E36 kabrio-kuzja
Sveiki!
Tā nu ir pienācis laiks gan savam tā teikt pirmajam auto (jo visu laiku braukāju ar opeli , kā arī vēl jo projām ikdienā braukāju, kas reģistrēts uz tēva vārda), gan arī e36 atrādīt un kaut ko aprakstīt forumā, kur smēlos jau gana informācijas pirms auto iegādes. Sen biju gribējis e36 un vēl pie tam touringu. Tāpat arī visu laiku ir niezējuši pirksti uz auto remontēšanu, tā lai pašam beigās prieks, kad viss iztaisīt un ir garantija par paveikto, ka ir labi sataisīts, jo parati ir tā ka vajag ātri ātri kko sataisīt, lai var braukt, bet ar šo būs savādāk, nummuri nodoti glabāšanā tiks un nesteidzīgi ar kvalitāti celšu augšā.
Tātad par auto: 1997. gada izlaiduma e36 tourings ar m43b16->m52b25
Tika iegādāts jeb izglābts no lūžņiem 12. 12. 2014., jo iepriekšējais īpašnieks nesaskatīja auto potenciālu un nevēlējās neko darīt ar to un par 300€ atdeva (nodokļi par gadu bija nomaksāti).
Auto koplektācija: pr. elektriskie logi, el.spoguļi, dikitālā klima, dupšu apsilde, 7 pogu OBC, priekšā m-buferis (orģinālais, no BMauto iegādāts), miglas.
Plānotie darbi: (galvenie)
*RŪSAS apkarošana (kas ir pietiekamā daudzumā, sliekšņi, pavisam nedaudz grīda un vizuālā rūsa pa virsbūvi.)
*M-bampera pielabošana (nedaudz aplauzts) + miglas salabot + resti un šahtas iegādāties
*Atbrīvošanās no 1.6
*kondiķa sataisīšana (jo divu nedēļu laikā iziet freons)
*stūres reikas maiņa
*parastos ķebļus samainīt uz pusādas vai ideālā variantā uz ādu
un protams, ka iegādāties lietos diskus.
Pagaidām attēli ir tādi kādi ir no iegādes dienas. Papildinājums būs, laikam ejot.
Tā nu ir pienācis laiks gan savam tā teikt pirmajam auto (jo visu laiku braukāju ar opeli , kā arī vēl jo projām ikdienā braukāju, kas reģistrēts uz tēva vārda), gan arī e36 atrādīt un kaut ko aprakstīt forumā, kur smēlos jau gana informācijas pirms auto iegādes. Sen biju gribējis e36 un vēl pie tam touringu. Tāpat arī visu laiku ir niezējuši pirksti uz auto remontēšanu, tā lai pašam beigās prieks, kad viss iztaisīt un ir garantija par paveikto, ka ir labi sataisīts, jo parati ir tā ka vajag ātri ātri kko sataisīt, lai var braukt, bet ar šo būs savādāk, nummuri nodoti glabāšanā tiks un nesteidzīgi ar kvalitāti celšu augšā.
Tātad par auto: 1997. gada izlaiduma e36 tourings ar m43b16->m52b25
Tika iegādāts jeb izglābts no lūžņiem 12. 12. 2014., jo iepriekšējais īpašnieks nesaskatīja auto potenciālu un nevēlējās neko darīt ar to un par 300€ atdeva (nodokļi par gadu bija nomaksāti).
Auto koplektācija: pr. elektriskie logi, el.spoguļi, dikitālā klima, dupšu apsilde, 7 pogu OBC, priekšā m-buferis (orģinālais, no BMauto iegādāts), miglas.
Plānotie darbi: (galvenie)
*RŪSAS apkarošana (kas ir pietiekamā daudzumā, sliekšņi, pavisam nedaudz grīda un vizuālā rūsa pa virsbūvi.)
*M-bampera pielabošana (nedaudz aplauzts) + miglas salabot + resti un šahtas iegādāties
*Atbrīvošanās no 1.6
*kondiķa sataisīšana (jo divu nedēļu laikā iziet freons)
*stūres reikas maiņa
*parastos ķebļus samainīt uz pusādas vai ideālā variantā uz ādu
un protams, ka iegādāties lietos diskus.
Pagaidām attēli ir tādi kādi ir no iegādes dienas. Papildinājums būs, laikam ejot.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis kuzja - 27 Dec 2016, 22:51, kopā labots 2 reizes.
Visiem tādus, kuriem "mazliet slieksni pielabot" un pa 300 eur atdod...
Bet potenciāls ir! :)
Bet potenciāls ir! :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Nu tā, nedaudz par padarīto: ķēros klāt sliekšņiem, buferiem un durvīm, lai likvidētu rūsu...
Noņēmu sliekšņu uzlikas un
pamanīju bēdu lielo...
Pirms tam nebija tik traki, bet noņemot lieko pavērās patiešām "iespaidīgs" skats..
Noņēmu sliekšņu uzlikas un
pamanīju bēdu lielo...
Pirms tam nebija tik traki, bet noņemot lieko pavērās patiešām "iespaidīgs" skats..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ja ar svarku esi uz tu, tad viss ir taisāms.
zinu, uz to jau arī liku cerību pērkot šo...Ridlihs rakstīja:ja ar svarku esi uz tu, tad viss ir taisāms.
Au! Vēlviens piemērs, ka bundžas stāvokli pēc gada neskatās.
Viņa ir sāls vannā mērcēta? Kā var moldingu caurumi tā izrūsēt???
Tā laikam notiek ja tiek pa LV ceļiem katru dienu, neatkarīgi no laika apstākļiem braukts...BLINGZ rakstīja:Viņa ir sāls vannā mērcēta? Kā var moldingu caurumi tā izrūsēt???
Kaut arī nojaušu ka šeit jau būs gana daudz vēl ko darīt...
tur vnk ielaists viss ir, nevis laicīgi novērsts.
grīda vesela, pakaļa nav puvusi, nav ne sista nedz locīta, zem haubes arī nav rūsas nekur... uzskatu ka būs labi, tikai laika un naudas ieguldījumsikey07 rakstīja:Diezgan traki, cerams ka viss pārējais ir tā vērts lai remontētu
un beigās pārliecība, ka nav makgaiverene ar piķi vai sveķiem pārklāta, pa apakšu...
Kaut kas pārāk sapuvis, lai vispār kaut ko labotu.
Pēc bildēm nevar spriest cik sapuvis, bet cenai noteikti atbilstošs un par sliekšņiem tur nebūtu jāraud jo lielākajai daļai e36 ir viņi jāpārmetina(protams ne visiem sliekšņi šādi izskatās no ārpuses, bet tas jau ir gaidāms ja uzlikas ir virsū)
Skats iespaidīgs. Man neceltos roka viņu taisīt, diez vai tas atmaksāsies. Ja sadomā laist detaļās padod ziņu, man šis tas noderētu.
Bet nu vēlu veiksmi cīņā.
Bet nu vēlu veiksmi cīņā.
pec sitada skata es parliecinajos ka slieksnju uzlikas savam nekad neliksu . lai veicas darbos cerams pacietiba pietiks salabotkuzja rakstīja:Nu tā, nedaudz par padarīto: ķēros klāt sliekšņiem, buferiem un durvīm, lai likvidētu rūsu...
Noņēmu sliekšņu uzlikas un
pamanīju bēdu lielo...
Pirms tam nebija tik traki, bet noņemot lieko pavērās patiešām "iespaidīgs" skats..
uzcelt var... - bet durvis gan meklē citas...
prikšējās durvis un bagāžnieka vāks tiks meklēti jauni, ar tiem negribas lieki ķimerēties...
Rubiins rakstīja: Skats iespaidīgs. Man neceltos roka viņu taisīt, diez vai tas atmaksāsies. Ja sadomā laist detaļās padod ziņu, man šis tas noderētu.
Bet nu vēlu veiksmi cīņā.
Nedomāju nolaist rokas, cīnīšos līdz pēdējam
savas sliekšņu uzlikas laikam neuzlicis pārdošu
Tā neko rūsa