Nixon lowdaily
Brīdinu! Bilžu būs pietiekami un teksts arī, gan jau, nebūs īss.
Sākšu no paša sākuma un iepazīstināšu ar auto - no rūpnīcas izripojis 1995. gadā kā 318is
Forums ar šo auto iepazinās jau pāris gadus atpakaļ, kad tas piederēja lietotājam matissc.
Nākamais īpašnieks bija users 540i
Tad, cik nopratu, auto pabija vienā Valmieras placī un tad viņu iegādājās viens čalis no Mazsalacas, kurš jau divas dienas pēc iegādes, viņu tā labi nolocīja.
Nogāza elektrības stabu un apvēlās uz sānu.
Tad viens čoms (tajā laikā, paziņa) viņu tādu pašu nošķiltu arī pārpirka, jo priekš tās komplektācijas bija labs cipars, lai aizlaistu daļās. Bet beigās nolēma tomēr atdzīvināt. Čomam vairs nebija laika, lai pabeigtu un šādu man viņu piedāvāja arī par labu cenu... Ilgi nedomājot arī paņēmu, lai beidzot viņš tiktu pabeigts. Pa lielam, tur visas detaļas bija, vajadzēja tikai nokrāsot un salikt kopā. Es darīju otrādāk, sākumā liku kopā... Protams, priekšējo piekari, principā saliku jaunu un darīju visu tā, lai būtu čotka. Bet naudu krāsošanai tā arī nesakasiju, nenocietos un ar tādu pašu arī aizbraucu uz skati. Skatē čalis, kas pieņēma, pirmajā momentā sāka piesieties pie katra sīkuma, bet kad pacēla augšā, attieksme izmainījās, jo tur viss bija nostrādāts pa smuko. Visa grīda ar mastiku, priekšā šarnīri spīdīgi utt. Tā tiku pie mēnešnieces. Tad nu palika nokrāsot tā, lai 70% būtu krāsa, kas tehniskajā un kautkādi sīkumi vēl bija jāizdara, kā piemeram, aizmugurē drošības josta jāieliek utt.
Uznāca kautkāds besis un iemetu viņu tādu pārdošanā Tālāk auto aizceļoja pie lietotāja Biznesmenis, kas viņu beidzot arī nokrāsoja
Nākamais īpašnieks Fujaks aka Helvijs
Tad Helvijs viņu nolika ziemas guļā un bija izdomājis novērst pāris kasjakus, iecelt lielāku motoru. Sāka konsultēties ar mani, tā nu beigās iepazināmies un pēc pāris mēnešiem kupeja šādā paskatā jau stāveja pie manas garāžas un gaidīja dzinēja maiņu.
Sazīmēju, lai nokrāso, kas krāsojams
Starpcitu, krāsoja tas pats čoms, kurš to kupeju jau vienreiz atdzīvināja no miroņiem.
Nokrāsots ir labi, vienīgi, kā pēc tam izrādījās, tā grunts, kas tur bija, ir pūsta no flakoniņa un abiem kapotiem uzrāva krāsu augšā. Tad nu autiņš atkal stāvēja un joprojām gaidīja motoru Beigās jau vasara klāt un Helvijs jau grib stencot, līdz nopirka sev citu dampi. Kā rezultātā, es tiku pie šīs kupejas. Jau pirmajā dienā uzreiz uzmetu purnu, lai ir skaidrs kāds tur man tas kopskats būs. Kā jau zinām, sestdien bija E36.lv pasākums Mazsalacā... Un es taču nevarēju uz to iet ar kājām.
Trešdien kupeja tika iestumta garažā, lai sāktu kautko darīt. Izrauts motors no sava sportinieka un te kopbilde ar Helvija jauno aparātu :netīrs_racing_team: Kamēr motoru izcēlu un vēl Helvijam koilas palīdzēju saregulēt, tikmēr jau rīts, tikpat kā, klāt. 2h paguļu un uz darbu.
Te jau piektdienas vakarā pēc darba atkal sāku Izkrāsota motortelpa, izravēts ABS bloks, uzlikta īsā Z3 reika, samainīti blīvslēgi kārbai... Nu principā motors gatavs celties iekšā.
Pulkstens 1:30, bīdu motoru uz vinčas pusi virs bedres dēļiem, bet vienam tas nav tik viegli un ieāķēju jau vinčā... Kā tur tā trose stiepās, kā nestiepās bet motors izdomāja iekrist bedrē un pārsist karteri. Domāju, ka nu viss, jāatmetās, jo tāpat nepaspēšu vairs. Bet tomēr nebija miera un nakts laikā sazīmēju karteri. Tur arī stāsts labs, bet nu braucu uz Rūjienu un gāju viens svešā garāžā skrūvēt nost karteri. Protams tur atkal sākās aizķeršanās, jo karteri veselu nost nedabūju. Te video: https://www.facebook.com/nxgarage/video ... 9585642881
Reāli dēļ kartera pazaudēju kādas 4-5 stundas.
