turbo eksperimentālprojekts

Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

31 Aug 2015, 13:34

ValtersZ rakstīja:Viņam tak M52. Viņam pašam kaut drusku vajadzētu adaptēties.
Nu labi, ja viņš tur 0.4 pūš tad jā, visādi citādi - kamon, kompis taču nesaprot, kas par nah notiek, kādēļ vislaik liess! :D lej vairāk un vēljoprojām liess :lol:
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

31 Aug 2015, 14:26

:doh:
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

31 Aug 2015, 14:33

Es jebal! :emo:
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 

31 Aug 2015, 14:34

es jau neko, yolo turbo ir yolo turbo, bet pēc tā, ko rakstīji, piemēram, Armando topikā, šīs bildēs labāk nebūtu publicējis :gigigi:
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

31 Aug 2015, 15:21

Tiešām labāk nebūtu publicējis tas ir dullāk kā mērīt cilindrus ar bīdmēru :lol:
Šito sauc par deforsāžu, viens solis uz priekšu ar turbo un divi atpakaļ ar kolektoru :doh:
Tiem, kas nezin, teikšu vienkāršiem vārdiem, turbo vai atmosfēriskais, bet iekšdedzes dzinēja pamatprincipi ir vienādi!
Turbo dzinējiem izplūdes kolektors ir būtisks, protams jo turbīna ir tuvāk galvai, izplūdes vārstiem jo efektīvāk strādā, bet tā kā tas pārsvarā nav iespējams tad būvē kolektoru ar vienādiem garumiem!

Tom ir skaidrs, ka mani atkal nodirsīsi, bet vari necensties, vari paturēt pie sevis!

Šis ir kas līdzīgs kā divdesintajos gados sporta auto bija 5litrīgi dzinēji arī turbo ar šāda tipa kolektoriem un 120zs :gigigi:
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

31 Aug 2015, 15:27

JānisK-[JK] rakstīja:Tiešām labāk nebūtu publicējis tas ir dullāk kā mērīt cilindrus ar bīdmēru :lol:
Šito sauc par deforsāžu, viens solis uz priekšu ar turbo un divi atpakaļ ar kolektoru :doh:
Tiem, kas nezin, teikšu vienkāršiem vārdiem, turbo vai atmosfēriskais, bet iekšdedzes dzinēja pamatprincipi ir vienādi!
Turbo dzinējiem izplūdes kolektors ir būtisks, protams jo turbīna ir tuvāk galvai, izplūdes vārstiem jo efektīvāk strādā, bet tā kā tas pārsvarā nav iespējams tad būvē kolektoru ar vienādiem garumiem!

Tom ir skaidrs, ka mani atkal nodirsīsi, bet vari necensties, vari paturēt pie sevis!

Šis ir kas līdzīgs kā divdesintajos gados sporta auto bija 5litrīgi dzinēji arī turbo ar šāda tipa kolektoriem un 120zs :gigigi:
Galvenais, lai var draugiem pateikt "es sev uzliku turbo". Ir no tā kāds labums vai tieši otrādāk - pilnīgi poh.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

31 Aug 2015, 15:29

Jo? Tas ir 2 pilnigi dazadas lietas.
Seit reali tiek eksperimentets vai standarta motors reali tur tos 0.5 bar, un kas jadara lai tas viss pasakums ietu.
Es vareju ari uzmetinat smuku zirneklveida kolektoru no nerzas ar smukam suvem utt, bet tur aizietu 2 dienas kolektoram vien, a te ir reali uzstadits turbo pa biki vairak ka diennakti.
Un ko man nodirst? Ja kolektors reali ir caur dirsu, bet paskatisimies, ja vins strada tad reali tas nevienu nepis
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

31 Aug 2015, 15:32

Visumā ideāls izpūtējs būtu ja katram cilindram būtu savs, bet tas ir konstruktīvi sarežģīti un lieks svars.
Turbo gadījumā pareiza atgāzu sadale ir visbūtiskākā, jo sevišķi, ka ir pretspiediens ;)

Pūst 0.5-07bar ar standarta vadību ir lieki vadāt līdz turbīnu, bet pūst vairāk ar standarta vadību ir tas no tiem "projektiem" "uzbūvēju turbo, bet tie motori ir sūdi, neko netur" :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

31 Aug 2015, 15:38

Tu saproti, ka tur reali apaksha ir m52b20 ar 11 kompresijas pakapi un std galvas blivi? Tas motors ari vairak par 0.55 netures neko ieksa nemainot, liec kadu vadibu gribi.
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 

