Renāra Boston green sedans
Sveiki forumu skatijos un lasiju jau kādu laiciņu pirms iegādājos pats savu pirmo e36. Tātad mazliet īsumā par mani un tad par mašīnu. Mani sauc Renārs, esmu no Valmieras, bet studēju Rīgā, auto inženieriju iekš RTU. Jau no mazotnes ir ļoti interesējušas automašīnas un autosports. Gadiem ejot sāku saprast vairāk kaut ko no auto un tehniskām lietām, un manu uzmanību piesaistija tāda auto marka kā Vienmēr tautā tika dzirdēts viss iespējamais par žurkām, tāpēc sāku pētīt kas tas ir. Tā nu gadi gāja un domas par pirmo auto marku bieži mainijās. Draugi apkārt sāka pirkt bmw markas automašīnas, tad nu uznāca gan vēlme, gan vajadzība pašam pēc sava.
Stāsts par auto iegādāšanos. 1. jūnija vakarā iegāju e36.lv foruma sadaļā pirkt/pārdot AUTO. Redzēju ka tajā pašā vakarā lietotājs Activity bija ielicis sludinājumu ka pārdod savu zaļo sedanu. Ne mirkli negaidot zvaniju un sarunāju ka rītdien braucu apskatīt auto. Tā nu biju diezgan sanervozējies, jo kā ne kā, pirmais auto un tā Bet nu jā, Tātad, 2. jūnija rīts, man augstskolā sākusies sesija un no rīta eksamens. Uzrakstu eksāmenu un ar diviem kursa biedriem braucam skatīt bembi. Aizbraucām, apskatijām auto. Protams, nav jau jauns auto un jau no sākuma bija redzamas vietiņas kur pielikt roku, bet no tā es nenobijos jo vēlējos sev tādu auto kuram būs nepieciešama mana uzmanība.
Tāpēc šā gada 2. jūnijā tika iegādāts mans pirmais auto, pēc vin koda 1995. gada, 318i M43 sedans Boston Green krāsā.
Šeit nu pirmās bildes Kā jau pēc bildītēm redzams, ir lietas kas jāizdara, bet tas tikai mani priecē, jo nevēlējos vienkāršu daily auto ar ko var vienkārši pārvietoties Pēc komplektācijas pliks kā baznīcas žurka ar elektro logiem un elektro lūku. Papildus ieliktais aprīkojums sastāda digitālās klimatkontroles swapu, un 18 pogu obc. Nav gan ielikts ar visu CC, bet patīkami ka redz digitālu patēriņu, degvielas daudzumu, āra temperatūru utt. Tā kā auto pirku lai gan brauktu gan arī piečinītu, tādā secībā, tad pa 9k km nobrauktiem, rītdien, 4. mēnešos, šis ir bijis ļoti labs pirkums. Kuzavs jau bijis metināts un ir diezgan feinā kondīcijā. Bagažnieka vieta jau sametināta, labais slieksnis bija pārmetināts un apakšai nav ne vainas 4 mēnešu laikā žurcis ir mani pievīlis tikai vienu reizi, bet par to mazliet zemāk.
Tad nu laika līnijā no 2. jūnija ir dažas lietiņas izdarītas. Kā reiz, viena drauga sedanu laida uz tolmetu un tiku noskrūvēt nepieciešamās lietiņas kas man vajadzīgas. Iesāku lukturu stikliņu nomaiņu, jo iepriekšējie bija sadeguši dēļ hrenona
Pats hrenons jau izvilkts ārā.
un sakrāsotas melnas nāsis
ps. smukbildīte ar usa nummuru
Tālāk sekoja aizmugurējo amortizatoru nomaiņa, jo esošie bija nosulojušies un visādi citādi beigti.
Vēlviena smukbildīte
Tā kā žurcis bija dabujis mazliet pa vadītāja pusi , tad bampers tajā sānā ir mazliet ieplīsis un brille bija nolocīta mazliet uz leju. Iegādājos jaunu/lietotu brilli un uzstellēju visu atpakaļ vietā, jo starp bamperu un brilli bija pirksta lieluma atstarpe.
