E36 320i - litrinjsh

E36 320i - litrinjsh
Metam to slinkumu pie malas, lai top topiks. Kādu laiciņu jau uzturos forumā, degunu esmu apsildījis.
Būtībā piereģistrējos kad biju tikai e36 meklējumos. Tika iegādāts 1993.gada 325i ar m50b25. Uz to mašīnu arī izpaudos, iemācijos to ko zinu, daudz ko salauzu procesā, bet zināšanas iegūtas. Kā jau visi pirmo mašīnu loloju un saudzēju, ne reizi nebiju pacēlis apgriezienus līdz limiterim, līdz vienu jauku dienu noņēmām spāru, kur atklājās bēdas. Aiz spārniem caurumi tādi, ka vadus salonā, var no āras kniebt pušu. Makroflex + mastika un tā mašīna sāka savu beatera dzīvi. Pēc ziemas, ar jau m50b20zem pārsega (jau pirms ziemas parswapots, dzīvo motoru ārā, miseni iekšā.
) , kupeja nonāca pie liet. Alutinsh. Bet ko tur, lai pagātne paliek pagātnē.
Būtībā piereģistrējos kad biju tikai e36 meklējumos. Tika iegādāts 1993.gada 325i ar m50b25. Uz to mašīnu arī izpaudos, iemācijos to ko zinu, daudz ko salauzu procesā, bet zināšanas iegūtas. Kā jau visi pirmo mašīnu loloju un saudzēju, ne reizi nebiju pacēlis apgriezienus līdz limiterim, līdz vienu jauku dienu noņēmām spāru, kur atklājās bēdas. Aiz spārniem caurumi tādi, ka vadus salonā, var no āras kniebt pušu. Makroflex + mastika un tā mašīna sāka savu beatera dzīvi. Pēc ziemas, ar jau m50b20zem pārsega (jau pirms ziemas parswapots, dzīvo motoru ārā, miseni iekšā.

Tātad, par tagadējo:
1996.gada 19. aprīlī, no konveijera Rēgensburgā noripoja melna 320i Kupeja.
214 Automatic Stability Control+traction
243 Airbag For Front Passenger
296 Lt/aly Wheels/classic
305 Remote Control For Central Locking
423 Floor Mats, Velour
428 Warning Triangle
431 Interior Rr Vw Mirror
440 Non-smoker Package
481 Sport Seats F Driver/front Passenger
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
498 Headrests In Rear, Mechanic. Adjustable
510 Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam
528 Automatic Air Recirculation Control(auc)
534 Automatic Air Conditioning
556 Exterior Temperature Display
669 Radio Bmw Business Rds
672 Cd Changer Bmw For 6 Cds
704 M Sport Suspension
710 M Leather Steering Wheel
801 Germany Version
806 3rd Stop Light
971 Exclusiv Package
972 Comfort Package
Pie manis šī kupeja nonāca 17.02.2016.
Braucu skatīties ļoti pienācīgā laikā un vietā, proti, Doles stāvlaukums 8os vakarā, tumsā
Īpašnieks ļoti atsaucīgs, sarunāja pacēlāju, pacēlām, apskatījām, viss apmierināja. Nokaulēju cenu līdz 1700 un vēl vasaras diski ar riepām līdzi. Nākamajā dienā uz CSDD. Īpašnieks auto pardeva, jo bija ticis pie x5, bet kad šim spoguļus nozaga, to x5 pardeva, meklēja atpakaļ žurku, pat man lūdzās lai pārdodu atpakaļ pat pa 2200 eur
Braucu skatīties ļoti pienācīgā laikā un vietā, proti, Doles stāvlaukums 8os vakarā, tumsā

Īpašnieks ļoti atsaucīgs, sarunāja pacēlāju, pacēlām, apskatījām, viss apmierināja. Nokaulēju cenu līdz 1700 un vēl vasaras diski ar riepām līdzi. Nākamajā dienā uz CSDD. Īpašnieks auto pardeva, jo bija ticis pie x5, bet kad šim spoguļus nozaga, to x5 pardeva, meklēja atpakaļ žurku, pat man lūdzās lai pārdodu atpakaļ pat pa 2200 eur

Vizuāli auto izskatijās diezgan slikti. Sliekšņu uzlikas atkarājušās, Aizmugures kreisajā arkā Ruslans plosās no visas sirds(vēlāk arī caurumu izbakstīju), Uz aizmugures kreisā spārna paliela bukte, uz haubes kāds ar atslēgu padancojis, kreisajam spārnam pie pirmās krāsošanas laka aizlidoja
, priekšas bamperis ļoti slikti nokrāsots, džips un dīvaina paskata bleķinieki.

