Canibal Cordobarot Cabrio jeb CCC
Hey, laikam saņēmos un beidzot uzrakstīšu kko par savu bmw želeja laif.
e36 jau sen ir paticis labāk par citiem bmw, nu vispār liekas ka bmw ir nedaudz labāki auto kā citi, vismaz ja veci tad toč
Pirmais auto bija melns sedans ar šujmašīnu un veiksminieku degvielu, kurai patika izdalīties visos virzienos ne tikai sprauslās. Tā ka biju pilnigi zaļš, tad protams nezināju ko un kas, kā rezultātā biju nopircis ļoti atvieglinātu variantu, tb, grīdā bija ruslanu kolonija.
Lietotājs "Kaliks" varonigi cīnījās ar manu melno neveiksmi, un grīdu sataisīja, izlocīja, sametināja, es vispār apbrīnoju to pacietību . Galu galā es tomēr izdomāju, ka nevēlos vairs ne likt tai mašīna kko ne arī braukt ar viņu, so pardevu, un tā vietā pirms 2 gadiem paņēmu sudraba 1.8is kupeju, šķiet ka no lietotāja "lived". Bundža bija praktiski ideāla, tikai bagūzi kur nāk aķis bija papuvis tehniskais caurums. Tā nu pirms gada es sapratu, ka vajg lielāku ganāmpulku, un nopirku no lietotāja "kurmis18" laikam, tiešām labu m52b25 no e39. Tad nu "Kaliks"atkal palīdzēja un iedabūja to diupiec iekš kupejas. Pa ziemu nebraucu viss bija nice, motors griezās, neslīpēju, bet patīk iespiest , līdz pirms mēneša notika šādi: Braucu mājās pēc darba un man prosta nonesa no galvenā ceļa GTI golfists braucot ārā no dzīvojamās zonas uz ~50km/h. Saskrējāmies ar purniem, tad ar aizmuguri kopā un es vēl stabā ielidoju. Zbis karuselis, pls give memore. Karoč nav vēlmes celt augšā, itka nekas neizdarāms, bildē sliktāk kā dzīve, kreisai pusei lanžerons šķibs un glāze nedaudz iekšā un aizmugurē spārns ielocīts. Bet motors nedabūja triecienu, tikai noplīsa eļļas sūknis. Labā puse dzīva, tā ka ja kādam interesē kuzavs, varu piedāvāt, ja ne tad detaļās laidīšu.
Nu tad beidzot pie topika mērķa So sāku meklēt kuzavu kur swapot. Latvija nekā laba nav, nebija, jeb kosmos. Lietuvā pa lielam arī, bet uzgāju pāris žhurciņas.
Braucu skatīties, divas no tām bija cabri. viens perkupam, skaidrs uz vietas apskatot bija uzreiz, kāpēc tik ilgi stāv, bet otru iečokojot nebija divu domu, ka labāku būs grūti atrast. Tātad:
Komplektācija:
Rūsa nav vispār, piereģistrēju un skati izgāja pa 0. Nobraukums 2011. gadā Vācija bija 150k km. Tagad ir 180k ar kko. Domājams ka pat varētu nebūt tīts. Bija visādi mazi štrunti ko salaboju, paņemot detaļas no kupejas, šis tas vēl jādara, stūre jāpāršuj utt.
Paspēju jau pirmajā dienā uzvārīt motoru un salu tilta sastrēgumā
Izrādās termomufta pipec, bet tagad jau novērsts, mājās metājās ejoša, jo kā zināms man garažā viens lūznis stāv
Plāns ir ieswapot kkad uz ziemu(hvz moš atrāk) to diupiec un prosta baudīt vasaru.
Baigais palags sanāca , bet pašām lasot citu topikus kādreiz arī patīk ka ir ko palasīt.