Nākamā lieta kas tika izdarīta bija piekrāsots pārmetinātais slieksnis un nokrāsoti bamperi lai mašīna ir vienā krāsā, jo pēc rūpnīcas, tie bija "partialy painted". Ļoti patika kā izskatijās auto, esot vienā krāsā. Ar visiem rižikiem, gluži vai kā tikko noripojis no konveijera, mīnuss priekšējos spārnus
Tad konstatēju ka auto vienā pusē ir ļoti zemāks nekā otrā. Noņemot ratu, izrādijās, ka vadītāja puses atsperei bija nolūzuši vijumi no apakšas. Iegādājos sēdinātās atsperes un montēju virsū! Īsti nebiju iedomājies viņas uzfrišināt, jo bija lietaina diena, un garāža bija aizņemta, tāpēc varēju tik pus auto iedzīt zem jumtiņa, gribēju ātrāk nomainīt un miers. BTW, vienam to darot tas bija ļoti neparocīgi, bet beigās izcīniju
Laiks gāja un tika braukts un braukts. Tuvojās tehniskās apskates datums, kas bija 18. augusts. Sastādiju sarakstu uz lapiņas ar to kas ir jāizdara priekš skates. Tas bija, cik atceros, - Janomaina priekšējās lampas, jāsataisa taurīte, jāpievelk rokas bremze, jānomaina atpakaļgaitas signāla devējs lampām. Un kkas vēl bija noteikti, tikai neatceros āā, jā, riepas jāuzliek ar kurām varētu iziet skati Caur tirgus čatu, iegādājos parastus r15 lietos diskus ar braucamām riepām.
Godīgi skatot neizskatījās uber kruti, bet nu neko, liku virsū.
Devos uz Cēsu tehniskās apskates nakti, lai inspektors pasaka ko vēl vajag samainīt lai varu iziet skati
Tad nomainiju priekšējās stabilizatora stieņa atsaites un ieliku lēcu lampas, iegādājos tās no Fašija cabrio , un noregulēju tās.
Un tad nu 17. Augustā ripoju uz Valmieras CSDD lai izietu tehnisko apskati!!
Par tavu brīnumu, saņemot daudz vieniniekus, izgāju skati ar pirmo reizi
Nopirku style 30 diskus, kurus likšu uz ziemu virsū. Riepiņas priekš jau sadabūtas, atliek tik uzmontēt.
Tad pa vidam ozolmuižā notika kārtējais riepu iznīcināšanas pasākums, kurā vēlējos piedalīties
Foršs pasākums, iepazinos ar BMW Vidzeme cilvēciņiem
Uzliku bloķi un braucu uz pasākumu izspiest to suliņu no M43B18
Pēc tam auto uzliku atpakaļ uz style 33, kas manuprāt diezgan pat piestāv žurkai.
Tālāk sekoja vienīgā reize kad žurcis mani pievīla. Stāsts sekojošs. Gandrīz septembra vidus, tajā dienā nopirku sēdinātās priekšējās atsperes. Vakarpusē braucot no ķīpsalas uz centru, gandrīz pie gaismas pils, sēdēju sastrēgumā un pēkšņi pamaniju ka temperaturas dačiks aizgājis jau pie sarkanā un sāk nākt dūmi no auto priekšpuses. Uzreiz izdarbināju dzinēju un tad pēkšņi radiators izspļāva visu tosolu un iegriezās mēmie dūmi gaisā Blakus pa trotuāru gāja 2 puikas, dzirdēju viņu skaļo izbrīnu: " eu, paskat, tā mašīna deg! " Lai vai kā, dzīvē gadās visādi un neņēmu to ļaunā, jo līdz šim žurcis bija pacietis visu manu braukāšanu uz nebēdu. Vakarā pēc sastrēgumiem aizvilkām mašīnu uz garāžu. Nākamajā dienā no Valmieras atceļoja lielais radiators kurš tika izvilkts no viena čoma sedana kuru laida uz tolmetu, kā jau augstāk minēju. Pēc 2 dienām man bija brīvs no skolas un braucu uz garāžu ar visu radiatoru skatīties kas tad nu bija noticis. Un par laimi, vainīgais izrādijās elektroventilatora drošīnātājs. Nabags bija sadedzis. To nomainiju no 25A uz 30A, un liku iekšā radiatoru. To fiksi nomainiju un žurcis atkal bija dzīvs
Tālāk sekoja priekšējo atsperu nomaiņa uz sēdinātajām.
