MBlau/compact 325ti
Sveika, tauta!
Gribēju jūs beidzot iepazīstināt ar manu MBlau/compact 325ti. M54B25
Īsumā: Mašīnu iegādājos aizpagājušā gada augusta sākumā. 2013.08
Latvijā bijuši tikai divi gādīgi saimnieki.
Pirms tam biju EG civic piekritējs, bet pēc mūsu ziemām japāņi pūst ātrāk, nekā pat Opeļi!
Tādēļ arī nolēmu par labu BMW.
Sākumā gribējās kupeju, ilgi meklēju, bet attiecīgi maniem uzskatiem cenā ietilpa tikai nojāteņi un puvekļi. (negribējās ar metināšanu nodarboties)
Tāpēc nolēmu pamēģināt laimi ar compact. (jo sedan nesaista, kūtis patīk, bet parasti ir 1,7 D)
Nu un sanāca ar pirmo piegājienu atrast par sakarīgu cenu! (1020 eur.) 1996.gada 12.jūlijs
Nesapuvušu, FL m44b19 MBlau/compact 318ti
Sākumā likās, ka iet zvērā, salīdzinājumā ar vtec 1,5 , Un laimīgs atbraukāju ziemu.
Pēc ziemas priekšējos spārnos bija izveidojušies dironi Un nomainīju arī tos, pārmetināja man stabilizatora bukšu vietas, Nopirku alcantara sport/compact recaro salonu, iemainīja aizm/parastās lampas pret oem ar balto pagr. Sanāca veiksmīgi iepirkt FL dekoratīvos sliekšņus mašīnas krāsā . Steidzīgi no DE uzsūtiju m44 ieplūdes gofru (vecā bija vienās plaisās) Sajūga maiņa, Mtech pr nāsis, smoked pr/pagr un r17 disku iegāde.
Bet kad uzliku uz m44b19 r17 diskus ar 225/45 riepām, tad sapratu, ka nabaga m44 netiek galā ar tādiem ripakiem, tāpēc sāku domāt par motora nomaiņu. Svārstījos starp M50b25 un M52b28.
Bet sanāca atrasties īstajā vietā, laikā (paldies lietotājam BOBRIKOV) ar pareizajiem cilvēkiem. Beigu beigās savu m44 motoru iemainīju ar nepārāk lielu piemaksu pret m54b25 No e46 2003 UK kūts :) Bija neliela aizķeršanās ar vadu vienošanu, Nācās kombinēt droseles, jo Uk variantam bija elektro pedālis, bet, uzliekot puselektrisko droseli ar ieplūdes kolektoru, sanāca visu veiksmīgi salikt bez vadu gemara .
Tika uzmetināts izpūtējs, protams, smuki pārlodēta un noslēpta elektro instalācija.
Plāni tuvakājā nākotnē : Iegādaties pr/lampas ar lēcu. Aizm ///M compact sport bamperis jau ir, atliek nokrāsot, Priekšējais ///M bampers un ///M durvju moldingi! Pacietīgi gaidu Forget M double spoke motorsport 17” diskiem atbilstošu cenu
Nu tā īsumā . vēl original win code info Kad tika iegādāts: 08.2014
Automašīnas komplektācija: Elektro logu pacelāji. OBC. Recaro Salons. Sporta amīši-atsperes. Lūka, Beņķu apsilde. Facelift panelis,Durvju apšifkas ar airbag.
Papildus apraksts:
Plānotās auto izmaiņas: Iegādats rear m pack compact bamperis,ar nesajātu difuzoru . Jāpārkrāso un virsū likšu.
Priekšējo m bamperi meklēju. Aizmugurējās arkas jāatbrīvo no rūsas, jānokrāso. Drizumā doma likt lēcu lampas.
Aizmugurējo Poly bukšu komplektu uzsūtīt.
Papildus elektro ventilātoru priekšā uzlikt (tā teikt normālākai dzesei)
Notonēt aizm logus . Nu protams sakarīgus Mstyle diskus.