Ā diski nav cietuši vairāk par skrāpējumiem, tā ka jāved pie Asa kkad būs taisīt un jāmet virsū, besī esošie
e36 jau sen ir paticis labāk par citiem bmw, nu vispār liekas ka bmw ir nedaudz labāki auto kā citi, vismaz ja veci tad toč
Pirmais auto bija melns sedans ar šujmašīnu un veiksminieku degvielu, kurai patika izdalīties visos virzienos ne tikai sprauslās. Tā ka biju pilnigi zaļš, tad protams nezināju ko un kas, kā rezultātā biju nopircis ļoti atvieglinātu variantu, tb, grīdā bija ruslanu kolonija.
Lietotājs "Kaliks" varonigi cīnījās ar manu melno neveiksmi, un grīdu sataisīja, izlocīja, sametināja, es vispār apbrīnoju to pacietību . Galu galā es tomēr izdomāju, ka nevēlos vairs ne likt tai mašīna kko ne arī braukt ar viņu, so pardevu, un tā vietā pirms 2 gadiem paņēmu sudraba 1.8is kupeju, šķiet ka no lietotāja "lived". Bundža bija praktiski ideāla, tikai bagūzi kur nāk aķis bija papuvis tehniskais caurums. Tā nu pirms gada es sapratu, ka vajg lielāku ganāmpulku, un nopirku no lietotāja "kurmis18" laikam, tiešām labu m52b25 no e39. Tad nu "Kaliks"atkal palīdzēja un iedabūja to diupiec iekš kupejas. Pa ziemu nebraucu viss bija nice, motors griezās, neslīpēju, bet patīk iespiest , līdz pirms mēneša notika šādi: Braucu mājās pēc darba un man prosta nonesa no galvenā ceļa GTI golfists braucot ārā no dzīvojamās zonas uz ~50km/h. Saskrējāmies ar purniem, tad ar aizmuguri kopā un es vēl stabā ielidoju. Zbis karuselis, pls give memore. Karoč nav vēlmes celt augšā, itka nekas neizdarāms, bildē sliktāk kā dzīve, kreisai pusei lanžerons šķibs un glāze nedaudz iekšā un aizmugurē spārns ielocīts. Bet motors nedabūja triecienu, tikai noplīsa eļļas sūknis. Labā puse dzīva, tā ka ja kādam interesē kuzavs, varu piedāvāt, ja ne tad detaļās laidīšu.
Nu tad beidzot pie topika mērķa So sāku meklēt kuzavu kur swapot. Latvija nekā laba nav, nebija, jeb kosmos. Lietuvā pa lielam arī, bet uzgāju pāris žhurciņas.
Braucu skatīties, divas no tām bija cabri. viens perkupam, skaidrs uz vietas apskatot bija uzreiz, kāpēc tik ilgi stāv, bet otru iečokojot nebija divu domu, ka labāku būs grūti atrast. Tātad:
- BMW 318 Convertible 1995-09-26
Motors - 1.8 m43 manuālis, normal slēdzas, nav izjāts
Krāsa - CORDOBAROT METALLIC (286)
Komplektācija:
Slēpts saturs: Parādīt
Paspēju jau pirmajā dienā uzvārīt motoru un salu tilta sastrēgumā
Izrādās termomufta pipec, bet tagad jau novērsts, mājās metājās ejoša, jo kā zināms man garažā viens lūznis stāv
Plāns ir ieswapot kkad uz ziemu(hvz moš atrāk) to diupiec un prosta baudīt vasaru.
Baigais palags sanāca , bet pašām lasot citu topikus kādreiz arī patīk ka ir ko palasīt.
Ā diski nav cietuši vairāk par skrāpējumiem, tā ka jāved pie Asa kkad būs taisīt un jāmet virsū, besī esošie
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Canibal - 20 Jūl 2018, 22:02, kopā labots 2 reizes.
cik gribi par esošajiem diskiem?
bet savādāk - ar r17 tas krabis būs smuks, lai veicas
bet savādāk - ar r17 tas krabis būs smuks, lai veicas
Vai esitad domajis par 2.5 tds swap ekonomijas nolūkos?
Lai labi ripo večuk!
Lai labi ripo večuk!
Kadu vrl 2.5 tds????