Sanāca priekšu nosēdināt par kādiem 3-4 cm, kas bija diezgan sajūtams auto vadības ziņā. Vairs nav tas Body-roll. Auto precīzāk vadās, kuras ir patīkamas pārmaiņas, it īpaši, ka vairs metot plakaniski, nestumj priekšu ārā
Kā arī viens no pēdējiem modiem līdz šim ir, uzliku priekšējam bamperim lūpu
Kā arī šodien tika ielikti melnie griesti
Un šeit auto kā izskatās tagad, uz sēdinātajām atsperēm un lūpiņu priekšā.
Tā nu esmu nonācis līdz šo 4. burvīgo mēnešu izskaņai. Runājot par nākotnes plāniem, tad plāni ir diezgan lieli un negribu tos pilnībā atklāt, taču ko varu pateikt ir tas ka, lielāka dvēselīte noteikti būs. Par tilpumu un dzinēja kodu vēl domāju, jo tas notiks tikai pēc ziemas sezonas, jo ar auto pārvietojos ikdienā. Par vizuālo arī neiespringstu. Auto nopirku gāzšanai, ne showroomam. Bet kopumā skatoties, turpināšu uzturēt pie dzīvības kuzavu un turpināšu braukt, jo tieši tāpēc es izvēlējos E36
Tad nu tā, rakstam pagaidām beigas. Pagāja labs laiciņš kamēr sarakstiju, bet ceru ka bija puslīdz interesanti lasīt! Tad jau, notiekti, tiekamies sezonas noslēgumā Jūrmalā!
Stāsts par auto iegādāšanos. 1. jūnija vakarā iegāju e36.lv foruma sadaļā pirkt/pārdot AUTO. Redzēju ka tajā pašā vakarā lietotājs Activity bija ielicis sludinājumu ka pārdod savu zaļo sedanu. Ne mirkli negaidot zvaniju un sarunāju ka rītdien braucu apskatīt auto. Tā nu biju diezgan sanervozējies, jo kā ne kā, pirmais auto un tā Bet nu jā, Tātad, 2. jūnija rīts, man augstskolā sākusies sesija un no rīta eksamens. Uzrakstu eksāmenu un ar diviem kursa biedriem braucam skatīt bembi. Aizbraucām, apskatijām auto. Protams, nav jau jauns auto un jau no sākuma bija redzamas vietiņas kur pielikt roku, bet no tā es nenobijos jo vēlējos sev tādu auto kuram būs nepieciešama mana uzmanība.
Tāpēc šā gada 2. jūnijā tika iegādāts mans pirmais auto, pēc vin koda 1995. gada, 318i M43 sedans Boston Green krāsā.
Šeit nu pirmās bildes Kā jau pēc bildītēm redzams, ir lietas kas jāizdara, bet tas tikai mani priecē, jo nevēlējos vienkāršu daily auto ar ko var vienkārši pārvietoties Pēc komplektācijas pliks kā baznīcas žurka ar elektro logiem un elektro lūku. Papildus ieliktais aprīkojums sastāda digitālās klimatkontroles swapu, un 18 pogu obc. Nav gan ielikts ar visu CC, bet patīkami ka redz digitālu patēriņu, degvielas daudzumu, āra temperatūru utt. Tā kā auto pirku lai gan brauktu gan arī piečinītu, tādā secībā, tad pa 9k km nobrauktiem, rītdien, 4. mēnešos, šis ir bijis ļoti labs pirkums. Kuzavs jau bijis metināts un ir diezgan feinā kondīcijā. Bagažnieka vieta jau sametināta, labais slieksnis bija pārmetināts un apakšai nav ne vainas 4 mēnešu laikā žurcis ir mani pievīlis tikai vienu reizi, bet par to mazliet zemāk.
Tad nu laika līnijā no 2. jūnija ir dažas lietiņas izdarītas. Kā reiz, viena drauga sedanu laida uz tolmetu un tiku noskrūvēt nepieciešamās lietiņas kas man vajadzīgas. Iesāku lukturu stikliņu nomaiņu, jo iepriekšējie bija sadeguši dēļ hrenona
Pats hrenons jau izvilkts ārā.
un sakrāsotas melnas nāsis
ps. smukbildīte ar usa nummuru
Tālāk sekoja aizmugurējo amortizatoru nomaiņa, jo esošie bija nosulojušies un visādi citādi beigti.
Vēlviena smukbildīte
Tā kā žurcis bija dabujis mazliet pa vadītāja pusi , tad bampers tajā sānā ir mazliet ieplīsis un brille bija nolocīta mazliet uz leju. Iegādājos jaunu/lietotu brilli un uzstellēju visu atpakaļ vietā, jo starp bamperu un brilli bija pirksta lieluma atstarpe.
Nākamā lieta kas tika izdarīta bija piekrāsots pārmetinātais slieksnis un nokrāsoti bamperi lai mašīna ir vienā krāsā, jo pēc rūpnīcas, tie bija "partialy painted". Ļoti patika kā izskatijās auto, esot vienā krāsā. Ar visiem rižikiem, gluži vai kā tikko noripojis no konveijera, mīnuss priekšējos spārnus
Tad konstatēju ka auto vienā pusē ir ļoti zemāks nekā otrā. Noņemot ratu, izrādijās, ka vadītāja puses atsperei bija nolūzuši vijumi no apakšas. Iegādājos sēdinātās atsperes un montēju virsū! Īsti nebiju iedomājies viņas uzfrišināt, jo bija lietaina diena, un garāža bija aizņemta, tāpēc varēju tik pus auto iedzīt zem jumtiņa, gribēju ātrāk nomainīt un miers. BTW, vienam to darot tas bija ļoti neparocīgi, bet beigās izcīniju
Laiks gāja un tika braukts un braukts. Tuvojās tehniskās apskates datums, kas bija 18. augusts. Sastādiju sarakstu uz lapiņas ar to kas ir jāizdara priekš skates. Tas bija, cik atceros, - Janomaina priekšējās lampas, jāsataisa taurīte, jāpievelk rokas bremze, jānomaina atpakaļgaitas signāla devējs lampām. Un kkas vēl bija noteikti, tikai neatceros āā, jā, riepas jāuzliek ar kurām varētu iziet skati Caur tirgus čatu, iegādājos parastus r15 lietos diskus ar braucamām riepām.
Godīgi skatot neizskatījās uber kruti, bet nu neko, liku virsū.
Devos uz Cēsu tehniskās apskates nakti, lai inspektors pasaka ko vēl vajag samainīt lai varu iziet skati
Tad nomainiju priekšējās stabilizatora stieņa atsaites un ieliku lēcu lampas, iegādājos tās no Fašija cabrio , un noregulēju tās.
Un tad nu 17. Augustā ripoju uz Valmieras CSDD lai izietu tehnisko apskati!!
Par tavu brīnumu, saņemot daudz vieniniekus, izgāju skati ar pirmo reizi
Nopirku style 30 diskus, kurus likšu uz ziemu virsū. Riepiņas priekš jau sadabūtas, atliek tik uzmontēt.
Tad pa vidam ozolmuižā notika kārtējais riepu iznīcināšanas pasākums, kurā vēlējos piedalīties
Foršs pasākums, iepazinos ar BMW Vidzeme cilvēciņiem
Uzliku bloķi un braucu uz pasākumu izspiest to suliņu no M43B18
Pēc tam auto uzliku atpakaļ uz style 33, kas manuprāt diezgan pat piestāv žurkai.
Tālāk sekoja vienīgā reize kad žurcis mani pievīla. Stāsts sekojošs. Gandrīz septembra vidus, tajā dienā nopirku sēdinātās priekšējās atsperes. Vakarpusē braucot no ķīpsalas uz centru, gandrīz pie gaismas pils, sēdēju sastrēgumā un pēkšņi pamaniju ka temperaturas dačiks aizgājis jau pie sarkanā un sāk nākt dūmi no auto priekšpuses. Uzreiz izdarbināju dzinēju un tad pēkšņi radiators izspļāva visu tosolu un iegriezās mēmie dūmi gaisā Blakus pa trotuāru gāja 2 puikas, dzirdēju viņu skaļo izbrīnu: " eu, paskat, tā mašīna deg! " Lai vai kā, dzīvē gadās visādi un neņēmu to ļaunā, jo līdz šim žurcis bija pacietis visu manu braukāšanu uz nebēdu. Vakarā pēc sastrēgumiem aizvilkām mašīnu uz garāžu. Nākamajā dienā no Valmieras atceļoja lielais radiators kurš tika izvilkts no viena čoma sedana kuru laida uz tolmetu, kā jau augstāk minēju. Pēc 2 dienām man bija brīvs no skolas un braucu uz garāžu ar visu radiatoru skatīties kas tad nu bija noticis. Un par laimi, vainīgais izrādijās elektroventilatora drošīnātājs. Nabags bija sadedzis. To nomainiju no 25A uz 30A, un liku iekšā radiatoru. To fiksi nomainiju un žurcis atkal bija dzīvs
Tālāk sekoja priekšējo atsperu nomaiņa uz sēdinātajām.
Sanāca priekšu nosēdināt par kādiem 3-4 cm, kas bija diezgan sajūtams auto vadības ziņā. Vairs nav tas Body-roll. Auto precīzāk vadās, kuras ir patīkamas pārmaiņas, it īpaši, ka vairs metot plakaniski, nestumj priekšu ārā
Kā arī viens no pēdējiem modiem līdz šim ir, uzliku priekšējam bamperim lūpu
Kā arī šodien tika ielikti melnie griesti
Un šeit auto kā izskatās tagad, uz sēdinātajām atsperēm un lūpiņu priekšā.
Tā nu esmu nonācis līdz šo 4. burvīgo mēnešu izskaņai. Runājot par nākotnes plāniem, tad plāni ir diezgan lieli un negribu tos pilnībā atklāt, taču ko varu pateikt ir tas ka, lielāka dvēselīte noteikti būs. Par tilpumu un dzinēja kodu vēl domāju, jo tas notiks tikai pēc ziemas sezonas, jo ar auto pārvietojos ikdienā. Par vizuālo arī neiespringstu. Auto nopirku gāzšanai, ne showroomam. Bet kopumā skatoties, turpināšu uzturēt pie dzīvības kuzavu un turpināšu braukt, jo tieši tāpēc es izvēlējos E36
Tad nu tā, rakstam pagaidām beigas. Pagāja labs laiciņš kamēr sarakstiju, bet ceru ka bija puslīdz interesanti lasīt! Tad jau, notiekti, tiekamies sezonas noslēgumā Jūrmalā!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Labi darbi kas padarīti!
Interesanti bija palasīt aprakstu, tāds saturīgs ar bildēm un aprakstiem. Lai veicas turpmākos darbos un tiekamies sezonas noslēgumā
P.s gāžšanai noteikti lielāku tilpumu vajadzēs!
Interesanti bija palasīt aprakstu, tāds saturīgs ar bildēm un aprakstiem. Lai veicas turpmākos darbos un tiekamies sezonas noslēgumā
P.s gāžšanai noteikti lielāku tilpumu vajadzēs!
Hehe, paldies!
Labi izskatās. Uzlabojumi noteikti ir nākuši par labu!
Tā tik turpināt!
Tā tik turpināt!
Mazs nieciņš, liels prieciņš!
Paldies