Janis94 sānslīdes bembis-atmiņa
nu tad, čau visiem! šim auto pamatā ir stāsts, tāpēc, sorry, tagad būs garš palags. auto ir sedans ar iesvapotu m52tub28. stāsts sākas ar to, ka auto sākotnēji bija manam brālēnam, lai vieglas smiltis... viņš mani, kad vēl biju maziņš, ņēma līdzi uz pirmajiem drifta pasākumiem, deva braukt, un vispār ievilka interesē par auto un autosportu. pats strādāja auto restaurācijā un, principā, ar visu motortehniku bija uz TU. viņš nopirka šo 1.8 bembi, ar domu, ka uzbūvēs viņu driftam, brauks sacensībās utt. tāds sapnis bija arī man, bet pats vēl nevarēju atļauties to visu tajā laikā, tāpēc ar lielu aizrautību vnk vēroju, kā viņš sāka darboties, ielika motoru iekšā, sastrūkloja piekares daļas, kuras, diemžēl, nepaspēja uzlikt, jo, vienā ziemas naktī brālēns pazuda bez vēsts (pirms pusgada tika atrasts, noslīcis). gāja laiks, bembis stāvēja darbnīcu pagalmā un tur vnk rūsēja, pagāja gads, cerību atrast brālēnu vairs nebija. sirds sāpēja, redzot, ka viņa darbs tā vienkārši sapūst. man parādijās līdzekļi, un pašam jau bērnībā bija sapnis gāzt driftā. :mhihi: tādēļ izlēmu, saglabāt viņa sapni, un kā reizē kā atmiņu no brālēna, turpināt būvēt viņa bembi tam pašam mērķim, ko plānoja viņš, bet nepaspēja. auto bija visparastākais 1.8 sedans, ar trumuļu bremzēm, pilnīgs stock, ar tikko iebāztu iekšā m52tub28 kurš nemaz vēl negāja. vienā vakarā sazvanīju lietotāju Dogma no vecā e36.lv foruma un sarunāju, ka viņš tiks galā ar motora elektroniku un dabūs motoru pie dziesmas, un čaļi no" str motors" saliks disku bremžu setu, kas jau brālēna sastrūklots un sakrāsots stāvēja bagāžniekā. sazvanīju evakuatoru un vienā vēlā ziemas vakarā, auto tika aizvests pie viņiem.
protams, viss nenotika tik ātri un vienkārši, pie Dogmas auto pavadīja vairākus mēnešus, un pat daļēji labi ka tā, jo varēju iekrāt nedaudz naudu lai pieklājīgi varētu turpināt šo auto vēlāk. īsumā, liels paldies viņam un čaļiem, auto pēc gandrīz 2gadu stāvēšanas ārā nekustīgi, tika sadabūts pie dziesmas un ar pāris sīkumiem dabūta tehniskā apskate. darbi sāka iet uz priekšu stipri ātrāk, cik jau līdzekļi ļauj. turpmākajiem darbiem jāpateicas labam čomam, lieliskam meham Egilam Naglim (brauc ar oranžu e36, cik zinu, forumā nav). pašam nav ne tik lielas pieredzes ar auto skrūvēšanu, ne savas garāžas pagaidām, tāpēc, netēlošu, ka visu te izdarīju pats , lielākoties viss ir ar Egila palīdzību darīts, par ko viņam milzu respekts! bet nu, pamazām sāku kko skrūvēt, darīt, viss ar laiku. tālāk sekoja daudzas lietas pēc kārtas. no Pētera Burvja nopirktas lietotas koilas, kas tika sakoptas un izskatās kā jaunas. PIRMS: PĒC: aizmugurē uzlikti sachs cruisera amīši ar 3b poli atbalstiem un pastiprinošām plāksnēm, uzlikta sporta stūre, hidrauliskā rocene, protams, uzlikts metināts reduktors , un tad sāku pa ziemu braukt kur vien iespējams un taisnot rokas. :clapp: tad tika sakārtota izplūde, jo iepriekšējā bija vnk klāt uzlikta no 1.8. paņēmu kolektoru no ebay, neko sliktu nevaru pateikt! tad tika uzlikts ebay shortshifters, to gan neiesaku. :facepalm: pagaidām strādā viss slēdzas, bet nu, redzēs, vai pie aktīvākas slēgšanas, vienā brīdī vnk nepaliks shortshifters rokā. tad no lietotāja maartyd paļoti labu cenu dabūts m priekšējais bampers, no lietotāja Zirdzins (ja pareizi atceros) dabūtas sliekšņu uzlikas, no R3served nopirkti camberpleiti, sagāzuma sviras, uzliktas ekscentriskās poli bukses, tad sadabūti pa lētu naudu bija galīgi traki hroma diski (čigāna sapnis), sakrāsots bampers un tā kādu īsu laiciņu tika braukts. bet šis izskats īsti neapmierināja mani, un domāju, arī brālēnam nebūtu līdz galam bijis pa prātam. tāpēc tikaatkal krāta naudiņa, kkas darīts, lai pamazām taptu labāk. sāku taisnot rokas, aktīvāk braukt- sākās ķibeles, reduktoram nolūza skrūve, pirms tam hidrai, kura ziemu godam nokalpoja, nolūza kāts (viņš tika liekts ērtākai pozīcijai, tāpēc, paša vaina, nevis sūdīgs kāts). tad meklējot Rīgā, kur to visu varētu veiksmīgi sataisīt, parādījās Laura kontakti no Gekona workshop.(nezinu, vai ir forumā0. turpmākajos darbos viņam liels paldies, visu cieņu, ļoti labi strādā un arī daudz izpalīdz atļaujot pie viņa teritorijā turēt riepas, diskus utt. tad nu, sadabūju style32 r17 diskus, tie tika aizvesti nostrūklot, uzlikts elektroventilators ar slēdzi muftas vietā, pirms tam vēl uzliku lēto glāžu atsaiti (nez, vai ir jēga, bet vismaz sirdsapziņa negrauž, ka nav), aizmugurē izvelcētas arkas, priekšā arku uzlikas un 2cm flanči, custom izveidots kāts hidrai(ļoti ērts un masīvs), visādi sīkumi, kurus es jau aizmirsu. bet nu, daudz kas pa šo laiku ir noticis. :) tad nu, šobrīd auto beidzot izskatā +- kā es vēlējos un iet pietiekoši labi. vēl bija iepirkta no protuning rs lūpa, kura laikam ir brāķis, jo ir vnk par īsu, par to baigā škrobe. plānos šobrīd līdz sezonas beigām nekā īpaši daudz nav. vajag uz azmugurējiem sānu stikliem uzlikt, pirmām kārtām, ar lieliem drukātiem burtiem un lv karodziņu brālēna vārdu, un apakšā mazu manējo, lai es vienmēr atceros, kurš ir tas, kam šis auto pa īstam pieder, un kurš ir tas, kurš mani šinī visā ievilka. R.I.P. Mārtiņ! paldies visiem labajiem cilvēkiem, kas ir palīdzējuši un palīdz šim visam tapt! šobrīd ļoti gribētos paspēt nobraukt vismaz pēdējo drifta posmu, vnk piedalīties kaut ķeksīša pēc, tāpēc jāķer pēdējais laiks kkur braukt un trenēties. :) zinu par svētdienām Rullītī, to noteikti arī izmantošu. bet būtu MEGA pateicīgs kādam labdarim, kas zin ko vairāk par to privāto placi saulkrastos, kur citi dodas trenēties, varbūt var iedot kontaktus, adresi utt. būtu lieliski, ja varētu tur pievienoties tur uz kādu treniņu tuvākajā laikā. :) labi, daudz te pierakstīju, sorry par palagu! ceru tikties kādā pasākumā! veiksmi visiem, PEACE!