Tur jabūt īstam pedālim,lai kko tadu izdarītu
Tur jabūt īstam pedālim,lai kko tadu izdarītu
ar kompatu pa brugji
Pietam ekonomija vecam tds beidzas tiklīdz nobrauc pirmo bāku tukšu, ko bija atstājis ex saimnieks
Smuka krāsa, smuks salons, vienīgi kondiškas nava...
Tikpat ļoti kā jebkurai citai virsbuvei, diemžēl.
Tātad nevajag.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
kad man bija kabris, ne reizi neprasijas kondieris
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
smuka krāsa kabrim
Es tieši braucu garām todien kad nošķīli to pelēko kupeju, tieši nodomāju gan jau kāds no foruma.
Bet nu neko, vismaz tiki pie krabja
Par kondīti, vajag, un kā vēl, no sākuma ka tikko dabūn krabi, gribas visur bez jumta, bet ar laiku dažreiz gribas arī kkur aizbraukt, nevis braukt, līdz ar to jumts virsū, kondīts iekšā, un brauc bēdu nezinādams.
Bet nu neko, vismaz tiki pie krabja
Par kondīti, vajag, un kā vēl, no sākuma ka tikko dabūn krabi, gribas visur bez jumta, bet ar laiku dažreiz gribas arī kkur aizbraukt, nevis braukt, līdz ar to jumts virsū, kondīts iekšā, un brauc bēdu nezinādams.
- ikey07
Tieši tā
It sevišķi pie Latvijas vasaras, ok, šī vasara ir izņēmums, bet still
Nu kupejai nebija, kaut kā jau dzīvoju. Dažreiz gan bija besigi ar melnu kožu
Nu ko
Jāsaņemas un jāpieķēzi šite nedaudz(who am i kiddin . paļube būs daudz, bet tas vairāk kā atskaite sev, var prosta bildes pačekot, uzbrēkt ka jāsēdina un, ka motors nepareizs-vajg 2bļe8).
Tā liekas, ka neko neesmu updeitojis kopš nopirkšanas, jāsāk tīt filma . Pagājšgad laikam viss ko sadarīju bija->salaboju plīvojošās stoikas un sapulēju/uzliku diskus jo tie baloni nogalināja. Kamēr Rīgas ielas būs bedres iekš bedrēm, negribu skrāpēt grīdu un čakarēt piekari-būs džips. o yes, izvalcēju nedaudz arkas aizmugurē, jo odu pēc izdedzes konstanti. Citādi viss bija nice, līdz ziemai nobraucu bez problēmām un noliku novembrī garažā.
Paralēli ieķēru vecu pasātu unīti b4 priekš ziemas ar abf motoru . Bet nu tas arī bija vienīgais, kas labs tur bija . Piz*** nekad negribu vairs pastēti savā mūžā, kaut gan savu darbu darīja, bet fak katru reizi paskatoties uz viņu nedaudz parāva uz augšu. Vispāŗ tur bija prikoli, bet lab tas cits stāsts, gariem ziemas vakariem.
