BAKER 328i
Pasaka par kartupeļu kombainu:Kādu ne tik siltu, ne tik saulainu vai jebkādi citādi neinteresantu svētdienas dienu braucām ar lietotāju "edzis" skatīties nākamo upuri izklaidēm garažā ar fleksi. Neko labu neuzgājuši, piestājām pie manas mājas un lūkojāmies sludinājumu serverī pēc citiem tīkamiem variantiem līdz uzgājām šo, pēc paskata noplukušo, kartupeļu kombainu. Pēc mazas apspriedes, nolēmām, ka derētu sazvanīt un noskaidrot, kas un kā. Paceļot klausuli, otrā galā bija dzirdams ne tik reti latvijā sastopamais akcents. Pirmais jautājums, ko uzdevu, tīri piedūriena pēc, bija "vai auto var pacelt ar orģinālo domkratu", uz ko pārsteidzošā kārtā saņēmu stingru atbildi "Jā"...Nosmēju, uzdevumu vēl pāris interesējošos jautājumus un nodomāju, lai nu tā būtu, jābrauc apskatīt. Vakara pusē aizbraucām un sākām pētīt. Pēc nelielas ekspertīzes secinājām, ka sliekšņi ir tādā kārtībā, kā reti kuram vairs, Indiešu vīrieša ar 3 sievām un 7 bērniem gada gājuma auto, un grīdā arī nebija manāmi caurumi bremzēšanai ar kājām kā Flintston multenē. Tiesa kopējais paskats bija visai bēdīgs, jo kā izrādījās māšīna bija sadraudzējusies ar stabu un tagad to izdaiļoja krāšņais rūsas mirdzums uz nekrāsotajām ķīniešu daļām...bet nekas tāds, ko nevarētu labot.
Tā kā biju nolēmis, ka savus debesu zvanus vairs ziemā uz divriteņa negribu saldēt, nekas cits kā iegādāties neatlika, jo arī cena bija pietiekami smieklīga, lai nepirkšanu padarītu par visnotaļ stulbu domu. Nākamajā dienā saņēmu savu pirmo glancēto zaļgani sarkano lapeli ar uzrakstu tajā.
-INFO-
Vagen: E36 316 Boston Green Coupe 1994. beigas
Laimīgais datums: 02.02.2015
Komplektācija: Salons-IR, motors-IR, četri riteņi-IR, rūsa-IR, nokarājusīes griesti-IR, 7 pogu OBC, elektro lūka, elektro spoguļi, tonēti pakaļējie logi, neorģināla skaņas sistēma, kas pat tīri zolīdi skan, un vēl visādi loriņi.
Padarītie darbi: Tā kā esmu students, darāmie darbi neiet tik raiti, kā Fast and Furious franšīzē, arī skola, treniņi un darbs maisa gaisu, bet daru ko varu. Esam kopīgi ar "edzi" apstrādājuši lielāko rūsas briesmu pakaļējās arkās un līstē starp bamperu un bagažnieku. Nomainīju rokturi pasažiera pusē, jo tas bija salauzts un nebija iespējams atvērt durvis no ārpuses. Nomainīju odometru, jo nebija salasāms nobraukums, un ieraugot ciparus uzradās patīkams smīns sejā, jo spriežot pēc servisa grāmatiņas nobraukums ir orģināls. Nomainīju spārnu no nekrāsota/aprūsējuša ķīnieša uz puslīdz līdzīga toņa ķīnieti. (Piemetot klāt no sākuma likās tā pati krāsa, uzliekot virsū gaismā var redzēt atšķirību, bet spārns ir tikai pagaidu variants). Esmu arī izdarījis pāris sliktos darbus, kā piemēram sašķaidījis veselo miglenieku un tagad man ir divi stilīgi saplīsuši miglinieki. Pabendējis dzīvo dabu ar izmešiem
Plānotie darbi: Tuvākajā laikā gribu savest vizuālo daudz maz ciešamā stāvoklī (jānomaina spārni, haube, brille, bišk šur tur vēl rusķiks jāapstrādā) un jāsāk gatavoties skatei, kura ir nākamā mēneša beigās. Jāpielabo viss, kas iepriekšējā skatē aizķēries - bremzes jāizčeko (kluči stabili jāmaina), ABS nestrādā, ručņiks nestrādā, bremžu trubiņa jānomaina, izpūtēja savienojums kārtīgi japieskrūvē, jo šobrīd mauc kā kombains. Stāv jau xenons, kuru pēc skates iespējams likšu, pakaļējais tilts ar disku bremzēm, iespējams arī no ekstrām digitālo klimu ielikšu.