Komplektācija:
*Ādas Recaro salons, pieļauju ka m3 aizmugures beņķi (ar m karodziņiem);
*Pilnais OBC
*Digitālā klimata kontrole
*Elkoņbalsts
*Parking Sensori
*Pašaptumšojošais spogulis
*M bamperi, sliekšņi, spoguļi, moldingi;
*3,45 LSD
*M52B28 zem haubes (ar 2.0 izpludi, bez katalizatoriem)
*Krāsa Schwarz 2
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis litrinjsh - 17 Jūl 2016, 23:27, kopā labots 1 reizi.
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!

Par līdz šim padarīto:
Diski tika sakopti un pārkrāsoti paša spēkiem. Tiekšu jums vienu, slīpēt un berzt katru disku vismaz 1.5h nav jautri
Apkarots ruslans, izgriezta rusa un aizmetinats caurums arkā. Pec iespējām iztaisnotas buktes un izlidzinās tas spārns.
Vienu vakaru pa slapju mazliet pamociju mašīnu, sāka slīdēt sajūgs. Nakamajā dienā iepirkts Vienmasas spararats, sajuga disks, kurvis, izspiedējgultnis, kloķenes gala saļņiks/blīve un tas viss 3 vakaru garumā tika uzkrāmēts virsū. Beigu beigās izrādijās ka visa vaina ir darba cilindrā, no kura suloja. No šī prieka bildes nav. :(
Lēnu garu, pa vakariem pēc darba, sāku kopt auto vizuālo tēlu. Sakrāsoju bamperi, brilli eksperimentējot ar Satin matt laku u.t.t
Tālāk darbā, pīpētavā, kolēģis sāk skalot smadzenes: "Ko tu tur krāmējies ar to krāsošanu, aplīmē ar plevi un skats bus zbis. Ka jau zaļam gurķim, ar vinila plēvi nav bijis saskara, pēc 2h pasūtiju 20m plēves.
Atnāca plēve 1. diena, 20 stundas no vietas līmējām divatā, 2. diena kādas 6h, 3. diena aptuveni tā pat.
Apnika tā 2.0 izplūdes konservu skaņa, tika iepirkta 2.8 izpludes vidus daļa un bundulis. Protams uzgriežņi uz kolektora špiļķām izdeguši. uz vienas kolektora daļas 3/3 atgriezti uz otra 3/3 nolauztas špiļkas.
Uzliku 2.8 vidus daļu, bez bunduļa. Bunduli nevarēju uzlikt, jo tur pa vidu pietrūka 60cm trubas. Tā nu es pāris nedeļas pavizinājos ar traģisku izpludi, jo gda333 nevarēja svarkai aizbraukt pakaļ.
Tā nu aizbraucu uz Šmerļa izpūtēju servisu, kur pieredzējis onka visu stundas laikā sakārtoja. + vel tika iepierkti jauni bunduļa kronšteini.
Šī bija pirmā reize, kad kaut ko nevarēju paveikt pats, un nācās doties uz servisu.
Kaut kur pa vidam tika iepirktas koilas un nosēdināts Aizmugures atsperu regulatori nekam neder, tāpēc netika izmantoti
Plāni:
* Priekšas plauktiem šarnīrus, bukses samainīt
*VARBŪT uzlikt "drifta stupicas" leņķim, pagaidām neredzu tam jēgu, ja nē, sitīšu gaisā
*pa lielam pāriet pāri visām buksēm, atsaitēm u.t.t, kas jamaina, nomainīt
*Ieķert un uzlikt full Alumīnija radiatoru.
*Nomainīt Kartera blīvi
*Pārlīmēt griestus
*Nomainīt Vējstiklu
*....
Tālāku plānu pagaidām nav, jāgaida kad kaut kas nobirs
Diski tika sakopti un pārkrāsoti paša spēkiem. Tiekšu jums vienu, slīpēt un berzt katru disku vismaz 1.5h nav jautri

Apkarots ruslans, izgriezta rusa un aizmetinats caurums arkā. Pec iespējām iztaisnotas buktes un izlidzinās tas spārns.
Vienu vakaru pa slapju mazliet pamociju mašīnu, sāka slīdēt sajūgs. Nakamajā dienā iepirkts Vienmasas spararats, sajuga disks, kurvis, izspiedējgultnis, kloķenes gala saļņiks/blīve un tas viss 3 vakaru garumā tika uzkrāmēts virsū. Beigu beigās izrādijās ka visa vaina ir darba cilindrā, no kura suloja. No šī prieka bildes nav. :(
Lēnu garu, pa vakariem pēc darba, sāku kopt auto vizuālo tēlu. Sakrāsoju bamperi, brilli eksperimentējot ar Satin matt laku u.t.t
Tālāk darbā, pīpētavā, kolēģis sāk skalot smadzenes: "Ko tu tur krāmējies ar to krāsošanu, aplīmē ar plevi un skats bus zbis. Ka jau zaļam gurķim, ar vinila plēvi nav bijis saskara, pēc 2h pasūtiju 20m plēves.

Apnika tā 2.0 izplūdes konservu skaņa, tika iepirkta 2.8 izpludes vidus daļa un bundulis. Protams uzgriežņi uz kolektora špiļķām izdeguši. uz vienas kolektora daļas 3/3 atgriezti uz otra 3/3 nolauztas špiļkas.