Kabris garažā, diupiec stāv blakus-jāswapo. Bet bišķit Baķis uzkrita un sanāca tikai pieķerties tam visam Janvārī. Sastādīju sarakstu ar lietām, ko vajg no jauna dabūt un kuras nebija saliktas vai sakārtotas pirmājā reizē. Labs saraksts sanāca=dawc naudas . Nolēmu, ka motorā iekšā nelīdīšu, jo lidz šim viss strādāja labi un es tad arī nepaspētu līdz pavasarim salikt, kas nozīmētu, ka man ar passeratī būtu jābrauc arī pavasarī
Sāku lēnā garā raut ārā to nabagu pa vakariem pēc darba. Ā jā bija vēl tāda lieta, ka vajadzēja sagaidīt tādu laiku, lai ārā nepiesalst, jo motortelpa nomazgāt taču vajaga . Tas nedaudz bremzēja swapu, jo izcēlāju tikai uz weekendu dabūt varēju un silts laiks februāŗi nav viegli pasūtāms. Bet prikols, ka sagāja ar to laiku. Izcēlām un iecēlām ar čomu. Bļ* likām iekšā 4 reizes. . Visu laiku sasvēras uz vienu pusi motors. Lohiem lohu problēmas . Motors iekšā, paduškas jaunas (vecās sadalījās) var uzelpot (atkorķējas aliņš (otrais jau )). Smagākais garām, tālāk pa vakariem lēnā garā liku kopā. Nolēmu, ka vajag nocinkot šo to pirms likšanas virsū, lai ir kārtīgi. Aizvedu arī sakrāsot x-brace un atsaiti, kā arī tiltiņu(kurš izrādās man neder ). Veiksmīgi sanāca beidzot ieķert ļoti labu 2.8 izplūdi, kuru jau meklēju ļoti sen. Attiecīgi sapirkos visu jaunu, kas saistīts ar izpūtēja stiprināšanu (arī vara uzgriežņus ) . Un kā jau augstāk minēju, protams tiltiņš neder, jo tam nav kur āķus pieskrūvēt Tā ir, mūžu dzīvo un tāpat neko daudz neiemācies. (Pērku tiltiņu )
Izdomāju pamēģināt nomainīt sprauslu filtrus. Vai vajag-hvz, bet gribējās pamēģināt. Galu galā visu saliekot, kaut kā nepārāk tas motors strādāja. Ar "kaliks" eksperta slēdzienu tikai nomainīts tukšgaitas regulators un darbība at idle uzlabojās, tomēr lielos vilcienos bija roughness un oda pēc nepareiza izplūdes gāzu sastāva Domāju, domāju, līdz izdomāju, ka jāpdomā... Rezultātā pasūtīju diagnostikas kabeļus, tā kā tuvāka nakotnē sev pie kājam redzu joprojām e36... Gan jau vēl noderēs kādam (nav par ko Tom ). Palasot literatūru par Inpu un pieslēdzot pie datora, tapa skaidrs, ka zonde viena neko nerādā un kaut kādi nejauki roughness, kā arī pārlejas. Zondi nomainīju un kļuva patīkamāk, bet not quite my tempo. Ilgi filosofeju līdz nolēmu paklausīt čomu un nomaīnīt sveces uz jaunām pareizticīgajām and whadya know- visas problēmas pazuda . Ar iepriekšējām biju nobraucis mazāk kā gadu Neilgi pēc tam viena spole noklājās, to gan uzreiz parādīja kompis. Tas par motoru lielos vilcienos lkm viss, sikāk neiedziļināšos.. Tā, ko es vēl esmu paķimerējies.. Jā right, pēc kāda mēneša sāka priekšā kaut kas grabēt. Sāku skatīties, neko neredz, paņēmu lukturi-palika jau labāk, tāpat nekā . Paraustu aiz riteņa-kaut ko luftē. Labi, nolēmu ka jānomaina sūres pirksts ar visu stieni un abās pusēs (Stieni toč varēja nemainīt ). Izbraucu-ņih***, tāpat. Un ar katru dienu paliek sliktāk. Šķita, ka varētu būt slikti pievilktas atsaites stab. stienim vai arī bukses, bet likās viss ok. Galu galā izdomāju, ka jāmaina visi plauka lodbalsti priekšā.
JE**l kas par Pies**u ir izpresēt lodbalstus ja nav pareiza dimaetra riņķis , nākamreiz pirkšu visu plauktu ar jau sapresētiem lodbalstiem. Saliku visu-braucu un tāpat skan..... Jau sāku meklēt striķi. Tomēr kā pēdējo vēlēšanos nolēmu, ka vajag pamēģināt stab. stieņa atsaites atlaist, lai izslēgtu tā vainu pie krakšķa. Un skaņa PAZUDA . Es nebiju pievilcis bukses sēžu stienim, kas pie lanžerona skrūvējas. Well fuck.... Tagad za to piekare izskatās kapeiku svaigāk. Vēl pa vidu tam nopirku un aizvedu pāršut mtech3 stūri, vienmēr esmu gribējis tādu. Šuva automix. Esmu gan vīlies nedaudz, jo prasīju lai ir maksimāli tuvu oem ādai un tā, ko man rādīja pustumsā likās ok. Tomēr gaismā viņa ir pelēka, ko var redzēt bildē, bet oh well, vismaz nav caurumu . Apseicu, Tu esi saniedzis galamēŗki.
