Gustiņa E36 Sedans
Rudenī pārdevu ikdienas e30, kurš ''ēda'' otra, restaurējamā e30 detaļas,un lai no tā izvairītos es iegādājos šo e36 325TDS Avus blau touringu.
Pirmajā brīdī likās ļoti labs, un uzticams auto, ar daudz ekstrām un arī vizuāli pievilcīgs.
4x elektrologi, kondicionieris, airbagi sānos, 18pogu OBC, Webasto, nesaplēsts salons, reliņi, M bamperi. Vēlāk arī ielikts suņu siets. Arī rūsa viņam vismaz no ārpuses nebija redzama.
Tuvojās TA, un neko nedomājot, braucu lai viņi pasaka, ko ir jālabo. Lai dabūtu uzlīmi vajadzēja novērst - 2 šarnīri, trokšņi motorā un attiecīgi neveikts dīzeļa spīdzināšanas tests, nedega atpakaļgaitas lukturi un lampas bija par zemu. sataisīju aizbraucu un iedeva uzlīmi izlaižot 2014 gadu. [13 gada decembrī gāju - 15gada janvārī jāiet atkal]
Nebija doma viņu sēdināt un kā citādi padarīt nekomfortablu un nepraktisku, bet nu sanāca ieķert style32 8j un 9j diskus.
Tad uzsniga pēdējais šī gada sniegs, un es no centra braucot mājās kārtīgi izspīdzināju dīzelīti. Garš ceļš, līkumains, bez mašīnām. Bija forši to visu gabalu izbraukt slīpējot, līdz vienā brīdī auto vnk noslāpa un ar atkārtotu iedarbināšanu tas auto kratījās kā negudrs. Izkāpjot ārā ieraudzīju garu, melnu svītru aiz sevis. Pirmajā brīdī nesapratu, kas īsti ir noticis.
Mājās sākot jaukt vaļā, un noņemot turbīnu no viņas bira laukā metāla daļas. Noliekot turbīnu zemē un pieejot pie motora redzēju, ka otrā cilindra klanis mani sveicina.
Cik saprotu, pie iemesla bija notrūkušais vārsts, kas sadragāja virzuli un beigās sāka klanis dejot.
Iztirgojot ejošākās detaļas es pa lielam atpelnīju nākamo dzinēju. Amisha M50b20. Labāk ielikt mazliet dārgāku, daudz svaigāku, bet mazjaudīgāku dzinēju, kā tādā pat cenu diapozonā nopistāku ''jaudu''
Tātad jā, pāreja no dīzeļa uz benzīnu ar visām izrietošajām sekām. Sūknis ar Sīkā paklīdzību pārveidots par benzīna, elektroniskajam pedālim piemontēta gāzes trose, ielikts angļa 6cyl benzīna spidometrs, uzlikts mazais 3.45 reduktors.
Atstājot dīzeļa ātrumpārslēgu sanāca OEM shortšifteris.
ūn tad auto bija atkal braucams.
Tad ķēros klāt vizuālajam. Nopirku koilas par 35eur, nomainīju amīšus un problēma atrisināta. Aizmugurē ir ar fleksi piezāģētas taisnās 80mm koilu atsperes, jo tādas vnk mētājās liekas. Nopirktas arī 205/40 r17 gumijas.
Pārdesmit lamuvārdu vēlāk, tas viss tika uzlikts uz auto.
BIldes no kopā likšanas dienas. un tad Kurlis sabildēja mazliet saprotamāk.
Ir/bija dilemma par pagriezieniem, bet tā kā braucot uz atklāšanu, pa ceļam papisu balto pagriezienu, tad tagad, vismaz kādu laiku būs oranžie pagriezieni.
Pēdējie darbi, kas tika izdarīti - izņemts Webasto, nokrāsots melns apskalotāju bačoks, un uzpulētas aizmugures lampas.
Kas vēl ir plānā - pārbaudīt, kāpēc pečka neatkarīgi no uzregulētajiem grādiem, pūš karstu gaisu, sataisīt iedarbināšanas problēmu[problēma vados - sūkņa relejs raustās], uztaisīt melnos griestus[melns audums ar parolonu jau iepirkts], izmazgāt salonu, nopulēt visu auto, uzlikt M sliekšņus un nosēdināt.
Pirmajā brīdī likās ļoti labs, un uzticams auto, ar daudz ekstrām un arī vizuāli pievilcīgs.
4x elektrologi, kondicionieris, airbagi sānos, 18pogu OBC, Webasto, nesaplēsts salons, reliņi, M bamperi. Vēlāk arī ielikts suņu siets. Arī rūsa viņam vismaz no ārpuses nebija redzama.
Tuvojās TA, un neko nedomājot, braucu lai viņi pasaka, ko ir jālabo. Lai dabūtu uzlīmi vajadzēja novērst - 2 šarnīri, trokšņi motorā un attiecīgi neveikts dīzeļa spīdzināšanas tests, nedega atpakaļgaitas lukturi un lampas bija par zemu. sataisīju aizbraucu un iedeva uzlīmi izlaižot 2014 gadu. [13 gada decembrī gāju - 15gada janvārī jāiet atkal]
Nebija doma viņu sēdināt un kā citādi padarīt nekomfortablu un nepraktisku, bet nu sanāca ieķert style32 8j un 9j diskus.
Tad uzsniga pēdējais šī gada sniegs, un es no centra braucot mājās kārtīgi izspīdzināju dīzelīti. Garš ceļš, līkumains, bez mašīnām. Bija forši to visu gabalu izbraukt slīpējot, līdz vienā brīdī auto vnk noslāpa un ar atkārtotu iedarbināšanu tas auto kratījās kā negudrs. Izkāpjot ārā ieraudzīju garu, melnu svītru aiz sevis. Pirmajā brīdī nesapratu, kas īsti ir noticis.