Ilgermiņā gribētos, kā jau katram bembistam, visu top zustand, kārtīgāku motorīti, kožas salonu, pilno obc, trīs stāvu spoileri(joks) un vēl jau viskautko...bet tas jau lai paliek uz priekšdienām.
Pagaidām šis ir pietiekami labs pārvietošanās līdzeklis, kuru ar prasmēm ko apgūstu mācoties, kamēr vēl neesmu izmests, par mehu iekš RTU, ceru savest kārtībā un pat vairāk, ja sanāks... te arī pāris snapi no darbības un kopskata. Kad sanāks laiks uztaisīs kādu bildi ar kaut ko spēcīgāku par kartupeļu mizojamo.
P.S. ja kādam ir kāda ideja, kas ar ABS varētu būt un kā to dabūt atpakaļ pie dzīvības labprāt uzklausīšu. Un vēl ir ķibele ar sikretku diskos... vienu dabūju no četriem vaļā... vienā esmu ieurbies, bet galīgi lēni tas iet... varbūt arī tam ir kāds labāks risinājums? Atslēgas daļa no sikretkas aprauta un vairs praktiski nav lietojama...
Tā kā biju nolēmis, ka savus debesu zvanus vairs ziemā uz divriteņa negribu saldēt, nekas cits kā iegādāties neatlika, jo arī cena bija pietiekami smieklīga, lai nepirkšanu padarītu par visnotaļ stulbu domu. Nākamajā dienā saņēmu savu pirmo glancēto zaļgani sarkano lapeli ar uzrakstu tajā.
-INFO-
Vagen: E36 316 Boston Green Coupe 1994. beigas
Laimīgais datums: 02.02.2015
Komplektācija: Salons-IR, motors-IR, četri riteņi-IR, rūsa-IR, nokarājusīes griesti-IR, 7 pogu OBC, elektro lūka, elektro spoguļi, tonēti pakaļējie logi, neorģināla skaņas sistēma, kas pat tīri zolīdi skan, un vēl visādi loriņi.
Padarītie darbi: Tā kā esmu students, darāmie darbi neiet tik raiti, kā Fast and Furious franšīzē, arī skola, treniņi un darbs maisa gaisu, bet daru ko varu. Esam kopīgi ar "edzi" apstrādājuši lielāko rūsas briesmu pakaļējās arkās un līstē starp bamperu un bagažnieku. Nomainīju rokturi pasažiera pusē, jo tas bija salauzts un nebija iespējams atvērt durvis no ārpuses. Nomainīju odometru, jo nebija salasāms nobraukums, un ieraugot ciparus uzradās patīkams smīns sejā, jo spriežot pēc servisa grāmatiņas nobraukums ir orģināls. Nomainīju spārnu no nekrāsota/aprūsējuša ķīnieša uz puslīdz līdzīga toņa ķīnieti. (Piemetot klāt no sākuma likās tā pati krāsa, uzliekot virsū gaismā var redzēt atšķirību, bet spārns ir tikai pagaidu variants). Esmu arī izdarījis pāris sliktos darbus, kā piemēram sašķaidījis veselo miglenieku un tagad man ir divi stilīgi saplīsuši miglinieki. Pabendējis dzīvo dabu ar izmešiem
Plānotie darbi: Tuvākajā laikā gribu savest vizuālo daudz maz ciešamā stāvoklī (jānomaina spārni, haube, brille, bišk šur tur vēl rusķiks jāapstrādā) un jāsāk gatavoties skatei, kura ir nākamā mēneša beigās. Jāpielabo viss, kas iepriekšējā skatē aizķēries - bremzes jāizčeko (kluči stabili jāmaina), ABS nestrādā, ručņiks nestrādā, bremžu trubiņa jānomaina, izpūtēja savienojums kārtīgi japieskrūvē, jo šobrīd mauc kā kombains. Stāv jau xenons, kuru pēc skates iespējams likšu, pakaļējais tilts ar disku bremzēm, iespējams arī no ekstrām digitālo klimu ielikšu.
Ilgermiņā gribētos, kā jau katram bembistam, visu top zustand, kārtīgāku motorīti, kožas salonu, pilno obc, trīs stāvu spoileri(joks) un vēl jau viskautko...bet tas jau lai paliek uz priekšdienām.