Plāni tālakie? -prosta braukt, a to zb jau,iebridu purvā. Izmaksāja man tas swaps vairāk kā bija plānots. Jāsāk krāt ziemas misenei, kura cerams nebūs beidzot misene.
Moš pa ziemu uznāks iedvesma-vajag restaurēt bremzes un pakaļējo piekari, supporti jau stāv un gaida strūklu.
Jāsaņemas un jāpieķēzi šite nedaudz(who am i kiddin . paļube būs daudz, bet tas vairāk kā atskaite sev, var prosta bildes pačekot, uzbrēkt ka jāsēdina un, ka motors nepareizs-vajg 2bļe8).
Tā liekas, ka neko neesmu updeitojis kopš nopirkšanas, jāsāk tīt filma . Pagājšgad laikam viss ko sadarīju bija->salaboju plīvojošās stoikas un sapulēju/uzliku diskus jo tie baloni nogalināja. Kamēr Rīgas ielas būs bedres iekš bedrēm, negribu skrāpēt grīdu un čakarēt piekari-būs džips. o yes, izvalcēju nedaudz arkas aizmugurē, jo odu pēc izdedzes konstanti. Citādi viss bija nice, līdz ziemai nobraucu bez problēmām un noliku novembrī garažā.
Paralēli ieķēru vecu pasātu unīti b4 priekš ziemas ar abf motoru . Bet nu tas arī bija vienīgais, kas labs tur bija . Piz*** nekad negribu vairs pastēti savā mūžā, kaut gan savu darbu darīja, bet fak katru reizi paskatoties uz viņu nedaudz parāva uz augšu. Vispāŗ tur bija prikoli, bet lab tas cits stāsts, gariem ziemas vakariem.
Kabris garažā, diupiec stāv blakus-jāswapo. Bet bišķit Baķis uzkrita un sanāca tikai pieķerties tam visam Janvārī. Sastādīju sarakstu ar lietām, ko vajg no jauna dabūt un kuras nebija saliktas vai sakārtotas pirmājā reizē. Labs saraksts sanāca=dawc naudas . Nolēmu, ka motorā iekšā nelīdīšu, jo lidz šim viss strādāja labi un es tad arī nepaspētu līdz pavasarim salikt, kas nozīmētu, ka man ar passeratī būtu jābrauc arī pavasarī
Sāku lēnā garā raut ārā to nabagu pa vakariem pēc darba. Ā jā bija vēl tāda lieta, ka vajadzēja sagaidīt tādu laiku, lai ārā nepiesalst, jo motortelpa nomazgāt taču vajaga . Tas nedaudz bremzēja swapu, jo izcēlāju tikai uz weekendu dabūt varēju un silts laiks februāŗi nav viegli pasūtāms. Bet prikols, ka sagāja ar to laiku. Izcēlām un iecēlām ar čomu. Bļ* likām iekšā 4 reizes. . Visu laiku sasvēras uz vienu pusi motors. Lohiem lohu problēmas . Motors iekšā, paduškas jaunas (vecās sadalījās) var uzelpot (atkorķējas aliņš (otrais jau )). Smagākais garām, tālāk pa vakariem lēnā garā liku kopā. Nolēmu, ka vajag nocinkot šo to pirms likšanas virsū, lai ir kārtīgi. Aizvedu arī sakrāsot x-brace un atsaiti, kā arī tiltiņu(kurš izrādās man neder ). Veiksmīgi sanāca beidzot ieķert ļoti labu 2.8 izplūdi, kuru jau meklēju ļoti sen. Attiecīgi sapirkos visu jaunu, kas saistīts ar izpūtēja stiprināšanu (arī vara uzgriežņus ) . Un kā jau augstāk minēju, protams tiltiņš neder, jo tam nav kur āķus pieskrūvēt Tā ir, mūžu dzīvo un tāpat neko daudz neiemācies. (Pērku tiltiņu )