Mājās sākot jaukt vaļā, un noņemot turbīnu no viņas bira laukā metāla daļas. Noliekot turbīnu zemē un pieejot pie motora redzēju, ka otrā cilindra klanis mani sveicina.
Cik saprotu, pie iemesla bija notrūkušais vārsts, kas sadragāja virzuli un beigās sāka klanis dejot.
Iztirgojot ejošākās detaļas es pa lielam atpelnīju nākamo dzinēju. Amisha M50b20. Labāk ielikt mazliet dārgāku, daudz svaigāku, bet mazjaudīgāku dzinēju, kā tādā pat cenu diapozonā nopistāku ''jaudu''
Tātad jā, pāreja no dīzeļa uz benzīnu ar visām izrietošajām sekām. Sūknis ar Sīkā paklīdzību pārveidots par benzīna, elektroniskajam pedālim piemontēta gāzes trose, ielikts angļa 6cyl benzīna spidometrs, uzlikts mazais 3.45 reduktors.
Atstājot dīzeļa ātrumpārslēgu sanāca OEM shortšifteris.
ūn tad auto bija atkal braucams.
Tad ķēros klāt vizuālajam. Nopirku koilas par 35eur, nomainīju amīšus un problēma atrisināta. Aizmugurē ir ar fleksi piezāģētas taisnās 80mm koilu atsperes, jo tādas vnk mētājās liekas. Nopirktas arī 205/40 r17 gumijas.
Pārdesmit lamuvārdu vēlāk, tas viss tika uzlikts uz auto.
BIldes no kopā likšanas dienas. un tad Kurlis sabildēja mazliet saprotamāk.
Ir/bija dilemma par pagriezieniem, bet tā kā braucot uz atklāšanu, pa ceļam papisu balto pagriezienu, tad tagad, vismaz kādu laiku būs oranžie pagriezieni.
Pēdējie darbi, kas tika izdarīti - izņemts Webasto, nokrāsots melns apskalotāju bačoks, un uzpulētas aizmugures lampas.
Kas vēl ir plānā - pārbaudīt, kāpēc pečka neatkarīgi no uzregulētajiem grādiem, pūš karstu gaisu, sataisīt iedarbināšanas problēmu[problēma vados - sūkņa relejs raustās], uztaisīt melnos griestus[melns audums ar parolonu jau iepirkts], izmazgāt salonu, nopulēt visu auto, uzlikt M sliekšņus un nosēdināt.
Pēdējais labojis Gustiņš - 20 Mar 2017, 13:01, kopā labots 1 reizi.
yet again pierāda manu toriju ka e36 ja nav M3, tad tikai dīzeļi ir nopakoti, nu vismaz tā izklausas jo ir kondītis :P
Bet auto izskatās super
Bet auto izskatās super
- ikey07
ja nemaldos šitas kādreiz pa Tukumu braukājās,bija nošpaktelēts šoferpuses priekšējais spārns.
smuks
baigi patiik
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vai Tavam touringam nav ASC un kruīza kontroles? Vienkārši interesē, ja dīzeļa vietā ieliek benzīna dzinēju, cik sarežģīti ir panākt, lai gan ASC, gan kruīzs darbotos?
Kas ar salonu Tavam? Boa Boa salons ar priekšējiem recaro krēsliem?
Kas ar salonu Tavam? Boa Boa salons ar priekšējiem recaro krēsliem?
ASC ir, bet pēc swapa vislaik panelī deg lampiņa. Varētu jau painteresēties, kas jādara, lai to visu dabūtu strādājošu, bet tagad tas nav darāmo lietu sarakstā. Kruīzkontrole diemžēl nav
Salons nav Boa Boa. Ļoti jau gribētos, bet arī nav leita uz ko iespringt Man ir parastais komfortbeņku salons. nav bildes, jo vajag kārtīgi izmazgāt salonu lai ir smuki.
Salons nav Boa Boa. Ļoti jau gribētos, bet arī nav leita uz ko iespringt Man ir parastais komfortbeņku salons. nav bildes, jo vajag kārtīgi izmazgāt salonu lai ir smuki.
orandžie
-way to go!
-way to go!
Te viss ir kārtībā
Sent from 3310
Sent from 3310
Nja, tourings + style32 diski = Arī sev tādus diskus gribu.
Nu smuukaa kutiina.
dzeltenie pagriezieni piestav.
dzeltenie pagriezieni piestav.
kūts reāls sekss, pat m sliekšņus neprasās
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Nedaudz svaigāks info par touringu. Izieta skate, jauns M bampers, vērptās uzlikas sliekšņiem, fake alkantaras griesti, Boa Boa Recaro salons, jaunas vasaras 205/40/17 riepas, dažādu platumu st32 r17 no e39[vecos pārdevu, šos pa džekpotu ieķēru] un gan jau vēl kkas. Pirms auto likšanas tirdziņā jānomaina bagans un daži sīkumi jāsaved kartībā. kkā tā.
Uztaisīts arkuvalcējamais, jo priekš projekta e30 būs vajadzība dikti valcēt un sen jau bija iesākts, tad nu saņēmos un pabeidzu. Ja kādam vajag, tad var izīrēt
Kad no ziemas zābakiem...
...iekāp vasaras iešļūcenēs.
Un tad iekāp atkal sniegā.
Uztaisīts arkuvalcējamais, jo priekš projekta e30 būs vajadzība dikti valcēt un sen jau bija iesākts, tad nu saņēmos un pabeidzu. Ja kādam vajag, tad var izīrēt
Kad no ziemas zābakiem...
...iekāp vasaras iešļūcenēs.
Un tad iekāp atkal sniegā.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D