Nixon lowdaily

Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Tad nu tā... Centīšos aprakstīt pēc iespējas sīkāk un sākšu no paša sākuma, tas ir, no Mazsalacas E36.lv sabrauciena. :gigigi:
Attēls
Kā jau iepriekšējos postos redzams, tad ar tām sarkanajām lampām aizmugurē sanāca fail...
Attēls
Tad arī ātri tas tika labots
Attēls
Attēls
Galvenais pēc tās trakās nakts steigas garāžā pirms Mazsalacas sabrauciena, bija pēc tam sakārtot motortelpu un purnu salikt normāli. Tas arī lēnu garu pa vakariem/naktīm tika darīts.
Sāku ar vadiem, jo tur nu toč bija gateris. :gigigi:
Attēls
Attēls
Tika izravēti liekie vadi no motortelpas, smuki notīti, salikti normāli štekeri un arī pat saliku uz OEM klipšiem pie tā saucamā televizora tā, lai nekur nekas lieks nerēgojas un nekarājas.

Kad visi vadi bija pārtīti, liekie izravēti un štekeri normāli salikti, tad sāku no savām lampu rezervēm likt kopā vienu normālu komplektu. :hahaha:
Attēls
Beigās sanāca normāls ZKW lampu komplekts ar ''krustiem''.
Attēls
Tad no lietotāja janeks aka kruminsj aka lowzs :D tika dabūts pakaļējais M3 bampers bez difuzora. Par cik, bampers bija jākrāso, tad pie reizes pārkrāsots kārtīgi arī priekšejais.
Attēls
Paliek tik pakaļējam bamperam difuzoru dabūt un tas arī tiks likts virsū.

Tad nu beidzot liku kopā purnu... Centos salikt cik taisni vien varēju, bet tomēr lāpītais un šķībais bampers kopā ar labo ķīnas spārnu to līdz galam neļāva izdarīt. :gigigi:
Attēls
Bet nu prieks tāpat diezgan liels, jo saliku arī, cik vien varēju, uz oriģinālajām skrūvēm utt.
Attēls
Slēpts saturs: Parādīt
Motortelpa pagaidām izskatās kautkā šādi
Attēls
Tik tā dzesēšanas truba jāizlaiž kautkad pa apakšu, baigi nepatīk kā viņa tur rēgojas augšā. :gigigi: Protams, vēl jāuzliek tas plastmass pie logu tīrītājiem utt.

No tiem R16 MIM diskiem, kas pakaļā bija, nācās gan šķirties, bet nu par to, ja ir interese, varat prasīt auto iepriekšējam īpašniekam. :lol: Tapēc tagad man ir visas četras M Contour replikas.
Attēls
Attēls
R17 8J ET35 un 9J ET45

Tagad laikam sākās jautrākā daļa šajā postā... :lol: Protams, nedēļu pirms E36.lv sezonas noslēguma pasākuma tika izlemts, ka man arī tur jābūt. Darāmo darbu saraksts bija ļoti garš, bet nu galvenokārt bija nomainīt kārbu, salikt normālus amjus, uzlikt atpakaļ stūres pastiprinātāju un tukšgaitas regulatoru un protams vēl daudz sīkumus sadarīt, kā piemēram, moldingus visus salikt, sliekšņu uzlikas, salonu sakārtot utt., utjp.

Viss protams iesākās daudzmaz ok, no lietotāja Fujaks krusttēva saņemtas ''pieredzējušas'' JOM koilas kopā ar Koni aizmugures amjiem un self made leņķa kitu. :super:
Attēls
Vakarā jau visu pārjaucu un sakopu
Attēls
Attēls
Attēls
Uzliktas gan koilas, gan trūkstošais tukšgaitas regulators un stūres pastiprinātājs - izbraucot likās, ka tas vairs nav tas pats auto. :lol: :hahaha:

