E36-70cc
BMW 318is 1995. gads. Ādas salons ar izperētu vadītāja benķi, rubiļņiki, spoguļos arī kautko redz, no rūpnīcas izripojis šāds bet tas jau bija sen un vairs nav taisnība
Model 318is - EUR
Development Code E36 (2)
Chassis COUPE
Steering LL
Doors 2
Engine M42
Displacement 1.80
Power 103
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Cosmosschwarz Metallic - 303
Upholstery Stoff Klee/anthrazit - D6AT
Production Plant REGENSBURG
Production Date 1995-01-03
Options
243 Airbag For Front Passenger Airbag Fuer Beifahrer
255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad
314 Heated Windscreen Washer Nozzles Frontscheibenwaschduesen Beheizt
401 Sliding/vent Roof, Electric Schiebe-hebedach, Elektrisch
428 Warning Triangle Warndreieck
481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
498 Headrests In Rear, Mechanic. Adjustable Kopfstuetzen Im Fond
510 Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam Leuchtweitenregelung Abblendlicht
520 Foglights Nebelscheinwerfer
556 Exterior Temperature Display Aussentemperaturanzeige
651 Bmw Bavaria C Reverse Bmw Bavaria C Reverse
704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk
801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung
900 Appr. Veh.immobilizat. Acc. To Azt/tuev Anerk. Wegfahrsicherung Lt. Azt/tuev
915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall
tika iegādāts par ļoti saldu cenu, nopirku principā dēļ tā ka nebija auto ko ikdienā varētu lauzt un šad tad iziet ārā uzslīdēt ar SDS puikām, Vispār stāsts ir tāds, ka meklēju nemotor-sedanu ko pa ziemu ielocīt kādā kokā, vienu nopirku, bet sanāca tā ka steidzīgi bija vajadzīga nauda un ar to sedana prieki beidzās. Kupejas es ienīstu vispār kā tādas, pēc pirmās zilās kupejas šķita ka nekad mūžā nebūs man auto ar 2 durvīm un litrāžā mazāks par 3,0 jo iepriekš gāzu ar e46 330i manuālu kūtiņu-gludekli, tā vien likās ka tie 2.5 standarti ne sūda neiet un visi metami vienā maisā. Bet ieraudzīju sludinājumu ka tirgojās šis auto, sakontaktējos ar pārdevēju, atbrauca atrādīt, parādija kas un kā, test-run un pēc 2 nedēļu ilgas deguna urbināšanas un galvas kasīšanas tomēr viņu paņēmu, jo biju pus latvijas 2.5-2.8 sedanus un kupejas redzējis, neviens tā neiet kā šis, negribas slavināt baigi, padomāsiet ka esmu iedomīgs, bet iet pēc izjūtām labāk kā mans 330i, saimnieks teica ka esot ap 230-250 zirdziņiem, cik tas ir reāli, neatļaušos minēt.
Līdz šim esmu nomainījis LSD eļļu un jaunu 10w60 motorā ielējis, plānoju nomainīt OMP beziznesuma stūri pret kādu ar iznesumu lai varu tālāk sēdēt, kā arī notirgot ādas salonu un iemest 2 recaro, vai kādus sportiniekus, jo pirmkārt ādas salonā svīst mugura un otrkārt 3-4 robā kautkur slīdot sanāk planēt pa salonu. Auto nav mans ikdienas dirsas pārvietojamais.
Motors ir nestock M50B25 vanos ar padaudz modifikācijām, sākot ar to ka ir nesen uztaisīts kapitālais remonts, M54B30 iepludes sadalene, aizvākta visa liekā elektronika, tukšgaitas regulators novākts, ar vīli šur tur iebraukts, cold air intake un filtrs kautkāds tur trīsstūrainais sporta, LSD 3,15 svaigi pārlasīts, bet man gribas atpakaļ metināto, shortshifts DIY, hidro rocene DIY ar kautkādu ļevo RRS 0.7 cilindrīti, yellowstuff pakaļā, Audi S6 sprauslas, custom sprauslu tilts, man apnika rakstīt, bet kā esmu pamanijis tad šeit daudzi mēra jaudu ar to kurā robā spolē, tad es varu pateikt ka krāmējis esmu ar ceturto
Model 318is - EUR
Development Code E36 (2)
Chassis COUPE
Steering LL
Doors 2
Engine M42
Displacement 1.80
Power 103
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Cosmosschwarz Metallic - 303
Upholstery Stoff Klee/anthrazit - D6AT
Production Plant REGENSBURG
Production Date 1995-01-03
Options
243 Airbag For Front Passenger Airbag Fuer Beifahrer
255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad
314 Heated Windscreen Washer Nozzles Frontscheibenwaschduesen Beheizt
401 Sliding/vent Roof, Electric Schiebe-hebedach, Elektrisch
428 Warning Triangle Warndreieck
481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
498 Headrests In Rear, Mechanic. Adjustable Kopfstuetzen Im Fond
510 Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam Leuchtweitenregelung Abblendlicht
520 Foglights Nebelscheinwerfer
556 Exterior Temperature Display Aussentemperaturanzeige
651 Bmw Bavaria C Reverse Bmw Bavaria C Reverse
704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk
801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung
900 Appr. Veh.immobilizat. Acc. To Azt/tuev Anerk. Wegfahrsicherung Lt. Azt/tuev
915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall
tika iegādāts par ļoti saldu cenu, nopirku principā dēļ tā ka nebija auto ko ikdienā varētu lauzt un šad tad iziet ārā uzslīdēt ar SDS puikām, Vispār stāsts ir tāds, ka meklēju nemotor-sedanu ko pa ziemu ielocīt kādā kokā, vienu nopirku, bet sanāca tā ka steidzīgi bija vajadzīga nauda un ar to sedana prieki beidzās. Kupejas es ienīstu vispār kā tādas, pēc pirmās zilās kupejas šķita ka nekad mūžā nebūs man auto ar 2 durvīm un litrāžā mazāks par 3,0 jo iepriekš gāzu ar e46 330i manuālu kūtiņu-gludekli, tā vien likās ka tie 2.5 standarti ne sūda neiet un visi metami vienā maisā. Bet ieraudzīju sludinājumu ka tirgojās šis auto, sakontaktējos ar pārdevēju, atbrauca atrādīt, parādija kas un kā, test-run un pēc 2 nedēļu ilgas deguna urbināšanas un galvas kasīšanas tomēr viņu paņēmu, jo biju pus latvijas 2.5-2.8 sedanus un kupejas redzējis, neviens tā neiet kā šis, negribas slavināt baigi, padomāsiet ka esmu iedomīgs, bet iet pēc izjūtām labāk kā mans 330i, saimnieks teica ka esot ap 230-250 zirdziņiem, cik tas ir reāli, neatļaušos minēt.
Līdz šim esmu nomainījis LSD eļļu un jaunu 10w60 motorā ielējis, plānoju nomainīt OMP beziznesuma stūri pret kādu ar iznesumu lai varu tālāk sēdēt, kā arī notirgot ādas salonu un iemest 2 recaro, vai kādus sportiniekus, jo pirmkārt ādas salonā svīst mugura un otrkārt 3-4 robā kautkur slīdot sanāk planēt pa salonu. Auto nav mans ikdienas dirsas pārvietojamais.
Motors ir nestock M50B25 vanos ar padaudz modifikācijām, sākot ar to ka ir nesen uztaisīts kapitālais remonts, M54B30 iepludes sadalene, aizvākta visa liekā elektronika, tukšgaitas regulators novākts, ar vīli šur tur iebraukts, cold air intake un filtrs kautkāds tur trīsstūrainais sporta, LSD 3,15 svaigi pārlasīts, bet man gribas atpakaļ metināto, shortshifts DIY, hidro rocene DIY ar kautkādu ļevo RRS 0.7 cilindrīti, yellowstuff pakaļā, Audi S6 sprauslas, custom sprauslu tilts, man apnika rakstīt, bet kā esmu pamanijis tad šeit daudzi mēra jaudu ar to kurā robā spolē, tad es varu pateikt ka krāmējis esmu ar ceturto
jega likt m54b30 sadaleni modificēt to, ja tas vsp ir iespējams, ja tā vietā var uzlikt m50b25 izpludes sadalenei ieplūdē. Drošvien jau ka nav, ja ir runa par bezvanos dzinēju.
230-250hp ar audi sprauslām un cold air intake nevar dabūt nu nekādi.
3.15 reduktora 4robs m50b25 stock arī nu nekādi nav savienojams, ja vien nav arābu drifts uz 150kmh ar ielu inerci
230-250hp ar audi sprauslām un cold air intake nevar dabūt nu nekādi.
3.15 reduktora 4robs m50b25 stock arī nu nekādi nav savienojams, ja vien nav arābu drifts uz 150kmh ar ielu inerci
bet viņš taču raksta,ka m50tub25, tobiš ar vanosu un ar tām sadelenēm tu kaut ko te esi saputrojies ganjau bezvanosa ieplūdes sadalene arī izplūdē stāv...zogs rakstīja:jega likt m54b30 sadaleni modificēt to, ja tas vsp ir iespējams, ja tā vietā var uzlikt m50b25 izpludes sadalenei ieplūdē. Drošvien jau ka nav, ja ir runa par bezvanos dzinēju.
230-250hp ar audi sprauslām un cold air intake nevar dabūt nu nekādi.
3.15 reduktora 4robs m50b25 stock arī nu nekādi nav savienojams, ja vien nav arābu drifts uz 150kmh ar ielu inerci
Nebij gadijumà tà ka m54b30 lika ieplùdè un m50b25 iepludes sadaleni izplùdè?zogs rakstīja:jega likt m54b30 sadaleni modificēt to, ja tas vsp ir iespējams, ja tā vietā var uzlikt m50b25 izpludes sadalenei ieplūdē. Drošvien jau ka nav, ja ir runa par bezvanos dzinēju.
230-250hp ar audi sprauslām un cold air intake nevar dabūt nu nekādi.
3.15 reduktora 4robs m50b25 stock arī nu nekādi nav savienojams, ja vien nav arābu drifts uz 150kmh ar ielu inerci
Smilshu skroshu strùklas pakalpojumi...
Metinàshana ,chiptonings , servisa pakalpojumi
Metinàshana ,chiptonings , servisa pakalpojumi
Skuuter poveris gudrojas žog - kā tu esi iedomājies izplùdes vāli likt ieplūdei? Man rodas tāds iespaids, ja salikt m50b25 pa tavam prātam, tur arī 130-150zs nevarētu būt nekādi.
Bet tā, lai nav offtopiks, prieks par žurku, vienīgi es neciešu, kad cilvēks nopērk ko tādu. PAŠAM JĀBŪVĒ!!!
Bet tā, lai nav offtopiks, prieks par žurku, vienīgi es neciešu, kad cilvēks nopērk ko tādu. PAŠAM JĀBŪVĒ!!!
Izplūde liek m50 ieplūdes sadaleni, tikai no bezvanosa motora.Drift.Go rakstīja:Nebij gadijumà tà ka m54b30 lika ieplùdè un m50b25 iepludes sadaleni izplùdè?zogs rakstīja:jega likt m54b30 sadaleni modificēt to, ja tas vsp ir iespējams, ja tā vietā var uzlikt m50b25 izpludes sadalenei ieplūdē. Drošvien jau ka nav, ja ir runa par bezvanos dzinēju.
230-250hp ar audi sprauslām un cold air intake nevar dabūt nu nekādi.
3.15 reduktora 4robs m50b25 stock arī nu nekādi nav savienojams, ja vien nav arābu drifts uz 150kmh ar ielu inerci
Pēdējais labojis Garaisss - 16 Dec 2015, 20:50, kopā labots 1 reizi.
ja cilvēks grib gāzt tagad un tulīt, ko tad viņam darīt?Valtmeikers rakstīja:... vienīgi es neciešu, kad cilvēks nopērk ko tādu. PAŠAM JĀBŪVĒ!!!
arī sev gribētu vienu laužamu auto
StikluMeistars.lv
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…”
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…”
Valt, dusmojies cik gribi bet man riga nav savas garaazhas un braukt 120km uz vienu galu lai skruvetu zurku katras brivdienas, nee negribu. Nebuutu visi ko paziistu ar garazaam nenormali aiznemtie biznesmeni vai slinki lasharas tad buutu cita runa. tie kas zina mani, saprot ka rokas neaug no dirsas.