Pagaidām šis ir pietiekami labs pārvietošanās līdzeklis, kuru ar prasmēm ko apgūstu mācoties, kamēr vēl neesmu izmests, par mehu iekš RTU, ceru savest kārtībā un pat vairāk, ja sanāks... te arī pāris snapi no darbības un kopskata. Kad sanāks laiks uztaisīs kādu bildi ar kaut ko spēcīgāku par kartupeļu mizojamo.
P.S. ja kādam ir kāda ideja, kas ar ABS varētu būt un kā to dabūt atpakaļ pie dzīvības labprāt uzklausīšu. Un vēl ir ķibele ar sikretku diskos... vienu dabūju no četriem vaļā... vienā esmu ieurbies, bet galīgi lēni tas iet... varbūt arī tam ir kāds labāks risinājums? Atslēgas daļa no sikretkas aprauta un vairs praktiski nav lietojama...
Pēdējais labojis Baker - 06 Mai 2017, 01:49, kopā labots 3 reizes.
Ar aprakstu esi pacenties!
Kautkā nav redzēts pie TMF Lai veicas :)
Apsveicu ar pirmo mašīnīti! tagad tik pieturēties pie saviem plāniem un viss būs top zustand! Tiekās ielās!
Nemēģināji uzmetināt pa virsu skrūvi? Man viens čalis šittā dabūja vaļā visus 4 ratusTazx rakstīja: P.S. ...... Un vēl ir ķibele ar sikretku diskos... vienu dabūju no četriem vaļā... vienā esmu ieurbies, bet galīgi lēni tas iet... varbūt arī tam ir kāds labāks risinājums? Atslēgas daļa no sikretkas aprauta un vairs praktiski nav lietojama...
E46 323i angļa rezerves daļas LINKS
E46 318i angļa rezerves daļas LINKS
E46 318Ti angļa rezerves daļas LINKS
E46 318i FL angļa rezerves daļas LINKS
Lietotas BMW rezerves daļas
E46 318i angļa rezerves daļas LINKS
E46 318Ti angļa rezerves daļas LINKS
E46 318i FL angļa rezerves daļas LINKS
Lietotas BMW rezerves daļas
Sveikts forumā! Fixis uz žurku
Mēģināt mēģinājām, bet nekas labs nesanāca, jo ar metināmo netiek īsti klāt, skrūve pārāk dziļi diskā, bet laikam kaut kad būs jāmēģina vēlreiz, jo šis izklausās vienkāršākais variants.Deiko rakstīja:Nemēģināji uzmetināt pa virsu skrūvi? Man viens čalis šittā dabūja vaļā visus 4 ratusTazx rakstīja: P.S. ...... Un vēl ir ķibele ar sikretku diskos... vienu dabūju no četriem vaļā... vienā esmu ieurbies, bet galīgi lēni tas iet... varbūt arī tam ir kāds labāks risinājums? Atslēgas daļa no sikretkas aprauta un vairs praktiski nav lietojama...
Tā viss neteiktu, lai arī šobrīd palicis bez velo, kaut kad ar siltāku laiku domāju kāpšu atpakaļ uz tā, jo skaidri redzams, ka pa Rīgu ar velo ātrāk, ērtāk, lētāk, ja vien nav jāpārvadā krava vai jābrauc gari gabali.kristersl rakstīja:Sveikts forumā! Fixis uz žurku
Par šo ir ļoti, ļoti par agru domāt, jo visādi var vēl gadīties, bet nu pēc 2.5 vismaz noteikti tiekšos.Laurikbmw rakstīja: kadu dveseli liksi iekshaa??
Nu tā. Lēnām notiek visādi darbi ar mašīnu, jo paralēli ir arī jābrauc ar to. Lai arī saprotams, ka brauc ar 20 gadus vecu mašīnu un tur visur kapi, gribās tomēr savest kārtībā. Ceru, ka nākamnedēļ atbrīvosies laiks, jo skola uz nedēļu nozudīs un varēšu padzīvot garažā.
Pa šo laiku esmu sadarījis visādus sīkumus. Nospēru lietotāja "edzis" ratus uz skati, kamēr šis savu tačku vēl nekustina no vietas un centos arī iziet skati, kas ar pirmo īsti neizdevās.
Izdarītie darbi:
Izdabūtas job*nās sikretkas no diskiem
Sadabūts un uzlikts taisns kapots.
