Gda33 full rebuild car!
Tad nu kāds laiciņs ir pagājis kopš manā īpašumā bij e36, esmu atgriezies, bet šoreiz pa pilnu programmu..
Tad nu tā :
Auto - bmw e36 compact
Gads - kautkas virs 1996 gada
Dzinējs - bij 1.6, šobrīd jau kautkas cits
Ekstras - elektriskā lūka, obc, bc slēdzis, elektro logi
Ideja bij kāda, sēzu e36 forumā un ieraugu atkal ka ruu pārdod virsbūvi, vislaik domāju ka pārdota, bet pēkšni parādās, zvanu, braucu pakaļ, samaksāju un vedu majas!
Tālak ilgi tika domāts ko darīt vispār ar viņu, bij jēga vispar pirkt un ko darīt vai izdevīgāk būtu bijis paņemt gatavu auto. Sezona tuvojās, un aiziet, visas maliņas kņud, tātad- jātaisa.
Sēžam ss.lv un daudzkur citur, meklējam dzinēju, tad pēkšņi zvans no lietātaja UldisR ar tekstu, ir mašina, ir dzinējs , atrodas tur, braucam pakaļ. Nav divreiz jāsaka, braucam un velkam uz darbu!
Paiet pāris stundas, esam atpakal Rīgā ar donoru. Protams piedzīvojumu netrūkst, no gala mērķa javelk ar striķi kautgan braucams auto, bet kāds superīgs mehāniķis, izdomājis ka vārstu vāku var nepieskrūvet, bus labi ganjau. Tad nu nē, nebūs gan, jo eļļu kā pa strūklu laiž ārā!
Tad nu taisam taisam neatslābstam, dzinējs sakopts, piedarbināts un atzīts par labu esam, jāmet iekšā būs, bet protams pretīgs pēc skata, kas nozīmē ja vajag vannot, pāris blīves nomainīt un aizies! Nu ko ceļam arā to bleķa kluci!
Sākam jaukšanas darbus un aizvien vairāk ķeram galvu kopa, par brīnumdariem kas taisījuši šo un auto un dzinēju. Špiļkas aprautas, vadi aprauti, uzgriežņu nav, puse neturas klāt, dārza šļūtenes labākais draugs un vis pārējais tāds pats, bet nu beigu beigās apskrūvēts un mazgāšana var sākties! pa ceļam profilaksei kartera blīvi ar apmainam, jo 90% auto viņas tek!
Samazgāts ir, jāsāk likt kopa un jāmeklē pa garāžām trūkstošās trubas, skrūves, uzgriežņi un vis pārējais!
dažas jaunas blīvītes! Salikās kopā diezgan ātri, nu ko krāmējam to kluci iekša un skatīsimies ko viņs saka!
Ielikts ir, piešķilts ir, atzīts par skaļu jo izpūtēja nav, bet priekš tā, ka reāli dzinējs ir daļēji noname, atzīstams par labu!
Tālāk, jāsataisa izplūde, jauzbūve koiloveri, jāsaliek piekare, reduktors un citi sīkumi, jābrauc pakal slimības lapai, jo baigi šaubos ka iziešu ar pirmo, un tad jau varēs doties ielās!!!!
Tad nu tā :
Auto - bmw e36 compact
Gads - kautkas virs 1996 gada
Dzinējs - bij 1.6, šobrīd jau kautkas cits
Ekstras - elektriskā lūka, obc, bc slēdzis, elektro logi
Ideja bij kāda, sēzu e36 forumā un ieraugu atkal ka ruu pārdod virsbūvi, vislaik domāju ka pārdota, bet pēkšni parādās, zvanu, braucu pakaļ, samaksāju un vedu majas!
Tālak ilgi tika domāts ko darīt vispār ar viņu, bij jēga vispar pirkt un ko darīt vai izdevīgāk būtu bijis paņemt gatavu auto. Sezona tuvojās, un aiziet, visas maliņas kņud, tātad- jātaisa.
Sēžam ss.lv un daudzkur citur, meklējam dzinēju, tad pēkšņi zvans no lietātaja UldisR ar tekstu, ir mašina, ir dzinējs , atrodas tur, braucam pakaļ. Nav divreiz jāsaka, braucam un velkam uz darbu!