Tie visi modi ko es te sarakstiju nemaz nav visi, man vnk slinkums drukaat, kad pirku džeks krieviski visu izstastija,bet jau piemirsās, nav rolleris kam setupu no galvas zinaat var
nofilme, ka ar 4 robu , uz sausa ej plakaniski
juu, arī gribu redzēt.baumanis rakstīja:nofilme, ka ar 4 robu , uz sausa ej plakaniski
nav vēl tāds smaidiņš ar gagarinu?
zarins rakstīja:juu, arī gribu redzēt.baumanis rakstīja:nofilme, ka ar 4 robu , uz sausa ej plakaniski
nav vēl tāds smaidiņš ar gagarinu?
pārakstijos nedaudz, bet vispār ja gribētu varētu arī uzlikt abas izplūdes sadalenes 150hp + būtuValtmeikers rakstīja:Skuuter poveris gudrojas žog - kā tu esi iedomājies izplùdes vāli likt ieplūdei? Man rodas tāds iespaids, ja salikt m50b25 pa tavam prātam, tur arī 130-150zs nevarētu būt nekādi.
Bet tā, lai nav offtopiks, prieks par žurku, vienīgi es neciešu, kad cilvēks nopērk ko tādu. PAŠAM JĀBŪVĒ!!!
kur es rakstiju ka pa sausu ar 4?
Aplauzies, nevis pārrakstijies.zogs rakstīja:pārakstijos nedaudz, bet vispār ja gribētu varētu arī uzlikt abas izplūdes sadalenes 150hp + būtuValtmeikers rakstīja:Skuuter poveris gudrojas žog - kā tu esi iedomājies izplùdes vāli likt ieplūdei? Man rodas tāds iespaids, ja salikt m50b25 pa tavam prātam, tur arī 130-150zs nevarētu būt nekādi.
Bet tā, lai nav offtopiks, prieks par žurku, vienīgi es neciešu, kad cilvēks nopērk ko tādu. PAŠAM JĀBŪVĒ!!!
davaj bez offtopika, ar tadu ceribu ieliku topiku... ieprieks nevienu masinu neradiju tieshi taa iemesla delj.
Labak gaidu ieteikumus lenka palielinasanai, e46 plaukti ir nopirkti vel no vecas zurkas, mos ir kads kas var palidzet ar garazu, instrumentiem riga?
Labak gaidu ieteikumus lenka palielinasanai, e46 plaukti ir nopirkti vel no vecas zurkas, mos ir kads kas var palidzet ar garazu, instrumentiem riga?
lai nu tā būtu, ja tev tas liek justies labākValtmeikers rakstīja:Aplauzies, nevis pārrakstijies.zogs rakstīja:pārakstijos nedaudz, bet vispār ja gribētu varētu arī uzlikt abas izplūdes sadalenes 150hp + būtuValtmeikers rakstīja:Skuuter poveris gudrojas žog - kā tu esi iedomājies izplùdes vāli likt ieplūdei? Man rodas tāds iespaids, ja salikt m50b25 pa tavam prātam, tur arī 130-150zs nevarētu būt nekādi.
Bet tā, lai nav offtopiks, prieks par žurku, vienīgi es neciešu, kad cilvēks nopērk ko tādu. PAŠAM JĀBŪVĒ!!!
e46 plaukti ir par platu, rats ies plauktā, nebūs tik liels lenkis. ja interesē ir mazliet garāki plaukti par e46 ar pārmetinātām stupicām, ar pareizu akermanu(PM).70cc rakstīja:davaj bez offtopika, ar tadu ceribu ieliku topiku... ieprieks nevienu masinu neradiju tieshi taa iemesla delj.
Labak gaidu ieteikumus lenka palielinasanai, e46 plaukti ir nopirkti vel no vecas zurkas, mos ir kads kas var palidzet ar garazu, instrumentiem riga?
nekas nekur neies man ir tadi un nekada vaina!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.