Dabūta oem vidus konsole alkoņbalsta, :B
Jau padarītie darbi kopš auto iegādes:
Nomainīts motors mo m44b19 uz m54b25
Savienota pa pareizo elektro instalācija(smadzenes)/ paldies BOBRIKOV un MAKSAM
Lielais nissen radiātors
Recaro salons alcantara blau, salona apšuvumi.
Ielikts 6cyl spidometrs.
2,5 izsplūde, elektriskā drosele pamainīta uz pus elektrisko no m52b28tu
Nokrāsoti un uzlikti priekšējie sparni.
Smoked priekšējie un sānu pagriezieni,aizm oem lampas ar balto pagriezienu.
Nomainīts varstu vāks no m52b28tu, lai nākotnē nebūtu čakars ar sveču spolēm, uzliktas Bremī spoles.
Bildes:
Gribēju jūs beidzot iepazīstināt ar manu MBlau/compact 325ti. M54B25
Īsumā: Mašīnu iegādājos aizpagājušā gada augusta sākumā. 2013.08
Latvijā bijuši tikai divi gādīgi saimnieki.
Pirms tam biju EG civic piekritējs, bet pēc mūsu ziemām japāņi pūst ātrāk, nekā pat Opeļi!
Tādēļ arī nolēmu par labu BMW.
Sākumā gribējās kupeju, ilgi meklēju, bet attiecīgi maniem uzskatiem cenā ietilpa tikai nojāteņi un puvekļi. (negribējās ar metināšanu nodarboties)
Tāpēc nolēmu pamēģināt laimi ar compact. (jo sedan nesaista, kūtis patīk, bet parasti ir 1,7 D)
Nu un sanāca ar pirmo piegājienu atrast par sakarīgu cenu! (1020 eur.) 1996.gada 12.jūlijs
Nesapuvušu, FL m44b19 MBlau/compact 318ti
Sākumā likās, ka iet zvērā, salīdzinājumā ar vtec 1,5 , Un laimīgs atbraukāju ziemu.
Pēc ziemas priekšējos spārnos bija izveidojušies dironi Un nomainīju arī tos, pārmetināja man stabilizatora bukšu vietas, Nopirku alcantara sport/compact recaro salonu, iemainīja aizm/parastās lampas pret oem ar balto pagr. Sanāca veiksmīgi iepirkt FL dekoratīvos sliekšņus mašīnas krāsā . Steidzīgi no DE uzsūtiju m44 ieplūdes gofru (vecā bija vienās plaisās) Sajūga maiņa, Mtech pr nāsis, smoked pr/pagr un r17 disku iegāde.
Bet kad uzliku uz m44b19 r17 diskus ar 225/45 riepām, tad sapratu, ka nabaga m44 netiek galā ar tādiem ripakiem, tāpēc sāku domāt par motora nomaiņu. Svārstījos starp M50b25 un M52b28.
Bet sanāca atrasties īstajā vietā, laikā (paldies lietotājam BOBRIKOV) ar pareizajiem cilvēkiem. Beigu beigās savu m44 motoru iemainīju ar nepārāk lielu piemaksu pret m54b25 No e46 2003 UK kūts :) Bija neliela aizķeršanās ar vadu vienošanu, Nācās kombinēt droseles, jo Uk variantam bija elektro pedālis, bet, uzliekot puselektrisko droseli ar ieplūdes kolektoru, sanāca visu veiksmīgi salikt bez vadu gemara .
Tika uzmetināts izpūtējs, protams, smuki pārlodēta un noslēpta elektro instalācija.
