E36-mar44a
Kas par auto:
Kad tika iegādāts: Auto iegādājos šī gada 21. janvārī, un tajā pašā dienā pārrakstīts Rēzeknes CSDD.
. Pirms šī auto man bija divi Nissan Primera 93. un 95. gada auto ar 2L B/G dzinējiem tikai žēl, ka šīs labās mašinas bija tādi puvekļi, nu riktīgi. Vienkārši nebija vairs vērts pat censties, ko tur labot, metināt, nu galīgi nekā.
Pēc auto apskates, pirmajā testa braucienā īsti nekādus dižos defektus nevarēja ieraudzīt, jo ārā vēl bija ziema, un auto bija apsnidzis, un jāpiebilst, ka kājas bija vienkārši nejūtīgas no sala. Trakums, tas aukstums. Vienīgais defekts sākumā tika novērots rpm rausteklis, bet sīkums ar to. Nav jau liela bēda. Pēc šķērsām izbraukāta testa - pirmo reizi sķērsām ar RWD - iemīlējos vadāmībā. Auto tika nopirkts un turpat pārrakstīts. Tā, nu devāmies mājup. Uzreiz pēc degvielas uzpildīšanas, ceļš mājup bija jau daudz patīkamāks, jo kā jau BMW - ziemā nekad tev nebūs salt(Āmen).
Nākamajā dienā pēc iegādes tika pamanīts gaisa zudums kreisajā aizmugurēja riepā. Vaina atklājās tāda, ka esmu paspējis mazliet uzsist disku. Pēc 3šās dienas, priekšā piekare kā dzenis vasarā. Pēc auto iegādes Rēzekne pat nedabūju vairs Rīgā nekur uzmest šķērsām, jo viss sniegs nokusa. Visi prieki vējā, bet nu, ko tur daudz skumt. Laiks lēnām gāja un pēc nedēļas tika uzliktas citas riepas aizmugurē, jo apnika divreiz diena braukt gaisu pumpēt riepās. Šeit jau kārtējais paldies šoferim, kurš uzbortēja man gumiju uz diskiem.
Kopumā sakot, Rēzeknes pārdevējs bija ļoti labi pacenties visādus defektus paslētp, kuri laika gaitā deva par sevi ziņu diez gan bieži. Un, lai, svētie mārrutki nogrābstās, ceru, ka viņai mana nauda "noderēja", bet es jau ilgi dusmu neturu. Rokas no dibena neaug, un auto tiks savests kārtībā. Mērķis ir. Principā, jābrīnās, kā tur Rēzeknē tiek veikta tehniskā apskate, bet tas jau cits stāsts. Gan jau kāds zinās labāk.
Saprotams, ka auto būs visādas lietas jālabo, jāmaina, jāčubinās, tas taču loģiski, ne? Kas iegādāts jāmīl un jākopj.
Plānotās auto izmaiņas:Likvidēt plīstošos airu logus un ielikt elektro, ielikt elektro lūku, jo esošā airu lūka ir ieķīlējusi. Nepieciešams mainīt priekšējas lampas, jo naktī neko neredz , likvidēt rūsu un aizlāpīt caurumus. Palielam dižo plānu pagaidām nav. Daudz kam ir laiks vajadzīgs. Arī pie vizuālā būs jāpiestrādā, pie diskiem tajā skaitā.
Galvenais, lai neizsīkst motivācijas trūkums.
Jau padarītie darbi kopš auto iegādes:
* Priekšējo plauktu lodbalstu(4) maiņa;
* aizmugurējas stupicas peldošās bukses maiņa;
* metināta pārluzusī izpūtēja truba;
* noņemti griesti dēl nošļukušās lūkas trubiņas;
* nomainītas aizmugurējās lampas uz rižikiem;
* priekšējā bampera nomaiņa;
* elektriskā ventilatora uzstādīšana;
* termostata maiņa;
* Nomainītas kīļsiksnas;
* svaiga eļļa un eļļas filtrs;
* stūres pastiprinātāja šķidrums;
* benzīna filtrs;
* gaisa filtrs;
* nomainīts reduktors, jo vecajam vislaik leca āra flancis;
* aizmugurē nomainīts amartizators ar atbalstu;
* nomainītas aizmugurējas atsperes;
* tuvo uguņu spuldzīšu maiņa, un dazu citu spuldzīšu nomaiņa;
* visu autosēdekļu maiņa.
Un te, nu, būs bildes
BMW 318i Sedans 02.1993 izlaiduma gads
.Kad tika iegādāts: Auto iegādājos šī gada 21. janvārī, un tajā pašā dienā pārrakstīts Rēzeknes CSDD.
Automašīnas komplektācija:
VIN WBACA31060JD09184
Prod. Date 1993-02-24
Mileage 234K pašlaik
Type code CA31
Type 318I (EUR)
Series E36 (3 Series)
Body Type LIM
Steering LHD
Engine M40 Benzins/Gāze
Displacement 1.80
Power 83kw / 113hp
Drive HECK
Transmission Manual
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) (tagad zaļa)
Upholstery (0394)
Papildus apraksts: Auto tika iegādāts pēc ļoti gara ceļa no Rīgas līdz Rēzeknei 21. janvārī, ceturdienā, ja būsim sīkumaini . No rīta bija nežēlīgi auksts, viena kārtīga Lavijas ziemas diena, ja pareizi atceros bija ārā -30 grādu sals. Biju sarunājis savu draugu, kurš mani un vēlvienu ceļa biedru, veiksmīgi aizgādāja līdz Rēzekenei tajā briesmīgi aukstajā dienā, lai gan šofera auto bija benzīns/gāze dzinējs MB C200 Compresor - mēs tāpat nosalām VIN WBACA31060JD09184
Prod. Date 1993-02-24
Mileage 234K pašlaik
Type code CA31
Type 318I (EUR)
Series E36 (3 Series)
Body Type LIM
Steering LHD
Engine M40 Benzins/Gāze
Displacement 1.80
Power 83kw / 113hp
Drive HECK
Transmission Manual
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) (tagad zaļa)
Upholstery (0394)
. Pirms šī auto man bija divi Nissan Primera 93. un 95. gada auto ar 2L B/G dzinējiem tikai žēl, ka šīs labās mašinas bija tādi puvekļi, nu riktīgi. Vienkārši nebija vairs vērts pat censties, ko tur labot, metināt, nu galīgi nekā.
Pēc auto apskates, pirmajā testa braucienā īsti nekādus dižos defektus nevarēja ieraudzīt, jo ārā vēl bija ziema, un auto bija apsnidzis, un jāpiebilst, ka kājas bija vienkārši nejūtīgas no sala. Trakums, tas aukstums. Vienīgais defekts sākumā tika novērots rpm rausteklis, bet sīkums ar to. Nav jau liela bēda. Pēc šķērsām izbraukāta testa - pirmo reizi sķērsām ar RWD - iemīlējos vadāmībā. Auto tika nopirkts un turpat pārrakstīts. Tā, nu devāmies mājup. Uzreiz pēc degvielas uzpildīšanas, ceļš mājup bija jau daudz patīkamāks, jo kā jau BMW - ziemā nekad tev nebūs salt(Āmen).
Nākamajā dienā pēc iegādes tika pamanīts gaisa zudums kreisajā aizmugurēja riepā. Vaina atklājās tāda, ka esmu paspējis mazliet uzsist disku. Pēc 3šās dienas, priekšā piekare kā dzenis vasarā. Pēc auto iegādes Rēzekne pat nedabūju vairs Rīgā nekur uzmest šķērsām, jo viss sniegs nokusa. Visi prieki vējā, bet nu, ko tur daudz skumt. Laiks lēnām gāja un pēc nedēļas tika uzliktas citas riepas aizmugurē, jo apnika divreiz diena braukt gaisu pumpēt riepās. Šeit jau kārtējais paldies šoferim, kurš uzbortēja man gumiju uz diskiem.
Kopumā sakot, Rēzeknes pārdevējs bija ļoti labi pacenties visādus defektus paslētp, kuri laika gaitā deva par sevi ziņu diez gan bieži. Un, lai, svētie mārrutki nogrābstās, ceru, ka viņai mana nauda "noderēja", bet es jau ilgi dusmu neturu. Rokas no dibena neaug, un auto tiks savests kārtībā. Mērķis ir. Principā, jābrīnās, kā tur Rēzeknē tiek veikta tehniskā apskate, bet tas jau cits stāsts. Gan jau kāds zinās labāk.
Saprotams, ka auto būs visādas lietas jālabo, jāmaina, jāčubinās, tas taču loģiski, ne? Kas iegādāts jāmīl un jākopj.
Plānotās auto izmaiņas:Likvidēt plīstošos airu logus un ielikt elektro, ielikt elektro lūku, jo esošā airu lūka ir ieķīlējusi. Nepieciešams mainīt priekšējas lampas, jo naktī neko neredz , likvidēt rūsu un aizlāpīt caurumus. Palielam dižo plānu pagaidām nav. Daudz kam ir laiks vajadzīgs. Arī pie vizuālā būs jāpiestrādā, pie diskiem tajā skaitā.
Galvenais, lai neizsīkst motivācijas trūkums.
Jau padarītie darbi kopš auto iegādes:
* Priekšējo plauktu lodbalstu(4) maiņa;
* aizmugurējas stupicas peldošās bukses maiņa;
* metināta pārluzusī izpūtēja truba;
* noņemti griesti dēl nošļukušās lūkas trubiņas;
* nomainītas aizmugurējās lampas uz rižikiem;
* priekšējā bampera nomaiņa;
* elektriskā ventilatora uzstādīšana;
* termostata maiņa;
* Nomainītas kīļsiksnas;
* svaiga eļļa un eļļas filtrs;
* stūres pastiprinātāja šķidrums;
* benzīna filtrs;
* gaisa filtrs;
* nomainīts reduktors, jo vecajam vislaik leca āra flancis;
* aizmugurē nomainīts amartizators ar atbalstu;
* nomainītas aizmugurējas atsperes;
* tuvo uguņu spuldzīšu maiņa, un dazu citu spuldzīšu nomaiņa;
* visu autosēdekļu maiņa.
Un te, nu, būs bildes
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis mar44a - 22 Aug 2016, 18:41, kopā labots 4 reizes.
Bāc vajadzēja likt bildes no otra gala
More Porn
More Porn
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Apsolos kādu dienu to bilžu čupu sakartot kad iemācīšos kad :)
Maza foto sesija kkad jau sen atpakal pirms mazgāšanas un pēc.
Enjoy
Maza foto sesija kkad jau sen atpakal pirms mazgāšanas un pēc.
Enjoy
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Rēzeknē esmu diezgan bieži,bet Tevi tā kā neesmu redzejis.Kas Tev tur ar aizmugures amīšu glāzēm?
Pats dzīvoju Rīga, auto tika pirkts Rēzeknē, Iepriekšējā saimniece būs kaut kādu home made taisījusi, ķipa laikam sēdinājums, amortizatora atbalstu uzlikusi. Glāzei viss kartīb(paldies dieviem)Da1ris rakstīja:Rēzeknē esmu diezgan bieži,bet Tevi tā kā neesmu redzejis.Kas Tev tur ar aizmugures amīšu glāzēm?
Pēdējais labojis mar44a - 22 Aug 2016, 13:25, kopā labots 1 reizi.
Glāžu stiprinājumi ar linoleja elementiem izskatās tik pat labi, kā m40 motors. Pāreja no bampera, kas deva autiņam vērtību, uz parasto ir tik pat labs, kā nomaldījies relejs un otrās paaudzes gāzes iekārta.
īsti nezinu, vai jēga likt elekto logus un lūku, auto sapūs ātrāk, lai to izbaudītu braucot līdz tolmetam.
Lai gan, cīnies, pats ar šādu puvekli 5 gadus mocījos.
īsti nezinu, vai jēga likt elekto logus un lūku, auto sapūs ātrāk, lai to izbaudītu braucot līdz tolmetam.
Lai gan, cīnies, pats ar šādu puvekli 5 gadus mocījos.
Drausmas, kāpēc bija jasabojā tos diskus?
Gan jau tāpēc, ka pelēki, vai balti, kādi izskatītos labāk, būtu biežāk jāmazgā no bremžu kluču netīrumiem, tagad vismaz nav jāmazgā, pa gabalu, tā pat, kā bleķinieki.tataars rakstīja:Drausmas, kāpēc bija jasabojā tos diskus?
:sarkasms:
tataars rakstīja:Drausmas, kāpēc bija jasabojā tos diskus?
Šoreiz varu piekrist, diski varēja pacelt auto kopskatu, bet šobrīd ir vnk sadirsts pēdējais kas varēja skatu saglābt.
- ikey07
Iepriekšējā saimniece bija jau sapisusi diskus, jo bija nopūtusi ar melno balona krāsu. Es viņus vienkārši skata pēc pārpūtu, jo pēc taisnošanas tāpat būs jāslīpē un smuki jāpārkrāso.tataars rakstīja:Drausmas, kāpēc bija jasabojā tos diskus?
Ar diskiem viss būs kārtībā.
Tavu sarkasmu pamanīju, ļoti "'motivējošs".Rob rakstīja:Gan jau tāpēc, ka pelēki, vai balti, kādi izskatītos labāk, būtu biežāk jāmazgā no bremžu kluču netīrumiem, tagad vismaz nav jāmazgā, pa gabalu, tā pat, kā bleķinieki.tataars rakstīja:Drausmas, kāpēc bija jasabojā tos diskus?
:sarkasms:
Ieraudzìju tos amjus un tà nosmèjos
Es biju galīgā šokā par tiem paštaisītajiem atbalstiem un ar linoleju starpāRENIO rakstīja:Ieraudzìju tos amjus un tà nosmèjos
Kā neplanots darbs svētdien nomainīti traktora amortiņi uz normaliem sēdinātiem amīšiem
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
vienalga traktorsmar44a rakstīja:Kā neplanots darbs svētdien nomainīti traktora amortiņi uz normaliem sēdinātiem amīšiem
Vo,voSusurs rakstīja:vienalga traktorsmar44a rakstīja:Kā neplanots darbs svētdien nomainīti traktora amortiņi uz normaliem sēdinātiem amīšiem
Sakārto paspārni, nāks ziema viss tas sāls smuki tiks aiz paspārņa un sāks tur viss rūsēt ka maz neliekas.
- ikey07
Pačeko vai vin numurs sakrīt ar to, kas ir tehniskajā pasē, un ja sakrīt, tad apsties vai nav vin numurs metināts, jo Dschwarza tas auto nekad nav bijis..
toč pizģīta mašīna vai kkas tā, jo šitā ir orģinālā krāsa.byrbyr rakstīja:Pačeko vai vin numurs sakrīt ar to, kas ir tehniskajā pasē, un ja sakrīt, tad apsties vai nav vin numurs metināts, jo Dschwarza tas auto nekad nav bijis..
- ikey07
Man ari tada aizdoma ir jo pases vin ar kuzava sakrit. Kad dzinejs būs iznemts kkad tuvaka menesa laika tad sikak paskatisos. Mby kads ir ahujena pacenties pārkrāsojotbyrbyr rakstīja:Pačeko vai vin numurs sakrīt ar to, kas ir tehniskajā pasē, un ja sakrīt, tad apsties vai nav vin numurs metināts, jo Dschwarza tas auto nekad nav bijis..
Tik ahujena ka griestus norāvis un arī pārkrāsojis... nu nēemar44a rakstīja:Man ari tada aizdoma ir jo pases vin ar kuzava sakrit. Kad dzinejs būs iznemts kkad tuvaka menesa laika tad sikak paskatisos. Mby kads ir ahujena pacenties pārkrāsojotbyrbyr rakstīja:Pačeko vai vin numurs sakrīt ar to, kas ir tehniskajā pasē, un ja sakrīt, tad apsties vai nav vin numurs metināts, jo Dschwarza tas auto nekad nav bijis..