gandrīz Ģirta e36 amerikānis
BMW 318is 1996. gada USA edišen(pēc VIN paredzēts tirgot Kanādā)
Iegādāts 2015. gada septembrī
4xel. logi,digi klima,kruīzs,7pogu obc bet ir iespēja pieslēgt 18nieku(ir oem vadi),ādas salons,pre wired for bmw cd changer.Īsāk sakot viss tas ko normālā daily kārā vajag.
Gandrīz Ģirta jo Ģirts daily brauc ar mersi automātu,jo ir neinteresants želejai labi,ja nopietni šis ir manas draudzenes auto,bet tad,kad viņš ir darbnīcā,tad sāk likties,ka tas ir mans labākais ir tas,ka tad,kad jāremontē,tad draudzenei arī sāk likties,ka tas ir mans.
Iegādājām,jo draudzene gribēja e36,atradām sakarīgu sedanu sakarīgā cenā,iekšā bija 2,5 vanoss,nedaudz gateriski iemests,bet nu paņēmām,ar laiku tika saprasts,ka tas 2,5 mēsls rij kā ziliņš,swap out swap in,paņēmu iemetu tur 1,6 pagaidām,itkā drusku labāk ir,bet nekāds ekovāģis nav tāpat Neko daudz nedarijām,uzdāvināju eņģeļacis,jo tāds bija pasūtijums,samainijām visas 4tras bremzes(kas ir disku).Drusku pabraucām un draudzene sāka skatīties uz mersi,iemetām tirgošanā,pa 1200eur neviens ar 2,5 neņēma,pēctam pa 1000eur neviens ar 1,6, protams, neņēma Jo joptvaj jumtam laka sapista :70cc: (bez naida vetsit )
Par auto vēsturi īsti neko nezinu,tik cik pēc VIN viņš ir amerikana un paredzēts kanādas tirgum,kurš viņu no turienes ir vedis uz LV ir labs jautājums
Lēnā gaitā atklājās,ka autiņam ir bijušas vairākas ekstras,kuras kāds gudrinieks ir nolasijis,aiz obc mētājas baltais štekeris,izskatās,ka priekš 18pogu obc,zem stūres vairāki štekeri nesavienoti,šķiet ka check controlam tie bija.Kruīza bloks,pravodka arī ir,trūka tikai aktuātors un slēdzis,bet tas viss jau uzlikts no e34 un strādā(biš vadi jāpārvieno tik)
Krč izdomājām,ka vajadzētu kaut kā pa lēto vizuāli uzfrišināt ,reālākais variants - līmplēve,sākumā tur bija baigie plāni ņemt violetu metāliku,bet uzzinot cik tāda izmaksā,domas strauji mainijās par labu sarkanam,un tagad izskatās pēc mana vecā,tikai svaigāks,daudz svaigāks.
Rūsas nebija daudz,tākā sagatavot bija diezgan vienkārši,apslīpējām rūsu,rūsas pārveidotāju virsū,pēctam grunts un kur vajag tur krāsa,kur nevajag tur plēve.Vispār par plēvi vainīgs ir aquantus,ar tekstiem''eu kad mersi līmēsim''pirmajā dienā,kad sākām līmēt žurku viņš jau nožēloja,ka parakstijies
Slieksnis arī tika sametināts un lai būtu pa smuko tika iepirktas arī M sliekšņu uzlikas,bamperis arī,par kuru špļaudijos ilgi un dikti,paņēmu tumsā ,ar izgrieztām kaut kādām wanna be usa gabarīt vietām,to visu šptaktelēju,lodēju ciet,kamēr man jau bija iestājies totāls zajobs un es to sūdu nogruntēju un vedu pie aquantusa līmēt.
Plēves izmaksas nostājas kaut kur uz 317eur par materiālu,pirku es viņu WMT baltic par 13eur m2,Tumši zila ,dzeltena plēve ir lētāka,dārgākā esot sarkanā un zaļā,tā man stāstija pārdevēja.
Uzlīmēt domāju var pats,es neriskēju,jo man nav nervu uz šīm lietām,tāpēc pa lielam visu līmēja aquantus,es tikai pīpēju un pieturēju ,nomazgāju un sagatavoju
Padarītie darbi:
Nomainīti izsēdētie priekšas beņķi uz labiem
Nomainītas bremzes
Downswap
Sametināts slieksnis
Ieliktas aizmugures lampas ar balto augšu
Krāsas maiņa no shwarc II uz deep red
Salikts kruīzs
Tālākie plāni:
Sataisīt lai iekšā esošais veļasmašīnas motors nesmird salonā
Salasīt 1,6 hi comp dzinēju,kurš tika iegādāts no funkyasshit kkad ziemā un kopš tā laika mētājas plauktā,katru mēnesi es par to dabūju iekšās(tjipa: huļi motors nav salikts vel a?)
Tad nu bildes:
Iegādāts 2015. gada septembrī
4xel. logi,digi klima,kruīzs,7pogu obc bet ir iespēja pieslēgt 18nieku(ir oem vadi),ādas salons,pre wired for bmw cd changer.Īsāk sakot viss tas ko normālā daily kārā vajag.
Gandrīz Ģirta jo Ģirts daily brauc ar mersi automātu,jo ir neinteresants želejai labi,ja nopietni šis ir manas draudzenes auto,bet tad,kad viņš ir darbnīcā,tad sāk likties,ka tas ir mans labākais ir tas,ka tad,kad jāremontē,tad draudzenei arī sāk likties,ka tas ir mans.
