turbo eksperimentālprojekts

Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

22 Mai 2016, 11:40

Odze rakstīja:
-AF- rakstīja:
Odze rakstīja: Hm. Ja bijis domājis manu žurku vakar atklāšanā tad kautko esi piedzejojis klāt. Nevienas aftermarket sadalenes tur nav pat blakus stvējušas. Abas m50 ieplūdes vāles un viss. :yes:
tavs ir tas trash pelēkais sedans?
Nu biju piegājis apjautāties, atbildēja ka kaut cik tur grādu sadalenes un cik tur pacēlums, biju zem aliņiem, var būt kaut ko jaucu, vladlens bija blakus moš atcerās
Tas pats skaistulis :giggle:
Nu ja 240°/9.7 :hahaha:
Kas nāca jautāt nevienam neko neslēpu. Visu teicu kā ir :clap:
Un vispār ko tad Vladlens nestarēja dragā?
Gribējās beidzot redzēt.
LOOL, ok mana kļūda, bet vēl jautrāk :D :D
negribēju citiem tērzēt, jo zināju ka klūdos, jo neatcerējos parametrus, ka jau teicu biju pod shafē :D
bet still, praktiski nekādu ieguldījumu :D un auto iet, malači!!!!

Vladlens -hz, pussyjs bet sava taisnība ir, šis nav īsts drags, pārsimts metri neko neizsaka ;) 1mile, tā jau cita lieta vai arī kā es saku 0-200 vai arī nav jēga ;)
jo dažam labam līdz 100km/h spolē , vai arī M motori, kuri tik pēc 100 spēj pautus parādīt ;)
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

22 Mai 2016, 12:00

Neredzu jegu dragot 150m, kur pat 700hp zhurka vineja parejus uz puskorpusu maximum
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

22 Mai 2016, 12:18

Vladlen rakstīja:Neredzu jegu dragot 150m, kur pat 700hp zhurka vineja parejus uz puskorpusu maximum
Noslēgumu ta jātaisa nurburgringā. Redzēs, kam iet, kam ir pauti utt :pupi:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Odze
Ziņojumi: 237
Pievienojies: 25 Jūn 2012, 10:45
Braucu ar: e36 compact
Reputācija: 3
 

22 Mai 2016, 13:02

Vladlen rakstīja:Neredzu jegu dragot 150m, kur pat 700hp zhurka vineja parejus uz puskorpusu maximum
Šitie attaisnojumi ir labi. :lol:
Pagājušo gad visiem lietus lija (virs manis saule spīdēja)
Šogad atkal distance par īsu.
Nospolēt pus distanci arī es varēju bet galvenais jau ir to neizdarīt. :drink:
Protams 1mile distancē tikai jauda spēlēs lomu jo pat līkrocīgs starts nebūs tik liels zaudējums. :bmw:
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

22 Mai 2016, 13:08

Izskatās, ka sezonas atklāšana ir izraisījusi kaut kādus saspīlējumus starp forumiešiem.
Tagad zin, ka kāda krāns nav tik garš, cik stāsta un var atļauties arī uzdirst. :lol:
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

22 Mai 2016, 13:25

Teiksim tā,ka tas 2,0 turbo nesūda neiet es jau kā čoms pateicu,un ka standarta diu piec iet labāk,arī skaidrs.BET,jāņem vērā,ka pāris mēnešus atpakaļ ar šito hlamu braukt uz atklāšanu nebija paredzēts,bija paredzēts braukt ar diu piec turbo,kurš gāja tiešām labi,ja seeingmans nepieļautu huiņas toreiz,tad viss arī būtu sagājis.Jauno sabūvēt nepaspēja,jo darba mums vispārīgi ir daudz.So tika aizbraukts ar to pašu lamatu kaut ko pamēģināt paspolēt,labi pavadīt laiku un tas arī viss. :hahaha: vakar vispār tur dažiem stresaina diena izskatijās,bet man ne,jo es atbraucu ar mersi un čiliņā vazājos apkārt :hahaha:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

