Trases sedans by Edawards
Čau visiem !
Par cik esmu piespiedu brīvdienā nolēmu uztaisiīt atskaites punktu izdarītajam.
Dīvaina kārtā biju palicis bez E36 un čoms piedāvāja 316i kompaktu, ko ieguvis maiņas ceļā, viens pežo pret divim E36
Tiku pie E36 kompakta hell rot krāsā... Sapnis par autosportu ir bijis kopš bērnības tādeļ, nolēmu taisīt augšā kompaktu trasei . Tika iegadats 2.8i swaps no e38, arku uzlikas, sporta sēdeklis, daļēja Mpaka salasīta-protams priekšejais bampers un uzlikas ,iegadāti jauni sliekšņi,izgriezti izpuvušie sliekšņi,izgriežot īsti nebija ko iemest metālūžņu mucā jo rūsa bija skārusi nopietnāk kā domaju ... . Un tieši tad sapratu ka nepaspēšu to visu izdarīt ,jo darīt tur tiešām bija ļoti daudz ,jāmetina ,jākraso,tilti jamaina utt un TA šogad šķita nesasniedzama vai vienkarsi biju parak slinks
''
Nolēmu kompaktu pārdot un sāku meklēt labāku izejmatriāļu .Tad caur wpp čatu tika atrasts šis 316i sedans,1995.gada , cosmosschwarcz krāsā ar tikko beigušos TA bet esot viss samainīts un tikai jaiet, samainiti sliekšņi pirms gada vietējā servisā Mtech2 stūŗe , recaro salons,jaunas lēcu lampas, izklausijas cerīgi un devos uz Tukumu skatities Rūsa bija praktiski uz visām virsbūves mainamajām daļām,bet arkas ,glāzes bija teicama stavoklī un samainītie sliekšņi tobrīd likās OK. Vienojāmies par cenu un devos uz mājam ar jauno "'sportinieku'' Nopirku ar
1.6 m43 dzineju ,kas bija aprikots ar 4.paaudzes gazes iekartu
Recaro salonu
Mtech-2 stūri
Analogo klimu
jaunam depo lecu lampam
jaunam miglam
style kaut kadi ar jaunam vasaras riepam
Atdzinu mājās ,samainiju aizmugurejos bremžu lokus,bagāžnieka vāku, '''fartočku''
un devos uz TA un tika piešķirta uz visu gadu,biju ļoti izbŗīnits jo auto iegadājos par 300e, to kas bija jamaina uz TA deva līdzi,Paldies bijušajam īpašniekam
Nākošais updates bija salons, par cik šis jau bija pasēdets un gribējas acij ko tīkamāku sāku meklet ''boa-boa'' vai M-rain recaro salonu ,kādas nepilnas stundas laika tika atrasti Jēkabpili, ilgi nedomaju un devos pakaļ. Auto sāka apnikt un prasijās kads uzlabojums, 2,8i swaps stāvēja stūri un sāku vākt detaļas lai tas deretu iekš e36 no e38
iepirktas visas blīves, dzinejs samazgāts,samainīts viss apkārt un 1.6 tika rauts laukā Dzinējs tika samainits , gāja ļoti labi, nospolēti vairāki riepu komplekti, nogāzēju kādu laiku un auto atkal palika bez uzmanibas,uz brīdi pazuda motivācija kaut ko ap auto darīt jo sanāk tiešām daudz ikdienā skrūvēt citiem ... Visu laiku šķita laiks vel daudz un nav vērts sasteigt un drīkst vel par ziemu nedomāt bet ,kad facebook, whatsapp visi sāk meklēt ''bīterus''', sapratu jāsak beidzot, kas darīt ' Tika iepirkts vajadzīgais
Disku bremžu tilts ar visām poly buksem
Lielās pusasis
188mm LSD 3.15
Caur Kļaviņu pasutis Schiedemann zirneklis,