Iegādājām,jo draudzene gribēja e36,atradām sakarīgu sedanu sakarīgā cenā,iekšā bija 2,5 vanoss,nedaudz gateriski iemests,bet nu paņēmām,ar laiku tika saprasts,ka tas 2,5 mēsls rij kā ziliņš,swap out swap in,paņēmu iemetu tur 1,6 pagaidām,itkā drusku labāk ir,bet nekāds ekovāģis nav tāpat Neko daudz nedarijām,uzdāvināju eņģeļacis,jo tāds bija pasūtijums,samainijām visas 4tras bremzes(kas ir disku).Drusku pabraucām un draudzene sāka skatīties uz mersi,iemetām tirgošanā,pa 1200eur neviens ar 2,5 neņēma,pēctam pa 1000eur neviens ar 1,6, protams, neņēma Jo joptvaj jumtam laka sapista :70cc: (bez naida vetsit )
Par auto vēsturi īsti neko nezinu,tik cik pēc VIN viņš ir amerikana un paredzēts kanādas tirgum,kurš viņu no turienes ir vedis uz LV ir labs jautājums
Lēnā gaitā atklājās,ka autiņam ir bijušas vairākas ekstras,kuras kāds gudrinieks ir nolasijis,aiz obc mētājas baltais štekeris,izskatās,ka priekš 18pogu obc,zem stūres vairāki štekeri nesavienoti,šķiet ka check controlam tie bija.Kruīza bloks,pravodka arī ir,trūka tikai aktuātors un slēdzis,bet tas viss jau uzlikts no e34 un strādā(biš vadi jāpārvieno tik)
Krč izdomājām,ka vajadzētu kaut kā pa lēto vizuāli uzfrišināt ,reālākais variants - līmplēve,sākumā tur bija baigie plāni ņemt violetu metāliku,bet uzzinot cik tāda izmaksā,domas strauji mainijās par labu sarkanam,un tagad izskatās pēc mana vecā,tikai svaigāks,daudz svaigāks.
Rūsas nebija daudz,tākā sagatavot bija diezgan vienkārši,apslīpējām rūsu,rūsas pārveidotāju virsū,pēctam grunts un kur vajag tur krāsa,kur nevajag tur plēve.Vispār par plēvi vainīgs ir aquantus,ar tekstiem''eu kad mersi līmēsim''pirmajā dienā,kad sākām līmēt žurku viņš jau nožēloja,ka parakstijies
Slieksnis arī tika sametināts un lai būtu pa smuko tika iepirktas arī M sliekšņu uzlikas,bamperis arī,par kuru špļaudijos ilgi un dikti,paņēmu tumsā ,ar izgrieztām kaut kādām wanna be usa gabarīt vietām,to visu šptaktelēju,lodēju ciet,kamēr man jau bija iestājies totāls zajobs un es to sūdu nogruntēju un vedu pie aquantusa līmēt.
Plēves izmaksas nostājas kaut kur uz 317eur par materiālu,pirku es viņu WMT baltic par 13eur m2,Tumši zila ,dzeltena plēve ir lētāka,dārgākā esot sarkanā un zaļā,tā man stāstija pārdevēja.
Uzlīmēt domāju var pats,es neriskēju,jo man nav nervu uz šīm lietām,tāpēc pa lielam visu līmēja aquantus,es tikai pīpēju un pieturēju ,nomazgāju un sagatavoju
Padarītie darbi:
Nomainīti izsēdētie priekšas beņķi uz labiem
Nomainītas bremzes
Downswap
Sametināts slieksnis
Ieliktas aizmugures lampas ar balto augšu
Krāsas maiņa no shwarc II uz deep red
Salikts kruīzs
Tālākie plāni:
Sataisīt lai iekšā esošais veļasmašīnas motors nesmird salonā
Salasīt 1,6 hi comp dzinēju,kurš tika iegādāts no funkyasshit kkad ziemā un kopš tā laika mētājas plauktā,katru mēnesi es par to dabūju iekšās(tjipa: huļi motors nav salikts vel a?)
Tad nu bildes:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Bildes no līmēšanas procesa.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Krasa izskatas vairaak peec hellrota, skaisti, pārlimēts arī čotka
Nu dzīvē ir kasjāki protams,aizmugurejais buferis un haube būtu jāpārlīmē,bet nu par to cenu iegūt tādu izmaiņu domāju ir ok.itkā hellrots likās bik gaišāks,bet kkas uz to pusi ir.
Foruma prāta juks kā 2.5 vieta ieswapoji 1.6
nep!s.. tā vajadzēja,tas diu piec tāpat nebija nekāds svaigais.
Pirms īsa laiciņa redzēju pie Mežciema Maximas garām braucot. Ļoti naiss izskatās, ja godīgi. Kāšus ievērot nepaspēju, bet izskatījās glīti.
vajadzeja tik atcereties visas nianses,pectam jau aida jurina
e36 lietotu un jaunu detalu tirdznieciba,katalizatoru uzpirkshana
kādreiz jau to biji darijis ,cik noprotu ?!?aquantus rakstīja:vajadzeja tik atcereties visas nianses,pectam jau aida jurina
Mēs kauč kad ar čomu arī bijām domājuši ,kas tad tur ,nopirks plēvi ,pulverizatoru to tur mīksto filci un viss aizies ,kā tad ...nolīmējām civikam spārnu un atmetām ar roku ,pārkrāsojām
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
jaa biju,cigaru sev limeju
e36 lietotu un jaunu detalu tirdznieciba,katalizatoru uzpirkshana
Tur lielākā sāpe dirsā ir tie bamperi,tieši pakaļējais Cigāram tādi nebij jālīmē
cigaram jumts kudash sarezgitaks
e36 lietotu un jaunu detalu tirdznieciba,katalizatoru uzpirkshana