E36-lagzdinsh
Labdien forumieši, kādu laiku jau braukāju ar savu pelēko sedanu un beidzot esmu nolēmis to atrādīt.
BMW 328i 1995-05-08
Auduma sportsitzes ar apsildi, ASC+T un ABS kuri sākoties mitrajam laikam beidza strādāt :(
11pogu OBC ar izdegušiem pikseļiem (gaidu saldu piedāvājumu)
M Sport Suspension (nav ne jausmas kā tas izpaužas)
Bildes no salona būs tad, kad sabildēšu..
Iegādājos auto 2008 gada ziemā, bet dažādu apsvērumu dēļ tiesības dabūju tikai šogad, un kā godīgs pilsonis tikai pēc tiesību nolikšanas sāku kaut ko darīt!
Parcik autiņš bija 7gadus nostāvējis garažā, velkot uz servisu, pusceļā lēnām sāka pazust bremzes, bet parcik viņas jau tā ķīlēja servisā ieradāmies vienā gabalā!
Uz tehnisko pārlasiju bremzes (trubiņas no vidus līdz aizm ratiem, šļutenes, ŗemkomplekti, virzuļi, kluči un pagaidu variantā novirpoti diski. Pagaidu variants nebija ilgs, jo priekšējie diski tik neizturami sāka vibrēt, ka nolēmu mainīt) Skati izgāju ar nenozīmīgiem 1niniekiem, taču iebraucot skatē sāka peldēt apgriezieni un autiņš izdomāja pārkarst :( Šis uzreiz pēc tehn apskates!
Pats biju pilnīgā šokā ka dabuju skati, jo braucu ar domu dabūt 2nieku jūru lai varētu lēnām čubināt mēnesi.
Drīz vien sākās problemas ar pielaišanu, grieza kā traks pateicoties jaunajam starterim, bet neleca, sliecos uz degvielas sūkni kurš kauca kā aizkauts sivēns, un kloķenes devēju, nolēmu sākt ar sūkni, jo tāpat kauc un jamaina.
Izrādijās, ka bākā daudz ūdens un lielākā daļa tusē pie sūkņa. Izsmēlu ūdeni, ieliku sūkni nomainiju "termomufti" - autiņš lec, neraustās vispār gandrīz pasaka, bet čoma 325 ar 3,45 reduktoru kautkā labāk iet, bet moš tapēc ka man reduktors garāks.. Nolēmu izmērīt kompresiju un sapist sev dienu
visos cilindros pēc daudz kompresijas taktīm knapi - 7-9 un vienā knapi 3,5...
Īsti daudz variantu nebija kā meklēt citu dzinēju.
Apzvaniju kādas 20vietas (visiem pārdots, vai tikai viss swap's) beigās atradu no vācijas ievestu e38, kuru varēja uzsildīt un izmērīt kompresiju
Vecais dzinējs izravēts ārā
Aidā uz veikaliem pēc daļām (jauns sajūga komplekts, saj. darba cilindrs, kartera blīve, eļļas filtra korpusa blīve, eļļas filtra korpusa O'ringi, eļļa + filtrs, motora paduškas, siksna, ūdenssūknis, jauna eļļa kārbā, reduktorā)
Jaunais dzinējs procesā: Motors iekšā, Pēc testdraiva saprasts ka pirmstam vispār negāja, čoms ar 2,5 apstiprināja, ka 2,8 ir tas ko vajag!
Pirmā raksta nobeigumam pāris bildes: Vecā motora ieplūdes vārsti: Jaunā motora ieplūdes vārsti, nekas nav mazgāts: Uz vasaru plānos savest vizuālo kārtībā..
BMW 328i 1995-05-08
Auduma sportsitzes ar apsildi, ASC+T un ABS kuri sākoties mitrajam laikam beidza strādāt :(
11pogu OBC ar izdegušiem pikseļiem (gaidu saldu piedāvājumu)
M Sport Suspension (nav ne jausmas kā tas izpaužas)
Bildes no salona būs tad, kad sabildēšu..
Iegādājos auto 2008 gada ziemā, bet dažādu apsvērumu dēļ tiesības dabūju tikai šogad, un kā godīgs pilsonis tikai pēc tiesību nolikšanas sāku kaut ko darīt!
Parcik autiņš bija 7gadus nostāvējis garažā, velkot uz servisu, pusceļā lēnām sāka pazust bremzes, bet parcik viņas jau tā ķīlēja servisā ieradāmies vienā gabalā!
Uz tehnisko pārlasiju bremzes (trubiņas no vidus līdz aizm ratiem, šļutenes, ŗemkomplekti, virzuļi, kluči un pagaidu variantā novirpoti diski. Pagaidu variants nebija ilgs, jo priekšējie diski tik neizturami sāka vibrēt, ka nolēmu mainīt) Skati izgāju ar nenozīmīgiem 1niniekiem, taču iebraucot skatē sāka peldēt apgriezieni un autiņš izdomāja pārkarst :( Šis uzreiz pēc tehn apskates!
Pats biju pilnīgā šokā ka dabuju skati, jo braucu ar domu dabūt 2nieku jūru lai varētu lēnām čubināt mēnesi.
Drīz vien sākās problemas ar pielaišanu, grieza kā traks pateicoties jaunajam starterim, bet neleca, sliecos uz degvielas sūkni kurš kauca kā aizkauts sivēns, un kloķenes devēju, nolēmu sākt ar sūkni, jo tāpat kauc un jamaina.
Izrādijās, ka bākā daudz ūdens un lielākā daļa tusē pie sūkņa. Izsmēlu ūdeni, ieliku sūkni nomainiju "termomufti" - autiņš lec, neraustās vispār gandrīz pasaka, bet čoma 325 ar 3,45 reduktoru kautkā labāk iet, bet moš tapēc ka man reduktors garāks.. Nolēmu izmērīt kompresiju un sapist sev dienu
visos cilindros pēc daudz kompresijas taktīm knapi - 7-9 un vienā knapi 3,5...
Īsti daudz variantu nebija kā meklēt citu dzinēju.
Apzvaniju kādas 20vietas (visiem pārdots, vai tikai viss swap's) beigās atradu no vācijas ievestu e38, kuru varēja uzsildīt un izmērīt kompresiju
Vecais dzinējs izravēts ārā
Aidā uz veikaliem pēc daļām (jauns sajūga komplekts, saj. darba cilindrs, kartera blīve, eļļas filtra korpusa blīve, eļļas filtra korpusa O'ringi, eļļa + filtrs, motora paduškas, siksna, ūdenssūknis, jauna eļļa kārbā, reduktorā)
Jaunais dzinējs procesā: Motors iekšā, Pēc testdraiva saprasts ka pirmstam vispār negāja, čoms ar 2,5 apstiprināja, ka 2,8 ir tas ko vajag!
Pirmā raksta nobeigumam pāris bildes: Vecā motora ieplūdes vārsti: Jaunā motora ieplūdes vārsti, nekas nav mazgāts: Uz vasaru plānos savest vizuālo kārtībā..
kondensats
Laikam kondensāts...
Galvenais, ka vairs nav..
Galvenais, ka vairs nav..
Pagājis jau vairāk kā pusgads, tāpēc atskaite no manas puses!
Jaunas priekšējā stabilizatora atsaites
Jauni pr. amortizatoru atbalsti
Nomainīta eļļa + filtrs + loqui molly CERATEC piedeva ~6k nobraukti un ne grama eļļas nav pielieta..
Jaunas aizm. lodveida bukses
RTAB poly no 3B
Uzliktas nesalūzušas Mtech aizm atsperes
Priekšā uzliktas jaunas riepas un noregulēta savirze
Uz ašo sakrāsots un sapulēts šofera puses sāns
Un vēl daudz sīkumi kurus nav iespējams atcerēties
Tālākajos plānos sametināt pāris vietās, uzlikt sliekšņu uzlikas, labo spārnu, brilli un bamperi..
Jau iepriekš atvainojos par haotisko bilžu kārtību!
Jaunas priekšējā stabilizatora atsaites
Jauni pr. amortizatoru atbalsti
Nomainīta eļļa + filtrs + loqui molly CERATEC piedeva ~6k nobraukti un ne grama eļļas nav pielieta..
Jaunas aizm. lodveida bukses
RTAB poly no 3B
Uzliktas nesalūzušas Mtech aizm atsperes
Priekšā uzliktas jaunas riepas un noregulēta savirze
Uz ašo sakrāsots un sapulēts šofera puses sāns
Un vēl daudz sīkumi kurus nav iespējams atcerēties
Tālākajos plānos sametināt pāris vietās, uzlikt sliekšņu uzlikas, labo spārnu, brilli un bamperi..
Jau iepriekš atvainojos par haotisko bilžu kārtību!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis lagzdinsh - 23 Jūl 2016, 18:07, kopā labots 2 reizes.
kapec slieksni neparputi ,kd durvis krasoji?slieksnis izskatas bediigi
ar kompatu pa brugji
Slieksnim šofera pusē līdz enģei un līdz domkrata vietai jāpārmetina, un pēctam uzliku pa virsu visam!cipruss18 rakstīja:kapec slieksni neparputi ,kd durvis krasoji?slieksnis izskatas bediigi