Pulkstens 6:00 no rīta motors beidzot ir iecelts. Vēl jāsaskrūvē viss apkarināmais, jāsaliek amīši, dzesēšana, bremzes jāatgaiso utt. Pa starpai, protams, vēl visādas ķibeles, kas rosina tomēr padoties.
Ap 10:00 pirmais šķīliens motoram, bet kautkas nav kā vajag - pielec un noslāpst. Atkal sākas panika. Jau sazvanu lietotāju Kanon, lai atbrauc piesprauž pie kompja, bet tas uz sitiena netiek. Sāku mainīt kloķenes devējus utt. Laiks iet. Ieleju 2l ar benzīnu un jā, tomēr viss kārtībā. Bet neiet viens cilindrs. Atkal panika. Beigās izrādījās, ka vienai sprauslai štekeris bija atnācis vaļā.
Tad nu ap 15:00 viss bija salikts tā, ka var braukt un nesos uz E36.lv ekskursiju, kas jau ir nokavēta. Izbraucu no garažas, tieku uz asfalta un saprotu, ka nav otrais un ceturtais robs. Tas dēļ tā motora kritiena bedrē, jo atsitās ar kārbas muftu pret zemi. Vēl jauni saļņiki kārbai tikko uzlikti. Labi, ka eļļu domāju mainīt vēlāk.
Tā kautkā man gāja ar 48h bez miega. Tāpēc arī pasākumā biju tāds nekāds, īsti nesaprotu kas notiek. Un pat Helvijs vakarā apvainojās uz mani, ka negribu svinēt.
Lielais paldies Kanon un Helvija krusttēvām, kas pēdējās stundās palīdzēja ar darbiem!
Uz doto momentu tas auto ir salikts tikai tā, lai var pabraukt. Priekša visa uz savilcējiem, jo nebija laika. Atsperes zāģētās utt. Azbests jau redzēja kāds bardaks bija salonā.
Tātad:
-M50B20 bloks
-M50B25 Vanos galva
-M50B25 ieplūdes kolektors
-M52B20 drosele
-9.7x240 sadalenes ar Vanosa amputāciju
-Bosch 402 vadība
-Dīzeļa radiators
-60mm izplūde, ko gribas taisīt no jauna
-Z3 īsā stūres reika
-Mazā sporta stūrīte
Bundža pēdējo gadu ziemas, pa lielam, nav redzējusi un tagad tik viena sliekšņu vieta bišk jāpametina, tā kā, grīda ir OK. Protams, krāsots čerež žopu un ir šādas tādas buktes, bet tas mani baigi neuztrauc, jo neiziešu uz sterilumu.
Nākotnes plāni:
Iziet skati, salikt normālus amīšus utt... Protams, metinātais reduktors, hidro rocene un dot dirsās. Gribas arī pa Biķerniekiem šur tur pabraukt ar to pašu divlitrīgo sākumā.
Uzreiz varu teikt, ka te nebūs nekāda clean žurka... Viss būs racecar stilā.
Tuvākajā laikā jānomaina kārba un karteris, kurš tek, un protams jāuzliek cilvēcīgāki amortiņi un atsperes (vai koilas). Ā, vēl stūres pastiprinātājam jāsadabū trūkstošās trubas un tas jāuzliek atpakaļ.
Te vēl pāris bildes no pasākuma Pagaidām pietiks, drīz jau gaidam atkal kādu papildinājumu.
Sākšu no paša sākuma un iepazīstināšu ar auto - no rūpnīcas izripojis 1995. gadā kā 318is
Forums ar šo auto iepazinās jau pāris gadus atpakaļ, kad tas piederēja lietotājam matissc.
