E36 - Sudraba arkls v2.0 - Reinmens
Sveiciens visiem!
Atradu laiku uztaisīt sava e36 topiku.
Vispirms sākšu ar topika nosaukuma izskaidrošanu.
Pirms vairāk kā 10 gadiem manā lietošanā bija e30, ko ar brālēnu iesaucām par Sudraba arklu. Arkls, jo labi raka zemi un grants ceļus! Nokalpoja labi. Tika uztaisīti vairāki video ar tā laika "mega" telefoniem. Pēc tam pārdots tālāk un noteikti karotēs atdots kaut kad. 2017. gada maijā noskatīju un iegādājos 1997. gada e36 320i (m52b20) Sudraba krāsā un tikko secināju, ka bamperu un sliekšņu krāsu salikums līdzīgs ar e30.
Komplektācija:
Ādas salons;
Dalītā klima
Apsildāmi priekšējie sēdekļi
Visi elektriskie logi
Ķipa Style 166 replicas diski
Bildes ar auto īsi pēc nopirkšanas.
Uzreiz pasūtīta jauna eļļa, šoreiz uzticējos ieteiktajai Castrol Magnatec 5w40, tāpat arī zaļš antifrīzs G11, gaisa, eļļas, degvielas, salona filtri. Tad braucu un baudīju BMW braukt prieku. Līdz brīdim, kad Rīgas ielu bedres parādīja prikolu. Iebraucot bedrē, jo no visām Rīgas ielu bedrēm izvairīties īsti nevar, skaitot arī "lāpījumus", kas praktiski ir tā pati bedre uz augšu.
Ja nejaucu, tad tur iztrūka apakšējā atbalsta. Otrā pusē bija tas pats, tikai vēl nebija izlecis ārā. Tika uzlikti jauni abās pusēs. Pie reizes nomainīta vārstu vāka blīve. Paldies lietotājam "Kurmis18" par konsultāciju. Tad arī secināts, ka esošās atsperes salauztas un uzliku jaunas. Neesmu stance entuziasts un savus auto neesmu sēdinājis un to arī nedarīšu. Tāpēc arī stock atsperes. Pie viena tika nomainīts radiators un dzesēšanas šķidrums. Pēc tam gribējās dabūt kaut ko ārā no auto un noplēsu divas riepas, kas man bija palikušas no iepriekšējiem auto.
Jā, protams, "te vēl ko plēst un plēst". Citā saulainā dienā pie daudzstāvenes kāds izsita mašīnai stiklu un ievilkta strīpa uz durvīm un pakaļējā spārna. Jā, ļoti Zvanīju policijai, ierosināju izmeklēšanu, vainīgo, protams, neatrada, lietu pēc 3 mēnešiem slēdza, kas viņiem standarts, ja lieta nevirzās uz priekšu.
Noveicās ar skaidro laiku un to, ka tā bija brīvdiena un ar to, ka kāds bija gatavs brīvdienā par pieņemamu cenu nomainīt stiklu tajā pašā vakarā. Paldies Mārim. Tad iegādāta stringu stūre un vecā aizplēstā nomainīta. Arī maģītis ielikts labāks, kas jau man bija. Turpinājums nākamajā rakstā.
Atradu laiku uztaisīt sava e36 topiku.
Vispirms sākšu ar topika nosaukuma izskaidrošanu.
Pirms vairāk kā 10 gadiem manā lietošanā bija e30, ko ar brālēnu iesaucām par Sudraba arklu. Arkls, jo labi raka zemi un grants ceļus! Nokalpoja labi. Tika uztaisīti vairāki video ar tā laika "mega" telefoniem. Pēc tam pārdots tālāk un noteikti karotēs atdots kaut kad. 2017. gada maijā noskatīju un iegādājos 1997. gada e36 320i (m52b20) Sudraba krāsā un tikko secināju, ka bamperu un sliekšņu krāsu salikums līdzīgs ar e30.
Komplektācija:
Ādas salons;
Dalītā klima
Apsildāmi priekšējie sēdekļi
Visi elektriskie logi
Ķipa Style 166 replicas diski
Bildes ar auto īsi pēc nopirkšanas.
Uzreiz pasūtīta jauna eļļa, šoreiz uzticējos ieteiktajai Castrol Magnatec 5w40, tāpat arī zaļš antifrīzs G11, gaisa, eļļas, degvielas, salona filtri. Tad braucu un baudīju BMW braukt prieku. Līdz brīdim, kad Rīgas ielu bedres parādīja prikolu. Iebraucot bedrē, jo no visām Rīgas ielu bedrēm izvairīties īsti nevar, skaitot arī "lāpījumus", kas praktiski ir tā pati bedre uz augšu.
Ja nejaucu, tad tur iztrūka apakšējā atbalsta. Otrā pusē bija tas pats, tikai vēl nebija izlecis ārā. Tika uzlikti jauni abās pusēs. Pie reizes nomainīta vārstu vāka blīve. Paldies lietotājam "Kurmis18" par konsultāciju. Tad arī secināts, ka esošās atsperes salauztas un uzliku jaunas. Neesmu stance entuziasts un savus auto neesmu sēdinājis un to arī nedarīšu. Tāpēc arī stock atsperes. Pie viena tika nomainīts radiators un dzesēšanas šķidrums. Pēc tam gribējās dabūt kaut ko ārā no auto un noplēsu divas riepas, kas man bija palikušas no iepriekšējiem auto.
Jā, protams, "te vēl ko plēst un plēst". Citā saulainā dienā pie daudzstāvenes kāds izsita mašīnai stiklu un ievilkta strīpa uz durvīm un pakaļējā spārna. Jā, ļoti Zvanīju policijai, ierosināju izmeklēšanu, vainīgo, protams, neatrada, lietu pēc 3 mēnešiem slēdza, kas viņiem standarts, ja lieta nevirzās uz priekšu.
Noveicās ar skaidro laiku un to, ka tā bija brīvdiena un ar to, ka kāds bija gatavs brīvdienā par pieņemamu cenu nomainīt stiklu tajā pašā vakarā. Paldies Mārim. Tad iegādāta stringu stūre un vecā aizplēstā nomainīta. Arī maģītis ielikts labāks, kas jau man bija. Turpinājums nākamajā rakstā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Reinmens - 23 Mar 2018, 14:31, kopā labots 1 reizi.
Esmu piedalījies Funkart, Discomania un Openkart kartingu sacensībās. Ir bijusi iespēja izbraukt ar "Baltie" Seat Leon pa 333 ziemas kausa trasi un Minišosejas treniņu. Tā sagribējās savu auto padarīt "track ready". Tas, ko tiešām vajag sagatavot, no iepriekš redzētā un dzirdētā ir uzlabot bremzes, lai tās vienmēr strādātu un kādā no līkumiem nepazustu, kad viņas tiešām vajag.
Tika iegādāts lietots bremžu komplekts no e36 328. Konsultējos šeit forumā, secināju 2 opcijas vai nu e36 328 bremzes vai arī e46 3.0 bremzes. Izvēlējos 328 bremzes, jo bija lietots kits piedāvājumā un arī tas, ka šim kitam var vēl likt R15 diskus virsū, kas man bija svarīgi, jo R15 riepu ir gana. Praktiska atšķirība -328 pakaļējām bremzēm aizmugurē nāk ventilējamie bremžu diski un attiecīgi citi suporti, bremžu kluči. Suporti nodoti pulverkrāsot Blast.lv, liels paldies viņiem. Tika uzlikti šie bremžu diski, kluči un suporti, kuri bija atjaunoti ar remkomplektiem. Bremžu šķidrums tika nomainīts uz "Motul racing" bremžu šķidrumu (vēlāk precizēšu nosaukumu). Ja grib visu niknāku, tad ieteikumus var atrast forumā, ir pat zem mana jautājuma par bremzēm džeki labi ieteikuši. Paldies viņiem! Ar šīm bremzēm nebija problēmu arī lielajā aukstumā, ziemā atstājot uz ručņika un pat kādu laiku, kad auto nebija kustināts.
Tika iegādāts lietots bremžu komplekts no e36 328. Konsultējos šeit forumā, secināju 2 opcijas vai nu e36 328 bremzes vai arī e46 3.0 bremzes. Izvēlējos 328 bremzes, jo bija lietots kits piedāvājumā un arī tas, ka šim kitam var vēl likt R15 diskus virsū, kas man bija svarīgi, jo R15 riepu ir gana. Praktiska atšķirība -328 pakaļējām bremzēm aizmugurē nāk ventilējamie bremžu diski un attiecīgi citi suporti, bremžu kluči. Suporti nodoti pulverkrāsot Blast.lv, liels paldies viņiem. Tika uzlikti šie bremžu diski, kluči un suporti, kuri bija atjaunoti ar remkomplektiem. Bremžu šķidrums tika nomainīts uz "Motul racing" bremžu šķidrumu (vēlāk precizēšu nosaukumu). Ja grib visu niknāku, tad ieteikumus var atrast forumā, ir pat zem mana jautājuma par bremzēm džeki labi ieteikuši. Paldies viņiem! Ar šīm bremzēm nebija problēmu arī lielajā aukstumā, ziemā atstājot uz ručņika un pat kādu laiku, kad auto nebija kustināts.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pirms iemetu kaut ko apjomīgāku, turpināšu ar dažiem izdarītiem sīkumiem. Sīkums, bet patīkami.
Ieķerti R15 diski ziemai (Style 17), ar kaut kādām riepām, bet uzliku ziemenes, kas man jau bija. Paspēlējos ar Līgo tēmu un uztaisīju pāris bildes. Šo ielieku priekšstata gūšanai. Pagāja laiks kamēr saganīju esošajiem R16 diskiem jaunus centriņus, nebija tieši precīzs izmērs, nācās ar silikonu piestrādāt, lai tiešām paliktu vietā. Uzreiz patīkamāks skats. Nobraucu pāris mēnešus līdz noņēmu figņu - kaut kāda līme, nezinu no kā, kaut kādas uzlīmes vai tml., nost no priekšas un aizmugures. Lai dabūtu nost, izmantoju nagu lakas noņēmēju. Tā arī nesapratu, kas tieši tur bija domāts un kāpēc kaut kas tur vispār jālīmē. Bija smieklīgs piedzīvojums ar kreiso pagrieziena rādītāju. Braucu pa grunts ceļu, protams, ne to līdzenāko, liekas, ka kaut kas aizlido, nu neko, braucu tālāk. Izdomāju apstāties un pačekot mašīnu, skatos pagrieziens pazaudēts. Nu labi, griezos apkārt un skatījos uz ceļa un ceļmalās, ieraudzīju, ka mētājas grāvī. Par laimi zāle bija nopļauta un varēja viegli pamanīt. Ieliku atpakaļ, ķipa iestiprināju, bet stiprinājumi mazliet aplauzti. Braucu tālāk, citā vietā trāpīju dziļā bedrē un uzreiz izdomāju apstāties un pārbaudīt vai ir vietā. Nē, nebija vietā, mētājās atkal zemē - netālu no tās dziļās bedres. Pēc tam iestiprināts kārtīgi un vairāk ārā nekrita. Turpinājums atkal citā reizē, kad būs laiks rakstīt.
Ieķerti R15 diski ziemai (Style 17), ar kaut kādām riepām, bet uzliku ziemenes, kas man jau bija. Paspēlējos ar Līgo tēmu un uztaisīju pāris bildes. Šo ielieku priekšstata gūšanai. Pagāja laiks kamēr saganīju esošajiem R16 diskiem jaunus centriņus, nebija tieši precīzs izmērs, nācās ar silikonu piestrādāt, lai tiešām paliktu vietā. Uzreiz patīkamāks skats. Nobraucu pāris mēnešus līdz noņēmu figņu - kaut kāda līme, nezinu no kā, kaut kādas uzlīmes vai tml., nost no priekšas un aizmugures. Lai dabūtu nost, izmantoju nagu lakas noņēmēju. Tā arī nesapratu, kas tieši tur bija domāts un kāpēc kaut kas tur vispār jālīmē. Bija smieklīgs piedzīvojums ar kreiso pagrieziena rādītāju. Braucu pa grunts ceļu, protams, ne to līdzenāko, liekas, ka kaut kas aizlido, nu neko, braucu tālāk. Izdomāju apstāties un pačekot mašīnu, skatos pagrieziens pazaudēts. Nu labi, griezos apkārt un skatījos uz ceļa un ceļmalās, ieraudzīju, ka mētājas grāvī. Par laimi zāle bija nopļauta un varēja viegli pamanīt. Ieliku atpakaļ, ķipa iestiprināju, bet stiprinājumi mazliet aplauzti. Braucu tālāk, citā vietā trāpīju dziļā bedrē un uzreiz izdomāju apstāties un pārbaudīt vai ir vietā. Nē, nebija vietā, mētājās atkal zemē - netālu no tās dziļās bedres. Pēc tam iestiprināts kārtīgi un vairāk ārā nekrita. Turpinājums atkal citā reizē, kad būs laiks rakstīt.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Lai veicas,
Nekas tāds. Man arī bija nolūzusi sliede, un izkritis pagrieziens, bet karājās pie vada. Tikai es braucu pa centru. Visas omes leca nost no ceļa, visi skatijās un kaut ko smaidija, nesapratu kas notiek..Bija smieklīgs piedzīvojums ar kreiso pagrieziena rādītāju. Braucu pa grunts ceļu, protams, ne to līdzenāko, liekas, ka kaut kas aizlido, nu neko, braucu tālāk. Izdomāju apstāties un pačekot mašīnu, skatos pagrieziens pazaudēts. Nu labi, griezos apkārt un skatījos uz ceļa un ceļmalās, ieraudzīju, ka mētājas grāvī. Par laimi zāle bija nopļauta un varēja viegli pamanīt. Ieliku atpakaļ, ķipa iestiprināju, bet stiprinājumi mazliet aplauzti. Braucu tālāk, citā vietā trāpīju dziļā bedrē un uzreiz izdomāju apstāties un pārbaudīt vai ir vietā. Nē, nebija vietā, mētājās atkal zemē - netālu no tās dziļās bedres. Pēc tam iestiprināts kārtīgi un vairāk ārā nekrita.
Aizmugures līste galīgi izrūsējusi, tad nu septembrī auto tika nodots pārmetināt sliekšņus un to līsti. Līste uzsūtīta jauna no polijas, sliekšņi standarta remkomplekts. Ar sliekšņiem beigās izrādījās bēdīgāk nekā sākumā likās, laikam tā vienmēr ir. Nācās sametināt arī mazliet grīdu, aķa vieta arī labi izpuvusi, tur tika biezāka plāksne iemetināta. Līste un visa aizmugure sanāca ļoti labi, meistariem bija ko darīt, lai viss būtu pa smuko.
Iepriekšējais īpašnieks bija arī sapūtis putas dažās vietās, tad nu tika pasūtīti arī spārni, bet izdomāju, ka jaunos likšu pavasarī.
Bilžu bija daudz, zemāk dažas izlasītas no procesa. Rūsas kluči, kas palika pāri
Iepriekšējais īpašnieks bija arī sapūtis putas dažās vietās, tad nu tika pasūtīti arī spārni, bet izdomāju, ka jaunos likšu pavasarī.
Bilžu bija daudz, zemāk dažas izlasītas no procesa. Rūsas kluči, kas palika pāri
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tiem putu pūtējiem vajadzēti rīkles piepūst ar tām putām.
Bet labs darbs padarīts
Bet labs darbs padarīts
- ikey07
Pēc tam aizmugure, sliekšņi un jaunie spārni atdoti krāsot. Forši, ka sakrāsoja un izlaboja švīku uz aizmugurējā spārna, bet neilgi pēc tam parādījās jauna švīka. Zemāk bildes no procesa.
Tajā brīdī doma bija visu vienā krāsā, bet pāris mēnešus pēc domāju, ka melni sliekšņi ar bamperiem kādi ir izskatās smukāk un dusmīgāk priekš šī auto. Bet ar tādu pašu tāpat braukāju.
Tajā brīdī doma bija visu vienā krāsā, bet pāris mēnešus pēc domāju, ka melni sliekšņi ar bamperiem kādi ir izskatās smukāk un dusmīgāk priekš šī auto. Bet ar tādu pašu tāpat braukāju.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pie kā krāsoji?Reinmens rakstīja: ↑14 Apr 2018, 02:37 Pēc tam aizmugure, sliekšņi un jaunie spārni atdoti krāsot. Forši, ka sakrāsoja un izlaboja švīku uz aizmugurējā spārna, bet neilgi pēc tam parādījās jauna švīka. Zemāk bildes no procesa.
Tajā brīdī doma bija visu vienā krāsā, bet pāris mēnešus pēc domāju, ka melni sliekšņi ar bamperiem kādi ir izskatās smukāk un dusmīgāk priekš šī auto. Bet ar tādu pašu tāpat braukāju.
2.jpg
3.jpg
4.jpg
4.1.jpg
5.jpg
6.jpg
6.1.jpg
7.jpg
8.jpg
Un kādas izmaksas?
Kaut kad pirms šiem "lielajiem" darbiem bija apsēstība ar vēlmi dabūt foršu spoileri priekš sava e36, jo vienmēr esmu vēlējies savam auto spoileri, bet tagad tas reāli bija iespējams salīdzinoši viegli.
Vienu brīdi man pat bija 4 spoileri. Viens palika ārpus kadra. Vienā dienā noveicās un forumā paspēju noķert tieši sava auto krāsā BMW Motorsport spoileri, kuram nav pa vidu bremžu lampa un tas man pat daudz vairāk patīk, jo manam auto ir papildus bremžu gaisma aiz pakaļējā stikla.
Plānā bija nomainīt ar bagāžnieka vāku, jo apakšējai malai ir rūsa, bet līdz tam vēl neesmu ticis un šajā sezonā izskatās, ka tas arī nenotiks. Te auto aizmugure vēl nav krāsota pēc darbiem. Spoileris labi noder priekš lapu krāšanas. Tad jau līdz nākamajai reizei, tad atskats par sezonas noslēgumu. Pagaidām šajā topikā esmu ticis līdz 2017. gada septembra beigām.
Vienu brīdi man pat bija 4 spoileri. Viens palika ārpus kadra. Vienā dienā noveicās un forumā paspēju noķert tieši sava auto krāsā BMW Motorsport spoileri, kuram nav pa vidu bremžu lampa un tas man pat daudz vairāk patīk, jo manam auto ir papildus bremžu gaisma aiz pakaļējā stikla.
Plānā bija nomainīt ar bagāžnieka vāku, jo apakšējai malai ir rūsa, bet līdz tam vēl neesmu ticis un šajā sezonā izskatās, ka tas arī nenotiks. Te auto aizmugure vēl nav krāsota pēc darbiem. Spoileris labi noder priekš lapu krāšanas. Tad jau līdz nākamajai reizei, tad atskats par sezonas noslēgumu. Pagaidām šajā topikā esmu ticis līdz 2017. gada septembra beigām.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tik var redzet,ka tonis atšķiras,bet pelekai metalikai ir nereāli trāpīt tonī
ar kompatu pa brugji
Sveiciens visiem, kas lasa.
Mēģinu atdzīvināt jeb turpināt savu topiku iekš 3er.lv.
Pagājuši vairāk kā 2 gadi, bet uz vietas nekas nav stāvējis vnk nebija laika visu ielikt šeit. Tagad sanāk tāds kā atskats pagātnē, cerams, ka kādam būs kas noderīgs vai vnk interesanti.
Tad nu turpinu ar 2017. gada sezonas noslēgumu, šis bija mans pirmais e36.lv / 3er.lv pasākums. Pasākums patika, uzaicināju savu čomu, kas arī atbrauca, viņam arī patika.
Saku paldies organizatoriem (iepriekš it kā arī pateicu), Gymkhanu ļāva izbraukt arī, kad braucieni oficiāli bija noslēgušies un pat uzņēma laikus. Ir video, bet pa taisno laikam šeit ielikt nevar. 1 brauciens sanāca tīrs, 2 ar apmetienu. Bija open diff tā, ka tāda ākstīšanās vien bija, bet savu fun noķēru.
Tālāk publicēšu pārējos "piedzīvojumus" ar savu e36. Vēlu veiksmi pārējiem darbos ar saviem projektiem.
Mēģinu atdzīvināt jeb turpināt savu topiku iekš 3er.lv.
Pagājuši vairāk kā 2 gadi, bet uz vietas nekas nav stāvējis vnk nebija laika visu ielikt šeit. Tagad sanāk tāds kā atskats pagātnē, cerams, ka kādam būs kas noderīgs vai vnk interesanti.
Tad nu turpinu ar 2017. gada sezonas noslēgumu, šis bija mans pirmais e36.lv / 3er.lv pasākums. Pasākums patika, uzaicināju savu čomu, kas arī atbrauca, viņam arī patika.
Saku paldies organizatoriem (iepriekš it kā arī pateicu), Gymkhanu ļāva izbraukt arī, kad braucieni oficiāli bija noslēgušies un pat uzņēma laikus. Ir video, bet pa taisno laikam šeit ielikt nevar. 1 brauciens sanāca tīrs, 2 ar apmetienu. Bija open diff tā, ka tāda ākstīšanās vien bija, bet savu fun noķēru.
Tālāk publicēšu pārējos "piedzīvojumus" ar savu e36. Vēlu veiksmi pārējiem darbos ar saviem projektiem.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Gribēju izmest leņķi un bija tā, ka iedarbinātam nospiežot sajūgu, nevarēja ielikt nevienā robā. Ar izslēgtu motoru varēja ielikt visos ātrumos, pēc tam iedarbinot robos ielikt varēja, bet bija tikšķoša skaņa. Uzjautāju te, atbildes bija dažādas, ka kārba, sajūgs, izspiedējgultnis. Izdevās pašam aizbraukt pie meistara bez prob. Vaina zemāk.
Uzliku jaunu Sachs sajūga komplektu. Tika sagatavots "Sacensību" jeb ziemas kaujamais riepu komplekts uz diskiem un otrs komplekts bez diskiem tālākai spolēšanai.Tik nezināju, kad sanāks tikt uz trases.
Uzliku jaunu Sachs sajūga komplektu. Tika sagatavots "Sacensību" jeb ziemas kaujamais riepu komplekts uz diskiem un otrs komplekts bez diskiem tālākai spolēšanai.Tik nezināju, kad sanāks tikt uz trases.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Iemetot komentārus par dažādiem sīkumiem.
Nopirku OBC 18 pogu, sākumā domāju likt iekšā, sapratu, ka darbs, lai ieliktu būs kārtīgs cipars pēc 1,5 gada pārdevu. Iegādājos bruņu, bija doma uzlikt, lai būtu aizsardzība un varētu droši uzbraukt kādu 333 ziemas kausu vai tamlīdzīgi. Beigās neuzliku un arī pārdevu, jo nebija diži bieza un uzstādīšanai arī vajadzētu veidot kārtīgus kronšteinus. Dotajā brīdī esmu atmetis domu par šādu bruņu. Nebija skrūvējamā "āķa" nopirku "omp" cilpu. Realitātē, kad bija jāvelk ārā no kupenas - salūza. Salasījos vienā topikā (vairs neatceros kurā), ka forši ūdens bačoku ir nokrāsot melnu un atstāt baltu strīpu, lai var redzēt līmeni. Tad nu iegādājos 5l bačoku un nokrāsoju. Nokrāsot easy, bet vajadzēja tomēr apstrādāt pirms tam ar kaut ko, jo dažās vietās melnā krāsa atlupa nost. Pats 5l bačoks ir foršs, paņem ielej uzreiz 5l kannu, aizmirsti un izmet to uzreiz ārā.
Nopirku OBC 18 pogu, sākumā domāju likt iekšā, sapratu, ka darbs, lai ieliktu būs kārtīgs cipars pēc 1,5 gada pārdevu. Iegādājos bruņu, bija doma uzlikt, lai būtu aizsardzība un varētu droši uzbraukt kādu 333 ziemas kausu vai tamlīdzīgi. Beigās neuzliku un arī pārdevu, jo nebija diži bieza un uzstādīšanai arī vajadzētu veidot kārtīgus kronšteinus. Dotajā brīdī esmu atmetis domu par šādu bruņu. Nebija skrūvējamā "āķa" nopirku "omp" cilpu. Realitātē, kad bija jāvelk ārā no kupenas - salūza. Salasījos vienā topikā (vairs neatceros kurā), ka forši ūdens bačoku ir nokrāsot melnu un atstāt baltu strīpu, lai var redzēt līmeni. Tad nu iegādājos 5l bačoku un nokrāsoju. Nokrāsot easy, bet vajadzēja tomēr apstrādāt pirms tam ar kaut ko, jo dažās vietās melnā krāsa atlupa nost. Pats 5l bačoks ir foršs, paņem ielej uzreiz 5l kannu, aizmirsti un izmet to uzreiz ārā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pienāca laiks pāriet uz ziemas riepām. Uzliku iepriekš iegādātos diskus, uzliktas labas R15 riepas, kas pirms tam bija uz citas mašīnas.
Bija skaidrs, ka jaunos spārnus likšu pavasarī, izdomāju uztaisīt šķūningu, lai var nobraukt ziemu. Tad nu risinājums ātrs un vnk, Makgaiverene palīdz vienmēr.
Vēlāk uz dzimeni uzdāvināju LSD, kurš tika arī ir uzlikts virsū. Samainītas vāka bukses un priekšējā uzlikta jauna poli. Man liekas, ka Pacha ieteica, ka vāka bukses nevajag likt poli, jo tas palielina risku, ka nolūzīs vāka ausis. Ielieta attiecīgā eļļa, kuru tad no ADparts nopirku.) Attiecība tāda pati kā manam open 3.45.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Vēl dzimšanas dienas dāvanā saņēmu Oem BMW piekariņu. Ļoti patīk vēl joprojām.
Riepas nemainīju uz to setu, kas bija uz balkona, jo bija vnk slapjš asfalts.
Par pašu formātu - no punkta A uz punktu B - man nepatika tas, ka jāgaida nākamais brauciens 1,5h. Startēja kādos 9:00 vai 10:00 un nobrauc 2 minūtes un tad nākamais brauciens pēc 1,5h un tā 3x.
Secināju, ka šis formāts nav priekš manis dēļ gaidīšanas laika, jo par vairākiem numuriem, lai vairākas reizes varētu gāzt nav interesanti. Ja grib braukt uz rezultātu, tad, protams, ļoti daudz faktoru - prasmes, tehnika. Ar 2.0 dzinēju un pārējo stock arī diez kāda cīņa par vietām nebija. Jau tajā gadā bija pie 100 dalībniekiem, šogad bija pie 170. Varu iedomāties gaidīšanas ilgumu, ja ir paņemts tikai viens numurs. Vnk man patīk pašam braukt, nevis skatīties kā citi taisa action. Šis bija labs, izbraucu ārā no teritorijas, skatos mana e36 dubultnieks, sudraba sedans ar tieši tādiem pašiem diskiem. Domāju, vai manējais jau nav izdzīts ārā.
Beidzot sanāca tikt uz trases - Rīgas Ziemas kauss 2017. Ņēmu vienu numuru, jo braucu viens pats un tajā laikā vairāk negribēju maksāt par vairākiem numuriem. Atceros, ka viens no foruma arī bija tajā pašā posmā ar sarkanu kupeju un vēl bija onboard video. Man arī ir video, bet varbūt vēlāk tikšu līdz tiem, lai iemestu. Riepas nemainīju uz to setu, kas bija uz balkona, jo bija vnk slapjš asfalts.
Par pašu formātu - no punkta A uz punktu B - man nepatika tas, ka jāgaida nākamais brauciens 1,5h. Startēja kādos 9:00 vai 10:00 un nobrauc 2 minūtes un tad nākamais brauciens pēc 1,5h un tā 3x.
Secināju, ka šis formāts nav priekš manis dēļ gaidīšanas laika, jo par vairākiem numuriem, lai vairākas reizes varētu gāzt nav interesanti. Ja grib braukt uz rezultātu, tad, protams, ļoti daudz faktoru - prasmes, tehnika. Ar 2.0 dzinēju un pārējo stock arī diez kāda cīņa par vietām nebija. Jau tajā gadā bija pie 100 dalībniekiem, šogad bija pie 170. Varu iedomāties gaidīšanas ilgumu, ja ir paņemts tikai viens numurs. Vnk man patīk pašam braukt, nevis skatīties kā citi taisa action. Šis bija labs, izbraucu ārā no teritorijas, skatos mana e36 dubultnieks, sudraba sedans ar tieši tādiem pašiem diskiem. Domāju, vai manējais jau nav izdzīts ārā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.