E36 Neverending story by Sormis
Sveiciens e36 entuziastiem.
Ir atkorķēts kārtējais alus, sagatavotas uzkodas.. Nolēmu atrādīt, kas te notiek manā pārvaldībā.
Tad nu tā -
*orģinālais nosaukums: Kristers
*vecums: nu jau 26
*nodarbošanās: ir
*dzīvesvieta: Alūksne/Riga
*auto: attiecīgajam forumam, attiecīgs auto - e36 brīvdienām, e53 ikdienai.
*turpinājums: būs
Visa mana e36 epopeja sākās pavisam nejauši. Tiesa iepriekš bija arī citi auto. Kā pirmais bija FLe30,bet par cik augumā esmu padevies salīdzinoši ražens latvietis, pareizāk sakot īsts latvietis/100kgplus/ tas nebija man piemērots auto izmērs, tad e34 530iA, e39 535 ručka un visbeidzot X5 e53. Mūžīgi gāzis ar RWD un sapratis ka pilnpiedziņa ir sūds, un ikdienas lietošanai der tikai lai aizbrauktu pēc baltmaizes un uz darbu, sāku lūkot tautā sauktu beater auto.
Nekas īpašs acīs nekrita, un tā arī gadu braucu ar to pašu ikdienas auto.
Naca siltāks laiks, aktivizējās parkos sēdēšana, un alus sūkšana. Te nu pamatīgas otrās dienas iespaidos, uz tik kārtīgas fūgas, kā divstāvu māja, saskrējos ar brālēnu, kas iepriekšējā nedēļas nogalē bija neveiksmīgi pavizinājies ar kkādu mistisku e36, kas nemaz nepieder viņam. Jautāja, vai nezinu kam tādu vajag. Auto man bija zināms, defekti zināmi, avārijas foto biju redzējis, atlika noskaidrot cenu. Apvienojot manu kucēna skatienu un brālēna degsmi pēc naudas, lai paturpinātu vīkendu, vienojāmies par 200e un pēc nepilnām 30min man bija auto, viņam nauda.
Auto BMW e36 320i
1992.gads
sedans, sarkans, pliks, nekāds, bet ar skati un apdrošināšanu. Tātad der.
Auto tika savests plus minus braucamā stāvoklī, uzstādīts 4.44 svarka tuning bloķis, uzlikta M50B25 ieplude, sprauslas un vadība, pārmetinātas stupicas, nosēdināts (lasīt sēdināts, ne fleksētas atsperes) pārmetināts slieksnis un arka, savests dzinējs kārtībā, lai strādā uz visiem cilindriem un pa lielam - GĀZTS..
Protams vēl kaudze ar sīkumiem izdarīta: ielikta melnā grīda, koka apdare, aizmugurē štorka, aizmugures oem lampas ar balto pagriezienu, M bampers, elektroventilators papildus dzesēšanai, pārmetinātas un pastiprinātas tilta stiprinājumu vietas.
Karoč daudz dažādu sīkumu un labumu, lai pašam ērtāk un patīkamāk braukt.
Bēēt, auto tika pārdots.
Ir atkorķēts kārtējais alus, sagatavotas uzkodas.. Nolēmu atrādīt, kas te notiek manā pārvaldībā.
Tad nu tā -
*orģinālais nosaukums: Kristers
*vecums: nu jau 26
*nodarbošanās: ir
*dzīvesvieta: Alūksne/Riga
*auto: attiecīgajam forumam, attiecīgs auto - e36 brīvdienām, e53 ikdienai.
*turpinājums: būs
Visa mana e36 epopeja sākās pavisam nejauši. Tiesa iepriekš bija arī citi auto. Kā pirmais bija FLe30,bet par cik augumā esmu padevies salīdzinoši ražens latvietis, pareizāk sakot īsts latvietis/100kgplus/ tas nebija man piemērots auto izmērs, tad e34 530iA, e39 535 ručka un visbeidzot X5 e53. Mūžīgi gāzis ar RWD un sapratis ka pilnpiedziņa ir sūds, un ikdienas lietošanai der tikai lai aizbrauktu pēc baltmaizes un uz darbu, sāku lūkot tautā sauktu beater auto.
Nekas īpašs acīs nekrita, un tā arī gadu braucu ar to pašu ikdienas auto.
Naca siltāks laiks, aktivizējās parkos sēdēšana, un alus sūkšana. Te nu pamatīgas otrās dienas iespaidos, uz tik kārtīgas fūgas, kā divstāvu māja, saskrējos ar brālēnu, kas iepriekšējā nedēļas nogalē bija neveiksmīgi pavizinājies ar kkādu mistisku e36, kas nemaz nepieder viņam. Jautāja, vai nezinu kam tādu vajag. Auto man bija zināms, defekti zināmi, avārijas foto biju redzējis, atlika noskaidrot cenu. Apvienojot manu kucēna skatienu un brālēna degsmi pēc naudas, lai paturpinātu vīkendu, vienojāmies par 200e un pēc nepilnām 30min man bija auto, viņam nauda.
Auto BMW e36 320i
1992.gads
sedans, sarkans, pliks, nekāds, bet ar skati un apdrošināšanu. Tātad der.
Auto tika savests plus minus braucamā stāvoklī, uzstādīts 4.44 svarka tuning bloķis, uzlikta M50B25 ieplude, sprauslas un vadība, pārmetinātas stupicas, nosēdināts (lasīt sēdināts, ne fleksētas atsperes) pārmetināts slieksnis un arka, savests dzinējs kārtībā, lai strādā uz visiem cilindriem un pa lielam - GĀZTS..
Protams vēl kaudze ar sīkumiem izdarīta: ielikta melnā grīda, koka apdare, aizmugurē štorka, aizmugures oem lampas ar balto pagriezienu, M bampers, elektroventilators papildus dzesēšanai, pārmetinātas un pastiprinātas tilta stiprinājumu vietas.
Karoč daudz dažādu sīkumu un labumu, lai pašam ērtāk un patīkamāk braukt.
Bēēt, auto tika pārdots.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Sormis - 11 Okt 2016, 22:27, kopā labots 4 reizes.
Visi parasti bļauj,ka bildes par lielu,tev te jabļauj,ka par mazu viņas ir.
Tieši tajā pat dienā, vietā nāca 325 kupeja. Virsbūve pati par sevi manos uzskatos sportiskāka, dzinēja tilpums lielāks.
svaigi pārkrāsota - mājas apstākļos (bet ir ok) piesēdināju, uzliku nesalauztu bamperu, miglas. Liekot virsū bamperu, viss novēlās un viena migla ieplīsa
Nācās līmēt plēvi, lai neiet mitrums.
pieskaņoju oranžos pagriezienrādītājus.
Ieliku home made melnos griestus
saplēsto ādas salonu nomainiju pret nesaplēstu
uzstādiju sporta stūri ar iznesumu
ielikts sporta krēsls - Sparco
pārmetinātas stupicas un uzliktas šaibas stūres lenķa palielināšanai
uzstādīts 100% powered by svarka 4.44 reduktors
sakopts salons un ieliktas svaigas un tīras bagāžnieka apšivkas
R18 e46 M diski priekšā
2 cm flancis priekšā, lai rati neiet arkās.
Lai runā bildes, varētu sīkāk un uzskatāmāk ar foto visu parādīt, bet īsti nesaprotu kā ielikt bildes, lai tās nebūtu viena aiz otras.
svaigi pārkrāsota - mājas apstākļos (bet ir ok) piesēdināju, uzliku nesalauztu bamperu, miglas. Liekot virsū bamperu, viss novēlās un viena migla ieplīsa
Nācās līmēt plēvi, lai neiet mitrums.
pieskaņoju oranžos pagriezienrādītājus.
Ieliku home made melnos griestus
saplēsto ādas salonu nomainiju pret nesaplēstu
uzstādiju sporta stūri ar iznesumu
ielikts sporta krēsls - Sparco
pārmetinātas stupicas un uzliktas šaibas stūres lenķa palielināšanai
uzstādīts 100% powered by svarka 4.44 reduktors
sakopts salons un ieliktas svaigas un tīras bagāžnieka apšivkas
R18 e46 M diski priekšā
2 cm flancis priekšā, lai rati neiet arkās.
Lai runā bildes, varētu sīkāk un uzskatāmāk ar foto visu parādīt, bet īsti nesaprotu kā ielikt bildes, lai tās nebūtu viena aiz otras.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ists skaistulis , style 5 pietruksts
Nekad nesaki nkead bet es teikšu, nēēkad.DSSD rakstīja:ists skaistulis , style 5 pietruksts
DSSD rakstīja:ists skaistulis , style 5 pietruksts
Gatavs ezeram!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kas par diskiem? Aizmugure arī?
Sedans nabags vēl joprojām tiek mocits,katru reizi stāvvietai ejot garām nopētu,traki saguris
E46 cīsiņi, visi četri! R16, lieliska un ērta alternatīva. Skrūvju vietas slodzi tur, un diski nelokās!riebeklis rakstīja:Kas par diskiem? Aizmugure arī?
Sedana foto nesen redzēju, paziņa bija manijis Pļaviņās laikam, vizuāli bēdīgāks kādu atdevu!Da1ris rakstīja:Sedans nabags vēl joprojām tiek mocits,katru reizi stāvvietai ejot garām nopētu,traki saguris
Sarkanais arī tika pamocīts pa ledu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ir ir,nesen ikm bija likts uz jumtaSormis rakstīja:Sedana foto nesen redzēju, paziņa bija manijis Pļaviņās laikam, vizuāli bēdīgāks kādu atdevu!Da1ris rakstīja:Sedans nabags vēl joprojām tiek mocits,katru reizi stāvvietai ejot garām nopētu,traki saguris
Kvalitatīvi pagāzām.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Garais es zinu kad tev ir daudz bilzu ta ka studija
P.S Redz tomer Trobleis kust ari uz prieksu ar visiem zagiem un kipa nopisto motoru
P.S Redz tomer Trobleis kust ari uz prieksu ar visiem zagiem un kipa nopisto motoru