22 Mai 2016, 16:08

Ģirts rakstīja:Teiksim tā,ka tas 2,0 turbo nesūda neiet es jau kā čoms pateicu,un ka standarta diu piec iet labāk,arī skaidrs.BET,jāņem vērā,ka pāris mēnešus atpakaļ ar šito hlamu braukt uz atklāšanu nebija paredzēts,bija paredzēts braukt ar diu piec turbo,kurš gāja tiešām labi,ja seeingmans nepieļautu huiņas toreiz,tad viss arī būtu sagājis.Jauno sabūvēt nepaspēja,jo darba mums vispārīgi ir daudz.So tika aizbraukts ar to pašu lamatu kaut ko pamēģināt paspolēt,labi pavadīt laiku un tas arī viss. :hahaha: vakar vispār tur dažiem stresaina diena izskatijās,bet man ne,jo es atbraucu ar mersi un čiliņā vazājos apkārt :hahaha:
āmen
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

22 Mai 2016, 16:14

Odze rakstīja:
Vladlen rakstīja:Neredzu jegu dragot 150m, kur pat 700hp zhurka vineja parejus uz puskorpusu maximum
Šitie attaisnojumi ir labi. :lol:
Pagājušo gad visiem lietus lija (virs manis saule spīdēja)
Šogad atkal distance par īsu.
Nospolēt pus distanci arī es varēju bet galvenais jau ir to neizdarīt. :drink:
Protams 1mile distancē tikai jauda spēlēs lomu jo pat līkrocīgs starts nebūs tik liels zaudējums. :bmw:

nununu, esmu rullītī skrējies pret Quatrām ar hz labi ja 200hp, tās mani reāli uzvelk par 1metru , jo reāli mans auto ar dupšpiedziņu un pusslikiem spolē gandrīz līdz finišam, un saķeres kontroli uz stock EDC 15-16 vadības, dajebkuras dīzeļu vadības ir nereali uztaisīt, tikai papildus kontrolieri uzbūvējot, bet tas drīzumā būs ;)

bet jums ir labs trumpis, svars ar saķeri un jaudas optimālums ar pievadu attiecību ;)
ja ir jautājumi, varam 0-200km/h :lol:

tākā, es neko nesaku, par visiem augstāk minētajiem projektiem, es labi zinu ka seenigmas pat 2.0 tubo vitālija 3.0d saliks pēc 100, jo stock dīzelis pat ar parastu čipu iet līdz 100km/h tālāk 328i e36 viņu sabāztu - pārbaudīts ;)


p.s jo pat es zinu, ja gribi kādu uzvilkt uz desas, vajag jaudu pie lieliem rpm nevis griezi u.t.t pie maziem ;)
un to arī zina Vitālijs, bet ja viņam būs interese, sataisīsim viņam auto kā nākas ;)
tā, ka pat e36 ar v8 pīpēs ;)
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

22 Mai 2016, 16:19

vēlreiz, atgriezīšos pie pamatiem
es nesaku ka skrūvēšana un projekti ēd pakaļu, nē malači, turpiniet, viss nāk ar uzcītību!!!!
Tāpēc es arī uzturos e36 forumā, jo šejienieši skrūvē auto vairāk nekā e46 pagaidām
bet te vairāk runa par attieksmi no autora, lai kādu mācītu, pašam ir jāzina teju viss ;)
Es piem nezinu daudz ko, bet kur zinu, tur vaur iedot padomu.

un mans laikam sāpīgākais padoms, ja gribi uzvilkt uz desas visus - tad bmw r6 čuguna dzinējs + turbobenzīns

pārējasi, atmo un DD ēd pakaļu ;)

ar cieņu, Dīzeļa fans ar 300+hp un 7L vidējo
Profila bilde
Odze
Ziņojumi: 237
Pievienojies: 25 Jūn 2012, 10:45
Braucu ar: e36 compact
Reputācija: 3
 

22 Mai 2016, 16:27

-AF- rakstīja:
un mans laikam sāpīgākais padoms, ja gribi uzvilkt uz desas visus - tad bmw r6 čuguna dzinējs + turbobenzīns

pārējasi, atmo un DD ēd pakaļu ;)

ar cieņu, Dīzeļa fans ar 300+hp un 7L vidējo
Manuprāt dīzelis vispār neder sportam jo diapazona trūkums kurā ir reāli hp ir šausmīgi mazs. Nn ir daudz bet tas šajā gadījumā neko nedod :drink:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

22 Mai 2016, 16:32

tu slikti zini dīzeli :lol:
visu var ja labi grib
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

22 Mai 2016, 16:35

Ja ja tapec, ka mans cheap ass turbo eksperiments neuzvilka visus uz desas, tad es nedrikstu nevienam macit, ka varstu pieslipesana nav vienads ar varstu un sezu restauraciju.
Bez tam garaka distance nebutu tapat vitalu uzvilcis, 3. Roba pirms finisa saka jau sajugs izslidet.
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2170
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

22 Mai 2016, 16:44

kur 2.9?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

22 Mai 2016, 17:28

2.9 ir tikai bloks virzuli un klokene, parejais viss ir negatavs / nav nopirkts, tas ir projekts pa dargo ar visam top detalam, ta ka buvesies loti lenam, kaut kadus updeitus liksu tikai tad, kad 2.5 bus gatavs.
Profila bilde
Bavariancar
Ziņojumi: 168
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:20
Braucu ar: E53
Atrašanās vieta: ....
Reputācija: 1
 

22 Mai 2016, 18:24

[quote="-AF-"]tu slikti zini dīzeli :lol:
visu var ja labi grib[/quote]


Diizelos ir speeks....mums ir jauda un pateerins mazs :clap:
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

22 Mai 2016, 18:27

Bavariancar rakstīja:
-AF- rakstīja:tu slikti zini dīzeli :lol:
visu var ja labi grib

Diizelos ir speeks....mums ir jauda un pateerins mazs :clap:
Jā, it īpaši visiem dīzelistiem, kas brauc ar priekškamerām. :doh:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

22 Mai 2016, 23:09

priekškameru dīzeļi ir jautra lieta :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

25 Mai 2016, 07:47

Kaut kas beidzot pa tēmu laikam jāieraksta...
Tad nu par spīti visiem heiteriem es vēljoprojām maucu ar šito turbo naglu kasti, kā jau varbūt daži pamanīja, ka atklāšanu es pametu vilkdamies striķī - degvielas sistēmas troiņiks bija parādījis vidējo pirkstu. Uzlicis biju plastmasas - ātri vajadzēja, nebija laika taisīt un veikalā dievojās, ka viņš izturēs un viss būs kārtībā, kā diemžēl nenotika, labi vēl, ka neaizdegās :lol: , mācība - neklausīt veikalniekus.
Tagad uzvirpoju&sametināju alumīnija troiņiku - viss tur, pie reizes pārgāju pāri savai DME apiešanas uzpariktei un konstatēju, ka viss tomēr nav kārtībā.
Defektus novērsu, un auto tagad iet labāk, bet nu jau 228 sajūgs netur gandrīz vispār, kā spiež grīdā ar 3. tā slīd.
Plāns pagaidām ir tāds - sazīmēt sajūgu, kas derēs arī nākošajam 2.5T, plāns pagaidām ir m50 spararatu virpot uz 240, uz diska keramiku un dīzeļa kurvi, ja kāds zin ko labāku & lētāku - droši var ieteikt :hahaha:
vēl zinātājiem jautājums - sajūga diska pamatne tādai kombinācijai der tikai no 240mm kompleta, respektīvi, bez atsperēm sajūga diskā? Ja der arī no 228mm vienmasas ar atsperēm, vai tās atsperes neizģērbsies, kad tur beidzot būs 300+ hp? Vienkārši baida tas, ja būs keramika + viss pa cieto, vai nesanāks asi cirtieni atlaižot sajūgu.
Profila bilde
A_C
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 19 Feb 2014, 17:58
Reputācija: 3
 

25 Mai 2016, 09:10

Nekādas atsperes. Vislabāk būs izmantot dīzeļa sajūga disku tam vairāk gaļas uz centra, lēnāk izjuks. Ja labi izbalansēs nebūs nemaz tik traki ar to uzsākšanu utt. Sākumā gan noteikti būs liels grabulis.
Man jau liekas ka budžeta variantā vislabāk sākumā būtu uzlikt parasto disku ar D kurvi turēs to slodzi un varēs nesatraukties ka parkingā tiek paslidināts sajūgs.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

25 Mai 2016, 09:47

Ja vajag ir e39 2'5tds 240mm kurvis, łoti svaigs un nepiedilis, pa 20e atdošu
Bet ja dara, tad labāk nepisties, likt sachs performance grozu 240mm un viss