TA koiloveri,
Aizmugurē COBRA amartizatori ar regulējamu cietību,
Koilu atsperes,
Brembo max ventilējami bremžu diski ar Ebc yellow stuff klučiem
Uzbuvēta izplude ar Remuss gala bunduli
Jauns radiātors
Jaunas dzeses trubas
Termostats
Udensūknis
Ģeneratora siksna
933 shortshifters
933 glāžu atsaites (vel jasakrāso un jauzliek)
Vizuāli
Jauns spārns, taivānas, protams
Facelift brille
Smoked pagriezieni
IN PRO lampas
Salasīta Mpaka
Mērķis bija startēt kādā ziemas sprintā , 333.ziemas kausa 1.posma datums tika paziņots joprojām likās, ka paspēšu un sakrāsoju mpaku lai vizuālais arī ir daudz maz Atkal wpp čatā uzpeldēja ,kas labs. Proti style 5 r16 8j un atkal uz Latgales pusi jābrauc pakaļ
Par diskiem biju ļoti priecīgs, orģināls krāsojums ,taisni un nemetinati ! Laiks vel pietika lai uz posmu paspētu tādēļ, nolēmām nomainīt atkal šai mašīnai sliekšņus jo Tukuma servī viņi brutāli bija uzmesti virsu un pieķerti , nebija domkrata vietas , starpslieksnis sarūsejis un viss iekšā rūsā un nekas neapstrādāts .
Griežot laukā slieksni atklājās ka "ķabata" pie rata ari jauzbūvē. Laiks uz vietas nestāvēja ,darbi kaut kādi ari tika izdarīti, bet te pēkšņi nācas meklēt jaunu dzineju
m52 2.8 single vanoss tiešām bija pagrūti ,ātri atrast, bet pāris dienu laikā atradu Gulbenē no rallija e36 kam rallija gaitas beidzas ar pāris kūleņiem, un atkal tālie gabali jābrauc pakaļ Dzinējs atkal samainīts , ar veco dzinēju nevar salīdzinat ,iet dauuuudz labāk , esot čipots, pacelti tukšgaitas apgriezieni un esot veikts kapitālais remonts pirms 1.5 gada. Uz 333. 1. posmu diemžēl nepaspēju ,bet bija laiks pabeigt visu bez steigas ,kas palicis, bremzes salikt, el ventilātors, savirze utt un paspēt uz 2.posmu. Pat paspēju uz track day, smaids līdz ausīm beidzot izbraukts pa trasi , 20min nobraucu un kompensators izjuka...
Sazvanīts BMW pavelnieks Zemītis . Pienākusi pēdējā nakts pirms gonkas un atkal jaskrūvē , Paldies zemītim par kvalitatīvo darbu , samainīti kompentsatori un samainīts vanoss kurš izradījās nestrādā.
Uz rīta pusi gatavs, salīmētas uzlīmes lai izskatas pēc nopietnāka sportinieka, nomazgāts un dodamies uz trasi. Gonka aizvadīta, gandarijums milzīgs,tehnika nepievīla, rezultāts pa vidu ,priekš pirmās reizes liekas ļoti OK, jo izrādijas šādā ziemā pa trasi jabrauc ar vasaras riepām nevis ziemenēm
3.posmā nesaprotami labi gāja , tiku 4.vietā , biju jau ar ''pieredzi' 1gonka 2treniņi un vasaras riepas . Nākotnes plāni
Stiklšķiedras purnu salikt
Regulējamus sporta sēdekļus jo tomēŗ e36 recaro trasē īsti neder
Skrūvējamās dugas
Hidroliskā rokas bremze
ZF kārba
Flokots panelis
Pielikt sliekšņu uzlikas,krustus lampās, melnos grieztus un gan jau vel kādus tjuningus
Tiekamies trasē
Par cik esmu piespiedu brīvdienā nolēmu uztaisiīt atskaites punktu izdarītajam.
