E36-5STAR v2
Nezinu vai pareizā laikā vai vajadzēja vēl pagaidīt pirms atkal veidoju topiku skatoties uz veco, kur žurka nokalpoja divus mēnešus un tika pārdota dēļ "pozitīvā" morālā atbalsta no draugiem kad vēlējos uzcelt un motora defektiem, kas vēlāk parādijās. Labs ir, došu sev otro iespēju. Aiziet!
Kas par auto: 1993. gada BMW e36 320i
Kad tika iegādāts: Reāli mēnesi atpakaļ
Komplektācija:
Vehicle Identification Number WBACB11040FC69711
Type CB11
Model 320i - EUR
Development Code E36 (4)
Chassis LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M50
Displacement 2.00
Power 110
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Brokatrot Metallic - 259
Upholstery Anthrazit Stoff 4-tuerer - 0465
Production Plant MUNICH
Production Date 1993-06-07
Options
242 Driver Air Bag+series Strg Whl Rim(pur) Fahrerairbag Mit Serienkranz(pur)
301 Diebstahlwarnanlage Mit Zv Diebstahlwarnanlage Mit Zv
314 Heated Windscreen Washer Nozzles Frontscheibenwaschduesen Beheizt
354 Green Stripe Windscreen Gruenkeil-frontscheibe
401 Sliding/vent Roof, Electric Schiebe-hebedach, Elektrisch
411 Window Lifts, Electric Fensterheber,elektrisch Vorn/hinten
415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428 Warning Triangle Warndreieck
464 Skibag Skisack
498 Headrests In Rear, Mechanic. Adjustable Kopfstuetzen Im Fond
510 Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam Leuchtweitenregelung Abblendlicht
520 Foglights Nebelscheinwerfer
529 Micro Filter Mikrofilter
542 Check Control Check Control
554 On-board Computer Bordcomputer
564 Interior Light Package Innenlichtpaket
660 Bmw Bavaria Reverse Rds Bmw Bavaria Reverse Rds
690 Cassette Holder Cassettenhalterung
801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung
848 Enlarged Wiring Harness Erweiterter Kabelbaum
Autiņā pašlaik mājo samēra padzīvojis auduma Recaro salons, aizmugurē kāds baigi ir draiskojies vairākas reizes un uz daudzām vietām ir salīmēti ķipa patch-up auduma gabali, kas dažreiz izceļās gaismā, pilns OBC kompis, kam ir kāds viens vai divi pikseļi izdeguši, grūti to pamanīt vispār, jo visu var mierīgi salasīt. Vēl ir tikko jauns ielikts maģis straight from 220.lv - Pioneer MVH-180UB, kam prasijās pēc antenas adaptera pēc tam.
Iegādājos šo žurku, jo bija vairāk iekrāta nauda tāpēc nemaz uz nemotoriem vairs neskatijos, taču iegrābiens neliels tomēr bija. Kad braucu skatīties viņu, viņš bija reāli mazvai sniegā ierakts, jo nebija vispār kustināts un dēļ lielajiem sniega puteņiem Janvāri tas tika konkrēti ierakts. Taču nebija pilnīgs "po*uj, ņemu". Dzīvojot ar veco zaļo biju jau iemācijies pāris lietas uz kurām skatīties pie nākamās pirkšanas reizes un tā arī darīju. Pavēru haubi, konstatēju, ka ir 2.0 vanos, par kuru īsti sajūsmā nebiju dzirdēdams stāstus par vanosu un kā tam patīk pisties nost, taču uzsildijām mašīnu, izbraucām bišk, palūrējām zem eļļas korķa, iemetām aci pie dzesēšanas škidruma un skaņas nekādas liekas nebija, braukt brauca protams nezinu cik labi vai slikti 2.0 motoram bija jāiet, sūdzēties nevarēju. Protams viens pats to nedarīju un devu to godu ietestēt mašīnu draugam, ko tas saka. Ritošā itka negrab, peldēt nepeldēja, kulise neizjāta - ņemams, ne? Paņēmu, neskatoties, ka priekšējais bamperis uz hamutiem turējas, nav problēmu to visu novērst.