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Tad viens čoms (tajā laikā, paziņa) viņu tādu pašu nošķiltu arī pārpirka, jo priekš tās komplektācijas bija labs cipars, lai aizlaistu daļās. Bet beigās nolēma tomēr atdzīvināt. Čomam vairs nebija laika, lai pabeigtu un šādu man viņu piedāvāja arī par labu cenu... Ilgi nedomājot arī paņēmu, lai beidzot viņš tiktu pabeigts. Pa lielam, tur visas detaļas bija, vajadzēja tikai nokrāsot un salikt kopā. Es darīju otrādāk, sākumā liku kopā... Protams, priekšējo piekari, principā saliku jaunu un darīju visu tā, lai būtu čotka. Bet naudu krāsošanai tā arī nesakasiju, nenocietos un ar tādu pašu arī aizbraucu uz skati. Skatē čalis, kas pieņēma, pirmajā momentā sāka piesieties pie katra sīkuma, bet kad pacēla augšā, attieksme izmainījās, jo tur viss bija nostrādāts pa smuko. Visa grīda ar mastiku, priekšā šarnīri spīdīgi utt. Tā tiku pie mēnešnieces. Tad nu palika nokrāsot tā, lai 70% būtu krāsa, kas tehniskajā un kautkādi sīkumi vēl bija jāizdara, kā piemeram, aizmugurē drošības josta jāieliek utt.
Uznāca kautkāds besis un iemetu viņu tādu pārdošanā Tālāk auto aizceļoja pie lietotāja Biznesmenis, kas viņu beidzot arī nokrāsoja
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Nokrāsots ir labi, vienīgi, kā pēc tam izrādījās, tā grunts, kas tur bija, ir pūsta no flakoniņa un abiem kapotiem uzrāva krāsu augšā. Tad nu autiņš atkal stāvēja un joprojām gaidīja motoru Beigās jau vasara klāt un Helvijs jau grib stencot, līdz nopirka sev citu dampi. Kā rezultātā, es tiku pie šīs kupejas. Jau pirmajā dienā uzreiz uzmetu purnu, lai ir skaidrs kāds tur man tas kopskats būs. Kā jau zinām, sestdien bija E36.lv pasākums Mazsalacā... Un es taču nevarēju uz to iet ar kājām.
Trešdien kupeja tika iestumta garažā, lai sāktu kautko darīt. Izrauts motors no sava sportinieka un te kopbilde ar Helvija jauno aparātu :netīrs_racing_team: Kamēr motoru izcēlu un vēl Helvijam koilas palīdzēju saregulēt, tikmēr jau rīts, tikpat kā, klāt. 2h paguļu un uz darbu.
Te jau piektdienas vakarā pēc darba atkal sāku Izkrāsota motortelpa, izravēts ABS bloks, uzlikta īsā Z3 reika, samainīti blīvslēgi kārbai... Nu principā motors gatavs celties iekšā.
Pulkstens 1:30, bīdu motoru uz vinčas pusi virs bedres dēļiem, bet vienam tas nav tik viegli un ieāķēju jau vinčā... Kā tur tā trose stiepās, kā nestiepās bet motors izdomāja iekrist bedrē un pārsist karteri. Domāju, ka nu viss, jāatmetās, jo tāpat nepaspēšu vairs. Bet tomēr nebija miera un nakts laikā sazīmēju karteri. Tur arī stāsts labs, bet nu braucu uz Rūjienu un gāju viens svešā garāžā skrūvēt nost karteri. Protams tur atkal sākās aizķeršanās, jo karteri veselu nost nedabūju. Te video: https://www.facebook.com/nxgarage/video ... 9585642881
Reāli dēļ kartera pazaudēju kādas 4-5 stundas.
Pulkstens 6:00 no rīta motors beidzot ir iecelts. Vēl jāsaskrūvē viss apkarināmais, jāsaliek amīši, dzesēšana, bremzes jāatgaiso utt. Pa starpai, protams, vēl visādas ķibeles, kas rosina tomēr padoties.
Ap 10:00 pirmais šķīliens motoram, bet kautkas nav kā vajag - pielec un noslāpst. Atkal sākas panika. Jau sazvanu lietotāju Kanon, lai atbrauc piesprauž pie kompja, bet tas uz sitiena netiek. Sāku mainīt kloķenes devējus utt. Laiks iet. Ieleju 2l ar benzīnu un jā, tomēr viss kārtībā. Bet neiet viens cilindrs. Atkal panika. Beigās izrādījās, ka vienai sprauslai štekeris bija atnācis vaļā.
Tad nu ap 15:00 viss bija salikts tā, ka var braukt un nesos uz E36.lv ekskursiju, kas jau ir nokavēta. Izbraucu no garažas, tieku uz asfalta un saprotu, ka nav otrais un ceturtais robs. Tas dēļ tā motora kritiena bedrē, jo atsitās ar kārbas muftu pret zemi. Vēl jauni saļņiki kārbai tikko uzlikti. Labi, ka eļļu domāju mainīt vēlāk.
Tā kautkā man gāja ar 48h bez miega. Tāpēc arī pasākumā biju tāds nekāds, īsti nesaprotu kas notiek. Un pat Helvijs vakarā apvainojās uz mani, ka negribu svinēt.