Sadabūts spārns (vēl jākrāso)
Sadabūta brille (vēl jākrāso)
Izravēts paklājs un novērtēts grīdas stāvoklis (Nav perfekti, bet glābjami)
Sapirkta krāsa, gruntis lai var sakrāsot čābīgās vietas un detaļas.
Sapirkta epoksīdu grunts priekš grīdas
Ieliktas elipses aizmugurē
Sataisīta rokasbremze
Un moš vēl kāds sīkums, ko aizmirsu pieminēt.
Vēl nepadarītie darbi, bet plānoti tuvākajā laikā:
Kā jau pēc apskates datiem var spriest jāmaina amīši, vēl domāju vai ir jēga ķēpāties vai likt uzreiz koilas un miers Bet to laiks rādīs.
Janomaina šarnīrs, vai precīzāk abi šarnīri.
Jāsametina izpūtējs
Jasaved kārtībā grīda, jo tā ir salīdzinoši labā stāvoklī, tāpēc jāsakopj, kamēr vēl var un jāieliek normāls paklājs.
Jādabū otrs spārns un jāsakrāso (ja taisa, tad taisa pa riktīgo)
Jādabū krāsošanas pistole un jāsakrāso daļas un čābīgās vietas.
Pa šo laiku esmu sadarījis visādus sīkumus. Nospēru lietotāja "edzis" ratus uz skati, kamēr šis savu tačku vēl nekustina no vietas un centos arī iziet skati, kas ar pirmo īsti neizdevās.
Izdarītie darbi:
Izdabūtas job*nās sikretkas no diskiem
Sadabūts un uzlikts taisns kapots.
Sadabūts spārns (vēl jākrāso)
Sadabūta brille (vēl jākrāso)
Izravēts paklājs un novērtēts grīdas stāvoklis (Nav perfekti, bet glābjami)
Sapirkta krāsa, gruntis lai var sakrāsot čābīgās vietas un detaļas.
Sapirkta epoksīdu grunts priekš grīdas
Ieliktas elipses aizmugurē
Sataisīta rokasbremze
Un moš vēl kāds sīkums, ko aizmirsu pieminēt.
Vēl nepadarītie darbi, bet plānoti tuvākajā laikā:
Kā jau pēc apskates datiem var spriest jāmaina amīši, vēl domāju vai ir jēga ķēpāties vai likt uzreiz koilas un miers Bet to laiks rādīs.
Janomaina šarnīrs, vai precīzāk abi šarnīri.
Jāsametina izpūtējs
Jasaved kārtībā grīda, jo tā ir salīdzinoši labā stāvoklī, tāpēc jāsakopj, kamēr vēl var un jāieliek normāls paklājs.
Jādabū otrs spārns un jāsakrāso (ja taisa, tad taisa pa riktīgo)
Jādabū krāsošanas pistole un jāsakrāso daļas un čābīgās vietas.
Liec uzreiz jaunas koilas un miers! Bēdīgi, ka ar pirmo neizdevās, bet tā cerēji.
Veiksmi un sparu turpmākajos darbos
Veiksmi un sparu turpmākajos darbos
Neliela atskaitīte, lai pēc tam darbiem pats var savilkt galus.
Bembis tiek lietots, kā jau bembis - saulainajas dienās satīrīts un samazgāts, lietainajās šķersām likts.
Uz atklāšanu gan neierados, jo paškritikas pietiekami, lai arī dzirdēju, ka tur pietiekami eksemplāru no tolmeta kalna bijuši Cerības uz noslēguma pasākumu!
Pagaidām ar vizuālo nav nekas diži darīts, jo nav vajadzīgo instrumentu lai sakrāsotos. Sadarītas vien tādas lietas kā izieta skate un -----------
*uzliktas sēdinātas atsperes priekšā, aizmugurē vēl neesmu paspējis. (čedaras siers pāri guļošajiem...),
*ielikts ādas salons,
*pāršūti griesti ar melnu dermantīnu (thanks to IMRE), vienīgi vēl palikuši saulessargi, lūka un vēl vidējā lūkas plastmasa, ko pārvilkt, bet neesmu īsti informēts kā nodabūt audumu no lūkas nost...
*ielikts pilnais OBC, kas gan nav noregulēts uz 1.6 tāpēc vairums rādijumu ir neprecīzi, kā piemēram 18l uz 100
Paspēju arī uzlikt metināto reduktoru un laikam nokaut pusasi. Tā teikt prieki bija īsi
Un pats galvenais - iegādāts aizstājējs nematoram, kurš jāsāk jaukt ārā un satīrīt (M52B28)
Bembis tiek lietots, kā jau bembis - saulainajas dienās satīrīts un samazgāts, lietainajās šķersām likts.
