Cosmosswartz Metallic Compact by VAZeliins
Tātad ilgi esmu vilcis garumā šo procesu ar sava braucamā atrādīšanu citiem, tad nu beigās nosolījos, ka pēc veiksmīgi izietas TA tas tiks izdarīts. Apskate uz gadu iegūta savās rokās, tad nu jāsāk drukāt.
1995. gada BMW 316i Compact manā īpašumā nokļuva 2014. gada maijā un izskatījās šādi: No komplektācijas:
1)elektriskie spoguļi
2)bijuši elektriskie logi, par ko liecina podziņas konsolē
3)apsildāmie beņķi ar 3 regulācijām
4)pašbloķējošais diferenciālis jeb LSD
5)vēl visādas fīčas, katrā gadījumā nekas interesants
Ieguvu īpašumā viņu ar simbolisku nobraukumu 145000 km, kas izskatās varētu būt oriģināls, jo motorā visi zirgi skrien kā no rūpnīcas. Katrā gadījumā auto, kas pārspēja gan manas, gan draugu sākotnējās domas par viņu.
Bet visā pozitīvajā arī ir negatīvā daļa- auto manas stulbības dēļ izdomāja pagrauzt stabu. Bostonas skaisti zaļais kompakts bija pārvērties par lūžņu kaudzīti manā sētā. Domas peldēja starp Tolmetu, tirgošanu daļās vai celšanu un nokļūšanu atpakaļ ielās. Tā arī daļu pa daļai jaucot ārā sekas staba apķeršanai un saprotot pieķeršanos šim auto, sapratu, ka mēs brauksim. Tad nu aptuveni novērtēju postījumus un ķēros pie darba.
Aptuveni mēnesi plosījos un ārdijos ap auto, līdz nonācu pie rezultāta - atkal esam uz ceļa, protams ne tādā kondīcijā kā bijām, bet pie tā tiek strādāts vēljoprojām.
Tālāk lai runā bildes - No pagājušās nedēļas brauciena uz TA
1995. gada BMW 316i Compact manā īpašumā nokļuva 2014. gada maijā un izskatījās šādi: No komplektācijas:
1)elektriskie spoguļi
2)bijuši elektriskie logi, par ko liecina podziņas konsolē
3)apsildāmie beņķi ar 3 regulācijām
4)pašbloķējošais diferenciālis jeb LSD
5)vēl visādas fīčas, katrā gadījumā nekas interesants
Ieguvu īpašumā viņu ar simbolisku nobraukumu 145000 km, kas izskatās varētu būt oriģināls, jo motorā visi zirgi skrien kā no rūpnīcas. Katrā gadījumā auto, kas pārspēja gan manas, gan draugu sākotnējās domas par viņu.
Bet visā pozitīvajā arī ir negatīvā daļa- auto manas stulbības dēļ izdomāja pagrauzt stabu. Bostonas skaisti zaļais kompakts bija pārvērties par lūžņu kaudzīti manā sētā. Domas peldēja starp Tolmetu, tirgošanu daļās vai celšanu un nokļūšanu atpakaļ ielās. Tā arī daļu pa daļai jaucot ārā sekas staba apķeršanai un saprotot pieķeršanos šim auto, sapratu, ka mēs brauksim. Tad nu aptuveni novērtēju postījumus un ķēros pie darba.
Aptuveni mēnesi plosījos un ārdijos ap auto, līdz nonācu pie rezultāta - atkal esam uz ceļa, protams ne tādā kondīcijā kā bijām, bet pie tā tiek strādāts vēljoprojām.
Tālāk lai runā bildes - No pagājušās nedēļas brauciena uz TA
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis VAZeliins - 15 Mar 2016, 08:20, kopā labots 1 reizi.
Ārdīties vajaga ar mēru
Bet nu labi, ka savedi braucošu!
Ak kā tev ispaužas LSD līkumā uz sausa asfvalta ar griež abus ratus vienlaicīgi?
Bet nu labi, ka savedi braucošu!
