lielās ielas sanāca čēpē, kruizējot uz kādiem 80 km/h nobira reduktors un nobloķējās rati (sajūtas, kā kāds negaidot super ručniku būtu norāvis), paveicās, ka neviens nebrauca tuvu blakus un viss labi beidzās. Ātrumā tika atrasts un uzmest parastais reduktors bloķa vietā. (Studentu problēmas - jālej bākā, tad ballītes un maziņās) Un tie ātrākie risinājumi paliek tie ilgākie.
Trešajā gadā šādi braukājot (biju jauns un stulbs, tagad tikai stulbs) sāka gļučīt tomāts un laika trūkuma dēļ kārbu nomainīja servisā pret citu tomātu. Tomēr viņa atkal pa gadu sāka jocīgi slēgties un raustīties, iespējams bija jau pabojāta pirms likšanas.
Tad nu saņēmos un ieķēru pilnu manual swapu un pats garāžā pārliku. Pāris DIY no interneta un auto rūca ar manuālo. Lai gan pilnīgs swaps vēl nav pabeigts. Pāris vadu lietas palikušas.
Atkal tika tikai maukts un lieta beņa. Pa to laiku notriecu stirnu, nu tā uz 130 km un tieši gandrīz pa centru. Visu līdz radiātoram nolocīja. Tākā līdzekļi bija cik bija, tad tika salikts tā lai vizuālais puslīdz ir, var TA iziet, bet ar domu, ka plastmasus vēlāk salikšu, miglas ari tā piebeidzu. Samērā bieži braukajot, daudz aizgāja bākā un vēl uzturēšanas izmaksas, tāpēc pārējais tika atlikts.
Jelgavu pabeidzu un auto kļuva par darba auto (42 km pa grunteni dienu dienā :( ). Tad vēl viens dzīvnieks pa ceļu gadījās un auto vienu brīdi bija kārtīgs tolmet edition: Radās doma iemest auto ss.lv, jāatzīmē, ka tehniski tika sekots puslīdz līdzi, tikai vizuālajam nebij ne laika ne līdzekļu. Cena bija daudz kosmoss un biju ļoti atvērts ari zemākiem piedāvājumiem, bet īsti intereses nevienam nebij un īsti negribējās ari pārdot, jo saistījas daudz patīkamu studīju laiku atmiņu. Tā nu izlēmu auto vismaz kautcik lietderīgu uztaisīt un aizdzinu pie BMW-Valcha uzlikt gāzīti. Tagad vizinos ar bomāru nosu un pamazām atliek nauda svarīgākām lietām. Šobrīd primārais iekārtot dzīvokli un savest finansiālās lietas kārtībā.
Bet pamazām tiek vākti šādi tādi sīkumi.
Ieķerta liela daļa trūkstošo plastmasu priekšas bamperim, ieķerti miglas lukturi, e46 3.0 suporti, bloķis. Uz pavasari doma ieķert citu ikdienas auto, un tad šo nolikt uz pārvērtībām.
Nākotnē sapņoju par:
*17' diskiem ar plauktu
*pakaļas m-paku
*vēja sietu
*poly all around
*MTech3 multi stūre plus kruizs
*jauns mīkstais jumts
*izplūde (Remus, Supersprint ...)
*uzstādīt 3.0 bremzes (plus servo un master no M3 Evo)
*uzstādīt bloķi
*savest kārtībā optiku
*sapildīt un pārbaudīt kondiķi un ventilācijas sistēmu
*melnais salons (maybe ari kāds cits variants, bet tikai ne šis pelēkais)
*Vader beņķi
*audio
*z3 stūres reika
* un vēl un vēl un vēl
Vajadzētu jau daudz, bet dzīvē ir ari citas svarīgas lietas.
Viens šā brīža nesens snaps:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis CivikS - 10 Jan 2014, 22:23, kopā labots 3 reizes.
Apraksts
Kā jau katrs otrais, arī es novēlu veiksmi un pacietību auto savešanai kārtībā
P.s. Tie teksti par mazajām lika smaidīt, true story
Kā jau katrs otrais, arī es novēlu veiksmi un pacietību auto savešanai kārtībā
P.s. Tie teksti par mazajām lika smaidīt, true story
Piekrītu - apraksts ļoti labs!
Pirms pats neiegādājos e36 nemaz nepievērsu šim modelim uzmanību un īsti neesmu redzējis šo eksemplāru Jelgavā.
Kur tagad šis cabrio sastopams!?
Lai veicās darbos un nedomā tirgot!
Pirms pats neiegādājos e36 nemaz nepievērsu šim modelim uzmanību un īsti neesmu redzējis šo eksemplāru Jelgavā.
Kur tagad šis cabrio sastopams!?
Lai veicās darbos un nedomā tirgot!
Mācījos Ekos un šis parasti stāvēja pie 4. kojām vai to pagalmā.
Tagad vizinās pa Jēkabpils apkaimi vai ari draudzene pa Līvāniem ripinās.