Laiks bija tik, cik bija un tā jau naktīs miegam tika atvēlēts ļoti maz. Tapēc vienu vakaru pēc darba nodomāju atpūšoties tikai tā sataisīt miglas un ielikt, lai beidzot laicīgi būtu mājās un jau pēc tam ar pilnu sparu varētu pieķerties kārbas maiņai un pārējiem sīkumiem.
Attēls
Protams, miglas arī aizņēma daudz stundas, jo negribēju brutāli uz savilcējiem salikt... :lol: Rezultātā sanāca salikt normālos rāmīšos, tik vienu gan nevar noregulēt, bet nu tāpat 80% E36 viņas neregulējas. :lol:
Attēls
Pa virsu ir flyeye līmplēve, jo ar tumšajiem lukturiem parastas OEM miglas kautkā neiet kopā, jo par gaišu. ;)
Attēls
Slēpts saturs: Parādīt
Pašam varbūt prasītos tā plēve tomēr nedaudz gaišāka, bet nu galvenais, ka ieslēdzot miglas redz arī, ka viņas deg. :gigigi:

Tad nu arī bija klāt pēdējais vakars, kad palika nomainīt kārbu (neskaitot vēl to, ka viņa bija jānomazgā un blīvslēgus ar eļļu jāsamaina), samontēt riepas un vēl 100 sīkumus sadarīt priekš skates, lai mazāk ko paņemt priekšā. :hahaha:
Attēls
Samazgāta kārba
Attēls
Un tad arī sākās jautrākais - izrāvu veco blīvslēgu ārā, tūliņ likšu jauno un hujaks, tas neder, jo par mazu. Nezinu kādu man tur veikalā iesmērēja, jo pirku jau labu laiku atpakaļ. Nodomāju, nu hujsņim, beigtajai kārbai, kas virsū arī ieliku jaunus blīvslēgus un gan jau sazāģējot to kārbu, veselu to blīvslēgu dabūšu no vecās kārbas ārā. :lol: Runa iet par to augšējo mazo blīvslēgu, kas ir pie tās pārslēdzējsviras. Labi, ceļam nost to kārbu.

Noceļot ķipa beigto kārbu, ieraugu ko tādu, ka gandrīz bedrē aiz sava tizluma iegāzos. :doh:
Attēls
Kārba nemaz nebija beigta, bet pēc tās trakās nakts, kad pirms Mazsalacas sabrauciena cēlu motoru iekšā, bija tas sūda sprosts palicis uz kārbas un tāpēc arī nevarēja otrajā un ceturtajā iespraust. :gigigi:

Nu labi, poh... Tagad domāju, ko tur ar tiem blīvslēgiem darīt, jo nu rokas necēlās likt atpakaļ to netīro kārbu, ko tikko nocēlu jau, jo kā nekā arī jauno kārbu tīrot pakāsu kādas 2h. :rolleyes: Ieliku tajā jaunajā kārbā to pašu veco blīvslēgu, apsmērēju biš ar hermētiķi un liku vien virsū ar domu, ka nomainīšu pēc iespējas ātrāk un gan jau nesulos tik traki.
Saliku diezgan ātri un forši, un ap pulkstens 5:00 no rīta, ja pareizi atceros, bija laiks ķerties klāt reduktora metināšanai.
Tad liekot kardānu atpakaļ, pamanīju, ka reduktora gala skrūve nav līdz galam savilkta un nodomāju, ka jāpievelk taču... Protams, viens grieziens un skrūve nolūzt. :doh:
Labi, ka bija tāds pats reduktors lieks, sametināju to un mainīju nost.
Attēls
Attēls
Nu un tad jau arī rīts klāt... Bija doma 7:00 izbraukt uz skati un tā, lai visu laicīgi varētu sadarīt, jo vēl bija daudz sīkumi pirms skates plānā, kā piemēram riepas samainīt, spidometrā trūkstošās lampiņas salikt, tauri sataisīt utt. Beigās, tādu nepieciešamāko izdarīju un ap 10:00 laikam no garāžas tik izbraucu. Tad, protams steigā ātri uz skati, nekādas riepas nemainot utt. Lieki piebilst, ka Jelgavā bija jābūt ap 13:00. :gigigi:

