Klapē ciet
Sveiciens visiem!
Sākotnēji doma bija iegādāties kādu lētu aparātu, ar pietiekamu motoru un vienkārši viņu nodriftēt, līdz viņš izjūk.
Sāku savus meklēšanas darbus, meklēju pārsvarā 2.5 vai 2.8 sākumā gribējās kupeju, bet pēc ilgstošas meklēšanas jau bija vienalga, sedanus ar sāku skatīt. Sāku lēnām izprast, ka cilvēki nav labos draugos ar saviem smadzeņu katliem, jo lielākā daļā tirgo šķidru sūdu, par dārgas šokolādes cenu. Beigu beigās stāvējām ar lietotāju A_C pie rumulas plača, kur jau bijām aplūkojuši kārtējo šķidro sūdu par labās šokolādes cenu un nācām pie secinājuma. Vajagot sameklēt nemotoru un tad vienkārši ieswapot motoru, likās nu pfft, kas tur ko neatrast nemotoru, pilns ss.lv ar viņiem. Sāku meklēt nemotoru, izrādās situācija nav diži savādāka, tāpat viss nopuvis, salauzts, puse no elektronikas nestrādā utt. Beigās uzgāju šo te variantu, atripoja skaistulis ar ķīniešu R17 diskiem, sākumā jau domāju, nu atkal kaut kāds šķūneris, kārtējā lamata. Sāku pētīt, skatos, arkas tīras, sliekšņi kā jauni, palienu apakšā, grīda ar čotnā. Khmm, spārni tādi biš apčakarēti, bet nu spārni, tas ir sīkums. Iekpāju salonā, viss izpucēts līdz pēdējam puteklītim, salons tāds nesūdīgs, visas pogas teicami strādā. Motors itkā 1.8 un cena tāda diezgan augsta, padomāju, bet tomēr izdomāju, ka jāņem ir, kuzavs labs, lai arī šur tur laka jau biš nāk nost, kā jau mašīnai no itālijas. Nu tā arī šo aparātu paņēmu, protams ir ko labot, bet salabot var visu, izņemot sapuvušu kuzavu.
Tad nu par auto.
*1992 gads
*1.8is M42
*Analogā klimata kontrole
*7 pogu OBC
*Ādas salons
Slienksnīts
Sākotnēji doma bija iegādāties kādu lētu aparātu, ar pietiekamu motoru un vienkārši viņu nodriftēt, līdz viņš izjūk.
Sāku savus meklēšanas darbus, meklēju pārsvarā 2.5 vai 2.8 sākumā gribējās kupeju, bet pēc ilgstošas meklēšanas jau bija vienalga, sedanus ar sāku skatīt. Sāku lēnām izprast, ka cilvēki nav labos draugos ar saviem smadzeņu katliem, jo lielākā daļā tirgo šķidru sūdu, par dārgas šokolādes cenu. Beigu beigās stāvējām ar lietotāju A_C pie rumulas plača, kur jau bijām aplūkojuši kārtējo šķidro sūdu par labās šokolādes cenu un nācām pie secinājuma. Vajagot sameklēt nemotoru un tad vienkārši ieswapot motoru, likās nu pfft, kas tur ko neatrast nemotoru, pilns ss.lv ar viņiem. Sāku meklēt nemotoru, izrādās situācija nav diži savādāka, tāpat viss nopuvis, salauzts, puse no elektronikas nestrādā utt. Beigās uzgāju šo te variantu, atripoja skaistulis ar ķīniešu R17 diskiem, sākumā jau domāju, nu atkal kaut kāds šķūneris, kārtējā lamata. Sāku pētīt, skatos, arkas tīras, sliekšņi kā jauni, palienu apakšā, grīda ar čotnā. Khmm, spārni tādi biš apčakarēti, bet nu spārni, tas ir sīkums. Iekpāju salonā, viss izpucēts līdz pēdējam puteklītim, salons tāds nesūdīgs, visas pogas teicami strādā. Motors itkā 1.8 un cena tāda diezgan augsta, padomāju, bet tomēr izdomāju, ka jāņem ir, kuzavs labs, lai arī šur tur laka jau biš nāk nost, kā jau mašīnai no itālijas. Nu tā arī šo aparātu paņēmu, protams ir ko labot, bet salabot var visu, izņemot sapuvušu kuzavu.
Tad nu par auto.
*1992 gads
*1.8is M42
*Analogā klimata kontrole
*7 pogu OBC
*Ādas salons
Slienksnīts
Pēdējais labojis edzis - 11 Jūn 2015, 20:55, kopā labots 19 reizes.
Izskatās tīri sterila kupeja.. diskiem nav ne vainas,tik vajg uzmest flančus,nolaist tuvāk zemei,un būs Ok.
Instagram - Sandis_e36
Tagad tik jāizlemj. Atdot driftam vai celt augšā.
Šitas viennozīmīgi ir jāceļ augšā,labs pamats kaut kam nopietnam un skaistam! Driftam šis būtu pārāk labs eksemplārs!A_C rakstīja:Tagad tik jāizlemj. Atdot driftam vai celt augšā.
Instagram - Sandis_e36
izskatās labi
Arī par celšanu un zolīdu braukšanu - auto skaists
Labs eksemplārs , kopija manējām!
Tikko pētīju to aizmugurējo bamperu un manuprāt tas ir M bampers bez normāla difuzora.