Plāni tuvakājā nākotnē : Iegādaties pr/lampas ar lēcu. Aizm ///M compact sport bamperis jau ir, atliek nokrāsot, Priekšējais ///M bampers un ///M durvju moldingi! Pacietīgi gaidu Forget M double spoke motorsport 17” diskiem atbilstošu cenu
Nu tā īsumā . vēl original win code info Kad tika iegādāts: 08.2014
Automašīnas komplektācija: Elektro logu pacelāji. OBC. Recaro Salons. Sporta amīši-atsperes. Lūka, Beņķu apsilde. Facelift panelis,Durvju apšifkas ar airbag.
Papildus apraksts:
Plānotās auto izmaiņas: Iegādats rear m pack compact bamperis,ar nesajātu difuzoru . Jāpārkrāso un virsū likšu.
Priekšējo m bamperi meklēju. Aizmugurējās arkas jāatbrīvo no rūsas, jānokrāso. Drizumā doma likt lēcu lampas.
Aizmugurējo Poly bukšu komplektu uzsūtīt.
Papildus elektro ventilātoru priekšā uzlikt (tā teikt normālākai dzesei)
Notonēt aizm logus . Nu protams sakarīgus Mstyle diskus.
Dabūta oem vidus konsole alkoņbalsta, :B
Jau padarītie darbi kopš auto iegādes:
Nomainīts motors mo m44b19 uz m54b25
Savienota pa pareizo elektro instalācija(smadzenes)/ paldies BOBRIKOV un MAKSAM
Lielais nissen radiātors
Recaro salons alcantara blau, salona apšuvumi.
Ielikts 6cyl spidometrs.
2,5 izsplūde, elektriskā drosele pamainīta uz pus elektrisko no m52b28tu
Nokrāsoti un uzlikti priekšējie sparni.
Smoked priekšējie un sānu pagriezieni,aizm oem lampas ar balto pagriezienu.
Nomainīts varstu vāks no m52b28tu, lai nākotnē nebūtu čakars ar sveču spolēm, uzliktas Bremī spoles.
Bildes:
Bet , kad pirku, tad jau nebija m54, bet gan m44!cipruss18 rakstīja:cena salda prieks 2.5
un kompakti sak parnjemt forumu
Liekāks čakars to kolektoru mainīt nekā būtu bijis uzlikt elektrisko pedāli.
M54 kolektors arī ir labāks btw.
M54 kolektors arī ir labāks btw.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nu, tas ir kā kura ieskatos. Piemēram man tas aizņēma apmēram 40.min un gatavs...
jā un jau iepriekš izliktais speed cheks.. 0-100 km/h sec
Skatos ka tev arī ekanometrs nedarbojas.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Jā tur ir ļoti sarežģīti savienot :( bet mierigā braukšanā izmēriju 8-9L/100.km ta ka nav tik traki! uz 3,45 open diff. man jau tagat vispār 2. ekanometri, kas nefuncionē! oem compact ekonometrs (tagad izmantoju kā pulksteni, āra temp rādītāju) un 6cyl spidometra ekanometrsJānis.P rakstīja:Skatos ka tev arī ekanometrs nedarbojas.
tev ir palicis pāri tas oriģinālais m54 kolektors ar droseli?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Bija jābūt, interesē?Jānis.P rakstīja:tev ir palicis pāri tas oriģinālais m54 kolektors ar droseli?
Sveika tauta! Kādu laiku nav nekas rakstīts, jo īpaši arī nebija ko rakstīt!
Padarītie darbi
Bija sadedzis ģenerātors (tinumi sakusa) Nomainīts.
Sāka gaudot pastiprinātāja sūknis. sāku interesēties, vissi kosmosu prasa (karoč 80.eur neuzskatu, ka maksā lietots sīks +ūdiņš)
Tātad tika atkal rakta info par sūkņu saderībām ar m54. Der daudz kas, bet ir napieciešams 130.Bar sūknis.