Iepraucot CSDD teritorijā uzreiz sapratu, ka smagi kavēsimies. :rolleyes:
Attēls
Slēpts saturs: Parādīt
Beigās jau bija tik daudz zajebal, ka pat tonētās miglas un Xenonu no tālajiem bija slinkums izņemt. :lol:
Attēls
Bet nu, biju gaidījis trakāku drāzienu no CSDD puses, jo nu tomēr metinātais reduktors. :lol:
Attēls
Attēls
Attēls
Pa lielam, viss man tur galīgi neuztrauc, tikai tas, ka ABS bloku esmu izravējis un atpakaļ es viņu toč tur normāli nevaru vairs ielikt. :rolleyes: Tagad domāju visu sataisīt, lai ir čotka un gaidīt, lai beidzas tā mēnešniece, lai varu iet no sākuma, tik tagad varētu paslēpt tos bremžu trubiņu savienojumus, lai nelec acīs, kur ABS bloks bija. :rolleyes:

Lieki piebilst, ka čupa ar divniekiem nemaz nav ierakstīta, piemēram par nestrādājošu tauri, Xenonu utt., arī miglas un lukturus nebiju regulējis. :lol: Un kā viņiem tas bremžu stends strādā, es arī nesaprotu - sākumā likās, ka metinājums reduktoram atnācis vaļā. :lol:

Skatē protams uzrāva škrobi, kad pamanīju, ka kārba visa ir notecējusi ar svaigi ielieto eļļu... Bonusā tam vēl pamanīju, ka kārbas paduškām uzgriežņus esmu aizmirsis uzlikt. :lol: Bet nu pēc skates lietotāja Sidnas garažā ātri tas tika labots un ap 14:00 steidzamies uz Jelgavu. :gigigi:
Attēls
16:40 iebraucām Rullītī un tad nu ātri pārskrūvēt ratus un uz trases. :hahaha:
Attēls
Attēls
Attēls
Trase patika, pasākumu īsti neizbaudīju, jo pašam viss tādā steigā un vēl diezgan lielā nesaprašanā dēļ tā autopilota no negulēšanas... :lol: Bet par autiņu ir skaidrs, ka pakaļā obligāti vajag cietākus amjus, hidro ručņiku vajag un jā, protams, kautko vairāk par 2.0. :gigigi: Ziemu gan jau izbraukšu ar šo pašu dzinēju, bet pa ziemu vajadzētu vismaz ieķert B25 no kartera līdz vārstu vākam un tad, gan jau, sakombinējot šo dzinēju ar to, kautkas labāks sanāktu. :lol: Nu tas tā, budžeta variantā. :hahaha:
Attēls
Bet tagad vairāk jānokoncentrājas uz to ABS bloku un pārējiem sīkumiem, kas pašam nepatīk. Salons vispār miskaste joprojām. :gigigi:

Kā arī, apsolos turpmāk, rakstīt te kautko biežāk, jo tagad te atkal romāns sanācis. :lol:
Attēls
Attēls
cipruss18
Ziņojumi: 11873
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Kad dugas ies iekshaa? :hahaha:
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Ja nu vienīgi skrūvējamās

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
:hahaha: :hahaha: :hahaha: Kā ar metināto var bremzes atšķirties?
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Pieļauju iespēju, ka stends katru ratu atsevišķi mērija, bet nu hvz. :hahaha:

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

27 Sep 2016, 17:20

Vai arī nav kalibrēts.
cipruss18
Ziņojumi: 11873
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

27 Sep 2016, 17:24

Kad ogre man meginaja nomerit bremzes ar metinatu reduktoru,vinji nevareja to izdarit.mashinu no stenda izmeta araa
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

27 Sep 2016, 17:41

Man nemeta.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
sprukijs
Ziņojumi: 130
Pievienojies: 05 Jan 2015, 15:45
Braucu ar: želejnieku
Atrašanās vieta: Sigulda

27 Sep 2016, 18:23

Kad es Rīgā gāju savam ar metināto man arī atšķīrās mērījumi bremzēm. Nu ar ABS bloku gan dabūsi pačakarēties, jo tā, kā biji domājis, ka pagaidīsi, ka melnā beidzās un dzīsi atkal. Viņi tās lietas redz un uzreiz pārbauda. Čoms arī tāpat, kā Tu izņēma ABS bloku, tad skatei dabūja likta atpakaļ un laist fake trubas cauri, lai izskatītos, ka ir bloks šancē.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