Kādas jūsu domas? Ir / nav?
Kādas jūsu domas? Ir / nav?
Skaidrs, paldies! :)
Manuprāt tikai uz kopšanu un celšanu
Ja nu kādu interesē motors un diski, tad metiet pm savus piedāvājumus! :)
autiņš jau kopš tā iegādes tik stāv pie garāžas un vispār netiek aiztikts, biju paņēmis atvaļinājumu un biš naudu notrallināju atpūšoties ar čomu, kurš uz mēnesi atbraucis no vācijas paciemoties. Tagad atkal atsāku strādāt un jāsāk taisīt tas traktors, 20 augustā jau jāsāk iet autoskolā un vajadzēs ar ko braukt. Jā, drošvien tikko bija neliela nesaprašanās, kādēļ man vēl nav tiesības, atbilde pavisam vienkārša, man vienkārši vēl nav 18 gadi un skolu jau metu malā pirms 2 ar kapeikām gadiem un sāku strādāt. Tas nu tā, tagad par autiņu.
Griesti bija galīgi miroņi, kāds bija spiedis ar šļirci cauri līmi un vel darījis visādas izvirtības, tādēļ nolēmu griestus pārvilkt ar jaunu audumu un tumšie griesti man tāpat labāk iet pie sirds.
Nākošā problēma sekojoša - Lampai gumija bija saplīsusi un caur lampu tecēja iekšā ūdens, rezultātā visa zapaskas bedre bija pilna ar ūdeni un tas bija ticis pat līdz aizmugurējiem krēsliem, rezultātā es izravēju visu salonu, lai pārliecinātos, ka ūdens nav aizgājis galīgi tur kur viņam nav jābūt.
Par laimi viss ir dzīvs un nebija nemaz tik traki, gumiju pielīmēju un itkā viss pagaidām čotna, pie reizes ielīdu tajās kastēs palūrēt, kas tur par tumbām iekšā stāv. Tumbām pieskaroties, membrāna sabira kā pārgrauzdēta vafele, tās izmetu musarā un kaut kad jāiepērk jaunas, biš patestēju šo to no garāžā esošajām un tā.
Nebija sanācis laiks ieskriet pēc auduma, bet domāju nākošās nedēļas laikā jāiepērk audums un jāpārvelk griesti, jāsaliek atpakaļ salons un jau šodien braucu pakaļ sēdinātajām atsperēm, lai novērstu traktoru!
Plānojot kādus diskus es gribu, šeit bija viens no variantiem, dranķīgs photoshops
Beigu beigās tāpat izdomāju, ka rondeli labāk patīk, bet to ganjau uz nākošo vasaru ņemšu, jo pa ziemu ar r17 netaisos braukt! Tad jau kaut ko iepostēšu pēc griestu maiņas un sēdināšanas!
Griesti bija galīgi miroņi, kāds bija spiedis ar šļirci cauri līmi un vel darījis visādas izvirtības, tādēļ nolēmu griestus pārvilkt ar jaunu audumu un tumšie griesti man tāpat labāk iet pie sirds.
Nākošā problēma sekojoša - Lampai gumija bija saplīsusi un caur lampu tecēja iekšā ūdens, rezultātā visa zapaskas bedre bija pilna ar ūdeni un tas bija ticis pat līdz aizmugurējiem krēsliem, rezultātā es izravēju visu salonu, lai pārliecinātos, ka ūdens nav aizgājis galīgi tur kur viņam nav jābūt.
Par laimi viss ir dzīvs un nebija nemaz tik traki, gumiju pielīmēju un itkā viss pagaidām čotna, pie reizes ielīdu tajās kastēs palūrēt, kas tur par tumbām iekšā stāv. Tumbām pieskaroties, membrāna sabira kā pārgrauzdēta vafele, tās izmetu musarā un kaut kad jāiepērk jaunas, biš patestēju šo to no garāžā esošajām un tā.
Nebija sanācis laiks ieskriet pēc auduma, bet domāju nākošās nedēļas laikā jāiepērk audums un jāpārvelk griesti, jāsaliek atpakaļ salons un jau šodien braucu pakaļ sēdinātajām atsperēm, lai novērstu traktoru!
Plānojot kādus diskus es gribu, šeit bija viens no variantiem, dranķīgs photoshops
Beigu beigās tāpat izdomāju, ka rondeli labāk patīk, bet to ganjau uz nākošo vasaru ņemšu, jo pa ziemu ar r17 netaisos braukt! Tad jau kaut ko iepostēšu pēc griestu maiņas un sēdināšanas!
Smuka kupe.
Paldies Ruu par klimu un Gachus par paneli, cerams viss šancēs! :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Lēnām kustam uz priekšu, jaunā pečka jau iekšā un vadi savienoti, viss strādā forši, tik gaiss nepūš, jo nav "ezis" paldies Dogmam par apgaismošanu! Ar bardačoku gan škrobe, biš iegrābos, nolauztas pilnīgi visas pekas un diezko labs skats tur nav, pats vainīgs, ka neizpētiju kārtīgi! Tātad ja kādam ir fl bardaks, labprāt ieķeršu! :)
Rīt ir plānos jau uzlikt paneli, ja dabūšu to ezi :)
Rīt ir plānos jau uzlikt paneli, ja dabūšu to ezi :)