Dīvaina kārtā biju palicis bez E36 un čoms piedāvāja 316i kompaktu, ko ieguvis maiņas ceļā, viens pežo pret divim E36
Tiku pie E36 kompakta hell rot krāsā... Sapnis par autosportu ir bijis kopš bērnības tādeļ, nolēmu taisīt augšā kompaktu trasei . Tika iegadats 2.8i swaps no e38, arku uzlikas, sporta sēdeklis, daļēja Mpaka salasīta-protams priekšejais bampers un uzlikas ,iegadāti jauni sliekšņi,izgriezti izpuvušie sliekšņi,izgriežot īsti nebija ko iemest metālūžņu mucā jo rūsa bija skārusi nopietnāk kā domaju ... . Un tieši tad sapratu ka nepaspēšu to visu izdarīt ,jo darīt tur tiešām bija ļoti daudz ,jāmetina ,jākraso,tilti jamaina utt un TA šogad šķita nesasniedzama vai vienkarsi biju parak slinks
''
Nolēmu kompaktu pārdot un sāku meklēt labāku izejmatriāļu .Tad caur wpp čatu tika atrasts šis 316i sedans,1995.gada , cosmosschwarcz krāsā ar tikko beigušos TA bet esot viss samainīts un tikai jaiet, samainiti sliekšņi pirms gada vietējā servisā Mtech2 stūŗe , recaro salons,jaunas lēcu lampas, izklausijas cerīgi un devos uz Tukumu skatities Rūsa bija praktiski uz visām virsbūves mainamajām daļām,bet arkas ,glāzes bija teicama stavoklī un samainītie sliekšņi tobrīd likās OK. Vienojāmies par cenu un devos uz mājam ar jauno "'sportinieku'' Nopirku ar
1.6 m43 dzineju ,kas bija aprikots ar 4.paaudzes gazes iekartu
Recaro salonu
Mtech-2 stūri
Analogo klimu
jaunam depo lecu lampam
jaunam miglam
style kaut kadi ar jaunam vasaras riepam
Atdzinu mājās ,samainiju aizmugurejos bremžu lokus,bagāžnieka vāku, '''fartočku''
un devos uz TA un tika piešķirta uz visu gadu,biju ļoti izbŗīnits jo auto iegadājos par 300e, to kas bija jamaina uz TA deva līdzi,Paldies bijušajam īpašniekam
Nākošais updates bija salons, par cik šis jau bija pasēdets un gribējas acij ko tīkamāku sāku meklet ''boa-boa'' vai M-rain recaro salonu ,kādas nepilnas stundas laika tika atrasti Jēkabpili, ilgi nedomaju un devos pakaļ. Auto sāka apnikt un prasijās kads uzlabojums, 2,8i swaps stāvēja stūri un sāku vākt detaļas lai tas deretu iekš e36 no e38
iepirktas visas blīves, dzinejs samazgāts,samainīts viss apkārt un 1.6 tika rauts laukā Dzinējs tika samainits , gāja ļoti labi, nospolēti vairāki riepu komplekti, nogāzēju kādu laiku un auto atkal palika bez uzmanibas,uz brīdi pazuda motivācija kaut ko ap auto darīt jo sanāk tiešām daudz ikdienā skrūvēt citiem ... Visu laiku šķita laiks vel daudz un nav vērts sasteigt un drīkst vel par ziemu nedomāt bet ,kad facebook, whatsapp visi sāk meklēt ''bīterus''', sapratu jāsak beidzot, kas darīt ' Tika iepirkts vajadzīgais
Disku bremžu tilts ar visām poly buksem
Lielās pusasis
188mm LSD 3.15
Caur Kļaviņu pasutis Schiedemann zirneklis,
TA koiloveri,
Aizmugurē COBRA amartizatori ar regulējamu cietību,
Koilu atsperes,
Brembo max ventilējami bremžu diski ar Ebc yellow stuff klučiem
Uzbuvēta izplude ar Remuss gala bunduli
Jauns radiātors
Jaunas dzeses trubas
Termostats
Udensūknis
Ģeneratora siksna
933 shortshifters
933 glāžu atsaites (vel jasakrāso un jauzliek)
Vizuāli
Jauns spārns, taivānas, protams
Facelift brille
Smoked pagriezieni
IN PRO lampas
Salasīta Mpaka
Mērķis bija startēt kādā ziemas sprintā , 333.ziemas kausa 1.posma datums tika paziņots joprojām likās, ka paspēšu un sakrāsoju mpaku lai vizuālais arī ir daudz maz Atkal wpp čatā uzpeldēja ,kas labs. Proti style 5 r16 8j un atkal uz Latgales pusi jābrauc pakaļ
Par diskiem biju ļoti priecīgs, orģināls krāsojums ,taisni un nemetinati ! Laiks vel pietika lai uz posmu paspētu tādēļ, nolēmām nomainīt atkal šai mašīnai sliekšņus jo Tukuma servī viņi brutāli bija uzmesti virsu un pieķerti , nebija domkrata vietas , starpslieksnis sarūsejis un viss iekšā rūsā un nekas neapstrādāts .
