Deivs Döners - raggamuffin vaterlandes atradums.
Sveicināts, forums! Tā nu ir sanācis iekļūt E36 īpašnieku aprindās ar savu jauno neizbēgamo projekta auto. Martā devos uz Vāciju auto meklējumos; mērķis - atrast atsaucīgu privāto tirgotāju ar lētu E36. Tātad, īsi par auto:
1997. gada 323i, 2,5l M52B25, 170PS ar pirkšanas brīdī oriģinālo noskrējienu 181100km. Savu mūžu pavadījis Ziemeļreinas-Vestfālenes apgabalā. Rūpnīcas aprīkojums izskatās aptuveni šādi: Visumā par auto:
Pros:
[*]Melnais ādas salons veicot 2000 kilometru garo mājupceļu no Mannheimas nevienu reizi nelika dupakam iesāpēties;
[*]Ņemot vērā, ka nabags bija 8 mēnešus atstāts novārtā un tā arī nostāvējis, atdzīvojās ļoti ātri;
[*]Dzinējs. Ak die's, tas dzinējs. Kluss un vienmērīgs, tukšgaitā neliek par sevi manīt. Bet nikns ka bail;
[*]Vispār ritošā daļa braukšanas prieku nebojā. Visas norises norit tā, kā tām pienākas. Sajūgs nelīp, ātrumi nekrakšķ. Aizdomīgi trokšņi minimāli.
Cons:
[*]Piekare. Iepriekšējais īpašnieks itin radoši apgājies ar šīm lietām, līdz ar to nabags sēž uz koka klučiem;
[*]Krāsa. Acīgie būs pamanījuši šo rindiņu: ''S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat''; nu vot, tā ir cilvēku neizmērojamā sīkstība, jebšu auto dīleru veids, kā ietaupīt. Gadi un apstākļi nav saudzējuši mana auto ādu, un līdz ar to krāsai ir tendence vietām iesprēgāt un lupt nost, Ruslans arī vietām diemžēl nav svešs.
[*]Vadītāja puses elektriskajam logam tīk kritiskos brīžos (lasīt - īsi pirms piebraukšanas pie maksas ceļa kases) neatvērties. Nevaru nenonākt pie secinājuma, ka viņš ZIN un dara to speciāli.
Kas jau paveikts:
Pagaidām mainīta tikai eļļa un filtri, ievilkts Kienzle headjūnits, kas manuprāt visveiksmīgāk iederās salona kopskatā; nu apmēram šādi (no sirds atvainojos par pirmā posta neizbēgamajām kartupeļbildēm): Ā, vēl nācās mainīt ģeneratoru un aķi. Pirmajā dienā, jo stundu pēc naudas pārskaitīšanas un roku paspiešanas nabags vairs nebija spējīgs pavilkties saviem riteņiem: Uzskatīsim to par E36 iestājeksāmenu.
Kam būs būt:
Neizplūdīšu, bet pagaidām --- M-technik piekares komponentes
virsbūve - atbrīvošanās no tās rūsas, kas ir un nākotnē pilnā pārkrāsošana
smukāki, vēlams OEM, diski; esmu Forged M-Doppelspeiche meklējumos, I know I know, good luck to me
standarta aizmugurējie lukturi (ja kādam ir kāds lieks komplekts, ņemšu) pašreizējā mistiskā ķūninga vietā
ieplūde no M50, standarta procedūra
lielais borta kompis, varbūt tiks ievilkta kruīze kontrole, varbūt muzončiks, bet uz tiem pašlaik neiespringstu
spēlējos arī ar ideju ievilkt US/UK-spec instrumentu paneli, for shits and giggles
Uzskatāmie materiāli:
Ar lielo māsu (par viņu citreiz): Visā visumā - auto nav ne tuvu ideālam, un vēl tālāk no tā, kas ir mans mērķis, bet kā saka viedi cilvēki, savus sapņus uzbūvē, nevis nopērc. Mašīna tika iegādāta piedzīvojuma pēc, un tieši to es sagaidu.
PS. Nenovīdīgi pievienoju bildes no imgur, jo šajā datorā nav failu. Apsolu nākotnē laboties.
1997. gada 323i, 2,5l M52B25, 170PS ar pirkšanas brīdī oriģinālo noskrējienu 181100km. Savu mūžu pavadījis Ziemeļreinas-Vestfālenes apgabalā. Rūpnīcas aprīkojums izskatās aptuveni šādi: Visumā par auto:
Pros:
[*]Melnais ādas salons veicot 2000 kilometru garo mājupceļu no Mannheimas nevienu reizi nelika dupakam iesāpēties;
[*]Ņemot vērā, ka nabags bija 8 mēnešus atstāts novārtā un tā arī nostāvējis, atdzīvojās ļoti ātri;
[*]Dzinējs. Ak die's, tas dzinējs. Kluss un vienmērīgs, tukšgaitā neliek par sevi manīt. Bet nikns ka bail;
[*]Vispār ritošā daļa braukšanas prieku nebojā. Visas norises norit tā, kā tām pienākas. Sajūgs nelīp, ātrumi nekrakšķ. Aizdomīgi trokšņi minimāli.