Sniegs nokusis un pamanu smuku caurumu slieksnī - jūtos appists mazliet, bet nožēlas par pirkumu nav. Uz TA savu mūžu neēsmu braucis, bet zināju fakts, ka šitāds brīnums cauri neies. Vēl reduktors janomaina, jo šitas 2.79 bloķis man galīgi nekam neder, traucē braukšanai un sanāk sajūgu baigi dedzināt kurš jau iet uz beigām, bet vēl neslīd. Viens no maniem pašlaik intresantākajiem atgadījumiem ir stāsts ar izpūtēju... Vedu māsu un vēl pāris cilvēkus uz mājām pēc ballēšanās ķipa viss zbis, iegriežos līkumā un sāku uzņemt ātrumu un tad pēkšņi mašīna paliek nežēlīgi skaļa un vibrācijas iekšā salonā - pirmā doma "piz*ets, nošķīlu motoru..." bet braukt brauca tāpēc tā doma pazuda, piebraucu malā un apskatos apakšu - izpūtēja truba karājas, ķipa poh, uz mājām tikšu nekas traks nenotiks, visus aizvedu un braucu mājās, iespējams visiem Teikas un Brīvības ielas iedzīvotājiem pabojāju miegu 6. no rīta, bet neko darīt - man mājās jātiek.
Sarunāts spots garāžā pie drauga kur sametināsim to izpūtēju, ķipa karājas jau tā truba, bet galvā doma, ka līdz Mārupei izvilks un nekas traks nenotiks. Zinot manu dzīvi protams viss pavērsās uz sliktāko, pie kā jau sāku pierast pamazām. Braucam jau uz Mārupes pusi un tepat centrā uz bedres uzķeras truba un smags pisaks pa mašīnas apakšu, glušaks mētājas ceļa vidū, puse aizmugurējā bampera nav. Savācam glušaku, iemetam baganē un pišam tālāk. Paceļam auto gaisā un konstatējam, ka izpūtējs nebija nolūzis pirmstam, bet iznācis no viena liela trubas savilcēja ārā. Apzāģējam galu, iemetinam citu, liekam atpakaļ un itkā turas, kronšteini nolausti pie bunduļa tāpēc tiek taisīts savilcēju edišen.
Plānotās auto izmaiņas:Vot šī ir intresanta tēma, bija lieli plāni, lieli sapņi zaļajam Valmieras garadarbam tāpēc neko neplānoju un uz neko neceru - ko maks atļauj tas arī tiks darīts. Zinot kā man veicas es labāk paklusēšu un vienkārši kad kaut kas jauns parādīsies atstāšu ziņu šeit šajā topikā. Vienkārši sakot - dzīvosim redzēsim kas būs un kas nebūs, bet uzreiz saku:
Elkoņbalsts? - traucē braukšanai, bijā vecajā žurkā, sapratu, ka nepatīk un pirmajā dienā vnk atlocīju viņu.
Bloķis? - jau ir un drīz arī tiks nahrenizēts, LSD or go home, nav ko pisties.
Hidro? - nebūs.
Padarītie darbi:
*Apmainīta eļļa un filtrs, kaut arī īpašnieks teica, ka tas jau tika darīts samēra nesen. 10W40
*Ielikta magnetola, jo klusums noved pie sajukšanas prātā.
*Uzstādīts M bamperis priekšā, kas tika iedots līdzi pie iegādes.
*Apmainīts spidometra devējs.
*Apmainīts degvielas sūknis.
Bildes: Ar laik būs vēl.