Griežot laukā slieksni atklājās ka "ķabata" pie rata ari jauzbūvē. Laiks uz vietas nestāvēja ,darbi kaut kādi ari tika izdarīti, bet te pēkšņi nācas meklēt jaunu dzineju
m52 2.8 single vanoss tiešām bija pagrūti ,ātri atrast, bet pāris dienu laikā atradu Gulbenē no rallija e36 kam rallija gaitas beidzas ar pāris kūleņiem, un atkal tālie gabali jābrauc pakaļ Dzinējs atkal samainīts , ar veco dzinēju nevar salīdzinat ,iet dauuuudz labāk , esot čipots, pacelti tukšgaitas apgriezieni un esot veikts kapitālais remonts pirms 1.5 gada. Uz 333. 1. posmu diemžēl nepaspēju ,bet bija laiks pabeigt visu bez steigas ,kas palicis, bremzes salikt, el ventilātors, savirze utt un paspēt uz 2.posmu. Pat paspēju uz track day, smaids līdz ausīm beidzot izbraukts pa trasi , 20min nobraucu un kompensators izjuka...
Sazvanīts BMW pavelnieks Zemītis . Pienākusi pēdējā nakts pirms gonkas un atkal jaskrūvē , Paldies zemītim par kvalitatīvo darbu , samainīti kompentsatori un samainīts vanoss kurš izradījās nestrādā.
Uz rīta pusi gatavs, salīmētas uzlīmes lai izskatas pēc nopietnāka sportinieka, nomazgāts un dodamies uz trasi. Gonka aizvadīta, gandarijums milzīgs,tehnika nepievīla, rezultāts pa vidu ,priekš pirmās reizes liekas ļoti OK, jo izrādijas šādā ziemā pa trasi jabrauc ar vasaras riepām nevis ziemenēm
3.posmā nesaprotami labi gāja , tiku 4.vietā , biju jau ar ''pieredzi' 1gonka 2treniņi un vasaras riepas . Nākotnes plāni
Stiklšķiedras purnu salikt
Regulējamus sporta sēdekļus jo tomēŗ e36 recaro trasē īsti neder
Skrūvējamās dugas
Hidroliskā rokas bremze
ZF kārba
Flokots panelis
Pielikt sliekšņu uzlikas,krustus lampās, melnos grieztus un gan jau vel kādus tjuningus
Tiekamies trasē
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis edawards - 12 Feb 2020, 07:25, kopā labots 1 reizi.
Skaisti! Veiksmi darbos!
Super projektiņš! Tieši nobrīnījos,ka otrajā posmā braucām līdzīgi,bet trešajā Tev rezultāti kā pro klasē!
Bmw ututuuuu
ultimate racing machine - e36
ātrumā kad pārrāvu pār bildēm, likās ka būsi nopircis Cimdiņa veco virsbūvi bet labi, labi, galvenais lai pacietība un finanses nebeidzas.
ātrumā kad pārrāvu pār bildēm, likās ka būsi nopircis Cimdiņa veco virsbūvi bet labi, labi, galvenais lai pacietība un finanses nebeidzas.
M Power or no power..
Daudz darba un pacietības ielikts šajā auto..