Lielais paldies Kanon un Helvija krusttēvām, kas pēdējās stundās palīdzēja ar darbiem!
Uz doto momentu tas auto ir salikts tikai tā, lai var pabraukt. Priekša visa uz savilcējiem, jo nebija laika. Atsperes zāģētās utt. Azbests jau redzēja kāds bardaks bija salonā.
Tātad:
-M50B20 bloks
-M50B25 Vanos galva
-M50B25 ieplūdes kolektors
-M52B20 drosele
-9.7x240 sadalenes ar Vanosa amputāciju
-Bosch 402 vadība
-Dīzeļa radiators
-60mm izplūde, ko gribas taisīt no jauna
-Z3 īsā stūres reika
-Mazā sporta stūrīte
Bundža pēdējo gadu ziemas, pa lielam, nav redzējusi un tagad tik viena sliekšņu vieta bišk jāpametina, tā kā, grīda ir OK. Protams, krāsots čerež žopu un ir šādas tādas buktes, bet tas mani baigi neuztrauc, jo neiziešu uz sterilumu.
Nākotnes plāni:
Iziet skati, salikt normālus amīšus utt... Protams, metinātais reduktors, hidro rocene un dot dirsās. Gribas arī pa Biķerniekiem šur tur pabraukt ar to pašu divlitrīgo sākumā.
Uzreiz varu teikt, ka te nebūs nekāda clean žurka... Viss būs racecar stilā.
Tuvākajā laikā jānomaina kārba un karteris, kurš tek, un protams jāuzliek cilvēcīgāki amortiņi un atsperes (vai koilas). Ā, vēl stūres pastiprinātājam jāsadabū trūkstošās trubas un tas jāuzliek atpakaļ.
Te vēl pāris bildes no pasākuma Pagaidām pietiks, drīz jau gaidam atkal kādu papildinājumu.
un tie aizmugurējie diski vispar
kā jau tev teicu-sekosu līdzi.
Kā tam čalim no Mazsalacas izdevās viņu nolocīt pret stabu? kādus tieši manverus viņš veica?
Tam īpašu mākslu nevajag.Kristaps85 rakstīja:Kā tam čalim no Mazsalacas izdevās viņu nolocīt pret stabu? kādus tieši manverus viņš veica?
Paturi aliņu reising teamKristaps85 rakstīja:Kā tam čalim no Mazsalacas izdevās viņu nolocīt pret stabu? kādus tieši manverus viņš veica?
Nav manā paziņu lokā, nezināšu sīkāk, bet bija zemes ceļš un labs ātrums, ja stabs bija zemē.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Tu peirādi, ka viss ir izdarāms. Nx Garage
Pēdējais labojis litrinjsh - 18 Jūl 2016, 00:59, kopā labots 1 reizi.
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
kapēc ir 2.5 galva? cik noprotu krūmu vāģis tiek tirgots un atmet tam ar roku?
Nezinu kapēc, bet kompresijas pakāpe līdz ar to ir zemāka. Tas nemaz neiepriecina. Motors tāds tika jau iegādāts.
Par krūmu vāģi vēl ir cits topiks. Bet pagaidām jā, stāv bez motora un var iegādāties. Vienkārši tas paņem pārāk daudz laika. Ar šitā būvēšanu nekur nav jāsteidzas.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Par krūmu vāģi vēl ir cits topiks. Bet pagaidām jā, stāv bez motora un var iegādāties. Vienkārši tas paņem pārāk daudz laika. Ar šitā būvēšanu nekur nav jāsteidzas.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Nē nu cepuri nost, bet mans rekords ir 55h (bez 10minūtēm)
Kad man darbs - haltūras - gonkas un Jāņi bija reizē Man tik nav pacietība visu iemūžināt un atskaitīties topikā.
Kad man darbs - haltūras - gonkas un Jāņi bija reizē Man tik nav pacietība visu iemūžināt un atskaitīties topikā.
Ņemot vērā, cikos aizgāju vakar gulēt, man sanāk daudz vairāk - 60.
Because racecar!Nixon rakstīja:Ņemot vērā, cikos aizgāju vakar gulēt, man sanāk daudz vairāk - 60.
Braukaji rinki bez apskates?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Noziedzinieks!Nixon rakstīja:Jā. Šausmas!
Paldies! Kā Tu domā, par ko es iedomājos, kad nācās to karteri mainīt?nleai rakstīja:Monstrs!! lai veicas talaak
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Cepuri nost, galvenais neatmest ar roku tagad