EDIT: netīšām nospiedu enter, ša būs vairāk informācijas
Kas par auto: 1993. gada BMW e36 320i
Kad tika iegādāts: Reāli mēnesi atpakaļ
Komplektācija:
Vehicle Identification Number WBACB11040FC69711
Type CB11
Model 320i - EUR
Development Code E36 (4)
Chassis LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M50
Displacement 2.00
Power 110
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Brokatrot Metallic - 259
Upholstery Anthrazit Stoff 4-tuerer - 0465
Production Plant MUNICH
Production Date 1993-06-07
Options
242 Driver Air Bag+series Strg Whl Rim(pur) Fahrerairbag Mit Serienkranz(pur)
301 Diebstahlwarnanlage Mit Zv Diebstahlwarnanlage Mit Zv
314 Heated Windscreen Washer Nozzles Frontscheibenwaschduesen Beheizt
354 Green Stripe Windscreen Gruenkeil-frontscheibe
401 Sliding/vent Roof, Electric Schiebe-hebedach, Elektrisch
411 Window Lifts, Electric Fensterheber,elektrisch Vorn/hinten
415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428 Warning Triangle Warndreieck
464 Skibag Skisack
498 Headrests In Rear, Mechanic. Adjustable Kopfstuetzen Im Fond
510 Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam Leuchtweitenregelung Abblendlicht
520 Foglights Nebelscheinwerfer
529 Micro Filter Mikrofilter
542 Check Control Check Control
554 On-board Computer Bordcomputer
564 Interior Light Package Innenlichtpaket
660 Bmw Bavaria Reverse Rds Bmw Bavaria Reverse Rds
690 Cassette Holder Cassettenhalterung
801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung
848 Enlarged Wiring Harness Erweiterter Kabelbaum
Autiņā pašlaik mājo samēra padzīvojis auduma Recaro salons, aizmugurē kāds baigi ir draiskojies vairākas reizes un uz daudzām vietām ir salīmēti ķipa patch-up auduma gabali, kas dažreiz izceļās gaismā, pilns OBC kompis, kam ir kāds viens vai divi pikseļi izdeguši, grūti to pamanīt vispār, jo visu var mierīgi salasīt. Vēl ir tikko jauns ielikts maģis straight from 220.lv - Pioneer MVH-180UB, kam prasijās pēc antenas adaptera pēc tam.
Iegādājos šo žurku, jo bija vairāk iekrāta nauda tāpēc nemaz uz nemotoriem vairs neskatijos, taču iegrābiens neliels tomēr bija. Kad braucu skatīties viņu, viņš bija reāli mazvai sniegā ierakts, jo nebija vispār kustināts un dēļ lielajiem sniega puteņiem Janvāri tas tika konkrēti ierakts. Taču nebija pilnīgs "po*uj, ņemu". Dzīvojot ar veco zaļo biju jau iemācijies pāris lietas uz kurām skatīties pie nākamās pirkšanas reizes un tā arī darīju. Pavēru haubi, konstatēju, ka ir 2.0 vanos, par kuru īsti sajūsmā nebiju dzirdēdams stāstus par vanosu un kā tam patīk pisties nost, taču uzsildijām mašīnu, izbraucām bišk, palūrējām zem eļļas korķa, iemetām aci pie dzesēšanas škidruma un skaņas nekādas liekas nebija, braukt brauca protams nezinu cik labi vai slikti 2.0 motoram bija jāiet, sūdzēties nevarēju. Protams viens pats to nedarīju un devu to godu ietestēt mašīnu draugam, ko tas saka. Ritošā itka negrab, peldēt nepeldēja, kulise neizjāta - ņemams, ne? Paņēmu, neskatoties, ka priekšējais bamperis uz hamutiem turējas, nav problēmu to visu novērst.
