R3 Kaplis V3

Paldies, kungi. Lasu un smaidu. 
Laiks nelielām apdeitiņam.
Esmu a izšāvis uz vēl dažiem treniņiem, šobrīd vienīgās daudz maz taisnās auto daļas ir kreisais priekšējais spārns, kapots, un bagāžnieka vāks. Citiem vārdiem sakot, auto godam pilda savu funkciju.
Gatavojoties pirmajam drifta kausa posmam:
Uzstādīta vēlamā cilpa priekšā
Demontēti pr. Paspārņi un gaisa lūkas, lai būtu mazāk elementu kas var atdalīties
Beidzot saņēmos izurbt caurumus jaunajās arkās, un uzstādīju Bamperu quick release, oriģinālie stiprinājumi vairs nepildīja savu funkciju
Čoms apžēlojās par mani, un uzdāvināja termosu. Auto vairs neskan pēc štrunta, bet nu jau - skaļāka štrunta.
Ja nopietni, tonis apmierina, nav vairs tik traka konservu bundža.
Nomainīta eļļa. Motul 10w60 oficiāli pasludinu par kaku, tā vietā ielēju Petro-Canada sagādāto 5w60 Racing eļļu, atšķirība jūtama. Ja pirms tam nobraucot 3 apļus kompensatori grabēja trakāk par Rumbulas e39 hadeni, tad tagad tikšķoņa parādījās tikai sacensību treniņa beigās.
Bet tagad par sacensībām. Šis auto mani nemīl. Tas jau vairākkārt ir pierādījies.
Dienu pirms sačiem ļoti ar sevi lepojos, jo viss bija izdarīts laicīgi, auto pārbaudīts un uzpasēts.
Pamostoties sacensību rītā, nobraucu 3km un izsita degvielas sūkņa drošinātāju. Nomainīju, nobraucu 20 metrus, un izsita vēlreiz. Tad ieliku 10A drošinātāju (stock nāk 15A), un bez nekādām problēmām turpināju ceļu. Pirms sačiem ielikām 30A, ar domu ka ja jāizstājas, izstāšos ar specefektiem.
Diena bija karsta, treniņu laikā auto niķojās (vēlāk atklājām ka abas klemmes bija vaļīgas, pieļauju ka gruntene pie vainas).
Uz treniņa beigām arī dzese vairs neturēja, un treniņu beidzu priekšlaicīgi, lai dotu auto iespēju atdzist pirms kvaļa.
Nokvalificējos viduvēji (67 un 69 punkti), un gaidīju vakaru kad bija jābrauc top64.
Sildot riepas uz top64 ļoti priecājos, jo auto vairs neniķojās, neraustījās, un šķietami griezās kā pienākas.
Nu, tas līdz iedegās starta signāls, un iemetos pirmajā līkumā. Jaudas tik maz ka auto vienkārši iztaisnojās. Kaut kā, sajūgu puspanikā spārdot nobraucu braucienu, restartēju auto, bet bez panākumiem. Novadīju salīdzinoši skatāmu vadošo braucienu, atkorķēju aliņu, un lūdzu lai sieva ved mājās.
Šeit, protams, neiztikt bez video. Kā arī, pāris bildes no treniņiem.

Laiks nelielām apdeitiņam.
Esmu a izšāvis uz vēl dažiem treniņiem, šobrīd vienīgās daudz maz taisnās auto daļas ir kreisais priekšējais spārns, kapots, un bagāžnieka vāks. Citiem vārdiem sakot, auto godam pilda savu funkciju.
Gatavojoties pirmajam drifta kausa posmam:
Uzstādīta vēlamā cilpa priekšā
Demontēti pr. Paspārņi un gaisa lūkas, lai būtu mazāk elementu kas var atdalīties
Beidzot saņēmos izurbt caurumus jaunajās arkās, un uzstādīju Bamperu quick release, oriģinālie stiprinājumi vairs nepildīja savu funkciju
Čoms apžēlojās par mani, un uzdāvināja termosu. Auto vairs neskan pēc štrunta, bet nu jau - skaļāka štrunta.