27 Sep 2016, 18:26

Nu man doma ir darīt tāpat. :hahaha: Lai gan zinu arī čuvakus, kas izgāja ar izravētu bloku. Un arī pirms ravēju ārā to bloku, tepat forumā prasīju, vai TA nepiečakarēsies. :lol:
Attēls
Profila bilde
sprukijs
Ziņojumi: 130
Pievienojies: 05 Jan 2015, 15:45
Braucu ar: želejnieku
Atrašanās vieta: Sigulda

27 Sep 2016, 18:29

Nu citiem mošk nepamanija, man pirmajā reizē skatē džeks arī pusi nepamanija, kas tam auto trūka, kā piemēram, logu mīzējiem bačoks bija bagāžniekā, kuru džeks nepamanija :hahaha:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

27 Sep 2016, 18:33

Man arī čupu ar pārkapumiem vai nu nepamanīja, vai vienkārši neatcerās vairs, kad rakstīja lapu. :lol: Bet nu tagad, kad iešu, jāsaliek viss tā, lai nav kur piesieties. ;)
Attēls
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

27 Sep 2016, 22:07

nu tad iet tas 2.0 ar grėizi saliktajām sadalenēm vai nē ? :hahaha:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

27 Sep 2016, 23:07

Nu šķērsām salikt var un nav tā, ka neiet. :lol: Bet tā, ka ahūni iet arī neliekas, jo nu tomēr taču divnieks :lol: . Un jūt, ka jauda parādās tieši pie pašām augšām, respektīvi, no 4k sāk celt.
Vajag pret kādu stocku uzskrieties, tad varēs saprast vairāk. ;)

Lai gan tāpat vēl nav viss tur top zustand - tukšgaitā dzirdu, ka kautkur ir gaisa šņākoņa, lai gan apgriezieni baigi neraustas. :rolleyes: Un izplūde ir jāpārtaisa, jo esošais izpūtējs ir viss vienā gabalā un bikse viena šķība, līdz ar to pirž garām pie kolektora.
Attēls
Profila bilde
Tollmar
Ziņojumi: 20
Pievienojies: 27 Aug 2016, 00:36
Braucu ar: Cherry m50b20
Atrašanās vieta: Liepāja/Rīga

27 Sep 2016, 23:32

Respect par neatlaidību un attieksmi! :super: Ar interesi sekošu līdzi turpmākajiem update. :bmw:
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

27 Sep 2016, 23:37

Nixon rakstīja:Ja nu vienīgi skrūvējamās
Skrūvējamais halfcage būtu tēma :hahaha: :fuckthepolice:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

28 Sep 2016, 00:07

Tollmar rakstīja:Respect par neatlaidību un attieksmi! :super: Ar interesi sekošu līdzi turpmākajiem update. :bmw:
:super:
kars rakstīja:
Nixon rakstīja:Ja nu vienīgi skrūvējamās
Skrūvējamais halfcage būtu tēma :hahaha: :fuckthepolice:
Hafcage skaitās tikai tas, kas aiz beņķiem sākas? Ja jā, tad tādu diezgan vienkārši uztaisīt.
Es jau sen par ko šitādu sapņoju. :hahaha:
Attēls

Attēls

Attēls
Attēls
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

28 Sep 2016, 00:31

1. doršība
2. virsbūves stingrība krietni uzlabojās, kas tādam vecam auto kā e36 ir ļoti no svara
Importijā nereti novērojams ka iekš šitajiem vecajiem zārkiem (e30/e36/golf1/2 utml.), ir pusbūris vai būris un tas skaitās normāli un rekomendēti (arī pa ielu braucot) :rolleyes: pie mums kkā nav iegājies.. dēļ csdd
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

28 Sep 2016, 00:39

Kautko šitādu pat varētu realizēt
Attēls
Slēpts saturs: Parādīt
Attēls
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

28 Sep 2016, 00:56

Uztisi pēc tam man arī :hahaha: $