Paiet pāris stundas, esam atpakal Rīgā ar donoru. Protams piedzīvojumu netrūkst, no gala mērķa javelk ar striķi kautgan braucams auto, bet kāds superīgs mehāniķis, izdomājis ka vārstu vāku var nepieskrūvet, bus labi ganjau. Tad nu nē, nebūs gan, jo eļļu kā pa strūklu laiž ārā!
Tad nu taisam taisam neatslābstam, dzinējs sakopts, piedarbināts un atzīts par labu esam, jāmet iekšā būs, bet protams pretīgs pēc skata, kas nozīmē ja vajag vannot, pāris blīves nomainīt un aizies! Nu ko ceļam arā to bleķa kluci!
Sākam jaukšanas darbus un aizvien vairāk ķeram galvu kopa, par brīnumdariem kas taisījuši šo un auto un dzinēju. Špiļkas aprautas, vadi aprauti, uzgriežņu nav, puse neturas klāt, dārza šļūtenes labākais draugs un vis pārējais tāds pats, bet nu beigu beigās apskrūvēts un mazgāšana var sākties! pa ceļam profilaksei kartera blīvi ar apmainam, jo 90% auto viņas tek!
Samazgāts ir, jāsāk likt kopa un jāmeklē pa garāžām trūkstošās trubas, skrūves, uzgriežņi un vis pārējais!
dažas jaunas blīvītes! Salikās kopā diezgan ātri, nu ko krāmējam to kluci iekša un skatīsimies ko viņs saka!
Ielikts ir, piešķilts ir, atzīts par skaļu jo izpūtēja nav, bet priekš tā, ka reāli dzinējs ir daļēji noname, atzīstams par labu!
Tālāk, jāsataisa izplūde, jauzbūve koiloveri, jāsaliek piekare, reduktors un citi sīkumi, jābrauc pakal slimības lapai, jo baigi šaubos ka iziešu ar pirmo, un tad jau varēs doties ielās!!!!
Man sāk rasties teorija par to, kāpēc sāk uzpeldēt aizvien vairāk kompakti
Vieglāk dabūt kaut ko, kas nav 3x ap koku tīts un kam nav izlauztas glāzes
Bet nu projekts gruntīgs, novēlu maz divniekus
Vieglāk dabūt kaut ko, kas nav 3x ap koku tīts un kam nav izlauztas glāzes
Bet nu projekts gruntīgs, novēlu maz divniekus
Pagaidam standarts, m50b26tu, ar laiku tiks mainīts!ikey07 rakstīja:
kāds tilpums tam motoram ?
Ja godīgi šī virsbūve ir salīdzinoši labā stavoklī, nav bijusi bliezta un tā, bet protams roku ir kur pielikt!JorensHS rakstīja:Man sāk rasties teorija par to, kāpēc sāk uzpeldēt aizvien vairāk kompakti
Vieglāk dabūt kaut ko, kas nav 3x ap koku tīts un kam nav izlauztas glāzes
Bet nu projekts gruntīgs, novēlu maz divniekus
Paldies, nakammenes jabrauc un jāskatās ko teiks skates vīri!
Veiksmi darbos!
Pagaidam standarts, m50b26tu, ar laiku tiks mainīts!gda33 rakstīja:ikey07 rakstīja:
kāds tilpums tam motoram ?
Es esmu kko palaidis garām dzīvē vai kkas vienkārši nospiedās nepareizi?
sputniks rakstīja:Pagaidam standarts, m50b26tu, ar laiku tiks mainīts!gda33 rakstīja:ikey07 rakstīja:
kāds tilpums tam motoram ?
Es esmu kko palaidis garām dzīvē vai kkas vienkārši nospiedās nepareizi?
ir ir, kluda drukajot.. 2.5 vanos! :) ar laiku, jebsu ziema, ir doma par 3.0 apaksu, 3.0 un 2.5 bezvanos sadalenem, m20 spararats un virpota drosele. par vadibuu runajot, pagaidam nav ne mazaka nojausma, tupa braukt cipot negribas un bralenu pierunat uz vems atdosanu nesanak
Oho, lietotāja Reinellz bijusī kupeja ko uz detaļām ņēmi
Agnis rakstīja:Ati, kad skriesimies?
Agni, man ar tevi vairs nebus interesanti