Ak kā tev ispaužas LSD līkumā uz sausa asfvalta ar griež abus ratus vienlaicīgi?
Ārdīties vajaga ar mēru
Bet nu labi, ka savedi braucošu!
Ak kā tev ispaužas LSD līkumā uz sausa asfvalta ar griež abus ratus vienlaicīgi?
Bet nu labi, ka savedi braucošu!
Ak kā tev ispaužas LSD līkumā uz sausa asfvalta ar griež abus ratus vienlaicīgi?
Ar ārdīšanos domāju cīnīšanos ap auto, lai viņš būtu dzīvotājs. :)markskise rakstīja:Ārdīties vajaga ar mēru
Bet nu labi, ka savedi braucošu!
Ak kā tev ispaužas LSD līkumā uz sausa asfvalta ar griež abus ratus vienlaicīgi?
Griež, griež, pašam bija brīnums, saprotot, ka ir tāda štelle
Noveicās ka mazais motors, ar 6 katliem viņš būtu iemīcīts dziļāk
ja jau CSDD izlaida cauri, ta jau sataisīts labi
ja jau CSDD izlaida cauri, ta jau sataisīts labi
- ikey07
Par tiem 6 katliem piekrītuikey07 rakstīja:Noveicās ka mazais motors, ar 6 katliem viņš būtu iemīcīts dziļāk
ja jau CSDD izlaida cauri, ta jau sataisīts labi
Cik varēju paša spēkiem sataisīt un neizmantojot lauku spēku, tik sataisīju. CSDD apskates vecis pat nobrīnijās iedodot jau apskati, ka pateicu, ka nošķīlu viņu.
Labs darbs ,aks padarīts
Beidzot saņēmies uzcept topiku:) , prieks tevi šeit redzēt
Tagad sapratu, kas šis par kompotu, saimnieks arī zināms, lai veicas
Gadījās tāda random foto sesija.
Prasītos nomazgāt un bildēt vēlreiz [emoji1]
Prasītos nomazgāt un bildēt vēlreiz [emoji1]
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
No tuvākajiem plāniem:
1) savilkt miglu vadus un ielikt miglas.
2)iekraut atpakaļ elektriskos logus
3)tikt galā ar centrālo atslēgu.
4)nokrāsot bamperi boston green'ā :)
1) savilkt miglu vadus un ielikt miglas.
2)iekraut atpakaļ elektriskos logus
3)tikt galā ar centrālo atslēgu.
4)nokrāsot bamperi boston green'ā :)
Es jeb.. acī kā var pret maziņajām noblatot
Nebija blatošanas. Pamēģini pats iemest šķērē un saprast ka asfalts beidzās un sākas grants ceļš. Tieši līkumā. :)Hazard rakstīja:Es jeb.. acī kā var pret maziņajām noblatot
Veiksmi darbos ar dzelžu locīšanu atpakaļ.
Šonedēļ kompakts atstāj manas rokas. Lai cik skumji nebūtu, bet tā nu tas ir. Ilgi nebiju neko rakstījis, bet ir pēdējais updeits:
1)sakārtotas bremzes(restaurēti supporti, samainīti bremžu kluči, salaists svaigs šķidrums)
2)samainītas motora paduškas
3)sataisīta pasažiera beņķa apsilde
4)samainīti lukturi aizmugurē(par lukturiem paldies userim Pacha)
Vēl daudz kas tika darīts, raustīts un plosīts. Par cik no E36 atvados visdrīzāk uz ilgu laiku, tad vēlu visiem veiksmi un vieglas skrūves, kā arī mazāk ruslana bundžās
Atrādīšu pēc kāda laiciņa jauno auto tepat topikā.
1)sakārtotas bremzes(restaurēti supporti, samainīti bremžu kluči, salaists svaigs šķidrums)
2)samainītas motora paduškas
3)sataisīta pasažiera beņķa apsilde
4)samainīti lukturi aizmugurē(par lukturiem paldies userim Pacha)
Vēl daudz kas tika darīts, raustīts un plosīts. Par cik no E36 atvados visdrīzāk uz ilgu laiku, tad vēlu visiem veiksmi un vieglas skrūves, kā arī mazāk ruslana bundžās
Atrādīšu pēc kāda laiciņa jauno auto tepat topikā.
Šitais ir tas topiks kura dēļ savu vēl nelaižu naglās, redzot pēc tā cik labi varēji salabot priekšu, savu arī gribas salabot
- ikey07
Prieks, ka kādam ir piemērs no mana auto un parādās vēlme atkopt to pēc šādām nebūšanām. Un ja vajag varu kādu darba dienu vakarā piepalīdzēt salikt Tavu dampi.ikey07 rakstīja:Šitais ir tas topiks kura dēļ savu vēl nelaižu naglās, redzot pēc tā cik labi varēji salabot priekšu, savu arī gribas salabot
Sveiki biedri!
Kad atdevu kompotu, pat forumā ierakstīju, ka no E36 uz ilgu laiku. Tomēr kur gadījies, kur ne izdevīgs dīls, normāls aparāts, smieklīgs cipars un atkal esmu iegādājies 1997. gada E36 318ti Compactu, šoreiz gan Cosmosswartz Mettalic krāsā.
No komplektācijas:
214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION
243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL
283 LT/ALY WHEELS BMW STYLING II
305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING
315 REAR WINDSCREEN WIPER
341 BUMPERS COMPLETELY IN BODY COLOUR
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
423 FLOOR MATS, VELOUR
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
441 SMOKERS PACKAGE
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
520 FOGLIGHTS
530 AIR CONDITIONING
550 ON-BOARD COMPUTER
668 RADIO BMW REVERSE RDS
704 M SPORT SUSPENSION
718 EXCLUSIVE EDITION
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
818 MAIN BATTERY SWITCH
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
915 NO OUTER SKIN PROTECTION
999 ORDER CONTROL FIRST DEALER CARS
Un ja pareizi atceros digitālā klima arī bija
Mērķis tik spontānai auto iegādei- vajag daily drive, jo E28 mīcīt īsti negribās un tā arī tikts pie šī auto.
No plāniem- savest pēc iespējām factory look kārtībā, jo ir pietiekoši daudz vizuālo kasjaku(norūsējusi haube, Ķīnas spārns utml.), kā arī tehniskā(motors raustās(sprauslas vai GMM jāmaina), ar laiku sajūgs jauns jāuzmet, savirze jāuztaisa un gan jau kādi vēl sīkumi). Ā un jā, daudz metināšanas
Pēc kāda laika iemetīšu kādu bildi no Mpakta :)
Joks jau pašā sākumā par auto- ir piedāvājums, braucu skatīties pie čoma, Compotam aķis beigts(nostāvējis ziemu), bet OEM centrālā un nav jau slēdzenes viņiem Nu okey, mēģinām pa durvīm atvērt-nesanāk, mēģinām kapotu attaisīt- nesanāk, līst zem auto un piemest pie elektrības arī nevar. Nu tad jau beigās teicu, pofig pārāk daudz laika pakāsts, sitam logu ārā, pērku 100% Čoms piezvana kkādam šrotistam un prasa vai E36 Compacta logi ir un kad saka kādi ir uzreiz prasa kurš lētākais.
Tā mēs Purvciema vidū izsitām logu un aizvilkām līdz servim, kur paklausījāmies to šujmašīnu
Kad atdevu kompotu, pat forumā ierakstīju, ka no E36 uz ilgu laiku. Tomēr kur gadījies, kur ne izdevīgs dīls, normāls aparāts, smieklīgs cipars un atkal esmu iegādājies 1997. gada E36 318ti Compactu, šoreiz gan Cosmosswartz Mettalic krāsā.
No komplektācijas:
214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION
243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL
283 LT/ALY WHEELS BMW STYLING II
305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING
315 REAR WINDSCREEN WIPER
341 BUMPERS COMPLETELY IN BODY COLOUR
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
423 FLOOR MATS, VELOUR
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
441 SMOKERS PACKAGE
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
520 FOGLIGHTS
530 AIR CONDITIONING
550 ON-BOARD COMPUTER
668 RADIO BMW REVERSE RDS
704 M SPORT SUSPENSION
718 EXCLUSIVE EDITION
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
818 MAIN BATTERY SWITCH
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
915 NO OUTER SKIN PROTECTION
999 ORDER CONTROL FIRST DEALER CARS
Un ja pareizi atceros digitālā klima arī bija
Mērķis tik spontānai auto iegādei- vajag daily drive, jo E28 mīcīt īsti negribās un tā arī tikts pie šī auto.
No plāniem- savest pēc iespējām factory look kārtībā, jo ir pietiekoši daudz vizuālo kasjaku(norūsējusi haube, Ķīnas spārns utml.), kā arī tehniskā(motors raustās(sprauslas vai GMM jāmaina), ar laiku sajūgs jauns jāuzmet, savirze jāuztaisa un gan jau kādi vēl sīkumi). Ā un jā, daudz metināšanas
Pēc kāda laika iemetīšu kādu bildi no Mpakta :)
Joks jau pašā sākumā par auto- ir piedāvājums, braucu skatīties pie čoma, Compotam aķis beigts(nostāvējis ziemu), bet OEM centrālā un nav jau slēdzenes viņiem Nu okey, mēģinām pa durvīm atvērt-nesanāk, mēģinām kapotu attaisīt- nesanāk, līst zem auto un piemest pie elektrības arī nevar. Nu tad jau beigās teicu, pofig pārāk daudz laika pakāsts, sitam logu ārā, pērku 100% Čoms piezvana kkādam šrotistam un prasa vai E36 Compacta logi ir un kad saka kādi ir uzreiz prasa kurš lētākais.
Tā mēs Purvciema vidū izsitām logu un aizvilkām līdz servim, kur paklausījāmies to šujmašīnu
Jāgaida best bmw kad ko iekakās par to ka šitais tak uz ceļa sadalīsies Bet pirmajās bildēs izskatījas jau diezgan smagi...
Tas jau ir mans vecais Kompots ko pret stabu izsmērēju, tagad jau cits tikai rakstu vecajā topikā, lai nepiedrazotu forumu ar miljons liekiem topikiem.Da1ris rakstīja:Jāgaida best bmw kad ko iekakās par to ka šitais tak uz ceļa sadalīsies Bet pirmajās bildēs izskatījas jau diezgan smagi...
Dažas bildes studijā.
Turpinot par tēmu:
1. Jāsadara lietas ar dzinēju(jāsamaina vai jāmeklē iemesls devēju kļūdās(GMM un zonde)), jo ieberot cukās ļoti raustās, bet plūstoši paātrinoties viss ir kārtībā. Cerams, ka devēju problēmas būs risinājums.
2. Metināšanas darbi- sliekšņi, grīda, domkrata vietas un visdrīzāk vēl kādi sīkumi
3. Jāpalūr, kas ar ritošo īsti darās.
4. Vizuālais- jāsamaina moldingi(samorez power), haube, spārni; salonā- gaismas slēdzis, abšivkas un jāizdomā kkas ar dzelteno kožu
Prioritāri protams tehniskā daļa un vizuālais otrā plānā. :)
:BMW:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Turpinot par tēmu:
1. Jāsadara lietas ar dzinēju(jāsamaina vai jāmeklē iemesls devēju kļūdās(GMM un zonde)), jo ieberot cukās ļoti raustās, bet plūstoši paātrinoties viss ir kārtībā. Cerams, ka devēju problēmas būs risinājums.
2. Metināšanas darbi- sliekšņi, grīda, domkrata vietas un visdrīzāk vēl kādi sīkumi
3. Jāpalūr, kas ar ritošo īsti darās.
4. Vizuālais- jāsamaina moldingi(samorez power), haube, spārni; salonā- gaismas slēdzis, abšivkas un jāizdomā kkas ar dzelteno kožu
Prioritāri protams tehniskā daļa un vizuālais otrā plānā. :)
:BMW:
Sent from my iPhone using Tapatalk