Nomainīta eļļa. Motul 10w60 oficiāli pasludinu par kaku, tā vietā ielēju Petro-Canada sagādāto 5w60 Racing eļļu, atšķirība jūtama. Ja pirms tam nobraucot 3 apļus kompensatori grabēja trakāk par Rumbulas e39 hadeni, tad tagad tikšķoņa parādījās tikai sacensību treniņa beigās.
Bet tagad par sacensībām. Šis auto mani nemīl. Tas jau vairākkārt ir pierādījies.
Dienu pirms sačiem ļoti ar sevi lepojos, jo viss bija izdarīts laicīgi, auto pārbaudīts un uzpasēts.
Pamostoties sacensību rītā, nobraucu 3km un izsita degvielas sūkņa drošinātāju. Nomainīju, nobraucu 20 metrus, un izsita vēlreiz. Tad ieliku 10A drošinātāju (stock nāk 15A), un bez nekādām problēmām turpināju ceļu. Pirms sačiem ielikām 30A, ar domu ka ja jāizstājas, izstāšos ar specefektiem.

Diena bija karsta, treniņu laikā auto niķojās (vēlāk atklājām ka abas klemmes bija vaļīgas, pieļauju ka gruntene pie vainas).
Uz treniņa beigām arī dzese vairs neturēja, un treniņu beidzu priekšlaicīgi, lai dotu auto iespēju atdzist pirms kvaļa.
Nokvalificējos viduvēji (67 un 69 punkti), un gaidīju vakaru kad bija jābrauc top64.
Sildot riepas uz top64 ļoti priecājos, jo auto vairs neniķojās, neraustījās, un šķietami griezās kā pienākas.
Nu, tas līdz iedegās starta signāls, un iemetos pirmajā līkumā. Jaudas tik maz ka auto vienkārši iztaisnojās. Kaut kā, sajūgu puspanikā spārdot nobraucu braucienu, restartēju auto, bet bez panākumiem. Novadīju salīdzinoši skatāmu vadošo braucienu, atkorķēju aliņu, un lūdzu lai sieva ved mājās.
Šeit, protams, neiztikt bez video. Kā arī, pāris bildes no treniņiem.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage

Laiks vēl vienai atskaitei.
Neilgi pēc pirmā posma bija plānots doties uz Igauniju aizvadīt Latvijas Drifta Kausa otro posmu, bet tā kā bija sanācis pazaudēt maku kopā ar paprāvu summiņu, tika pieņemts lēmums izlaist Igaunijas posmu, un gatavoties Daugavpilij.
Sadarītās lietas pirms Dpils:
Noņemts kondicioniera kits
Utilizēta termomufta
Utilizēta standarta Kondiškas ventilators
Uzinstalēts 16" SPAL sūcošais Ventilators, ar custom difuzoru.
Tikai tagad pieķēros un izravēju ātrumkārbas izolāciju
Salonā iesviest a pornogrāfiski rozā Led lenta (svarīgākais mods)
Nolēmām uz Daugavpili braukt ar sportiniekiem, jau atkal ietaupot nedaudz finanses, un godīgi sakot nebija tik traki. Protams ka 14kg/mm, un bezgalības izpūtējs lika par sevi manīt, bet ņemot vērā ka man ir elitārs trases kaplis ar strādājošu kruīzu, baigi sūdzēties nevaru.
Pēc pirmās treniņu grupas auto sāka misfairot, un zaudēja jaudu. Centāmies viņai palīdzēt kā vien mācējām, bet otrās treniņu sesijas beigās ļerkata noslāpa, un rīstoties un spļaudodies knapi pieleca. Beidzot skaidrs ka diseni taisa kloķenes devējs. Sazvanu vietējo IC, un uz vietas pieejams 1x VDO devējs. Momentāli lidoju pakaļ, samazinām, un auto beidzot brauc kā tam būtu jābrauc.
Liela prieka par kvalifikāciju, sabraucu 72 un 78 punktus, kas mani ierindoja 15. Vietā no 75 braucējiem.
Bet tagad, bildes un video!
Neilgi pēc pirmā posma bija plānots doties uz Igauniju aizvadīt Latvijas Drifta Kausa otro posmu, bet tā kā bija sanācis pazaudēt maku kopā ar paprāvu summiņu, tika pieņemts lēmums izlaist Igaunijas posmu, un gatavoties Daugavpilij.
Sadarītās lietas pirms Dpils:
Noņemts kondicioniera kits
Utilizēta termomufta
Utilizēta standarta Kondiškas ventilators
Uzinstalēts 16" SPAL sūcošais Ventilators, ar custom difuzoru.
Tikai tagad pieķēros un izravēju ātrumkārbas izolāciju
Salonā iesviest a pornogrāfiski rozā Led lenta (svarīgākais mods)
Nolēmām uz Daugavpili braukt ar sportiniekiem, jau atkal ietaupot nedaudz finanses, un godīgi sakot nebija tik traki. Protams ka 14kg/mm, un bezgalības izpūtējs lika par sevi manīt, bet ņemot vērā ka man ir elitārs trases kaplis ar strādājošu kruīzu, baigi sūdzēties nevaru.
Pēc pirmās treniņu grupas auto sāka misfairot, un zaudēja jaudu. Centāmies viņai palīdzēt kā vien mācējām, bet otrās treniņu sesijas beigās ļerkata noslāpa, un rīstoties un spļaudodies knapi pieleca. Beidzot skaidrs ka diseni taisa kloķenes devējs. Sazvanu vietējo IC, un uz vietas pieejams 1x VDO devējs. Momentāli lidoju pakaļ, samazinām, un auto beidzot brauc kā tam būtu jābrauc.
Liela prieka par kvalifikāciju, sabraucu 72 un 78 punktus, kas mani ierindoja 15. Vietā no 75 braucējiem.

