Nylon 328i
Sveiks visiem!
Šeit būs mans neliels stāsts
Šim forumam sekoju nedaudz vairāk par 2 gadiem, kopš tiku pie pirmās mašīnas. Tā bija žurka ar m50b20 vanos motoru, 1992. gada izlaiduma, sedans. Kad pirku pirmo bmw, gribēju lai tur būtu bloķis un laba mūzika, un lai uz priekšu kustas Nezinu, kāpēc tieši ar tādām ekstrām gribēju, bet nu tas bija pirmais auto, vismaz RWD. Reduktors bija LSD lielajā korpusā ar attiecību 3.23(kurš bija diezgan gars priekš 2.0) Laikam ta bija patīkamākā lieta šajā mašīnā, jo vizuāli nebija nekāda konfekte un arī tehniski bija kur piestrādāt. Bet neskatoties uz visu, ar to mašīnu nobraucu gandrīz pusotru gadu. Bija arī ziemas "drifts", arī bez apmales nesanāca, bet nu viss tika labots. Bija arī trips uz Krieviju ar to pašu mašīnu, krč daudz kas bija ar to Par e36 palika diezgan labs iespaids.
Pēc tam pāris menēšus pabraukāju ar civicu, un vasarā meklēju sev citu mašīnu. Skatījos kādu e36, bet neka jedzīga nebija(vismaz es nesaskatīju) . Sāku skatīties kaut ko no 5. serijas, un acīs krita sludinājums par gāzēficētu 523i e39, sazvanījos ar ipašnieku, visu uzzināju un aizbraucu uz Liepāju pakaļ mašīnai. Jā, mašīna izskatījās diezgan kopta, vienīga vieta ar rūsas pazīmēm bija bagažnieka vāks, nu domāju "atbraucu 200km - jāņem". Un laimīgs aizbraucu uz mājām Rīgā. Kādu laiku pabraukājot sapratu, ka gāzes iekārtai kaut kas nav kartībā. Bet beigu beigās viss tika salabots. Bet tomēr izdomāju, ka e36 manā dzīvē bija pamaz, ka arī nebija nepieciešams tik liels auto, kā e39. Tātad to notirgoju, un sāku meklēt 3. seriju(skatījos e36 un e46, bet vairāk gribēju e36)
Tad sāku pētīt ss.lv piedāvātos slūdinājumus. Izradījās, ka scenārijs no vasaras gandrīz atkartojas (iespējams, ka bija kaut kas labs, bet skatījos noteiktajā cenas amplitūdā)
Par dažiem variantiem, kurus gribēju braukt skatīties, jau iepriekš uzzināju ne visai labu info (gan tepat forumā kāds kaut ko pastastīja, gan piezvanot un parunājot ar ipašnieku eksemplārs neizskatījās pārliecinošs)
Talāk tika noskatīts viens variants, arī tepat forumā dabūju info, ka piederēja cita foruma lietotājam, kaut ko palasīju, sazvanījos un sarunājām vietu un laiku, lai apskatītos. Aizbraucu ar naudu kabatā, jo izskatījās sakarīgs eksemplārs. Apskatīju, izbraucu, parunāju ar ipašnieku - kopumā patika, jāņem! Nu jau pēc pusotras stundas(šis aizbrauca pakaļ otrajam atslēgam, tāpēc tik ilgi ) braucu mājās ar šo e36!
Tad nu par pašu auto:
E36 328i, manuālis, sedans, montrealblau metallic (297) krāsā, 1995. gada izlaiduma.
Iegādāts 12.01.2015 ar jaunu TA
Nobraukums ap 337000 tūkstošiem, varētu būt oriģināls, jo servisa gramatiņa no Vācijas ir līdz 2006. gadam, pedējais ieraksts ir 15.05.2006 pie 147000km, pirmā reģistrācija Latvijā 01.09.2006 pie 152000km, un kopš tā laika nobraukums pakapeniski pieaug.
Kas labs:
- El. logu pacelāji priekšā
- El. spoguļi(laikam ar apsildi)
- Nezinu ka pareizi saucas, bet laikam kaut kādā klima, nevis parastā pečka (moš ta arī ir parastā, hvz, vnk iepriekšejam e36 bija 3 krutilkas)
- Kondicioneris (strādā, nevis "jāuzpilda")
- Mazais OBC (rada laiku,datumu,temperatūru un piemēram WASHER FLUID LOW, citu check pagaidam nebija )
- Nezinu kas tas par stūri, bet diezgan ērta.