Izdomāju pamēģināt nomainīt sprauslu filtrus. Vai vajag-hvz, bet gribējās pamēģināt. Galu galā visu saliekot, kaut kā nepārāk tas motors strādāja. Ar "kaliks" eksperta slēdzienu tikai nomainīts tukšgaitas regulators un darbība at idle uzlabojās, tomēr lielos vilcienos bija roughness un oda pēc nepareiza izplūdes gāzu sastāva Domāju, domāju, līdz izdomāju, ka jāpdomā... Rezultātā pasūtīju diagnostikas kabeļus, tā kā tuvāka nakotnē sev pie kājam redzu joprojām e36... Gan jau vēl noderēs kādam (nav par ko Tom ). Palasot literatūru par Inpu un pieslēdzot pie datora, tapa skaidrs, ka zonde viena neko nerādā un kaut kādi nejauki roughness, kā arī pārlejas. Zondi nomainīju un kļuva patīkamāk, bet not quite my tempo. Ilgi filosofeju līdz nolēmu paklausīt čomu un nomaīnīt sveces uz jaunām pareizticīgajām and whadya know- visas problēmas pazuda . Ar iepriekšējām biju nobraucis mazāk kā gadu Neilgi pēc tam viena spole noklājās, to gan uzreiz parādīja kompis. Tas par motoru lielos vilcienos lkm viss, sikāk neiedziļināšos.. Tā, ko es vēl esmu paķimerējies.. Jā right, pēc kāda mēneša sāka priekšā kaut kas grabēt. Sāku skatīties, neko neredz, paņēmu lukturi-palika jau labāk, tāpat nekā . Paraustu aiz riteņa-kaut ko luftē. Labi, nolēmu ka jānomaina sūres pirksts ar visu stieni un abās pusēs (Stieni toč varēja nemainīt ). Izbraucu-ņih***, tāpat. Un ar katru dienu paliek sliktāk. Šķita, ka varētu būt slikti pievilktas atsaites stab. stienim vai arī bukses, bet likās viss ok. Galu galā izdomāju, ka jāmaina visi plauka lodbalsti priekšā.
JE**l kas par Pies**u ir izpresēt lodbalstus ja nav pareiza dimaetra riņķis , nākamreiz pirkšu visu plauktu ar jau sapresētiem lodbalstiem. Saliku visu-braucu un tāpat skan..... Jau sāku meklēt striķi. Tomēr kā pēdējo vēlēšanos nolēmu, ka vajag pamēģināt stab. stieņa atsaites atlaist, lai izslēgtu tā vainu pie krakšķa. Un skaņa PAZUDA . Es nebiju pievilcis bukses sēžu stienim, kas pie lanžerona skrūvējas. Well fuck.... Tagad za to piekare izskatās kapeiku svaigāk. Vēl pa vidu tam nopirku un aizvedu pāršut mtech3 stūri, vienmēr esmu gribējis tādu. Šuva automix. Esmu gan vīlies nedaudz, jo prasīju lai ir maksimāli tuvu oem ādai un tā, ko man rādīja pustumsā likās ok. Tomēr gaismā viņa ir pelēka, ko var redzēt bildē, bet oh well, vismaz nav caurumu . Apseicu, Tu esi saniedzis galamēŗki.
Plāni tālakie? -prosta braukt, a to zb jau,iebridu purvā. Izmaksāja man tas swaps vairāk kā bija plānots. Jāsāk krāt ziemas misenei, kura cerams nebūs beidzot misene.
Moš pa ziemu uznāks iedvesma-vajag restaurēt bremzes un pakaļējo piekari, supporti jau stāv un gaida strūklu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
paldies par vadu, bet joprojām nav skaidrības
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kaut kas interesants lien ārā.
Tik negribi sēdināt, lai nebojātu grīdu, bet tai pašā laikā arkas valcē dēļ lielām riepām.
Tik negribi sēdināt, lai nebojātu grīdu, bet tai pašā laikā arkas valcē dēļ lielām riepām.
- ikey07
arku valcēšana ne vienmēr nozīmē to sabojāšanu
Being second is being the first of the losers. /Senna/