Chillhouse Coupe
Tātad, pirms trīs mēnešiem bija palikuši 18 un tikko beidzot biju ticis pie vadītāja apliecības. Džeki visapkārt bija traki uz "trīsdesmit sestajiem", tad nu sapratu, ka nav ko domāt un jāpērk sev žurka. Nospīdēja nauda kas bija smieklīga, lai nopirktu sev mašīnu, bet ko darīt - bija jāmeklē kaut kas ar skati, jātonē pakaļējie lukturi melni, jāuzlīme pretīgas uzlīmes un jābrauc pie draudzenes izrādīties, kā jau jaunam puisim pienākas ar kaut kādu "Ķekavu" galvā. Tika nopirkts 1.8i sedans ar beigtu kārbu, izpuvušiem sliekšņiem, pretīgu salonu jeb viss bija sūdīgā stāvoklī, lieki piebilst, ka skate bija vēl tikai 2 nedēļas. Kādu laiku pabraucu, apnika. Nopirku 34to kuzavu jau labākā stāvoklī, pat ļoti patika, bet diezgan pēkšņi sanāca pārcelties uz Kanādu. Pēc 8 mēnešiem jau biju atpakaļ Latvijā un braucu pakaļ savai jau iepriekš noskatītajai 2.0 kūtij. Pāris mēnešus pabraucu plakaniski, sākās visnedažādākās problēmās un beigās vēl nošķīlu, atdevu par kapeikām. Pats sev nozvērējos, ka nekad dzīvē vairs nepirkšu e36. Pārkāpu uz 46to, vēlāk uz 39to. 39tajam patika komforts, viss likās pat baigi labi. Mašīna bija tiešām laba, ar viņu tika nobraukta gan ziema, gan vasara. Kaut kā nāca laiks un sāku ikdienā braukāt ar draudzenes e90. Iepatikās gan izmērs, gan dinamika. Pa$am pie tāda vēl netikt, bet uznāca doma aizlaist uz tirgu 39to un paņemt kaut ko jaunu. Kādu labu laiku braukājām ar draudzenes mašīnu, tika apbraukātas pāris huļigankas, kaut kādi 46tie, vēl šis tas, bet acīs tā arī nekas neiekrita. Nu neko, gaidiju gaidiju un vienu vakaru pavisam nejauši uzdūros svaigam sludinājumam par "Žurku". Acīs protams iekrīt, uzreiz zvanu, sarunājam rītdien tikties, bet šis man saka, ka uz rītdienu jau vairāki 100% ņēmēji rindā, tādēļ piedāvā man braukt apskatīt jau no paša rīta, es protams ar mieru! Bet kā jau tas parasti notiek - Tu aizbrauc balstoties uz kaut kādām bildēm, apskaties uz vietas - puveklis, bet NĒ, ne šoreiz. Ieraugot dzīvē tas izskatījās vēl labāk kā bildēs.
Iegādāts 22.04.16
Tātad par auto:
- 2.0i M52
- Calypsorot Metallic
- Sedans
- 1995
- Manuālis
Extras:
- Pilna M paka izņemot moldingus un salonu
- El. priekšējie logi
- El. lūka
- Facelift optika
- 7 pogu OBC
- Oriģinālais maģis
- Kasešu turētājs
- Glāžu turētājs aizmugurē
- Signalizācija
Vairāk par auto:
Rūsa mašīnai nav, izņemot centimetru uz brilles. Latvijā piederējis vienam saimniekam, precīzāk sievietei. Auto 2006. gadā atdzīts no Vācijas. Bardačokā 8 centimetru platumā atrodas auto vēsture, Vācijas auto pases kopija, visi papīri, grāmatiņas u.c. Auto ir 100% patiess nobraukums - 211000, kas ir pierādāms. Latvijā 11 gadu laikā pa mūsu ceļiem nobraucis tikai 55000 km. Auto krāsa ir orģināla un nekad nav ticis krāsots. Strādājoša lūka, abi spoguļi regulējas, kārba un motors perfektā stāvoklī. Salons kaut kāds auduma, bet bez caurumiem un neizsēdēts. Sliekšņi, arkas, grīda vesela.
Defekti - nestrādā radio; jau iepriekšminētā rūsa uz brilles.
Doma par topiku bija jau sen, bet taisīt viņu dēļ kkādas lamatas vai miskastes ar nav jēga, tapēc beidzot laikam ir mana iespēja. Forumā esmu jau labu laiku, šo to palasu un papētu, ja ir kāds ieteikums, kas nesastāv no tā cik daudz man vēl jāsēdina vai kādus diskus labāk likt - uzklausīšu ar patiku!
Plāni:
Godīgi sakot tādu pa lielam nav, galvenais mērķis ir uzturēt viņu sterilu, pielabot kasjakus un uzturēt kā skaistu e36, bez kaut kādiem tonētiem stikliem, uzacīm, Ķekavas spoileriem un nereālajām dvēseles pārbūvēm.
Jau sadarīts:
Pārmetināta izplūde uz patīkamu, dobju skaņu;
Minimāli piesēdināts;
Uzlikts uz 18niekiem, bet vēl neesmu drošs, jo mašīnā sēžot vienam vai divatā viss ok, līdz ko kāds ir aizmugurē - strīķējas arkas uz bedrēm, varbūt valcēšu arkas, varbūt likšu mazākus diskus;
Samainītas eļļas;
Samainītas izdegušās miglinieku spuldzītes pret jaunām.