- Manuālā štorka aizmugurējam logam
- Signalizācija, sekretka, 2 atslēgas, 2 pultis
- Bloķis (kurš nāca no rupnīcas spriežot pēc VIN)
- OEM Style 6 diski (arī zapaskā tāds pats)
- Salons parastais auduma, bet nav ne saplests, ne izsēdēts, aizmugurējam elkoņbalstam ir glāzu turētāji. Durvju apšuvumi nav ideāli, bet lieka trokšņa nav, piestriprināti OK
Mūzika oriģinālā, Radio BMW Reverse RDS, neizskatas, ka kaut kas ir bijis ķimikots, bet nu apgaismojums radio, kā arī OBC vietu, kur rada datumu un laiku, gandrīz neapgaismo
Mašīna manā ipašumā nonāca ar jaunām ziemas riepām( 185/65 ), kā arī citām patikamām lietām (jauns aķis, logu slotiņas, jauni priekšējie amortizātori..)
Pēc iepriekšēja ipašnieka vārdiem, ne tik sen bija mainīti kloķvarpstas, un sadales varpsta devēji, kā arī zondes, moš vēl kaut ko aizmirsu pieminēt
Protāms auto nav top zustand mint condition, ir burbulīši listei zem bagažnieka, un burbulis vienai aizmugurējai arkai
Ir jau papētīts no apakšas
Abi sliekšņi ir metināti (viens pirms TA atkartotas pārbaudes), otrs izskatas, ka jau labu laiku atpakaļ, jo vismaz virspusējus korozijas pazīmes var pamanīt. Nezinu, kā ir ar celšanu ar oriģinālo dankrotu(neesmu vēl mēģinājis, bet iepriekšejais saimnieks teica, ka viss ok), bet ar parasto hidraulisko celt problēmu nav.
Hadenē viss ok, bija jāmaina tikai priekšējie bremžu diski, bet par to jau bija informēts pirms pirkuma. Principā apakša izskatās diezgan svaiga, caurumi nekur netika atrasti. Šis tas piekarē ir jauns. Priekšā vispār ir džips (dēļ jaunām stoikām) bet nu ziemai derēs.
Ir izgriezti katalizātori, nezinu kas ir iemētināts katalizatoru vietās, bet nu tās nav parastas trubas. Izpūtējs sanāk diezgan kluss. Citu šūvu izpūtējā neredzēju.
Kopumā auto izskatās kopts, par ko var pateikt paldies iepriekšējiem ipašniekiem
Pašam ļoti patīk, dinamika tiešam laba. Kaut grīdā vēl nebiju spiedis, jaudas pietiek
Un ļoti patikama lieta ir tāda, ka auto pilnībā ir STOCK. Nav ne tunēts, ne šķunēts, pieļauju, ka arī nekādas autosporta trases nebija redzējis.
Kas tika izdarīts:
pagaidam tikai nomainīti priekšejie bremžu diski (BREMBO) un kluči (TEXTAR), kaut arī kluči vēl varēja kalpot diezgan ilgi, vienkārši negribējas jauniem diskiem atstāt lietotus klučus, un ielikti miglas lukturi savās vietās, jo bija izņemti uz TA.
Nomazgāts, gan no ārpuses, gan salons (bet bildes uzņemtas pirms tirīšanas :( )
pēc nedaudz vairāk neka 1000 km būs jāmaina eļļa. nu un tad redzēs kas būs pēc ziemas jāizdara
plānu un ideju ir daudz, bet lieki negribu runāt, tāpēc pagaidam viss.