Bet tagad, bildes un video!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage

Hey!
Esam aizvadījuši jau trešo šī gada Latvijas Drifta Kausa posmu, šoreiz Biķernieku stadionā.
Gatavojoties posmam Sadarītās lietas:
Uzstādīta M50b25 ieplūde. Ne līdz galam gribēju to darīt, jo ļoti patika auto grieze pie 3-4k rpm, kas braucot ar 3.23 reduktoru galīgi nav mazsvarīgi.
Pēc ieplūdes uzstādīšanas kaut kur piesūc gaisu, tukšgaita nav uz 100% stabila, un auto jūtami pārlej, bet laika trūkuma dēļ uz posmu to nenovērsām. Šim gan ir arī plusi, jo tagad šiftojoties mēdz izšaut liesmiņu, kas manam iekšējajam 14gadniekam, protams, tīri labi patīk.
Jāsaka ka negatīvas izmaiņas neesmu novērojis, apakšas nešķiet gurdenākas, bet augstos pagriezienos auto jūtami atsaucīgāks, un labprātīgi arī slodzē griež pilnu pulksteni. Uz stendu gan vēl neesmu bijis.
Uzstādīts gāzes pedālis.
Līdz šim braucu ar pirkstgaliem spaidot stienīti.
Posmā gāja ļoti interesanti, jau pēc pirmajiem treniņbraucieniem sapratām ka viens jauns riepu pāris ceturtajā aplī ģērbjas ārā, attiecīgi uz katru tandēmu pa riepu pārim. Tandēmus braucu ar 0.9bar kreisajā ritenī, un 1.1 labajā.
Kvalificējos 18. Vietā ar 69 punktiem. Varēju krietni labāk, bet abos kvalifikācijas braucienos pieļāvu pa kādai muļķīgai kļūdai.
Kvalifikācijas rezultāts ļāva automātiski tikt uz top32, izlaižot top48 kas priecēja.
BEIDZOT izdevās uzvarēt manu pirmo sacensību tandēmu, un tikt uz top16. Kas notika tālāk? Spoteris pēc vadošā brauciena lika iemīcīt durvis.
Šeit arī video: Un protams, neiztikt arī bez bildītēm.
Esam aizvadījuši jau trešo šī gada Latvijas Drifta Kausa posmu, šoreiz Biķernieku stadionā.
Gatavojoties posmam Sadarītās lietas:
Uzstādīta M50b25 ieplūde. Ne līdz galam gribēju to darīt, jo ļoti patika auto grieze pie 3-4k rpm, kas braucot ar 3.23 reduktoru galīgi nav mazsvarīgi.
Pēc ieplūdes uzstādīšanas kaut kur piesūc gaisu, tukšgaita nav uz 100% stabila, un auto jūtami pārlej, bet laika trūkuma dēļ uz posmu to nenovērsām. Šim gan ir arī plusi, jo tagad šiftojoties mēdz izšaut liesmiņu, kas manam iekšējajam 14gadniekam, protams, tīri labi patīk.

Jāsaka ka negatīvas izmaiņas neesmu novērojis, apakšas nešķiet gurdenākas, bet augstos pagriezienos auto jūtami atsaucīgāks, un labprātīgi arī slodzē griež pilnu pulksteni. Uz stendu gan vēl neesmu bijis.
Uzstādīts gāzes pedālis.

Posmā gāja ļoti interesanti, jau pēc pirmajiem treniņbraucieniem sapratām ka viens jauns riepu pāris ceturtajā aplī ģērbjas ārā, attiecīgi uz katru tandēmu pa riepu pārim. Tandēmus braucu ar 0.9bar kreisajā ritenī, un 1.1 labajā.
Kvalificējos 18. Vietā ar 69 punktiem. Varēju krietni labāk, bet abos kvalifikācijas braucienos pieļāvu pa kādai muļķīgai kļūdai.
Kvalifikācijas rezultāts ļāva automātiski tikt uz top32, izlaižot top48 kas priecēja.
BEIDZOT izdevās uzvarēt manu pirmo sacensību tandēmu, un tikt uz top16. Kas notika tālāk? Spoteris pēc vadošā brauciena lika iemīcīt durvis.
Šeit arī video: Un protams, neiztikt arī bez bildītēm.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage

narkomāns

Being second is being the first of the losers. /Senna/

Čau! Vēlviens mēnesis, vēlviena gonka, un jauni piedzīvojumi.
Atkal devāmies uz Biķernieku stadionu, tikko bijām manam auto uztaisījuši patiesi niknu savirzi, patestēju to tikai 333 trasē pa slapju, un šķita kā +- esmu pieradis.
Sanāca aizmugures ratu novietot ar nedaudz pozit>vu camber, lai slodzē iesēžoties tas stāvētu taisni, kā arī rati iegriezti uz priekšu, priekš lielāka forward grip.
Ierodoties stadionā trase bija slapja, bet nekas dramatisks. Gaidot otro treniņu etapu no debesīm nokrita ezers, kas nolēma uzkavēties stadionā, bildēs droši vien jau esat redzējuši.
Beigās sanāca ka treniņus nobraucām pa slapjo, uz kvali stadions bija sauss/slapjš, un tandēmi noritēja jau sausā stadionā. Gāja neslikti, auto nu jau stabili rāda ka ar relatīvi mazu jaudu/investīcijām street klasē var braukt puslīdz konkurētspējīgi. Ja video patika, piespied tam like, būšu ĻOTI pateicīgs!
Atkal devāmies uz Biķernieku stadionu, tikko bijām manam auto uztaisījuši patiesi niknu savirzi, patestēju to tikai 333 trasē pa slapju, un šķita kā +- esmu pieradis.
Sanāca aizmugures ratu novietot ar nedaudz pozit>vu camber, lai slodzē iesēžoties tas stāvētu taisni, kā arī rati iegriezti uz priekšu, priekš lielāka forward grip.
Ierodoties stadionā trase bija slapja, bet nekas dramatisks. Gaidot otro treniņu etapu no debesīm nokrita ezers, kas nolēma uzkavēties stadionā, bildēs droši vien jau esat redzējuši.
Beigās sanāca ka treniņus nobraucām pa slapjo, uz kvali stadions bija sauss/slapjš, un tandēmi noritēja jau sausā stadionā. Gāja neslikti, auto nu jau stabili rāda ka ar relatīvi mazu jaudu/investīcijām street klasē var braukt puslīdz konkurētspējīgi. Ja video patika, piespied tam like, būšu ĻOTI pateicīgs!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage

Nu I vsjo. Svinīgi paziņoju ka šī miza ir daudz maz veiksmīgi izdzīvojusi ugunskristības, un tā kā neviens par miljonu nebija ar mieru viņu pirkt, stāstam jāturpinas!
Gatavojoties posmam izdarītie darbi:
Piepidžināts eļļas līmenis
Nomainīti sasistie lukturi
Pielieta degviela
Par pēdējo posmu - sezonas sarežģītākais konfigs, tīri dēļ iemetiena specifikas, bet ļoti patika - bailes jāmet pie malas, cītīgi jāiešūpo dampis, un jāsit pa sajūdziņ, cenšoties ie*iest pa sienu, bet tikai nedaudz. Diemžēl pirmās dienas treniņos vienam e46 iemīciju sliekšni, un sev izsistu savirzi/sajāju reiku/kaut ko citu nedaudz pabojāju. Tā arī netikām skaidrā, bet auto bija +- braucams, tā kā sačus turpināju. Tālāk jau visu redzēsi video, kurš vismaz manuprāt, sanācis tīri skatāms.
Kā parasti, links: Par nākamo gadu un plāniem - vēl neko nezinu, kā tikai to ka auto paliks pie manis, un kaut kas ar viņu jāiesāk būs, šobrīd gan apšaubu vai braukšu 2022. Gada sezonu, bet tad jau manīs.
Uuun nu - bilžuku laiks.
Gatavojoties posmam izdarītie darbi:
Piepidžināts eļļas līmenis
Nomainīti sasistie lukturi
Pielieta degviela

Par pēdējo posmu - sezonas sarežģītākais konfigs, tīri dēļ iemetiena specifikas, bet ļoti patika - bailes jāmet pie malas, cītīgi jāiešūpo dampis, un jāsit pa sajūdziņ, cenšoties ie*iest pa sienu, bet tikai nedaudz. Diemžēl pirmās dienas treniņos vienam e46 iemīciju sliekšni, un sev izsistu savirzi/sajāju reiku/kaut ko citu nedaudz pabojāju. Tā arī netikām skaidrā, bet auto bija +- braucams, tā kā sačus turpināju. Tālāk jau visu redzēsi video, kurš vismaz manuprāt, sanācis tīri skatāms.
Kā parasti, links: Par nākamo gadu un plāniem - vēl neko nezinu, kā tikai to ka auto paliks pie manis, un kaut kas ar viņu jāiesāk būs, šobrīd gan apšaubu vai braukšu 2022. Gada sezonu, bet tad jau manīs.
Uuun nu - bilžuku laiks.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage
Intereses pēc,kas sastadija to mazo summu prasīto,kad tirgoji to auto?
ar kompatu pa brugji

Cipars par kuru nejustos slikti auto pārdot + 10%.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage

Heysā! Tā kā kosmosu par manu raķetīti neviens nenolocīja, nekas cits neatliek kā turpināt mūsu intīmās attiecības. Drifta sacensību sezonu šogad izlaidīšu, bet auto jāsaved kārtībā tik un tā. Gada pirmajā video - neliels overview par sezonas sekām, kā arī tikām vaļā no dizaina. Tagad žēl. 
Jāsāk visu ar driftu saistīto dīrāt nost, un jāgatavojas skatei. Vēl nezinu ko darīt ar vizuālo, jo aizm spārni ir Nodauzīti līdz ķitelei, bet spaini ar špakteli arī neceļas roka likt virsū.

Jāsāk visu ar driftu saistīto dīrāt nost, un jāgatavojas skatei. Vēl nezinu ko darīt ar vizuālo, jo aizm spārni ir Nodauzīti līdz ķitelei, bet spaini ar špakteli arī neceļas roka likt virsū.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage
Youtube - Crew TDG
Instagram.com/CrewTDG
Facebook.com/trackdaygarage