Vnk jāieker ikdienas auto un tad var šito skrūvēt.
Tagad vizinās pa Jēkabpils apkaimi vai ari draudzene pa Līvāniem ripinās.
Vnk jāieker ikdienas auto un tad var šito skrūvēt.
Lai veicas savest visu tip top :)
Krasa ir ir Montreal blue?
Krasa ir ir Montreal blue?
Instagram INDIGAIS
Thx, ja jau neizdevās no viņa atkratīties, tad jābrauc vien pašam būs. Jo zinu kas ar to auto ir bijis darīts un kas nav, kas ir likts un kā likts.
Ja godīgi, par krāsu pat neesmu īsti skatījies, jāatver haube un jāpaskatās, kas tur uzlīmēts.
Ja godīgi, par krāsu pat neesmu īsti skatījies, jāatver haube un jāpaskatās, kas tur uzlīmēts.
apraksts labs, beeeeet mašīnai kārtīga jumta nav
BMW-Big Money Waste
Skaidrs!
No nepieminētajām ekstrām skatos arī parking sensori ir.
No nepieminētajām ekstrām skatos arī parking sensori ir.
Ko darīt ja jumts norauts.Slim rakstīja:apraksts labs, beeeeet mašīnai kārtīga jumta nav
Bet ar hardtopu ir kautkāds piedūriens.
Esmu piemirsis uzskaitīt, varbūt vēl ir kāds sīkums, bet uzsitiena visu uzreiz neatceros.pavljuks rakstīja:Skaidrs!
No nepieminētajām ekstrām skatos arī parking sensori ir.
Tiko atcerējos, ka ir must have lieta - roku balsts, būtu gan jāatjauno, jo pelēcīgas krāsas un padilis, bet to maybe kopā ar salonu .... nākotnē
nujaa, zeel bija lasit ka krabi izmantoji kaa darba auto
par to z3 reiku, pameklee no e46 taa ari isaka
lai izdodas ieceretais
par to z3 reiku, pameklee no e46 taa ari isaka
lai izdodas ieceretais
...
Ja kādam ir lieki e36.lv numura paliknīši, labprāt ieķertu.
Peleekais rokubalsta man ir, "mainiit" sadalaa var izlasiit, ko gribu pretim
Tā jau likās ka biju kkur manījis, kad pateici ka ripinies pa jēkabpils pusi,atcerējos ka biju manījis vienreiz jekabpilī ripināmies pār tiltu.
Cerams ka drīz iegādāsies otru auto un šo celsi augšā,savādāk žēl noskatīties ka kabri lieto kā parastu ikdienas auto
Cerams ka drīz iegādāsies otru auto un šo celsi augšā,savādāk žēl noskatīties ka kabri lieto kā parastu ikdienas auto
smuks tev tas Convertible bija kad tika atdziits
bet tagad centies savest tik pat smuku kaadu iekeeri
veiksmi
bet tagad centies savest tik pat smuku kaadu iekeeri
veiksmi
Normāls krabis, tik jāsaved biški kārtībā. Cietais jumts ir laba fīča, patīk kā izskatās.
Hello! Kad brauksi ciemos?
Čau,BMW-Valcha rakstīja:Hello! Kad brauksi ciemos?
Janvārī gaidi zvanu, kā runājām.
Riteņus vajag, tāpēc nekas cits šobrīd neatliek, kā ar šo pašu ripināties. To ka saguris, tas skaidrs, vajag tik uzprišināt, lēnām jau iekrājas labumi, kas jāsaliek virsū, ikdienas auto iegāde to pasākumu paātrinātu.Beerzins rakstīja:Tā jau likās ka biju kkur manījis, kad pateici ka ripinies pa jēkabpils pusi,atcerējos ka biju manījis vienreiz jekabpilī ripināmies pār tiltu.
Cerams ka drīz iegādāsies otru auto un šo celsi augšā,savādāk žēl noskatīties ka kabri lieto kā parastu ikdienas auto
Lai gan esmu pieradis ar tehniku braukt kā man tīk, uzsvaru liekot uz braukt, jo neesmu no tiem, kas uz sliedēm velkas uz 20km/h, vai pie katras bedres bremzē. Auto man ir ātrs veids nokļūt no punkta A līdz punktam B un pa starpu izfrēzēt kādu punktu G.
Bet nu pamazām tiks tas auto atdzīvināts, ir šitajos vecajos bmw burvība.
Par aprakstu liels +
Lai topiks nenomirtu. Mazie dzīves sīkumi:
Uztaisīta LPG apkope pie BMW-Valcha.
Jauna eļļa (sintētika) + filtrs.
Paldies Armando par idejas pamešanu par e46 reiku, būs jāpapēta sīkāk.
Uztaisīta LPG apkope pie BMW-Valcha.
Jauna eļļa (sintētika) + filtrs.
Paldies Armando par idejas pamešanu par e46 reiku, būs jāpapēta sīkāk.