Sniegs nokusis un pamanu smuku caurumu slieksnī - jūtos appists mazliet, bet nožēlas par pirkumu nav. Uz TA savu mūžu neēsmu braucis, bet zināju fakts, ka šitāds brīnums cauri neies. Vēl reduktors janomaina, jo šitas 2.79 bloķis man galīgi nekam neder, traucē braukšanai un sanāk sajūgu baigi dedzināt kurš jau iet uz beigām, bet vēl neslīd. Viens no maniem pašlaik intresantākajiem atgadījumiem ir stāsts ar izpūtēju... Vedu māsu un vēl pāris cilvēkus uz mājām pēc ballēšanās ķipa viss zbis, iegriežos līkumā un sāku uzņemt ātrumu un tad pēkšņi mašīna paliek nežēlīgi skaļa un vibrācijas iekšā salonā - pirmā doma "piz*ets, nošķīlu motoru..." bet braukt brauca tāpēc tā doma pazuda, piebraucu malā un apskatos apakšu - izpūtēja truba karājas, ķipa poh, uz mājām tikšu nekas traks nenotiks, visus aizvedu un braucu mājās, iespējams visiem Teikas un Brīvības ielas iedzīvotājiem pabojāju miegu 6. no rīta, bet neko darīt - man mājās jātiek.
Sarunāts spots garāžā pie drauga kur sametināsim to izpūtēju, ķipa karājas jau tā truba, bet galvā doma, ka līdz Mārupei izvilks un nekas traks nenotiks. Zinot manu dzīvi protams viss pavērsās uz sliktāko, pie kā jau sāku pierast pamazām. Braucam jau uz Mārupes pusi un tepat centrā uz bedres uzķeras truba un smags pisaks pa mašīnas apakšu, glušaks mētājas ceļa vidū, puse aizmugurējā bampera nav. Savācam glušaku, iemetam baganē un pišam tālāk. Paceļam auto gaisā un konstatējam, ka izpūtējs nebija nolūzis pirmstam, bet iznācis no viena liela trubas savilcēja ārā. Apzāģējam galu, iemetinam citu, liekam atpakaļ un itkā turas, kronšteini nolausti pie bunduļa tāpēc tiek taisīts savilcēju edišen.
Plānotās auto izmaiņas:Vot šī ir intresanta tēma, bija lieli plāni, lieli sapņi zaļajam Valmieras garadarbam tāpēc neko neplānoju un uz neko neceru - ko maks atļauj tas arī tiks darīts. Zinot kā man veicas es labāk paklusēšu un vienkārši kad kaut kas jauns parādīsies atstāšu ziņu šeit šajā topikā. Vienkārši sakot - dzīvosim redzēsim kas būs un kas nebūs, bet uzreiz saku:
Elkoņbalsts? - traucē braukšanai, bijā vecajā žurkā, sapratu, ka nepatīk un pirmajā dienā vnk atlocīju viņu.
Bloķis? - jau ir un drīz arī tiks nahrenizēts, LSD or go home, nav ko pisties.
Hidro? - nebūs.
Padarītie darbi:
*Apmainīta eļļa un filtrs, kaut arī īpašnieks teica, ka tas jau tika darīts samēra nesen. 10W40
*Ielikta magnetola, jo klusums noved pie sajukšanas prātā.
*Uzstādīts M bamperis priekšā, kas tika iedots līdzi pie iegādes.
*Apmainīts spidometra devējs.
*Apmainīts degvielas sūknis.
Bildes: Ar laik būs vēl.
EDIT: netīšām nospiedu enter, ša būs vairāk informācijas
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Uz doto brīdi ir iepirktās detaļas, kas gaida uzstādīšanu:
*Glušaks
*Aizmugurējais bamperis
*40/40mm atsperes, sarkanās (non fleksis edition)
*Degvielas filtrs
Ar Riks* tika uzsists bazars un tiku iepazīstināts ar cilvēku, kam būs janoloka čaukstošais par metināšanu tuvākajā laikā. 90% iespēja, ka tas notiks kaut kur ap Aprīli, ja kaut kas atkal neaizies greizi man dzīvē. Par jaunumiem padošu ziņu, kad varēšu.
*Glušaks
*Aizmugurējais bamperis
*40/40mm atsperes, sarkanās (non fleksis edition)
*Degvielas filtrs
Ar Riks* tika uzsists bazars un tiku iepazīstināts ar cilvēku, kam būs janoloka čaukstošais par metināšanu tuvākajā laikā. 90% iespēja, ka tas notiks kaut kur ap Aprīli, ja kaut kas atkal neaizies greizi man dzīvē. Par jaunumiem padošu ziņu, kad varēšu.