Iegādāts 22.04.16
Tātad par auto:
- 2.0i M52
- Calypsorot Metallic
- Sedans
- 1995
- Manuālis
Extras:
- Pilna M paka izņemot moldingus un salonu
- El. priekšējie logi
- El. lūka
- Facelift optika
- 7 pogu OBC
- Oriģinālais maģis
- Kasešu turētājs
- Glāžu turētājs aizmugurē
- Signalizācija
Vairāk par auto:
Rūsa mašīnai nav, izņemot centimetru uz brilles. Latvijā piederējis vienam saimniekam, precīzāk sievietei. Auto 2006. gadā atdzīts no Vācijas. Bardačokā 8 centimetru platumā atrodas auto vēsture, Vācijas auto pases kopija, visi papīri, grāmatiņas u.c. Auto ir 100% patiess nobraukums - 211000, kas ir pierādāms. Latvijā 11 gadu laikā pa mūsu ceļiem nobraucis tikai 55000 km. Auto krāsa ir orģināla un nekad nav ticis krāsots. Strādājoša lūka, abi spoguļi regulējas, kārba un motors perfektā stāvoklī. Salons kaut kāds auduma, bet bez caurumiem un neizsēdēts. Sliekšņi, arkas, grīda vesela.
Defekti - nestrādā radio; jau iepriekšminētā rūsa uz brilles.
Doma par topiku bija jau sen, bet taisīt viņu dēļ kkādas lamatas vai miskastes ar nav jēga, tapēc beidzot laikam ir mana iespēja. Forumā esmu jau labu laiku, šo to palasu un papētu, ja ir kāds ieteikums, kas nesastāv no tā cik daudz man vēl jāsēdina vai kādus diskus labāk likt - uzklausīšu ar patiku!
Plāni:
Godīgi sakot tādu pa lielam nav, galvenais mērķis ir uzturēt viņu sterilu, pielabot kasjakus un uzturēt kā skaistu e36, bez kaut kādiem tonētiem stikliem, uzacīm, Ķekavas spoileriem un nereālajām dvēseles pārbūvēm.
Jau sadarīts:
Pārmetināta izplūde uz patīkamu, dobju skaņu;
Minimāli piesēdināts;
Uzlikts uz 18niekiem, bet vēl neesmu drošs, jo mašīnā sēžot vienam vai divatā viss ok, līdz ko kāds ir aizmugurē - strīķējas arkas uz bedrēm, varbūt valcēšu arkas, varbūt likšu mazākus diskus;
Samainītas eļļas;
Samainītas izdegušās miglinieku spuldzītes pret jaunām.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis chillhouse - 05 Dec 2016, 02:02, kopā labots 2 reizes.
Pēc šī rīta lietus
Un starpcitu, pārdodu tos sākotnējos r15 Borbet diskus ar labām ziemenēm, pm
Un starpcitu, pārdodu tos sākotnējos r15 Borbet diskus ar labām ziemenēm, pm
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
smuks!
No m pakas tik slieksni un bamperis prieksa
Bet smuks ari iekrita acis ss.a kad bija .
Bet smuks ari iekrita acis ss.a kad bija .
smuks kopskats!
Paldies par labajiem vārdiem!
Neliels apdeits, neejošais bmw maģis nomainīts pret jaunu, sīkums, bet patīkami
Neliels apdeits, neejošais bmw maģis nomainīts pret jaunu, sīkums, bet patīkami
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Update:
Nomainīta siksna;
Jauni filtri;
Sakrāsota brille;
Mazliet pavalcēta arka;
Jauns aķis;
Kā arī nomainīts vējstikls, jo vienu vakaru braucot pa Tallinas šoseju smagais akmeni iemeta stiklā
Nomainīta siksna;
Jauni filtri;
Sakrāsota brille;
Mazliet pavalcēta arka;
Jauns aķis;
Kā arī nomainīts vējstikls, jo vienu vakaru braucot pa Tallinas šoseju smagais akmeni iemeta stiklā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis chillhouse - 08 Mai 2016, 18:35, kopā labots 1 reizi.
Kā arī, meklēju m moldingus, varbūt kāds pa labu ciparu var piedāvāt. Jauni, lietoti vai nolupuši nav starpība, galvenais, lai nav jālīmē kopā.
m52 un zobsiksna?
Gaumes lieta, bet piemīztas miglas vajag likvidēt
Bet tā ļoti skaists sedans.
Bet tā ļoti skaists sedans.
Cik redzēts uz melniem, ziliem galīgi nesaiet, piekrītu!Booogdans rakstīja:Gaumes lieta, bet piemīztas miglas vajag likvidēt
Bet tā ļoti skaists sedans.
Bet sarkanai/ķiršu pēc manām domām izskatās tīri pieņemami
Sestdienas rīts pavadīts gatavojoties sezonas atklāšanai:
Aizmugurē uzliktas šaurākas riepas, lai nestrīķē arkas;
Uzliktas sēdinātās atsperes ar vēl lielāku sēdinājumu;
Pāris stickeri.
Aizmugurē uzliktas šaurākas riepas, lai nestrīķē arkas;
Uzliktas sēdinātās atsperes ar vēl lielāku sēdinājumu;
Pāris stickeri.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sataisīts šis tas ritošajā, kā arī pāris bildes
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Bildes smukas. diskus citus prasās.
r18 priekš e36 ir vienu izmēru pa lielu. Kā arī protams, ka man prasās plauktu, bet tad jau redzēs.Mirror45 rakstīja:Bildes smukas. diskus citus prasās.