Cons:
[*]Piekare. Iepriekšējais īpašnieks itin radoši apgājies ar šīm lietām, līdz ar to nabags sēž uz koka klučiem;
[*]Krāsa. Acīgie būs pamanījuši šo rindiņu: ''S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat''; nu vot, tā ir cilvēku neizmērojamā sīkstība, jebšu auto dīleru veids, kā ietaupīt. Gadi un apstākļi nav saudzējuši mana auto ādu, un līdz ar to krāsai ir tendence vietām iesprēgāt un lupt nost, Ruslans arī vietām diemžēl nav svešs.
[*]Vadītāja puses elektriskajam logam tīk kritiskos brīžos (lasīt - īsi pirms piebraukšanas pie maksas ceļa kases) neatvērties. Nevaru nenonākt pie secinājuma, ka viņš ZIN un dara to speciāli.
Kas jau paveikts:
Pagaidām mainīta tikai eļļa un filtri, ievilkts Kienzle headjūnits, kas manuprāt visveiksmīgāk iederās salona kopskatā; nu apmēram šādi (no sirds atvainojos par pirmā posta neizbēgamajām kartupeļbildēm): Ā, vēl nācās mainīt ģeneratoru un aķi. Pirmajā dienā, jo stundu pēc naudas pārskaitīšanas un roku paspiešanas nabags vairs nebija spējīgs pavilkties saviem riteņiem: Uzskatīsim to par E36 iestājeksāmenu.
Kam būs būt:
Neizplūdīšu, bet pagaidām --- M-technik piekares komponentes
virsbūve - atbrīvošanās no tās rūsas, kas ir un nākotnē pilnā pārkrāsošana
smukāki, vēlams OEM, diski; esmu Forged M-Doppelspeiche meklējumos, I know I know, good luck to me
standarta aizmugurējie lukturi (ja kādam ir kāds lieks komplekts, ņemšu) pašreizējā mistiskā ķūninga vietā
ieplūde no M50, standarta procedūra
lielais borta kompis, varbūt tiks ievilkta kruīze kontrole, varbūt muzončiks, bet uz tiem pašlaik neiespringstu
spēlējos arī ar ideju ievilkt US/UK-spec instrumentu paneli, for shits and giggles
Uzskatāmie materiāli:
Ar lielo māsu (par viņu citreiz): Visā visumā - auto nav ne tuvu ideālam, un vēl tālāk no tā, kas ir mans mērķis, bet kā saka viedi cilvēki, savus sapņus uzbūvē, nevis nopērc. Mašīna tika iegādāta piedzīvojuma pēc, un tieši to es sagaidu.
PS. Nenovīdīgi pievienoju bildes no imgur, jo šajā datorā nav failu. Apsolu nākotnē laboties.
Pēdējais labojis raggamuffin - 12 Mai 2015, 22:42, kopā labots 1 reizi.
Sakums izskatās labi! Veiksmi darbos!
Tencinu, tencinu!
Derētu atskaitīties par mēnesi, sapirktas visādas čoinas lietiņas. Brīnumainā kārtā par simpātisku cenu dabūju sterilu Style 24 setu ar sešām (6!!!) riepām priekš liegām sānslīdes sesijām Rimi stāvvietā. Un nedauz ļaujoties spontānām idejām esot pie disku iepriekšējā īpašnieka, tajā pašā tirgus sesijā tiku arī pie M3 aušpufa ar dikti spīdīgiem Remus galiem. Bet tas tālākai nākotnei. Bilžas drīzumā. Ā, arī M50 ieplūde. Tas atkal pavisam tuvai nākotnei.
Derētu atskaitīties par mēnesi, sapirktas visādas čoinas lietiņas. Brīnumainā kārtā par simpātisku cenu dabūju sterilu Style 24 setu ar sešām (6!!!) riepām priekš liegām sānslīdes sesijām Rimi stāvvietā. Un nedauz ļaujoties spontānām idejām esot pie disku iepriekšējā īpašnieka, tajā pašā tirgus sesijā tiku arī pie M3 aušpufa ar dikti spīdīgiem Remus galiem. Bet tas tālākai nākotnei. Bilžas drīzumā. Ā, arī M50 ieplūde. Tas atkal pavisam tuvai nākotnei.