Pēdējais labojis Janis94 - 24 Apr 2020, 18:30, kopā labots 1 reizi.
Aizkustinoši. Veiksmi tālāk.
Par placi FB sazinies ar Dāvi Mangāli
Par placi FB sazinies ar Dāvi Mangāli
Veiksmi! Uzmanigak likumos
šodien pabūts placī, radās fiksā ideja pataisnot rokas un pamatīgāk patestēt mašīnu. bez ķibelēm neiztikt, kko nogļukoja elektroventilators, normāli pakarsa un radās plaisa izplešanās traukā, līdz ar ko sānslīdes prieki ātri vien beidzās. nekas, makgaiverene dara brīnumus. salīmēju un mierīgā gaitā devos atpakaļ uz Rīgu, ik pa brīdim pārlīmējot un uzpildot ūdeni. bet nu, sīkumi, sakārtos un gāzīs atkal.
Pēdējais labojis Janis94 - 24 Apr 2020, 18:32, kopā labots 1 reizi.
Priekš pelēča ir tīri labs kopskats, vienīgi, kas man neiet pie sirds ir priekšējās arku uzlikas, tā tik šķiet, ka viņas izmanto tikai rūsas slēpšanai (tā ganjau nav) Veiksmi trasē!
Tās arku uzlikas ir, jo tie diski jau tāpat bija līdz ar arku, + vēl uzliku 2cm flančus, bet nevaru ne noliegt ne apstiprināt, ka tās arkas arī bija dzīvi redzējušas. tāpēc nebija žēl viņas izvarot. paldies!
Nu, sveiki! pateicoties pandēmijai, ir laiks visādām aizmirstām un nedarītām lietām, tad nu atjaunoju topiku, bija pazudušas bildes, gandrīz divus gadus neko nerakstīju, tad nu DAUDZ kas ir noticis pa šo laiku.
Pats lielākais laikam: tika sakārtoti visi papīri! stāsts aptuveni tāds: mantojumam vajag nr salīdzināšanu, salīdzināšanā motoram cits nr, vēl likums ka tub28 jātaisa pārbūves projekts utt., sanaca ilga un liela jāšanās, staigāšana ar tanti un notāru papīriem pa csdd, katrs sūta pie cita, nestandarta gadījums utt. bet viss paveikts ! Tad nu, uzrakstīšu, kas lācîtim vēderā, lai pašam izdarītais neaizmirstas, un varbūt kādam ar būs interesanti: dzīvelīgs m52tub28, čipots, patīkama izplūde ar ķīnas zirnekli, ieplūde caur pr lampu, dīzeļa radiators ar elektrisko ventilatoru un mocool dzesēšanas šķidrumā-strādā lieliski! Priekšā fk koilas ar camberpleitiem, aizmugurē cruisera amji ar poli atbalstiem, sēdinātām atsperēm, regulējamās ķegas, ekscentriskās bukses plauktiem, šaibas reikā, priekša 2cm flanči, salonā wrx beņķi, forša hidrorocene, un gan jau vēl viskkas, kas uz sitiena nenāk prātā. BET, kāpēc vispār izdomāju kko rakstīt, tāpēc ka BEIDZOT auto nocāca tur, kur tam arī bija mērķis būt: TRASĒ! gan jau daudzi pamanīja, ka es tur pa boksiem un gar trasi un vēl ar slotu pēc sevis trasi slaukot kā tāds laimīgs bērns skraidīju, tad nu, šis viss tam bija iemesls.