paldies par uzmanību
Talāk pāris bildes (labākās kvalitātes gan nebūs, kā arī sliekšņi bildes ir diezgan netīri, bet nu laiks ir tāds, kāds tas ir šobrīd )
Šeit būs mans neliels stāsts
Šim forumam sekoju nedaudz vairāk par 2 gadiem, kopš tiku pie pirmās mašīnas. Tā bija žurka ar m50b20 vanos motoru, 1992. gada izlaiduma, sedans. Kad pirku pirmo bmw, gribēju lai tur būtu bloķis un laba mūzika, un lai uz priekšu kustas Nezinu, kāpēc tieši ar tādām ekstrām gribēju, bet nu tas bija pirmais auto, vismaz RWD. Reduktors bija LSD lielajā korpusā ar attiecību 3.23(kurš bija diezgan gars priekš 2.0) Laikam ta bija patīkamākā lieta šajā mašīnā, jo vizuāli nebija nekāda konfekte un arī tehniski bija kur piestrādāt. Bet neskatoties uz visu, ar to mašīnu nobraucu gandrīz pusotru gadu. Bija arī ziemas "drifts", arī bez apmales nesanāca, bet nu viss tika labots. Bija arī trips uz Krieviju ar to pašu mašīnu, krč daudz kas bija ar to Par e36 palika diezgan labs iespaids.
Pēc tam pāris menēšus pabraukāju ar civicu, un vasarā meklēju sev citu mašīnu. Skatījos kādu e36, bet neka jedzīga nebija(vismaz es nesaskatīju) . Sāku skatīties kaut ko no 5. serijas, un acīs krita sludinājums par gāzēficētu 523i e39, sazvanījos ar ipašnieku, visu uzzināju un aizbraucu uz Liepāju pakaļ mašīnai. Jā, mašīna izskatījās diezgan kopta, vienīga vieta ar rūsas pazīmēm bija bagažnieka vāks, nu domāju "atbraucu 200km - jāņem". Un laimīgs aizbraucu uz mājām Rīgā. Kādu laiku pabraukājot sapratu, ka gāzes iekārtai kaut kas nav kartībā. Bet beigu beigās viss tika salabots. Bet tomēr izdomāju, ka e36 manā dzīvē bija pamaz, ka arī nebija nepieciešams tik liels auto, kā e39. Tātad to notirgoju, un sāku meklēt 3. seriju(skatījos e36 un e46, bet vairāk gribēju e36)
Tad sāku pētīt ss.lv piedāvātos slūdinājumus. Izradījās, ka scenārijs no vasaras gandrīz atkartojas (iespējams, ka bija kaut kas labs, bet skatījos noteiktajā cenas amplitūdā)
Par dažiem variantiem, kurus gribēju braukt skatīties, jau iepriekš uzzināju ne visai labu info (gan tepat forumā kāds kaut ko pastastīja, gan piezvanot un parunājot ar ipašnieku eksemplārs neizskatījās pārliecinošs)
Talāk tika noskatīts viens variants, arī tepat forumā dabūju info, ka piederēja cita foruma lietotājam, kaut ko palasīju, sazvanījos un sarunājām vietu un laiku, lai apskatītos. Aizbraucu ar naudu kabatā, jo izskatījās sakarīgs eksemplārs. Apskatīju, izbraucu, parunāju ar ipašnieku - kopumā patika, jāņem! Nu jau pēc pusotras stundas(šis aizbrauca pakaļ otrajam atslēgam, tāpēc tik ilgi ) braucu mājās ar šo e36!
Tad nu par pašu auto:
E36 328i, manuālis, sedans, montrealblau metallic (297) krāsā, 1995. gada izlaiduma.
Iegādāts 12.01.2015 ar jaunu TA
Nobraukums ap 337000 tūkstošiem, varētu būt oriģināls, jo servisa gramatiņa no Vācijas ir līdz 2006. gadam, pedējais ieraksts ir 15.05.2006 pie 147000km, pirmā reģistrācija Latvijā 01.09.2006 pie 152000km, un kopš tā laika nobraukums pakapeniski pieaug.
Kas labs:
- El. logu pacelāji priekšā
- El. spoguļi(laikam ar apsildi)
- Nezinu ka pareizi saucas, bet laikam kaut kādā klima, nevis parastā pečka (moš ta arī ir parastā, hvz, vnk iepriekšejam e36 bija 3 krutilkas)
- Kondicioneris (strādā, nevis "jāuzpilda")
- Mazais OBC (rada laiku,datumu,temperatūru un piemēram WASHER FLUID LOW, citu check pagaidam nebija )
- Nezinu kas tas par stūri, bet diezgan ērta.
- Manuālā štorka aizmugurējam logam
- Signalizācija, sekretka, 2 atslēgas, 2 pultis
- Bloķis (kurš nāca no rupnīcas spriežot pēc VIN)
- OEM Style 6 diski (arī zapaskā tāds pats)
- Salons parastais auduma, bet nav ne saplests, ne izsēdēts, aizmugurējam elkoņbalstam ir glāzu turētāji. Durvju apšuvumi nav ideāli, bet lieka trokšņa nav, piestriprināti OK
Mūzika oriģinālā, Radio BMW Reverse RDS, neizskatas, ka kaut kas ir bijis ķimikots, bet nu apgaismojums radio, kā arī OBC vietu, kur rada datumu un laiku, gandrīz neapgaismo
Mašīna manā ipašumā nonāca ar jaunām ziemas riepām( 185/65 ), kā arī citām patikamām lietām (jauns aķis, logu slotiņas, jauni priekšējie amortizātori..)
Pēc iepriekšēja ipašnieka vārdiem, ne tik sen bija mainīti kloķvarpstas, un sadales varpsta devēji, kā arī zondes, moš vēl kaut ko aizmirsu pieminēt
Protāms auto nav top zustand mint condition, ir burbulīši listei zem bagažnieka, un burbulis vienai aizmugurējai arkai
Ir jau papētīts no apakšas
Abi sliekšņi ir metināti (viens pirms TA atkartotas pārbaudes), otrs izskatas, ka jau labu laiku atpakaļ, jo vismaz virspusējus korozijas pazīmes var pamanīt. Nezinu, kā ir ar celšanu ar oriģinālo dankrotu(neesmu vēl mēģinājis, bet iepriekšejais saimnieks teica, ka viss ok), bet ar parasto hidraulisko celt problēmu nav.
Hadenē viss ok, bija jāmaina tikai priekšējie bremžu diski, bet par to jau bija informēts pirms pirkuma. Principā apakša izskatās diezgan svaiga, caurumi nekur netika atrasti. Šis tas piekarē ir jauns. Priekšā vispār ir džips (dēļ jaunām stoikām) bet nu ziemai derēs.
Ir izgriezti katalizātori, nezinu kas ir iemētināts katalizatoru vietās, bet nu tās nav parastas trubas. Izpūtējs sanāk diezgan kluss. Citu šūvu izpūtējā neredzēju.
Kopumā auto izskatās kopts, par ko var pateikt paldies iepriekšējiem ipašniekiem
Pašam ļoti patīk, dinamika tiešam laba. Kaut grīdā vēl nebiju spiedis, jaudas pietiek
Un ļoti patikama lieta ir tāda, ka auto pilnībā ir STOCK. Nav ne tunēts, ne šķunēts, pieļauju, ka arī nekādas autosporta trases nebija redzējis.
Kas tika izdarīts:
pagaidam tikai nomainīti priekšejie bremžu diski (BREMBO) un kluči (TEXTAR), kaut arī kluči vēl varēja kalpot diezgan ilgi, vienkārši negribējas jauniem diskiem atstāt lietotus klučus, un ielikti miglas lukturi savās vietās, jo bija izņemti uz TA.
Nomazgāts, gan no ārpuses, gan salons (bet bildes uzņemtas pirms tirīšanas :( )
pēc nedaudz vairāk neka 1000 km būs jāmaina eļļa. nu un tad redzēs kas būs pēc ziemas jāizdara
plānu un ideju ir daudz, bet lieki negribu runāt, tāpēc pagaidam viss.
paldies par uzmanību
Talāk pāris bildes (labākās kvalitātes gan nebūs, kā arī sliekšņi bildes ir diezgan netīri, bet nu laiks ir tāds, kāds tas ir šobrīd )
Smuki kresli.
Man patik
Apsveicu ar auto
Man patik
Apsveicu ar auto
Tā ir analogā klimatkontrole.
Nu jau divus menēšus pārvietojos ar šo auto, un laikam pienācis laiks pāris vārdus arī uzrakstīt
Īsumā :
- Nomainīta eļļa un filtrs
- TA technix koilas (paldies psih-arno)
- viss ap amortizatoriem, izņemot aizmugurēju atbalstu šķivjus, jauns, aizmugurē 3b motorsport poly atbalsti(paldies wu-ryder), pastiprinošās plāksnes aizmugurējām glāzēm(paldies RM1)
- priekšā pagaidu variantā (varbūt arī paliks) uzlikta aluminija glāžu atsaite
- uzlikti RH X-RAD r17 diski, visi 8J, virsū 225/45 gumija
kā arī pielaboti kādi citi sīkumi..
priekšā protāms vēl ir daudz darba, un viss notiek diezgan lēni..
tuvākie plāni :
jāsameklē nedaudz šaurākas riepas, jo aizmugurē vienā pusē arka mazliet striķējas kad mašīnā vairāk pa 2 cilvēkiem
jāuztaisa riteņu geometrija
jāuzliek priekšējais elkoņbalsts (jau dabūts)
kādi no talākiem :
viena arka tomēr būs jāmetina
sliekšņiem, izskatās, ka tikai virspusējas minimālas rūsas pazīmes, jo ar oriģinālo domkratu var pacelt bez problēmām. ir doma kartīgi apstrādāt un likt sliekšņu uzlikas
jālikvidē pāris burbuļi zembagažnieka listei
un daaaaudz citu ideju realizēšana
un kāda bilde, lai redzētu kā auto izskatās šobrīd
tuvākajā laika jāuztaisa arī kvalitātivākās bildes...
Īsumā :
- Nomainīta eļļa un filtrs
- TA technix koilas (paldies psih-arno)
- viss ap amortizatoriem, izņemot aizmugurēju atbalstu šķivjus, jauns, aizmugurē 3b motorsport poly atbalsti(paldies wu-ryder), pastiprinošās plāksnes aizmugurējām glāzēm(paldies RM1)
- priekšā pagaidu variantā (varbūt arī paliks) uzlikta aluminija glāžu atsaite
- uzlikti RH X-RAD r17 diski, visi 8J, virsū 225/45 gumija
kā arī pielaboti kādi citi sīkumi..
priekšā protāms vēl ir daudz darba, un viss notiek diezgan lēni..
tuvākie plāni :
jāsameklē nedaudz šaurākas riepas, jo aizmugurē vienā pusē arka mazliet striķējas kad mašīnā vairāk pa 2 cilvēkiem
jāuztaisa riteņu geometrija
jāuzliek priekšējais elkoņbalsts (jau dabūts)
kādi no talākiem :
viena arka tomēr būs jāmetina
sliekšņiem, izskatās, ka tikai virspusējas minimālas rūsas pazīmes, jo ar oriģinālo domkratu var pacelt bez problēmām. ir doma kartīgi apstrādāt un likt sliekšņu uzlikas
jālikvidē pāris burbuļi zembagažnieka listei
un daaaaudz citu ideju realizēšana
un kāda bilde, lai redzētu kā auto izskatās šobrīd
tuvākajā laika jāuztaisa arī kvalitātivākās bildes...
Vajag bampera apakšas un sliekšņus nokrāsot auto krāsā
Tev ar vajag to pašu un nomainīt Blīvi starp stūri un sēdekliPjērs rakstīja:Vajag bampera apakšas un sliekšņus nokrāsot auto krāsā
paldies :)JorensHS rakstīja:Skaists
Tas gan. Par sliekšņiem jau minēju, ka gribu uzreiz uzlikas likt, bet par bamperiem vēl neesmu izdomājisPjērs rakstīja:Vajag bampera apakšas un sliekšņus nokrāsot auto krāsā
Vēl tik daudz ideju ir, pat nezinu ar ko jāsāk
Kāds tev sēdinājums tagad?
Virsū stāv TA-technix koilu komplekts, aizmugurē zemākais variants, bet atstāju regulācijas gredzenus, priekšā apmēram uz 1.5-2cm koilas paceltas no zemākā variantasandzhus rakstīja:Kāds tev sēdinājums tagad?
Šodien ap 18:30 brīdi pabraucu tev aiz muguras, tev bija kaut kas piekrāmēts aizmugurē ?
Aizmugurē kreisā puse uz aci redzama, ka bija zemāka par labo.
Aizmugurē kreisā puse uz aci redzama, ka bija zemāka par labo.
interesanti nu ir bagažnieka 2 diski ar riepām, bet nu šaubos ka dēļ tiem viena puse varētu būt zemāka par labo.sandzhus rakstīja:Šodien ap 18:30 brīdi pabraucu tev aiz muguras, tev bija kaut kas piekrāmēts aizmugurē ?
Aizmugurē kreisā puse uz aci redzama, ka bija zemāka par labo.
rītdien paskatīšos kas un kā
Tad nu kopš pedēja update jau pagāja kāds laiks un nobraukti ap 5000 km, nav jau daudz bet nu tomēr.. paspēju gan Lietuvā pabūt, gan Latvijā vienā un otrā galā. Kopumā ar visu esmu ļoti apmierināts!
Pirmkārt, pielēju ap 400gramiem eļļas. Neuzskatu par kaut ko traģisku.
Talāk kas izdarīts :
- Visas 4 riepas nomainītas no 225/45 uz 205/40
- Uztaisīta diagnostika hadenei. Nomainīti abi stūres pirksti, stūres stieņi un abas peldošās bukses. Saregulēta riteņu geometrija.
- Uzstādīts elkoņbalsts, jo pēc e39 jau biju pirādis pie ta.
- Pēc tam bija pārsists degvielas filtrs, pamanīju tikai pēc 10l benzīna palika uz ceļa Samainīts degvielas filtrs un gumijas caurule pie ta.
- Sliekšņu uzlikas arī ir virsū. Protāms pirms likšanas sliekšņi tika apstrādāti ar pretkorozijas līdzekļiem. Uzlikas atradu tādā pašā krāsā, gandrīz ideālā stavoklī, ar gumijām :) Ar uzlikām nočakarējos ap 5 stundām ar visu pipēšanu Nolēmu urbt caurumus un izmantot oriģinālus stiprinājumus. Pasūtītas epartos. Tikai viens kasjaks. Kaut kur biju salasījis, kad nāca pa 10 klipšiem katrā pusē, bet ir 11.... Bet tik un tā turas labāk neka labi.
- Uzlikta zamšādas OMP sporta stūre ar izvirzījumu, pagaidam bez taures
Tā kā auto tiek izmantots kā ikdienas pārvietošanas līdzeklis, tāpēc zemāk pagaidam netiks laists, kaut arī mazliet varētu.
Uz sezonas atklāšanu paliks tāds, kāds ir šobrīd, laikam jau neko nepaspēšu izdarīt. varbūt tikai uzpulēt.
Talāk pāris bildes ar kopskatu
Pirmkārt, pielēju ap 400gramiem eļļas. Neuzskatu par kaut ko traģisku.
Talāk kas izdarīts :
- Visas 4 riepas nomainītas no 225/45 uz 205/40
- Uztaisīta diagnostika hadenei. Nomainīti abi stūres pirksti, stūres stieņi un abas peldošās bukses. Saregulēta riteņu geometrija.
- Uzstādīts elkoņbalsts, jo pēc e39 jau biju pirādis pie ta.
- Pēc tam bija pārsists degvielas filtrs, pamanīju tikai pēc 10l benzīna palika uz ceļa Samainīts degvielas filtrs un gumijas caurule pie ta.
- Sliekšņu uzlikas arī ir virsū. Protāms pirms likšanas sliekšņi tika apstrādāti ar pretkorozijas līdzekļiem. Uzlikas atradu tādā pašā krāsā, gandrīz ideālā stavoklī, ar gumijām :) Ar uzlikām nočakarējos ap 5 stundām ar visu pipēšanu Nolēmu urbt caurumus un izmantot oriģinālus stiprinājumus. Pasūtītas epartos. Tikai viens kasjaks. Kaut kur biju salasījis, kad nāca pa 10 klipšiem katrā pusē, bet ir 11.... Bet tik un tā turas labāk neka labi.
- Uzlikta zamšādas OMP sporta stūre ar izvirzījumu, pagaidam bez taures
Tā kā auto tiek izmantots kā ikdienas pārvietošanas līdzeklis, tāpēc zemāk pagaidam netiks laists, kaut arī mazliet varētu.
Uz sezonas atklāšanu paliks tāds, kāds ir šobrīd, laikam jau neko nepaspēšu izdarīt. varbūt tikai uzpulēt.
Talāk pāris bildes ar kopskatu
Nu es jau neko nesaku, bet manuprāt ir zems gana, sēdināt tālāk galīgi nav nepieciešamības
Skaists auto!
Un skaista stūre.
Un skaista stūre.
Smuks Bembis (ENVY)
paldies, arī par stūrijaunais rakstīja:Skaists auto!
Un skaista stūre.
paldies :)ivoka1981 rakstīja:Smuks Bembis (ENVY)
reāli piedur izskats
Labākā e36 krāsa
Sēdinājums ir vietā, kad eju garām tad ar savu sēdinājumu varu teikt esmu "wannabe"