Parunājoties ar vienu cilvēku sapratu, ka var uzlikt veco m50 sūkni ZF, bet vajaga m50 sūknim nofrēzēt kronšteinu (jeb piedzīt pie m52/54 tas arī tika izdarīts. Tālāk uzlikām un sapratām, ka tam sūknim šļauku izvietojums ir pretējs LUK sūkņiem! Nākamais aizvedu vecās ZF sūkņa trubas uz hydroscandu, lai uzvalcē jaunus galus. Nomarinēja visu dienu.
Tā izskatās gala skats ar m50 sūkni jau virsū! Viss strādā kā pulkstenis Kaut ar mazo pirkstiņu stūri tagad griez
Padarītie darbi
Bija sadedzis ģenerātors (tinumi sakusa) Nomainīts.
Sāka gaudot pastiprinātāja sūknis. sāku interesēties, vissi kosmosu prasa (karoč 80.eur neuzskatu, ka maksā lietots sīks +ūdiņš)
Tātad tika atkal rakta info par sūkņu saderībām ar m54. Der daudz kas, bet ir napieciešams 130.Bar sūknis.
Parunājoties ar vienu cilvēku sapratu, ka var uzlikt veco m50 sūkni ZF, bet vajaga m50 sūknim nofrēzēt kronšteinu (jeb piedzīt pie m52/54 tas arī tika izdarīts. Tālāk uzlikām un sapratām, ka tam sūknim šļauku izvietojums ir pretējs LUK sūkņiem! Nākamais aizvedu vecās ZF sūkņa trubas uz hydroscandu, lai uzvalcē jaunus galus. Nomarinēja visu dienu.
Tā izskatās gala skats ar m50 sūkni jau virsū! Viss strādā kā pulkstenis Kaut ar mazo pirkstiņu stūri tagad griez
Nākamajā dienā gāju skati un iedomājaties, par Kreiso nenoregulēto lampu un sanu baltajiem pagrizieniem iedeva melno kluci logā!
bilde ieskatam! Nu par stūres pirksta klivkustību pastrīdējos , jo tas bija mainīts nesen!
Eļļa uz pastiprinātaja bija no tā, ka uzliekot nedaudz notecēja garām!
Un protams klasiskie priekš e36 1nieki!
bilde ieskatam! Nu par stūres pirksta klivkustību pastrīdējos , jo tas bija mainīts nesen!
Eļļa uz pastiprinātaja bija no tā, ka uzliekot nedaudz notecēja garām!
Un protams klasiskie priekš e36 1nieki!
Gribētos kādreiz dzīve iečekot kas un kā tev tur ir sadarīts.
Vari, lūdzu, sīkāk pastāstīt, kas m50 sūknim jādara, lai derētu? Kura vieta kornšteinam tur jāfrēzē un what not...
Vari, lūdzu, sīkāk pastāstīt, kas m50 sūknim jādara, lai derētu? Kura vieta kornšteinam tur jāfrēzē un what not...
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Tak jauns normāla ražotāja m54 sūknis nemaksā kosmosu, nav vērts ķīmiķot jau pusizdilušu m50.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
bet ja rokas neaug no dirsas tad arī redz var visu saķīmiķot
labākais interneta warriors
Nu ir jau iespeja vissu iečekot!Jānis.P rakstīja:Gribētos kādreiz dzīve iečekot kas un kā tev tur ir sadarīts.
Vari, lūdzu, sīkāk pastāstīt, kas m50 sūknim jādara, lai derētu? Kura vieta kornšteinam tur jāfrēzē un what not...
Nofočēšu no apakšas ielikšu foto!
Tieši tā!woldens rakstīja:bet ja rokas neaug no dirsas tad arī redz var visu saķīmiķot
Jauns (analogs) m50 sūknis jau stokā maksā lētāk nekā m54.he9600 rakstīja:Tak jauns normāla ražotāja m54 sūknis nemaksā kosmosu, nav vērts ķīmiķot jau pusizdilušu m50.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
Bija interesanti satisīt, jo bija cilvēki, kas ņirdza par manu ieceri! Bet reāli dzīvē pierādas (Gudri dirst, nav malku cirst!