Šī bija pirmā reize, kad kaut ko nevarēju paveikt pats, un nācās doties uz servisu.
Kaut kur pa vidam tika iepirktas koilas un nosēdināts Aizmugures atsperu regulatori nekam neder, tāpēc netika izmantoti

Plāni:
* Priekšas plauktiem šarnīrus, bukses samainīt
*VARBŪT uzlikt "drifta stupicas" leņķim, pagaidām neredzu tam jēgu, ja nē, sitīšu gaisā

*pa lielam pāriet pāri visām buksēm, atsaitēm u.t.t, kas jamaina, nomainīt
*Ieķert un uzlikt full Alumīnija radiatoru.
*Nomainīt Kartera blīvi
*Pārlīmēt griestus
*Nomainīt Vējstiklu
*....
Tālāku plānu pagaidām nav, jāgaida kad kaut kas nobirs

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis litrinjsh - 17 Jūl 2016, 23:09, kopā labots 2 reizes.
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
Beidzot ar diskiem labākiem 


vot šito es ar nesapratucipruss18 rakstīja:pag,Tu uztaisi topiku un jau pardod?

Topics jau ok.
Bet kāda jëga?

Bet kāda jëga?


Tak lol rezervēja vietu zem pirmā ieraksta, kā to dara visos krutos forumos...

martinels rakstīja:Tak lol rezervēja vietu zem pirmā ieraksta, kā to dara visos krutos forumos...
Da1ris rakstīja:vot šito es ar nesapratucipruss18 rakstīja:pag,Tu uztaisi topiku un jau pardod?
Mieru, tikai mieru, Būtu baigais palags, ja rakstītu arī visus darbus vienā postā. Rezervēju vietu otram postam.ElvijsR rakstīja:Topics jau ok.![]()
Bet kāda jëga?

Nemaz netaisos viņu pārdot, tik daudz nervu viņa man ir apēdusi, un tik daudz negulētu nakšu pavadītas ar viņu

Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!

Pēdējā naktī pirms Mazsalacas izbrauciena Vēl diskus pārkrāsojām. 

Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!


cipruss18 rakstīja:Ja, jau ejam kosmosaa, tad es arii![]()
95 gada cabrio, svaigi krasots
2. 8 no dzimsanas, m paka pilna iznjemot moldingus
Style5 ar ljoti labu gumiju
Elektro adas salons
Vesels jumts
Ir dazhi defekti
Cena cieti 5200 euro
Ciprus? un cik nedēļas atpakaļ savam topiku uzcepi?cipruss18 rakstīja:pag,Tu uztaisi topiku un jau pardod?


Instagram - RWDKuldiga
Facebook - RWDKuldiga
Facebook - RWDKuldiga

Man patiik,cepure nost

tataars rakstīja:Man patiik,cepure nost

Viens video no instagram. Slapjais drifts FTW!

Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!

Mja ta plevi izskatijas tiesam labi!
bet kas pie velna tev ir noticis ar pakalejo bamperi
braucu tev vairakas reizes no muguras un skatijos uz tiem savilcejiem 




Tie nav savilcēji.AndzaK_LV rakstīja:Mja ta plevi izskatijas tiesam labi!bet kas pie velna tev ir noticis ar pakalejo bamperi
braucu tev vairakas reizes no muguras un skatijos uz tiem savilcejiem


Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!

litrinjsh rakstīja:Tie nav savilcēji.AndzaK_LV rakstīja:Mja ta plevi izskatijas tiesam labi!bet kas pie velna tev ir noticis ar pakalejo bamperi
braucu tev vairakas reizes no muguras un skatijos uz tiem savilcejiem
Man plēve mazliet pietrūka, tapēc sastiķēju un prikola pēc ar melno līmplēvi pāri šuvei salīmēju krustiņus



kasjaki sanāca līmējot ar plēvi? cik izmaksāja? stupicas droši vari tirgot man nost.

Protams ka ir kasjaki. Jo pats pirmo reizi ko tādu dariju. Žurku vispār ir grūti aplīmēt. un visas pārējas atrunas70cc rakstīja:kasjaki sanāca līmējot ar plēvi? cik izmaksāja? stupicas droši vari tirgot man nost.

Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!

Arī šī kupeja piesaistīja uzmanību sabraucienā. 
Un jā, cik plēve izmaksāja?
Uz ātro, cik nostaigāju garām, pat neievēroju, ka tā ir plēve.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Un jā, cik plēve izmaksāja?
Uz ātro, cik nostaigāju garām, pat neievēroju, ka tā ir plēve.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

1,52x20m +-300eur +šipings.Nixon rakstīja:Arī šī kupeja piesaistīja uzmanību sabraucienā.
Un jā, cik plēve izmaksāja?
Uz ātro, cik nostaigāju garām, pat neievēroju, ka tā ir plēve.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!