Beidzot bija iespēja ar auto tikt trasē, un pats labākais, mašīna to izdarīja godam, bez jebkādām ķibelēm, ja neskaita, ka pastiprinātājam ik pa brīdim palika par smagu un bez uzgāzēšanas negribēja strādāt.
kādam tas viss var šķist sīkums, kā tas savā būtībā arī ir, bet, man šis viss laikam ir ar mega papildus vērtību. Šis viss ir kā apsolījums sev, apsolījums aizgājušam brālēnam, pirms vairākiem gadiem, bez naudas, bez zināšanām, jebkādas normālas saprašanas, bet ar pašapziņu un domu, ka šis auto nepazudīs, tiks pabeigts un brauks.. un BRAUC! Paldies visiem, kas palīdzējuši un palīdz, Egilam Naglim, Laurim Krustozoliņam. (Egil, ja lasi, viss joprojām spēkā, auto jebkurā brīdī Tavs, uzraksti un ņem uz trasi, izbaudi, izgāz ) Nu lūk, kkā tā. Turpināsim braukt, darboties, būtu jāsakopj vizuālais, gan jau viss turpināsies un vēl kkad ko ierakstīšu. Cerams kāds arī izlasīja, varbūt kādam pat bija interesanti. katrā ziņā, veiksmi visiem! mazs video no procesa:
Pats lielākais laikam: tika sakārtoti visi papīri! stāsts aptuveni tāds: mantojumam vajag nr salīdzināšanu, salīdzināšanā motoram cits nr, vēl likums ka tub28 jātaisa pārbūves projekts utt., sanaca ilga un liela jāšanās, staigāšana ar tanti un notāru papīriem pa csdd, katrs sūta pie cita, nestandarta gadījums utt. bet viss paveikts ! Tad nu, uzrakstīšu, kas lācîtim vēderā, lai pašam izdarītais neaizmirstas, un varbūt kādam ar būs interesanti: dzīvelīgs m52tub28, čipots, patīkama izplūde ar ķīnas zirnekli, ieplūde caur pr lampu, dīzeļa radiators ar elektrisko ventilatoru un mocool dzesēšanas šķidrumā-strādā lieliski! Priekšā fk koilas ar camberpleitiem, aizmugurē cruisera amji ar poli atbalstiem, sēdinātām atsperēm, regulējamās ķegas, ekscentriskās bukses plauktiem, šaibas reikā, priekša 2cm flanči, salonā wrx beņķi, forša hidrorocene, un gan jau vēl viskkas, kas uz sitiena nenāk prātā. BET, kāpēc vispār izdomāju kko rakstīt, tāpēc ka BEIDZOT auto nocāca tur, kur tam arī bija mērķis būt: TRASĒ! gan jau daudzi pamanīja, ka es tur pa boksiem un gar trasi un vēl ar slotu pēc sevis trasi slaukot kā tāds laimīgs bērns skraidīju, tad nu, šis viss tam bija iemesls.
Beidzot bija iespēja ar auto tikt trasē, un pats labākais, mašīna to izdarīja godam, bez jebkādām ķibelēm, ja neskaita, ka pastiprinātājam ik pa brīdim palika par smagu un bez uzgāzēšanas negribēja strādāt.
kādam tas viss var šķist sīkums, kā tas savā būtībā arī ir, bet, man šis viss laikam ir ar mega papildus vērtību. Šis viss ir kā apsolījums sev, apsolījums aizgājušam brālēnam, pirms vairākiem gadiem, bez naudas, bez zināšanām, jebkādas normālas saprašanas, bet ar pašapziņu un domu, ka šis auto nepazudīs, tiks pabeigts un brauks.. un BRAUC! Paldies visiem, kas palīdzējuši un palīdz, Egilam Naglim, Laurim Krustozoliņam. (Egil, ja lasi, viss joprojām spēkā, auto jebkurā brīdī Tavs, uzraksti un ņem uz trasi, izbaudi, izgāz ) Nu lūk, kkā tā. Turpināsim braukt, darboties, būtu jāsakopj vizuālais, gan jau viss turpināsies un vēl kkad ko ierakstīšu. Cerams kāds arī izlasīja, varbūt kādam pat bija interesanti. katrā ziņā, veiksmi visiem! mazs video no procesa: