R3 Kaplis V3

Profila bilde
r3served
Ziņojumi: 763
Pievienojies: 23 Nov 2015, 00:14
Braucu ar: e91, e36
Atrašanās vieta: Rīga, Pļavnieki
Reputācija: 1
 

26 Jūn 2021, 20:55

Paldies, kungi. Lasu un smaidu. ;)

Laiks nelielām apdeitiņam.
Esmu a izšāvis uz vēl dažiem treniņiem, šobrīd vienīgās daudz maz taisnās auto daļas ir kreisais priekšējais spārns, kapots, un bagāžnieka vāks. Citiem vārdiem sakot, auto godam pilda savu funkciju.

Gatavojoties pirmajam drifta kausa posmam:
Uzstādīta vēlamā cilpa priekšā
Demontēti pr. Paspārņi un gaisa lūkas, lai būtu mazāk elementu kas var atdalīties
Beidzot saņēmos izurbt caurumus jaunajās arkās, un uzstādīju Bamperu quick release, oriģinālie stiprinājumi vairs nepildīja savu funkciju
Čoms apžēlojās par mani, un uzdāvināja termosu. Auto vairs neskan pēc štrunta, bet nu jau - skaļāka štrunta. :gigigi: Ja nopietni, tonis apmierina, nav vairs tik traka konservu bundža.
Nomainīta eļļa. Motul 10w60 oficiāli pasludinu par kaku, tā vietā ielēju Petro-Canada sagādāto 5w60 Racing eļļu, atšķirība jūtama. Ja pirms tam nobraucot 3 apļus kompensatori grabēja trakāk par Rumbulas e39 hadeni, tad tagad tikšķoņa parādījās tikai sacensību treniņa beigās.

Bet tagad par sacensībām. Šis auto mani nemīl. Tas jau vairākkārt ir pierādījies.
Dienu pirms sačiem ļoti ar sevi lepojos, jo viss bija izdarīts laicīgi, auto pārbaudīts un uzpasēts.
Pamostoties sacensību rītā, nobraucu 3km un izsita degvielas sūkņa drošinātāju. Nomainīju, nobraucu 20 metrus, un izsita vēlreiz. Tad ieliku 10A drošinātāju (stock nāk 15A), un bez nekādām problēmām turpināju ceļu. Pirms sačiem ielikām 30A, ar domu ka ja jāizstājas, izstāšos ar specefektiem. :giggle:


Diena bija karsta, treniņu laikā auto niķojās (vēlāk atklājām ka abas klemmes bija vaļīgas, pieļauju ka gruntene pie vainas).
Uz treniņa beigām arī dzese vairs neturēja, un treniņu beidzu priekšlaicīgi, lai dotu auto iespēju atdzist pirms kvaļa.

Nokvalificējos viduvēji (67 un 69 punkti), un gaidīju vakaru kad bija jābrauc top64.

Sildot riepas uz top64 ļoti priecājos, jo auto vairs neniķojās, neraustījās, un šķietami griezās kā pienākas.
Nu, tas līdz iedegās starta signāls, un iemetos pirmajā līkumā. Jaudas tik maz ka auto vienkārši iztaisnojās. Kaut kā, sajūgu puspanikā spārdot nobraucu braucienu, restartēju auto, bet bez panākumiem. Novadīju salīdzinoši skatāmu vadošo braucienu, atkorķēju aliņu, un lūdzu lai sieva ved mājās.

Šeit, protams, neiztikt bez video.
Kā arī, pāris bildes no treniņiem.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage
Profila bilde
r3served
Ziņojumi: 763
Pievienojies: 23 Nov 2015, 00:14
Braucu ar: e91, e36
Atrašanās vieta: Rīga, Pļavnieki
Reputācija: 1
 

25 Jūl 2021, 15:04

Laiks vēl vienai atskaitei.

Neilgi pēc pirmā posma bija plānots doties uz Igauniju aizvadīt Latvijas Drifta Kausa otro posmu, bet tā kā bija sanācis pazaudēt maku kopā ar paprāvu summiņu, tika pieņemts lēmums izlaist Igaunijas posmu, un gatavoties Daugavpilij.
Sadarītās lietas pirms Dpils:
Noņemts kondicioniera kits
Utilizēta termomufta
Utilizēta standarta Kondiškas ventilators
Uzinstalēts 16" SPAL sūcošais Ventilators, ar custom difuzoru.
Tikai tagad pieķēros un izravēju ātrumkārbas izolāciju
Salonā iesviest a pornogrāfiski rozā Led lenta (svarīgākais mods)


Nolēmām uz Daugavpili braukt ar sportiniekiem, jau atkal ietaupot nedaudz finanses, un godīgi sakot nebija tik traki. Protams ka 14kg/mm, un bezgalības izpūtējs lika par sevi manīt, bet ņemot vērā ka man ir elitārs trases kaplis ar strādājošu kruīzu, baigi sūdzēties nevaru.
Pēc pirmās treniņu grupas auto sāka misfairot, un zaudēja jaudu. Centāmies viņai palīdzēt kā vien mācējām, bet otrās treniņu sesijas beigās ļerkata noslāpa, un rīstoties un spļaudodies knapi pieleca. Beidzot skaidrs ka diseni taisa kloķenes devējs. Sazvanu vietējo IC, un uz vietas pieejams 1x VDO devējs. Momentāli lidoju pakaļ, samazinām, un auto beidzot brauc kā tam būtu jābrauc.

Liela prieka par kvalifikāciju, sabraucu 72 un 78 punktus, kas mani ierindoja 15. Vietā no 75 braucējiem. :lol:

Bet tagad, bildes un video!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage
Profila bilde
r3served
Ziņojumi: 763
Pievienojies: 23 Nov 2015, 00:14
Braucu ar: e91, e36
Atrašanās vieta: Rīga, Pļavnieki
Reputācija: 1
 

21 Aug 2021, 19:48

Hey!
Esam aizvadījuši jau trešo šī gada Latvijas Drifta Kausa posmu, šoreiz Biķernieku stadionā.
Gatavojoties posmam Sadarītās lietas:

Uzstādīta M50b25 ieplūde. Ne līdz galam gribēju to darīt, jo ļoti patika auto grieze pie 3-4k rpm, kas braucot ar 3.23 reduktoru galīgi nav mazsvarīgi.
Pēc ieplūdes uzstādīšanas kaut kur piesūc gaisu, tukšgaita nav uz 100% stabila, un auto jūtami pārlej, bet laika trūkuma dēļ uz posmu to nenovērsām. Šim gan ir arī plusi, jo tagad šiftojoties mēdz izšaut liesmiņu, kas manam iekšējajam 14gadniekam, protams, tīri labi patīk. :doh:
Jāsaka ka negatīvas izmaiņas neesmu novērojis, apakšas nešķiet gurdenākas, bet augstos pagriezienos auto jūtami atsaucīgāks, un labprātīgi arī slodzē griež pilnu pulksteni. Uz stendu gan vēl neesmu bijis.

Uzstādīts gāzes pedālis. :D Līdz šim braucu ar pirkstgaliem spaidot stienīti.

Posmā gāja ļoti interesanti, jau pēc pirmajiem treniņbraucieniem sapratām ka viens jauns riepu pāris ceturtajā aplī ģērbjas ārā, attiecīgi uz katru tandēmu pa riepu pārim. Tandēmus braucu ar 0.9bar kreisajā ritenī, un 1.1 labajā.
Kvalificējos 18. Vietā ar 69 punktiem. Varēju krietni labāk, bet abos kvalifikācijas braucienos pieļāvu pa kādai muļķīgai kļūdai.

Kvalifikācijas rezultāts ļāva automātiski tikt uz top32, izlaižot top48 kas priecēja.
BEIDZOT izdevās uzvarēt manu pirmo sacensību tandēmu, un tikt uz top16. Kas notika tālāk? Spoteris pēc vadošā brauciena lika iemīcīt durvis.

Šeit arī video:
Un protams, neiztikt arī bez bildītēm.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2594
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

21 Aug 2021, 22:55

r3served rakstīja: 21 Aug 2021, 19:48 Uzstādīts gāzes pedālis. :D Līdz šim braucu ar pirkstgaliem spaidot stienīti.
Attēls

narkomāns :lol:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
r3served
Ziņojumi: 763
Pievienojies: 23 Nov 2015, 00:14
Braucu ar: e91, e36
Atrašanās vieta: Rīga, Pļavnieki
Reputācija: 1
 

25 Sep 2021, 20:45

Čau! Vēlviens mēnesis, vēlviena gonka, un jauni piedzīvojumi.

Atkal devāmies uz Biķernieku stadionu, tikko bijām manam auto uztaisījuši patiesi niknu savirzi, patestēju to tikai 333 trasē pa slapju, un šķita kā +- esmu pieradis.
Sanāca aizmugures ratu novietot ar nedaudz pozit>vu camber, lai slodzē iesēžoties tas stāvētu taisni, kā arī rati iegriezti uz priekšu, priekš lielāka forward grip.

Ierodoties stadionā trase bija slapja, bet nekas dramatisks. Gaidot otro treniņu etapu no debesīm nokrita ezers, kas nolēma uzkavēties stadionā, bildēs droši vien jau esat redzējuši.

Beigās sanāca ka treniņus nobraucām pa slapjo, uz kvali stadions bija sauss/slapjš, un tandēmi noritēja jau sausā stadionā. Gāja neslikti, auto nu jau stabili rāda ka ar relatīvi mazu jaudu/investīcijām street klasē var braukt puslīdz konkurētspējīgi.
Ja video patika, piespied tam like, būšu ĻOTI pateicīgs!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage