turbo eksperimentālprojekts
Tātad beidzot esmu atpakaļ pie želejvāgena zem nosaukuma 320i
Pāgājušo mēnes man piegriezās braukāt ar raudi dīzeli un izmantoju izdevību samainīt to pret bmw. Vēlāk gan nedaudz nožējolu, jo šo eksemplāru diemžēl ir dabūjuši paskrūvēt izcili pidarasi...
Prīkojums nu īsti nekāds - safists krēmkrāsas ādas salons
Plānos ir savest kārtībā esošo motoru, lai ripo kaut cik normāli un nerij lopā, kā arī kuzavu pirms ziemas sariktēt.
Tad varētu salikt nedaudz smukāku komplektāciju un tad jau būvēsies tāds nopeitnāks spēka agregāts ar tilpumu 3litri.
Pagaidām iegādātas DAUDZ detaļas, iztērēta liela nauda un daudz laika
Tātad nomainīju tfu. uzliku termostatu, kura tur nebija.
nomainīju sajāto siksnas spriegotājmehānismu kopā ar jaunu siksnu
Pečkai plastmasus uzliku, lai pūš vismaz kaut ko.
Uzliku m52 kolektoru, lai nedaudz paeksperimentētu
saliku pa metkām sadalenes ( kāds āksts bija salicis visu pilnīgi un galīgi nepareizi jābrīnās ka vārsti nebija nolocīti)
ar bildēm gan šoreiz tā paskopāk, vēlāk labošos
Pāgājušo mēnes man piegriezās braukāt ar raudi dīzeli un izmantoju izdevību samainīt to pret bmw. Vēlāk gan nedaudz nožējolu, jo šo eksemplāru diemžēl ir dabūjuši paskrūvēt izcili pidarasi...
Prīkojums nu īsti nekāds - safists krēmkrāsas ādas salons
Plānos ir savest kārtībā esošo motoru, lai ripo kaut cik normāli un nerij lopā, kā arī kuzavu pirms ziemas sariktēt.
Tad varētu salikt nedaudz smukāku komplektāciju un tad jau būvēsies tāds nopeitnāks spēka agregāts ar tilpumu 3litri.
Pagaidām iegādātas DAUDZ detaļas, iztērēta liela nauda un daudz laika
Tātad nomainīju tfu. uzliku termostatu, kura tur nebija.
nomainīju sajāto siksnas spriegotājmehānismu kopā ar jaunu siksnu
Pečkai plastmasus uzliku, lai pūš vismaz kaut ko.
Uzliku m52 kolektoru, lai nedaudz paeksperimentētu
saliku pa metkām sadalenes ( kāds āksts bija salicis visu pilnīgi un galīgi nepareizi jābrīnās ka vārsti nebija nolocīti)
ar bildēm gan šoreiz tā paskopāk, vēlāk labošos
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Liss - 22 Okt 2017, 19:00, kopā labots 6 reizes.
Super Topiks sakas jau no tehniskas puses!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
sakumaa nepalasot textu likas wtf m50 ar m52 iepludi, ieraugot pirmo bildi
bet pec tam palasiju.
nu ok, pasekosim lidz kas te notiks.
teoretiski vaidzetu but tiri tehniskam topikam..
bet pec tam palasiju.
nu ok, pasekosim lidz kas te notiks.
teoretiski vaidzetu but tiri tehniskam topikam..
...
NU nekādus baigos bilžainos tehniskos aprakstus nevaru solīt - nav laika reāli fotogrāfēt un rakstīt bieži.
Bet nu tagad nedaudz kā izskatās tas drapaks, nevis tikai motortelpa: pagaidām gan ir tikai bilde ar netīru, gan jau vēl paspēšu nofočēt normāli...
no izdarītajiem darbiem - nomainīta saliektā atsaite aizm. plauktam salocītā lūka
šādi tādi salona plastmasi
detonācijas devēji
principā stulbākais ir tas, ka taisot kaut ko nekur nekas nav tā kā tam ir jābūt, it īpaši tas attiecas uz pravodku
Bet nu tagad nedaudz kā izskatās tas drapaks, nevis tikai motortelpa: pagaidām gan ir tikai bilde ar netīru, gan jau vēl paspēšu nofočēt normāli...
no izdarītajiem darbiem - nomainīta saliektā atsaite aizm. plauktam salocītā lūka
šādi tādi salona plastmasi
detonācijas devēji
principā stulbākais ir tas, ka taisot kaut ko nekur nekas nav tā kā tam ir jābūt, it īpaši tas attiecas uz pravodku
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Esi no kārtīga meistara nopircis šo e36!
Un vel foršais paradoks. Jo vairāk jauc, jo dziļākā pakaļā viss salaists. Par pravodku runājot, vieglāk ir nopirkt normālu un vienkārši mainīt, nekā censties saprast iepriekšējo gara darbu
kad mainīšu motoru , tad arī laikam mainīšu visu pravodku...
un tie "meistari" ir servisnieki... vispār esmu šausmās par Latvijas vidējo servisu līmeni.
un tie "meistari" ir servisnieki... vispār esmu šausmās par Latvijas vidējo servisu līmeni.
Servisa līmenis bieži vien nav pie vainas. Jo bieži vien cilvēkiem galvenā prasība ir lai tik iet un kaut kā skati var iziet. Tad ari servisnieks neiespringst un taisa tā, lai tikai ietu
normāli ir tāds, kur taisa labi vai netaisa vispār, pats taisu motorus, un ir tikai tāda pieeja.
ja gribi pist kapeiku, tad dari pats vai nepis kapeiku.
un cik nu pāris servisos vulgaris esmu bijis, tad viss_ir_slikti.lv
bija arī kas tur motoru salika un netika ar kaut ko gala un deva mums labot, nu tikko salikts motors un pilnīgi nekas nav mazgāts, kāds izjautks - tāds salikts, ieplūdes kanāli arī ar smiltīm, nu zajebis, lai neteiktu vairāk...
Tad, kad neispringst tad arī var teikt, ka nu jā tur jau porsche dīlera servisā bagātajiem taisa, viņi var atļauties uz tīras flīzētas grīdas strādāt un katru detaļiņu pucēt, a patiesība pats nemaz necenšas strādāt labāk kā sūdu bedrē, kaut vai to laiku ko pavada pīpējot un dzerot kafiju varēja pavadīt kārtojot instrumentus.
ja gribi pist kapeiku, tad dari pats vai nepis kapeiku.
un cik nu pāris servisos vulgaris esmu bijis, tad viss_ir_slikti.lv
bija arī kas tur motoru salika un netika ar kaut ko gala un deva mums labot, nu tikko salikts motors un pilnīgi nekas nav mazgāts, kāds izjautks - tāds salikts, ieplūdes kanāli arī ar smiltīm, nu zajebis, lai neteiktu vairāk...
Tad, kad neispringst tad arī var teikt, ka nu jā tur jau porsche dīlera servisā bagātajiem taisa, viņi var atļauties uz tīras flīzētas grīdas strādāt un katru detaļiņu pucēt, a patiesība pats nemaz necenšas strādāt labāk kā sūdu bedrē, kaut vai to laiku ko pavada pīpējot un dzerot kafiju varēja pavadīt kārtojot instrumentus.
Tātad, pēdējais snaps ar šo auto manā īpašumā, samainījos ar leitotāju Nizars, man bija svarīga tehniskā puse, viņam vizuālā...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tehnisko pusi takš ir iespējams salīdzinoši lēti sataisīt, kamēr ar vizuālo viss nav tik vienkārši.seeingman rakstīja:Tātad, pēdējais snaps ar šo auto manā īpašumā, samainījos ar leitotāju Nizars, man bija svarīga tehniskā puse, viņam vizuālā...
Piekritu Zevvs , vizualajai tev naktos lielaku summu adot neka tehniskajam.ZzevsS rakstīja:Tehnisko pusi takš ir iespējams salīdzinoši lēti sataisīt, kamēr ar vizuālo viss nav tik vienkārši.seeingman rakstīja:Tātad, pēdējais snaps ar šo auto manā īpašumā, samainījos ar leitotāju Nizars, man bija svarīga tehniskā puse, viņam vizuālā...
jo sis istas dzivigs aparats , bet jaunais tads noguris istas
Interesanta maiņa, bet tāpēc gribētos dzirdēt sīkāku razkladu, kas iepriekšējam auto bija par kasjakiem un kas tagadējam.
Cik noprotu seeingman patika tas, ka nav lūkas, motors salīdzinoši labi iet un bundža +/- svaiga, bet no mīnusiem tas, ka traktors, nav mpakots. Savukārt seiingman auto ir mpaka, nav tik nobružāta krāsa, bet no mīnusiem ir jāmetina sliekšņi, neliela rūsiņa un motors tik labi kā gribētos.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
ja pie vizuālā iet metināšana, tad nu nez vai ir lētāk, vieglāk un patīkamāk uzskatu, ka primārais ir pēc iespējas labāka bundža ar visu hadeni utt. , jo iekšā jau pēc tam var cilāt vienalga ko. naudas nav, lieku 1.6 , saņemu algu vai paņemu sms kredītu - lieku 2.8IKKI rakstīja:Piekritu Zevvs , vizualajai tev naktos lielaku summu adot neka tehniskajam.ZzevsS rakstīja:Tehnisko pusi takš ir iespējams salīdzinoši lēti sataisīt, kamēr ar vizuālo viss nav tik vienkārši.seeingman rakstīja:Tātad, pēdējais snaps ar šo auto manā īpašumā, samainījos ar leitotāju Nizars, man bija svarīga tehniskā puse, viņam vizuālā...
jo sis istas dzivigs aparats , bet jaunais tads noguris istas
Varbūt iemesls maiņai meklējams tā auto remontēšanas veidā, kādā tas ticis remontēts pirms tam.seeingman rakstīja:Tātad beidzot esmu atpakaļ pie želejvāgena zem nosaukuma 320i
Pāgājušo mēnes man piegriezās braukāt ar raudi dīzeli un izmantoju izdevību samainīt to pret bmw. Vēlāk gan nedaudz nožējolu, jo šo eksemplāru diemžēl ir dabūjuši paskrūvēt izcili pid...si...
:
nu man principā galvenais motīvs ir tas, ka nav lūkas un ir neatmetamie beņķi = stingrāka bundža, jo plānos ir mest iekšā ///Motoru, lai gan sāku domāt, ka esmu biški debīls, varētu tak paņemt sterilu bundžu un tad, bet hvz kaut kā arī visu mūžu ar žurku vizināties negribu, lai tas atmaksātos...
Bez tam ar šo man ir kaut kā patīkamāk braukt.
Laikam jaunu topiku necepšu jo ato tāpat ir 320i un 94 gada
Tikai šoreiz ar m52. tikai stulbākais ir tas, ka šis ir ms41 bez EWS, vadībai grūti pieslēgties ar diagnostikas aparatūru + lietotas zondes dabūt ir praktiski nereāli (šim ir tās ar to dzelteno gumniju ap štekeri).
tad nu pirmās bildes ir jāatrāda, uzliku ziemas riepas ar yolo diskiem No darāmajaiem darbiem:
Jāmaina kārba,
jāapstrādā apakša ar kkādu pretkoroziju,
jāsataisa stabilizatora stieņa kronšteina vieta, jo tur kāds umņiks ir izdomājis pašu kronšteinu piemetināt pie kuzava, nevis kuzavā atjaunot špiļkas vai vītes hvz kas tur nāca oriģināli. Labprāt paskaidrotu tam, kas to darīja, cik tieši negudrs viņš ir. Besī visādas šitādas huiņas, jā ir remonts pa ātro un lēto, bet ir lietas, kuras nevajag darīt un, pareizi taisot, nav nemaz tik traki ilgi un dārgi, kā pēc tam viso sapisto pārtaisīt... Nebrīnitos, ja šadi tirliņi, pie stupicā izrautas vītnes, bleķinieku pie stupicas piemetinātu.
Un vēl šis tas, ko slinkums rakstīt.
Bez tam ar šo man ir kaut kā patīkamāk braukt.
Laikam jaunu topiku necepšu jo ato tāpat ir 320i un 94 gada
Tikai šoreiz ar m52. tikai stulbākais ir tas, ka šis ir ms41 bez EWS, vadībai grūti pieslēgties ar diagnostikas aparatūru + lietotas zondes dabūt ir praktiski nereāli (šim ir tās ar to dzelteno gumniju ap štekeri).
tad nu pirmās bildes ir jāatrāda, uzliku ziemas riepas ar yolo diskiem No darāmajaiem darbiem:
Jāmaina kārba,
jāapstrādā apakša ar kkādu pretkoroziju,
jāsataisa stabilizatora stieņa kronšteina vieta, jo tur kāds umņiks ir izdomājis pašu kronšteinu piemetināt pie kuzava, nevis kuzavā atjaunot špiļkas vai vītes hvz kas tur nāca oriģināli. Labprāt paskaidrotu tam, kas to darīja, cik tieši negudrs viņš ir. Besī visādas šitādas huiņas, jā ir remonts pa ātro un lēto, bet ir lietas, kuras nevajag darīt un, pareizi taisot, nav nemaz tik traki ilgi un dārgi, kā pēc tam viso sapisto pārtaisīt... Nebrīnitos, ja šadi tirliņi, pie stupicā izrautas vītnes, bleķinieku pie stupicas piemetinātu.
Un vēl šis tas, ko slinkums rakstīt.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
nē, nu kāpēc šitā jāsakrāso diski?
tāpēc ka viss ir pohuj tā is vismaz ir pareizā viss ir po izpausme nevis svarka reduktorā
būtu oranži - būtu OK, a tagad gateris