E36-A bit spōrt

Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 184
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Contact:
Reputācija: 1
 

Atbildēt 15 Jūl 2018, 01:53

skaidra_nauda rakstīja:
14 Jūl 2018, 21:53
E30 pusasim cik atceros vajag e30 flaņčus refuktorā... varbut tad labak e34 sabuvet vienreiz un miers....
āāā mož tur tas āķis, jā... tiem gan man varētu būt aizķērušies.
edit: kgan e30 lielie flanči rādās tādi paši kā lielie e36, e34...

ūn jā, biju dzirdējis par e34 pusasīm uz e30, kāda tur recepte varbūt ir zināms?
e34 jau tur tās stupicas kkādas ačgārnas utt :D
baigi negribētos tagad presēt jaunas stupicas utt, jo gultņi jauni utt :rolleyes:
M Power or no power..
skaidra_nauda
Ziņojumi: 213
Pievienojies: 28 Jan 2017, 01:31

Atbildēt 15 Jūl 2018, 08:45

Ja pareizi atceros e32 stupica ar flanci un e34 pusass... bet dzīvē jamēra.... :lol: pats neesmu meģinājis.

Pa rajonu braukā viens kompakts ar z3 plato tiltu.. tiem ar pusasis esot izturigakas..
Pielikumi
e32 axle flange_zpsvgvoavhc.jpg
e32 axle flange_zpsvgvoavhc.jpg (48.84 KiB) Skatīts 1067 reizes
he9600
Ziņojumi: 1794
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 36
 

Atbildēt 15 Jūl 2018, 08:57

Abit, uzraksti, uzjautā janekam, savulaik uz uz tā e30 s62 polizei tika likts ja nemaldos e32 reduktors un pusasis. Kaut kādus virpotāja pakalpojumus vajadzēja, bet nekas traks.
BR23S
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 19 Sep 2012, 19:05

Atbildēt 16 Jūl 2018, 09:19

E34 pusasis uz kompota tur viss ir vienkārši - vajag virpu, E34 stupicu iekšējās daļas un divas e30 vai e36 ārējās miroņgalvas

nogriež, sametina - nedaudz jāpieslīpē plaukts un iekšā uz oem gūtņiem, ja interesē piebrauc Pļaviņās parādīšu ;)

neliela problēma ir ja stāv MS koilas - viņas ir resnas un ķeras pret piļņikiem - tad jāpagarina apkša koilai - tā tievā daļa.
Profila bilde
GachaK
Ziņojumi: 110
Pievienojies: 22 Dec 2013, 18:28
Braucu ar: 3litru spaini
Teperī kompakts tikka vel īsāks uztaisīts?? :o
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 184
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Contact:
Reputācija: 1
 
GachaK rakstīja:
05 Aug 2018, 22:28
Teperī kompakts tikka vel īsāks uztaisīts?? :o
....drīzāk šaurāks :hahaha:
bet nu jā, biš sanāca nepatīkami.
laikam bij par lielu ātrums, saķere domāju ka tur būs labāka, un vēl motora apgriezieni bija nevis ūtutū, ko es sagaidīju, bet baigi vidēji, līdz ar ko mašīna aizgāja ne iecerētajā trajektoijā. (reduktors no 4.27, tagad stāvēja 3,38 , bet braucu kā ar 4,27, bet nu arī likās ka tas 2. tur jau ir par īsu un vajag 3. :rolleyes: )


patiesībā diezgan čābīgi, iespējams ka beidzot bundža pati izlēma pirmā, ka viņai pietiek, nevis mēs :D

reāli aizmugurē tur plaukts, iespējams balka, reduktors, abas pusasis, visdrīzāk amis, plus vēl motors ir kkur aizmucis, kaut motora bukses vietā (kloķis salonā galīgi prom) un tas ir tikai tas ko uz zemes ātrumā redz, ā nu plus bundža ir ļoti cietusi, tilts ir aizsist utttt.
Attēls
Attēls
Attēls
vissslikti reisingTm
M Power or no power..
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 3423
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Contact:
Reputācija: 7
 
Čutnaju neapvēlies otrādi :o

Bet nu jā, izskatās ka jāņem cita bundža, vai atstāt šito ekstrēmām mācībām, t.i ja var salikt lai brauc kaut cik taisni.
Profila bilde
Rolish
Ziņojumi: 634
Pievienojies: 22 Mai 2012, 19:29
Braucu ar: old wagon
Atrašanās vieta: Sigulda
Traki traki :o
Laiks autokrosam :super:
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 184
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Contact:
Reputācija: 1
 
beigās nav tik ļoti traki, nē nu ir, bet nu taisāms :lol:
Visu pa lielam uzņēmusi balka, tā ir pilnīgā banānā. karoč taisītā, pastiprinātā balka metama..
te var redzēt cik ieslīpi tagad stāv reduktors. plus balka iespiesta bākā...
abām pusasīm abi gali salauzti :lol:
Attēls
te arī tik tuvu visam nav jābūt :D
Attēls
plus viss aizspiests uz priekšu..cik nu te var saprast, karājošais vnk izspiest ārā no kronšteina :lol: tāpēc arī kloķis stāvēja tik ļoti prom.
Attēls
viens no sāpīgākajiem momentiem :sad:
Attēls
rīt jānorauj viss līdz galam, jāpiemēra taisna balka, cik ļoti viņa nederēs vai derēs.... :gigigi:

Pērku: aizmugures kreisās puses disku bremžu plauktu kompaktam!!
M Power or no power..
Profila bilde
r3served
Ziņojumi: 575
Pievienojies: 23 Nov 2015, 00:14
Braucu ar: e91, e36
Atrašanās vieta: Rīga, Pļavnieki
Reputācija: 1
 
Sāpīgi, bet šaizes tak ir neatņemama autosporta sastāvdaļa!
Veiksmi fiksi saskrūvēt un maukt tālāk. :) ;)
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/r3_drift
Facebook.com/trackdaygarage
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 184
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Contact:
Reputācija: 1
 
pam pam pam... ir gājis laiks, lietas notiek :lol:

kā jau minēju, iepriekšējajā gonkā sanāca neliela špāse ar komatu....bet posms tika nobraukts, par ko lielais paldies Sanchix, jo tieši viņš bija pietiekami drosmīgs un ar īstu sportista garu, un aizdeva man un Vilcienam savu auto :sarunats:

reāli tika nobraukta kāda 1/3 no trases 1. braucienā, līdz kompakts apstājās :gigigi:

bet kāda bilde paspēja uztapt :D
Attēls
...atpakaļ realitātē
Attēls
:savirze:
Attēls
un te nu bij ātri jāsaprot ko darīt tālāk, prasīt kādam auto, kas ko..visa diena vēl priekšā, kopvērtējums utt...un tā nu Sanchix pats praktiski piedāvāja savu čemsesto kompaktu.

kā ierasts braucām divās klasēs, RWDopen un RWDsport

RWDopenā es nošķīlos, un tā kā skaita visus braucienus, tad šajā klasē vairs nebraucu, saudzējot kolēģa auto un vnk nebija jēgas (kgan tikai nesen sapratām ka kopvērtējuma dēļ gan bija jābrauc :doh: ), plus arī RWDsportā, es braucu tādā safe mode(ganjau galvā arī nostrādāja tās dienas avārija), ka paliku absolūti pēdējais. Nespēju ar svešu auto kko baigi dot virsū, jo sapratu, ka ja kkur ieplēšišu būs papandosa vēēl lielāka. Protams kko jau tāpat biš atvilku, bet nejau attack mode..... patiesībā patika kā iet tas kompakts :hahaha: bet nu rezultāts nekāds..
Attēls
Vilciens gan bija augstasinīgs, tikko dabūjis auto, vispār pirmo reiz ar to brauc, un jau cīnās sekunžu desmit/simtdaļās ar auto īpašnieku :clap: :lol: Protams bija brīži kad saimnieka sejā likās manāmas bažas, bet nu veiksme un meistarība bija Vilciena pusē. RWDopen 2. vieta uzreiz aiz aizlienētā auto īpašnieka un RWDsport 3. pozīcija.
Attēls
labs i, nogādājām auto mājup, un apzinājām cik traki kas ir.
Attēls
stūrejošā aizmugure :hahaha:
Attēls
kā jau rakstīju, viens plaukts saliekts, abām pusasīm abas granātas salauztas, reduktoram vāks nolauzts, balka banānā un iedzīta bākā, viss aizspiests uz priekšu, karājošais gultnis izspiests/salocīts pa pāris cm, tilta stiprinājuma vietas arī prom, bundža arī paplacināta un aizmugure biš tagad ir iešķīebta visa :lol: , un salocīts amītis.

kā Vilciens teica stance vs stock :gigigi:
Attēls
nav nevienas bildes kāds skats pavērās noņemot buferi, jo uzreiz sāku darboties, lielais žanis bija viens no galvenajiem palīgiem
:celka: biš tas gan bij jāpametina utt, bet viss normas robežās.
var iečekot bagažnieka ''zazoru''...tas ir ar aizvērtu bagažnieku :gigigi: bet to izdevās gāāndrīz izlabot.
Attēls
tad, kādā naktī, pāris dienas pirms gonkas...laicīgi, lai cik tas dīvaini neliktos..gatavs :supeer:
Attēls
2018. gada vasaras sprinta sezona Smiltenē noslēgusies. aizmaucām uz pēdējo posmu, vēl par kko pacīnīties.

tā kā pēdējā gonka, itkā svarīga, samontēju riepas, šoreiz uz kamerām, plus vēl gruntenes, un sakopjam auto
Attēls
Segums šoreiz likās baigi labs, tāda mitra grunts, nedaudz irdena, tāda uz kuras liekas ir ļoti laba saķere.
Tātad aiziet braucieni uz laiku, pirmie divi open klasē un ielas riepām, viss norma..
Attēls
tālāk sport klase, uzliekam gruntenes, šoreiz tādas labas aizmugurei pagadījās.
un aiziet...trases vidū vnk gaitā uz grunts neiztur iekšējā granāta, un paliekam ar viena riteņa piedziņu :hahaha:
nobraucu es lēnām līdz galam, un tad Vilciens, vnk izbrauc, lai skaitītos vismaz kkādi punkti par braucienu...respektīvi, es apdzinu Vilcienu vienā braucienā! :gigigi:
Attēls
viens moments un pusass nomainīta, maucam tālāk.
pusasis tfu tfu vairāk neplīsa..labi ka tā, jo vairāk nebija :lol:
iepriekšējās rezerves pusasis abas jau bija uz auto, jo vecās krešā salauza.
Attēls
āāā'...un vēl visam pa vidu visu laiku izbeidzās gals motoram, stulbais ātruma signāls. Beigās laikam gan ir kkāda sakarība ar signālu no reduktora, jo kad tas pazuda, pēc laika pazuda arī redlains. tam kkur sacensību vidū atklāju ka vads pie reduktora gandrīz nost, pārspiedu jaunu galu, gonku nokalpoja. jānogriež būs oem štekeris kādam, jāpielodē jauns. (jau darīts)

Vilciens dod džazu.
Attēls
līdz ar ko nopelna RWDopen klasē 2. vietu un arī 2. pozīcija RWDsport klasē.
ūn arī provizoriskajā sezonas kopvērtējumā 2. un 2. vieta :supeer:

urbis..arkls..un viss pārējais
Attēls
es kā ierasts mierīgs lauku vecis.. nedaudz atvieglots komats
Attēls
mierīgi maucot, posmā iebraucu 4. vietā RWDopen klasē un 3. vietā RWDsport klasē
sezonas kopvērtējumā vajadzētu sanākt, 6. vieta open klasē un 3. vieta sport klasē.

ieskats RWDsport braucienā uz gruntenēm. bļī''iin, nu reduktora attiecība bija galīgi garām :idiots:


ņiūūū..jāskatās, ja sanāks apstākļi un naudas, ir doma vēl aizbraukt paskatīties RXchallenge.
kkā tā pagaidām..
Attēls
M Power or no power..
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 184
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Contact:
Reputācija: 1
 
pam pam, tāā, darbi nerimst...protams :hahaha:

biju viens pacss aizšāvis uz RXchallenge....baigi jau negāja :lol:

tā kā uz auto stāvēja 3.38 veldijs, sapratu, ka ar to būs pilnīgā d*rsā....tāpēc no donora noņēmu blokaiti ar 3.91 attiecību
Attēls
pie reizes arī aizgāja virsū kkad sen iepirktās rezerves pusasis no e30, jo iekšējās granātas atšķiras.
reāli nezinu, laikam e36 compactam lielais vāks ir nedaudz savādāks kā e30 ? :rolleyes: jo diezgan vajadzēja pastrādāt ar lielo žani lai viņš tur ietilptu :D
Attēls
nikns stail at BKSB
Attēls
nu priekš pirmās reizes ok, lai saprastu, kas būtu jādara savādāk, jāmaina uz nākamo reizi...kgan nezinu vai vēlreiz brauktu :rolleyes:
nobraucu pirmo iebraucienu diezgan piesardzīgi....lēnu..
Attēls
nobraucu otro...ķip agresīvāk, vēlāk bremzēju, likās jābūt labāk.......b*e...lēnāks kā pirmais brauciens :doh: :lol:
Attēls
lecieni trasē bija ļoti nedaudzīgi pašreizējajam piekares setupam, tā kā aizmugure ir piesēdināta, ar īsām, +- mīkstām atsperēm...katrs jumps beidzās ar sitienu (plus vēl kkā dīvaini luftēja aizmugurē nezinu, reduktors vai pusasis, viss kopā māca šaubas :D ). sākumā tāpēc baigi centos nelekt, dzēsos...kad sapratu, ka kopumā esmu šausmīgi lēns....nu tā ka pašam kauns, sapratu, ka p**huj jāiet ar ķip pilnu pāri lecieniem, bet nu uz to ka vairs tā nedzēsos uz lecieniem uzvinnēju tikai nedaudz laika. Karoč bija bail nošķilties īstenībā, 2. braucienā tas gandrīz izdevās, uz grunts dzēšoties aizgāja škēērītē, ar sānu plakaniski sāku slīdēt roterī, spēle ar sajūgu palīdzēja ātri atrast saķeri un pēeedējā brīdī auto izgriezās :supeer:

rezumē, biju lēns, varbūt pārāk piesardzīgi braucu, pārāk dzēsos, hz, lēns!

ieskats 3. braucienā, kur itkā domāju nežēlot auto, bet nu jau 2. aplī tāpat sāku atmest pirms jumpa, sirds neļāva... :gigigi:


tālāk jāsāk offseasona apgreidi, sākam ar to kas radīja lielākās sāpes....pusasis
e34
e30 mazās
e36 compact mazās
Attēls
respektīvi jāliek līīelas pusasis
doma īsumā...
Attēls
doma +- tāda
Attēls
doma gatavībā...
Attēls
lai ārējais flancis derētu ir nedaudz jāpastrādā. te iztestēju visu uz viena rezerves plaukta, lai saprastu, cik, kas, ko būs jāslīpē uz auto...nu diezgan..
Attēls
kad tas būtu, jāķeras pie pašām pusasīm, lai tās itkā labāk kalpotu, pārjaucu visus galus un sasmērēju ar gkn smēri...reāli vecā smēre bija gandrīz vai kā darva.
Attēls
bet nu ebal tās pusasis, pretīgākais darbs ever :yes:
te biš ne tā salikts, bet doma skaidra :D
Attēls
kkā tā pagaidām. pašlaik meklēju citu attiecību reduktoram, jo tas ir jāved regulēt, pie reizes nomainītu. un tad jāliek šitas viss virsū un jāiztestē.
varbūt kāds var piedāvāt typ188 reduktoram attiecību 4.10 vai 4.27 ? PM!
M Power or no power..
h2o
Ziņojumi: 45
Pievienojies: 30 Apr 2013, 22:40
Lekšana vai nelekšana tramplīnā tajā trasē daudz laika neietaupa, vismaz ar standarta piekari. Es arī nelecu gandrīz nemaz :super:
Problēmas bijušas citur šoreiz :lol:
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 184
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Contact:
Reputācija: 1
 
h2o rakstīja:
15 Okt 2018, 11:00
Lekšana vai nelekšana tramplīnā tajā trasē daudz laika neietaupa, vismaz ar standarta piekari. Es arī nelecu gandrīz nemaz :super:
Problēmas bijušas citur šoreiz :lol:
nū jā, to es arī saku, ka tas neko nemainīja, vnk lēnu braucu :sad: :D
M Power or no power..
Atbildēt