Ieķerta stūrīte pie z-street.
Vēl projām gaidam kad tiksim garāžā visas lietas uzstādīt.
Vēl projām gaidam kad tiksim garāžā visas lietas uzstādīt.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Braucam jau uz Mārupes pusi un tepat centrā uz bedres uzķeras truba un smags pisaks pa mašīnas apakšu, glušaks mētājas ceļa vidū, puse aizmugurējā bampera nav. Savācam glušaku, iemetam baganē un pišam tālāk.
shitais teksts lika man aizriities ar vakarinaam! Nenoreekties.
veiksmi darbos...
shitais teksts lika man aizriities ar vakarinaam! Nenoreekties.
veiksmi darbos...
Bmw ututuuuu
Tāda dzīve.krishinieks rakstīja:Braucam jau uz Mārupes pusi un tepat centrā uz bedres uzķeras truba un smags pisaks pa mašīnas apakšu, glušaks mētājas ceļa vidū, puse aizmugurējā bampera nav. Savācam glušaku, iemetam baganē un pišam tālāk.
shitais teksts lika man aizriities ar vakarinaam! Nenoreekties.
veiksmi darbos...
Turāāās
Sāku lasīt par plānotajām auto izmaiņām,tada sajūta,ka kāds manu un manas žurkas dzīvi raksturojis..
Lai veicas turpmākajos darbos
Lai veicas turpmākajos darbos
Kā tur bija, tajā dziesmā? 2litri domāti vai nu priekš dvuļām vai sulām5STAR rakstīja: Iegādājos šo žurku, jo bija vairāk iekrāta nauda tāpēc nemaz uz nemotoriem vairs neskatijos
Kā stūri domā pievienot? Jebšu po par airbag un tauri, galvenais, ka smuki izskatās?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Nezinu,kas TurboYoda tur darās ar to airbagu,jo viņam šāda pati stūre,un citiem ar redzēts,bet nu taure vismaz strādās!Kikaps rakstīja:Kā stūri domā pievienot? Jebšu po par airbag un tauri, galvenais, ka smuki izskatās?
SULAS PAKU PAVELNIEKS
Pieņēmu, ka tur būs plug n play. Par to, ka tur iespējams kaut kādas problēmas būs kaut ko savienojot galīgi neaizdomājos.Kikaps rakstīja:Kā stūri domā pievienot? Jebšu po par airbag un tauri, galvenais, ka smuki izskatās?
Gaidu vēl projām kad tikšu garāžā, lai visu vienreiz pa lielam saliktu.
Reāli, ka tik taure taurē, tāpat air bag gaismiņa panelī deg
Veiksmi darbos!
Ļoti minimāls updeits šodienai - izravēti zilie gabarīti no priekšas, rīt maucu pie drauga uz garāžu skrūvēties, būs daudz ko darīt...
Tātad, padarītie darbi:
*Nahrenizēts 2.79 bloķis un ielikts open 3.45
*Ieliktas tās saucamās "sēdinātās" atsperes ar 4cm drop
*Jauns izpūtējs
*Jauns pakaļējais bamperis, kas tika nolauzts iepriekš dēl manas paša kļūdas
*M-tech 3 stūre
Nezinu, ko esmu izdarījis dzīve, ka karma mani šitā dibenā ņem, bet nu ieberzies ka vienmēr esmu. Sāksim ar atsperēm, domāju būs zemāks, bet ne pārāk zems un beigās sanāca, ka izmaiņas vispār nekādas nav ja ne pat augstāks palicis, atsperes pirku jaunas, bet nu poh vismaz jaunas atsperes, jo vecās izskatījās samērā norūsējušas anyway. Stāsts par stūri - te nu bija plug n play, taure nestrādā un nenormāli čīkst, lentai visticamāk ka čau kakao, gan jau kaut ko var sameistarot, lai ta stūre strādātu kā tai pienākas, bet to tomēr atstāšu to cilvēku rokās, kas par tām lietām kaut ko saprot. Iebraucu pie lietotāja "kaliks" pie kura tāpāt man sliekšņu metināšana gaida Aprilī, noņēma lenti, taure netaurē, bet vismaz tā čīkstēšana nebojā man nervus.
Bildes studījā, var redzēt salona un tā defektus.
*Nahrenizēts 2.79 bloķis un ielikts open 3.45
*Ieliktas tās saucamās "sēdinātās" atsperes ar 4cm drop
*Jauns izpūtējs
*Jauns pakaļējais bamperis, kas tika nolauzts iepriekš dēl manas paša kļūdas
*M-tech 3 stūre
Nezinu, ko esmu izdarījis dzīve, ka karma mani šitā dibenā ņem, bet nu ieberzies ka vienmēr esmu. Sāksim ar atsperēm, domāju būs zemāks, bet ne pārāk zems un beigās sanāca, ka izmaiņas vispār nekādas nav ja ne pat augstāks palicis, atsperes pirku jaunas, bet nu poh vismaz jaunas atsperes, jo vecās izskatījās samērā norūsējušas anyway. Stāsts par stūri - te nu bija plug n play, taure nestrādā un nenormāli čīkst, lentai visticamāk ka čau kakao, gan jau kaut ko var sameistarot, lai ta stūre strādātu kā tai pienākas, bet to tomēr atstāšu to cilvēku rokās, kas par tām lietām kaut ko saprot. Iebraucu pie lietotāja "kaliks" pie kura tāpāt man sliekšņu metināšana gaida Aprilī, noņēma lenti, taure netaurē, bet vismaz tā čīkstēšana nebojā man nervus.
Bildes studījā, var redzēt salona un tā defektus.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
atsperes vel varbūtsasēdīsies kārtīgi un būs ok. Ja nē ielaid fleksi vecajās
Negrībās tā īsti Ķekavu tur taisīt, bet nu skatīsimies, man pakaļas sēdinājums apmierina, bet priekšā točna kā traktors.70cc rakstīja:atsperes vel varbūtsasēdīsies kārtīgi un būs ok. Ja nē ielaid fleksi vecajās
kāds vēl fleksis,nemāci muļķības noziedo tos 40eur pa koilu atsperēm un regulē kādu augstumu gribi
Topiks noslīdējis, mazliet jāatdzīvina.
Visu šo laiku čillā braukāju apkārt un pagrābju kaut ko no [PĀRDOD] ja kaut kas labs pagadās, ko man ir gribējies. Uz doto brīdi ir samainīta vidējā gaisa lūka - murgs ar viņu bija, ielikt jauno iekšā pamatīgi bojāja manus tā jau nopistos nervus, bet vismaz tā plaisa centrā vairs nekrīt acīs.
Pateicoties Rob DIY pamācībai tika arī apmainīta gaismas slēdža lampiņa, tiešām domāju, ka tikai dažiem izredzētajiem modeļiem tāda tur ir.
No Pacha iepirkts OEM ātrumkloķis, jo tā pokemoniskā golfa bumbiņa man riebās kopš pirmās dienas.
Laikam ejot beņķu ūber krutie ielāpi (bildēs augstāk redzams) ir sākuši plīst nost un sāku apsvērt par melna parastā vai pusādas ar papusei sarkanu vidu Recaro salona iegādi, bet tas paliks pēc vasaras diskiem, jo vēl projām braukāju ar šipiem pa +15C, because YOLO un because man nav nekādu citu variantu dotājā brīdi.
Protams priekšējiem logiem tās gumijas ārpusē gandrīz vispār nav un pie liela ātruma var dzirdēt kā vējš svilpo.
Iespējams dēļ nelielā kolhoza pie priekš. lampām kreisajai gaismai patīk pa retam pazust kā arī aizmugurējās gaismu spuldzītes hz kāpēc negrib stāvēt vietā un pie mazākās izkustēšanās pazūd gaisma.
Auto nākamo piektdien ceļos pie lietotāja "kaliks" uz metināšanu un vispārēju sagatavošanu TA, kura beidzās Maija beigās, bet skatoties cik daudz darba būs jaiegulda tad domāju, ka esmu izvēlējies pareizo brīdi. Tam jau gatavojos mēnesi iepriekš un esmu gatavs ieguldīt samērā prāvu summu, jo kaut kā dabesījies mašīnas mainīt ik pa 2 mēn. Vienreiz viena ir tāk jāuzceļ.
Ja kādam tiešām patīk likt burtus kopā teikumos varu uzrakstīt pilnu listu ar lietām ko gribētos līdz TA savest kārtībā, pat ja TA tās neskatās.
Visu šo laiku čillā braukāju apkārt un pagrābju kaut ko no [PĀRDOD] ja kaut kas labs pagadās, ko man ir gribējies. Uz doto brīdi ir samainīta vidējā gaisa lūka - murgs ar viņu bija, ielikt jauno iekšā pamatīgi bojāja manus tā jau nopistos nervus, bet vismaz tā plaisa centrā vairs nekrīt acīs.
Pateicoties Rob DIY pamācībai tika arī apmainīta gaismas slēdža lampiņa, tiešām domāju, ka tikai dažiem izredzētajiem modeļiem tāda tur ir.
No Pacha iepirkts OEM ātrumkloķis, jo tā pokemoniskā golfa bumbiņa man riebās kopš pirmās dienas.
Laikam ejot beņķu ūber krutie ielāpi (bildēs augstāk redzams) ir sākuši plīst nost un sāku apsvērt par melna parastā vai pusādas ar papusei sarkanu vidu Recaro salona iegādi, bet tas paliks pēc vasaras diskiem, jo vēl projām braukāju ar šipiem pa +15C, because YOLO un because man nav nekādu citu variantu dotājā brīdi.
Protams priekšējiem logiem tās gumijas ārpusē gandrīz vispār nav un pie liela ātruma var dzirdēt kā vējš svilpo.
Iespējams dēļ nelielā kolhoza pie priekš. lampām kreisajai gaismai patīk pa retam pazust kā arī aizmugurējās gaismu spuldzītes hz kāpēc negrib stāvēt vietā un pie mazākās izkustēšanās pazūd gaisma.
Auto nākamo piektdien ceļos pie lietotāja "kaliks" uz metināšanu un vispārēju sagatavošanu TA, kura beidzās Maija beigās, bet skatoties cik daudz darba būs jaiegulda tad domāju, ka esmu izvēlējies pareizo brīdi. Tam jau gatavojos mēnesi iepriekš un esmu gatavs ieguldīt samērā prāvu summu, jo kaut kā dabesījies mašīnas mainīt ik pa 2 mēn. Vienreiz viena ir tāk jāuzceļ.
Ja kādam tiešām patīk likt burtus kopā teikumos varu uzrakstīt pilnu listu ar lietām ko gribētos līdz TA savest kārtībā, pat ja TA tās neskatās.
Paldies ervvis/armandoparts.lv par M bampera moldingiem, melni kā man vajadzēja. Uzlikti un VNZ vairs uz hamutiem pie bampera nekarājas, taču konstatēts, ka tas nabags ir vairākās vietās ieplīsis un ir pilnīgs kreisais krāsojums, kas nāk nost. Visticamāk kādreiz tiks arī iegādāts jauns uzreiz, taču cik drīz tas notiks nepateikšu.
Mazliet attīrīts no nevajadzīgām lietām, pirms dodas pie kalika piektdien uz metināšanas darbiem, prasītos vēlreiz apmazgāt, jo tas 2 eur variants @ krasta iela, galīgi neder man.
Mazliet attīrīts no nevajadzīgām lietām, pirms dodas pie kalika piektdien uz metināšanas darbiem, prasītos vēlreiz apmazgāt, jo tas 2 eur variants @ krasta iela, galīgi neder man.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.