Uz atklāšanu gan neierados, jo paškritikas pietiekami, lai arī dzirdēju, ka tur pietiekami eksemplāru no tolmeta kalna bijuši Cerības uz noslēguma pasākumu!
Pagaidām ar vizuālo nav nekas diži darīts, jo nav vajadzīgo instrumentu lai sakrāsotos. Sadarītas vien tādas lietas kā izieta skate un -----------
*uzliktas sēdinātas atsperes priekšā, aizmugurē vēl neesmu paspējis. (čedaras siers pāri guļošajiem...),
*ielikts ādas salons,
*pāršūti griesti ar melnu dermantīnu (thanks to IMRE), vienīgi vēl palikuši saulessargi, lūka un vēl vidējā lūkas plastmasa, ko pārvilkt, bet neesmu īsti informēts kā nodabūt audumu no lūkas nost...
*ielikts pilnais OBC, kas gan nav noregulēts uz 1.6 tāpēc vairums rādijumu ir neprecīzi, kā piemēram 18l uz 100
Paspēju arī uzlikt metināto reduktoru un laikam nokaut pusasi. Tā teikt prieki bija īsi
Un pats galvenais - iegādāts aizstājējs nematoram, kurš jāsāk jaukt ārā un satīrīt (M52B28)
Pēdējais labojis Baker - 26 Mai 2015, 23:03, kopā labots 1 reizi.
Tev ātrāk iet uz priekšu nekā man!
BMW 320 (E30)
Instagram - nauris.luks
Facebook - nauris.luks
Instagram - nauris.luks
Facebook - nauris.luks
Jā, Tev taisnība, par to arī brīnos. Naudas nav, bet kaut ko burās!Trusis92 rakstīja:Tev ātrāk iet uz priekšu nekā man!
nauda nav problēmaIMRE rakstīja:Jā, Tev taisnība, par to arī brīnos. Naudas nav, bet kaut ko burās!Trusis92 rakstīja:Tev ātrāk iet uz priekšu nekā man!
Kad nauda ir bijusi problēma?Tazx rakstīja:nauda nav problēmaIMRE rakstīja:Jā, Tev taisnība, par to arī brīnos. Naudas nav, bet kaut ko burās!Trusis92 rakstīja:Tev ātrāk iet uz priekšu nekā man!
SULAS PAKU PAVELNIEKS
Ēbreju teiciens. Lietas kas atrisināmas ar naudu nav problēmas bet izdevumi.laicaans rakstīja: Kad nauda ir bijusi problēma?
Tā nu ir sanācis ka ar labo m52b28 dīlu nekas nebeidzās tā, kā bija domāts - nopērc, iecel, aizbrauc. Tika attaisīts vaļā, lai paskatītos, kas lācītim vēderā un tad sākās...
Blīvīte šur, blīvīte tur un kabatas sausas
te mums ir gandrīz visas blīves, jaunas šāles, gredzeni, eļļas filtrs, galvas skrūves par ko paldies ivokam.
Jaucot ārā atklājās, ka vienā cilindrā ir robs, ko likās, ka varēja atstāt gredzena gabals, bet izvelkot ārā virzuli visi gredzeni bija veseli, tāpēc tagad jāskatās, kas cits to varēja izraisīt. Palēnām viss attīrīts no pabiezās eļļas un smilšu kārtas. Jāved galvu pieslīpēt un satīrīt. Gaidu, kad tikšu pie m50b25 bloka, un tad jau palēnām jāsāk likt kopā, jo nabaga 1.6 tā vien prasās pēc kārtīga lopiņa vietā
Jaucot ārā atklājās, ka vienā cilindrā ir robs, ko likās, ka varēja atstāt gredzena gabals, bet izvelkot ārā virzuli visi gredzeni bija veseli, tāpēc tagad jāskatās, kas cits to varēja izraisīt. Palēnām viss attīrīts no pabiezās eļļas un smilšu kārtas. Jāved galvu pieslīpēt un satīrīt. Gaidu, kad tikšu pie m50b25 bloka, un tad jau palēnām jāsāk likt kopā, jo nabaga 1.6 tā vien prasās pēc kārtīga lopiņa vietā
kas tie par izpludes kolektoriem?