31 Aug 2015, 15:44

Ideja izskatās ļoti interesanta. Standarta vadība tam mazajam pūtienam pieregulēsies nedaudz.
Tik nedegs ārā tas kolektors, nelikās ka viņš tur baigi izturīgs ir?
Ir jau izmēģināts kā iet? Varētu paskrieties ar kādu 2.8 :super:
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

31 Aug 2015, 15:46

seeingman rakstīja:Jo? Tas ir 2 pilnigi dazadas lietas.
Seit reali tiek eksperimentets vai standarta motors reali tur tos 0.5 bar, un kas jadara lai tas viss pasakums ietu.
Es vareju ari uzmetinat smuku zirneklveida kolektoru no nerzas ar smukam suvem utt, bet tur aizietu 2 dienas kolektoram vien, a te ir reali uzstadits turbo pa biki vairak ka diennakti.
Un ko man nodirst? Ja kolektors reali ir caur dirsu, bet paskatisimies, ja vins strada tad reali tas nevienu nepis
To vai viņš strādā un cik efektīvi strādā Tu varētu pateikt ja būtu uzlicis auto uz jaudas stenda pirms un pēc!

Par eksperimentiem, te atkal ir tas pats variants, ka centies izgudrot velosipēdu otreiz, šādi "projekti" tika būvēti jau pirms 10gadiem, tie 0,5bar ar vadības bloku, kurš adaptējas neko ļaunu nenodarīs, bet ieguvums nebūs šādam 6cyl 2.5L dzinējam ;)
Ja celsi spiedienu virs 0.7bar tad gan ar standarta vadību būs iespēja izdedzināts vārstus un pie attiecīga spiediena arī virzuļus!

Man tak nav jāskaidro teorija par turbo?
Ok dažos vienkāršos vārdos, lai pārējiem skaidrs! kāpēc visumā būvējot no atmosfēriska dzinēja turbo rodas dzinēja izturības problēmas pie noteikta pozitīvā spiediena? tāpēc, ka izplūdes traktā ir pretspiediens gāzes vairāk paliek kolektorā uzkarsējot kolektoru, galvu un attiecīgi, cilindrus, virzuļus. Tāpēc jābūvē ir pareizs kolektors un jāsaregulē dzinējs lai būtu laba caurpūte cilindriem! un protmas ar regulējamo vadības bloku saregulē atbistošu degmaisījumu visos režimos.

Neredzu iemeslu, lai virzuļi un pārējās daļas neturētu 1-1.5bar ar nosacījumu, ka ir atbilstoša regulācija vadības bloka, pareizi kolektori, dzese un eļļošana turbīnai.

P.S.
Caurpute nav saistīts ar turbo, caurūte ir svarīga arī atmosfērai ;)
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

31 Aug 2015, 15:48

seeingman rakstīja:Tu saproti, ka tur reali apaksha ir m52b20 ar 11 kompresijas pakapi un std galvas blivi? Tas motors ari vairak par 0.55 netures neko ieksa nemainot, liec kadu vadibu gribi.
Tad kāda jēga ko tādu uzsākt, vadājot līdz lieku svaru!
Būvē nopietni, samazini kompresijas pakāpi ar starpliku bloks/galva, vadības bloku varu Tev dabūt par ļoti labu cenu!
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

31 Aug 2015, 15:54

JānisK-[JK] rakstīja:
seeingman rakstīja:Jo? Tas ir 2 pilnigi dazadas lietas.
Seit reali tiek eksperimentets vai standarta motors reali tur tos 0.5 bar, un kas jadara lai tas viss pasakums ietu.
Es vareju ari uzmetinat smuku zirneklveida kolektoru no nerzas ar smukam suvem utt, bet tur aizietu 2 dienas kolektoram vien, a te ir reali uzstadits turbo pa biki vairak ka diennakti.
Un ko man nodirst? Ja kolektors reali ir caur dirsu, bet paskatisimies, ja vins strada tad reali tas nevienu nepis
To vai viņš strādā un cik efektīvi strādā Tu varētu pateikt ja būtu uzlicis auto uz jaudas stenda pirms un pēc!

Par eksperimentiem, te atkal ir tas pats variants, ka centies izgudrot velosipēdu otreiz, šādi "projekti" tika būvēti jau pirms 10gadiem, tie 0,5bar ar vadības bloku, kurš adaptējas neko ļaunu nenodarīs, bet ieguvums nebūs šādam 6cyl 2.5L dzinējam ;)
Ja celsi spiedienu virs 0.7bar tad gan ar standarta vadību būs iespēja izdedzināts vārstus un pie attiecīga spiediena arī virzuļus!

Man tak nav jāskaidro teorija par turbo?
Ok dažos vienkāršos vārdos, lai pārējiem skaidrs! kāpēc visumā būvējot no atmosfēriska dzinēja turbo rodas dzinēja izturības problēmas pie noteikta pozitīvā spiediena? tāpēc, ka izplūdes traktā ir pretspiediens gāzes vairāk paliek kolektorā uzkarsējot kolektoru, galvu un attiecīgi, cilindrus, virzuļus. Tāpēc jābūvē ir pareizs kolektors un jāsaregulē dzinējs lai būtu laba caurpūte cilindriem! un protmas ar regulējamo vadības bloku saregulē atbistošu degmaisījumu visos režimos.

Neredzu iemeslu, lai virzuļi un pārējās daļas neturētu 1-1.5bar ar nosacījumu, ka ir atbilstoša regulācija vadības bloka, pareizi kolektori, dzese un eļļošana turbīnai.

P.S.
Caurpute nav saistīts ar turbo, caurūte ir svarīga arī atmosfērai ;)
Tu laikam esi viens no retajiem, kurš tiešām kaut ko saprot. Visu cieņu! :super:
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

31 Aug 2015, 16:01

To visu esmu darījis tikai gan ar japāņu auto dzinējiem :yes:

Par tiem pašiem virzuļiem, lai saprastu vai virzuļi no atmosfēriskā dzinēja izturēs turbo ir jāsaprot elementārus iekšdedzes dzinēju darbības principus tad izanalizējot virzuļa konstrukciju to var noteikt.
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

31 Aug 2015, 16:36

Tad varbūt vari paņemt kādu 2.0 pa 80 eu un izanalizēt un uztaisīt DIY ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

31 Aug 2015, 16:50

ValtersZ rakstīja:Tad varbūt vari paņemt kādu 2.0 pa 80 eu un izanalizēt un uztaisīt DIY ?
Man ir 2.0, dodiet dārgu vienādgaruma turbo kolektoru, lai varu testēt un pētīt! :hahaha: :hahaha:

Dzinējs ir uz galda, ja kādam ir vēlme, drosi var mērīt un metināt ar visu galvu :D

Diupiec arī ir, uz tā ari var :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

31 Aug 2015, 17:47

ValtersZ rakstīja:Tad varbūt vari paņemt kādu 2.0 pa 80 eu un izanalizēt un uztaisīt DIY ?
Varēt jau var, pa laikam uzfilmēju kādu video saistītu ar elektroniku, metināšanu un par žiguļu dzinējiem, bet tas prasa milzum daudz darba, pats filmēšanas process dzinēja salikšanu ievelk 3x ilgāku un arī montēšana prasa laiku...........

Darba ir afigena daudz, rindā uz atjaunošanu un pārbūvi stāv četri paša auto, jawa, vairāki mopēdi un vēl instrumentu projekti, piemēram patreiz top gaisa kompresors smilšu strūklai no kompakta bembja ar m43b16 un pats kompresors no m50b20 apakšas, strādā un pumpē, bet tas viss jāsaliek vienā korpusā, tb pamatā kompakts :lol:

Doma ir safilmēt, iemūžināt m43b16 projektu ar kompresoru, kā minēju savā tēmā sākumā visu uz esošā dzinēja uzstādīt notestēt, paralēli būvēt pa ziemu citu dzinēju.
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre

31 Aug 2015, 18:16

kkk_24 rakstīja:es jau neko, yolo turbo ir yolo turbo, bet pēc tā, ko rakstīji, piemēram, Armando topikā, šīs bildēs labāk nebūtu publicējis :gigigi:
Bet tapec jau tas ir yolo, ja Armando butu buvejis yolo dzineju, tad ari neviens neko par biidmeeru neteiktu :lol:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

31 Aug 2015, 20:05

Nez, ir labs. Mazbudžeta turbo, kapēc nē? :hahaha:
Tik gribas redzēt kādu video, kā tas pasākums darbojas. ;)
Attēls
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

01 Sep 2015, 22:11

+1 :yes: