Canibal Cordobarot Cabrio jeb CCC
Atbilde saņemta: 20 Jūl 2018, 14:35
Hey, laikam saņēmos un beidzot uzrakstīšu kko par savu bmw želeja laif.
e36 jau sen ir paticis labāk par citiem bmw, nu vispār liekas ka bmw ir nedaudz labāki auto kā citi, vismaz ja veci tad toč
Pirmais auto bija melns sedans ar šujmašīnu un veiksminieku degvielu, kurai patika izdalīties visos virzienos ne tikai sprauslās. Tā ka biju pilnigi zaļš, tad protams nezināju ko un kas, kā rezultātā biju nopircis ļoti atvieglinātu variantu, tb, grīdā bija ruslanu kolonija.
Lietotājs "Kaliks" varonigi cīnījās ar manu melno neveiksmi, un grīdu sataisīja, izlocīja, sametināja, es vispār apbrīnoju to pacietību . Galu galā es tomēr izdomāju, ka nevēlos vairs ne likt tai mašīna kko ne arī braukt ar viņu, so pardevu, un tā vietā pirms 2 gadiem paņēmu sudraba 1.8is kupeju, šķiet ka no lietotāja "lived". Bundža bija praktiski ideāla, tikai bagūzi kur nāk aķis bija papuvis tehniskais caurums. Tā nu pirms gada es sapratu, ka vajg lielāku ganāmpulku, un nopirku no lietotāja "kurmis18" laikam, tiešām labu m52b25 no e39. Tad nu "Kaliks"atkal palīdzēja un iedabūja to diupiec iekš kupejas. Pa ziemu nebraucu viss bija nice, motors griezās, neslīpēju, bet patīk iespiest , līdz pirms mēneša notika šādi: Braucu mājās pēc darba un man prosta nonesa no galvenā ceļa GTI golfists braucot ārā no dzīvojamās zonas uz ~50km/h. Saskrējāmies ar purniem, tad ar aizmuguri kopā un es vēl stabā ielidoju. Zbis karuselis, pls give memore. Karoč nav vēlmes celt augšā, itka nekas neizdarāms, bildē sliktāk kā dzīve, kreisai pusei lanžerons šķibs un glāze nedaudz iekšā un aizmugurē spārns ielocīts. Bet motors nedabūja triecienu, tikai noplīsa eļļas sūknis. Labā puse dzīva, tā ka ja kādam interesē kuzavs, varu piedāvāt, ja ne tad detaļās laidīšu.
Nu tad beidzot pie topika mērķa So sāku meklēt kuzavu kur swapot. Latvija nekā laba nav, nebija, jeb kosmos. Lietuvā pa lielam arī, bet uzgāju pāris žhurciņas.
Braucu skatīties, divas no tām bija cabri. viens perkupam, skaidrs uz vietas apskatot bija uzreiz, kāpēc tik ilgi stāv, bet otru iečokojot nebija divu domu, ka labāku būs grūti atrast. Tātad:
Komplektācija:
Rūsa nav vispār, piereģistrēju un skati izgāja pa 0. Nobraukums 2011. gadā Vācija bija 150k km. Tagad ir 180k ar kko. Domājams ka pat varētu nebūt tīts. Bija visādi mazi štrunti ko salaboju, paņemot detaļas no kupejas, šis tas vēl jādara, stūre jāpāršuj utt.
Paspēju jau pirmajā dienā uzvārīt motoru un salu tilta sastrēgumā
Izrādās termomufta pipec, bet tagad jau novērsts, mājās metājās ejoša, jo kā zināms man garažā viens lūznis stāv
Plāns ir ieswapot kkad uz ziemu(hvz moš atrāk) to diupiec un prosta baudīt vasaru.
Baigais palags sanāca , bet pašām lasot citu topikus kādreiz arī patīk ka ir ko palasīt.
Ā diski nav cietuši vairāk par skrāpējumiem, tā ka jāved pie Asa kkad būs taisīt un jāmet virsū, besī esošie
e36 jau sen ir paticis labāk par citiem bmw, nu vispār liekas ka bmw ir nedaudz labāki auto kā citi, vismaz ja veci tad toč
Pirmais auto bija melns sedans ar šujmašīnu un veiksminieku degvielu, kurai patika izdalīties visos virzienos ne tikai sprauslās. Tā ka biju pilnigi zaļš, tad protams nezināju ko un kas, kā rezultātā biju nopircis ļoti atvieglinātu variantu, tb, grīdā bija ruslanu kolonija.
Lietotājs "Kaliks" varonigi cīnījās ar manu melno neveiksmi, un grīdu sataisīja, izlocīja, sametināja, es vispār apbrīnoju to pacietību . Galu galā es tomēr izdomāju, ka nevēlos vairs ne likt tai mašīna kko ne arī braukt ar viņu, so pardevu, un tā vietā pirms 2 gadiem paņēmu sudraba 1.8is kupeju, šķiet ka no lietotāja "lived". Bundža bija praktiski ideāla, tikai bagūzi kur nāk aķis bija papuvis tehniskais caurums. Tā nu pirms gada es sapratu, ka vajg lielāku ganāmpulku, un nopirku no lietotāja "kurmis18" laikam, tiešām labu m52b25 no e39. Tad nu "Kaliks"atkal palīdzēja un iedabūja to diupiec iekš kupejas. Pa ziemu nebraucu viss bija nice, motors griezās, neslīpēju, bet patīk iespiest , līdz pirms mēneša notika šādi: Braucu mājās pēc darba un man prosta nonesa no galvenā ceļa GTI golfists braucot ārā no dzīvojamās zonas uz ~50km/h. Saskrējāmies ar purniem, tad ar aizmuguri kopā un es vēl stabā ielidoju. Zbis karuselis, pls give memore. Karoč nav vēlmes celt augšā, itka nekas neizdarāms, bildē sliktāk kā dzīve, kreisai pusei lanžerons šķibs un glāze nedaudz iekšā un aizmugurē spārns ielocīts. Bet motors nedabūja triecienu, tikai noplīsa eļļas sūknis. Labā puse dzīva, tā ka ja kādam interesē kuzavs, varu piedāvāt, ja ne tad detaļās laidīšu.
Nu tad beidzot pie topika mērķa So sāku meklēt kuzavu kur swapot. Latvija nekā laba nav, nebija, jeb kosmos. Lietuvā pa lielam arī, bet uzgāju pāris žhurciņas.
Braucu skatīties, divas no tām bija cabri. viens perkupam, skaidrs uz vietas apskatot bija uzreiz, kāpēc tik ilgi stāv, bet otru iečokojot nebija divu domu, ka labāku būs grūti atrast. Tātad:
- BMW 318 Convertible 1995-09-26
Motors - 1.8 m43 manuālis, normal slēdzas, nav izjāts
Krāsa - CORDOBAROT METALLIC (286)
Komplektācija:
Slēpts saturs: Parādīt
Paspēju jau pirmajā dienā uzvārīt motoru un salu tilta sastrēgumā
Izrādās termomufta pipec, bet tagad jau novērsts, mājās metājās ejoša, jo kā zināms man garažā viens lūznis stāv
Plāns ir ieswapot kkad uz ziemu(hvz moš atrāk) to diupiec un prosta baudīt vasaru.
Baigais palags sanāca , bet pašām lasot citu topikus kādreiz arī patīk ka ir ko palasīt.
Ā diski nav cietuši vairāk par skrāpējumiem, tā ka jāved pie Asa kkad būs taisīt un jāmet virsū, besī esošie