E36-sityzor.
BMW 316 1991. gads
Motors M52B25 vēl nereģistrēts,tādu arī iegādājos.
Auto īpašumā iegūts 17 aprīlī 2020 gads.
Komplektācijā neiedziļināšos.
Pāris gadus atpakaļ ievests no kautkurienes.
Daudz visādu tehnisku problēmu,ko gan jau savedīs kartībā.
Plānoju savās prasmju un līdzekļu robežās restaurēt vai atjaunot vai kā pareizāk to nosaukt.
Pašlaik veiktie darbi.
Nomainīta siksna.Izņemti sabufera vadi,ielikti parastie.Nomainīti blīvslēgi ātrumkārbai.Izņemts šortšifts.Uzcelta augšā aizmugure lai varētu iebraukt pagalmā.Nomainīti vadi miglas lukturiem un iebūvēju releju un drošinātāju jo tādu tur nebija.Nomainīju reduktoru jo vecais kaput(neesmu drifteris).Šonedēļ iesāku savest kārtībā bundžu.Iesāku un pabeidzu apstrādāt bagāžnieku ar rūsas parveidotāju un vasku,pēcāk krāsa.Vakar izjaukts salons.
Motors M52B25 vēl nereģistrēts,tādu arī iegādājos.
Auto īpašumā iegūts 17 aprīlī 2020 gads.
Komplektācijā neiedziļināšos.
Pāris gadus atpakaļ ievests no kautkurienes.
Daudz visādu tehnisku problēmu,ko gan jau savedīs kartībā.
Plānoju savās prasmju un līdzekļu robežās restaurēt vai atjaunot vai kā pareizāk to nosaukt.
Pašlaik veiktie darbi.
Nomainīta siksna.Izņemti sabufera vadi,ielikti parastie.Nomainīti blīvslēgi ātrumkārbai.Izņemts šortšifts.Uzcelta augšā aizmugure lai varētu iebraukt pagalmā.Nomainīti vadi miglas lukturiem un iebūvēju releju un drošinātāju jo tādu tur nebija.Nomainīju reduktoru jo vecais kaput(neesmu drifteris).Šonedēļ iesāku savest kārtībā bundžu.Iesāku un pabeidzu apstrādāt bagāžnieku ar rūsas parveidotāju un vasku,pēcāk krāsa.Vakar izjaukts salons.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Vecais piķis no grīdas nokasīts ar grūtībām,bet nokasīts.Aprūsējušās vietas noslīpētas un sagatavotas tālākai apstrādei.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Aprūsējušajās vietās uzklāta ķīmija,un caurumos sapūsts mazliet vasks. Virsma nokrāsota ar depo krāsu, kā būs tā būs. Tālāk skaņas izolācijai ieklāju Silent Coat Vibrodamping. Viegli klājams un griežams.
Salona paklājs tika izmazgāts, tīrāks ir, bet nu ne tik tīrs cik gribētos.
Arī pārējās daļas nomazgātas. Pie salikšanas problēmu nebija, tik cik vēl jāiepērk pāris nolauztie nipeļi.
Vēl paliek pārlīmēt audumu durvīm.
Kārbai mazs defekts, slikti slēdzas no 3 uz 2, tādēļ nomainīta kārba komplektā arī kardānu un atbilstošu reduktoru.
Salona paklājs tika izmazgāts, tīrāks ir, bet nu ne tik tīrs cik gribētos.
Arī pārējās daļas nomazgātas. Pie salikšanas problēmu nebija, tik cik vēl jāiepērk pāris nolauztie nipeļi.
Vēl paliek pārlīmēt audumu durvīm.
Kārbai mazs defekts, slikti slēdzas no 3 uz 2, tādēļ nomainīta kārba komplektā arī kardānu un atbilstošu reduktoru.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ko klāj uz aprūsējušajām vietām un kādu vasku izmanto?
Brunox Epoxy krāsoju virsū. Cits saka labs, cits saka slikts. To jau redzēs pēc pāris gadiem.Vasku gribēju APP firmas, bet Valmierā tādu nedabūju, kas bija to pirku. Firmu neatceros, jāmeklē pagrabā bundža , bet neesot slikts.
Laiciņš pagājis, ar E36 ir nobraukta praktiski visa ziema - veiksmīgi, bez grāvjiem un apmalēm. Izdarīti daudz dažādi sīkumi.
Plāni ir pamainījušies un iegādājos jaunu(vecu) daily auto priekš sevis - Volvo V40. Ir vēl viens daily auto - Opel Astra, ar kuru pārsvarā brauc sieva.
Esmu nolēmis e36 mainīt krāsu, restaurēt apakšu un visu kas piederas pie lietas. Plāns ir maksimāli daudz izdarīt paša spēkiem un budžeta robežās. Lielākais klupšanas akmens varētu būt pārkrāsošana, to arī plānoju darīt pats. Noteikti neizdosies to paveikt super kvalitātē, bet galvenais lai būtu acīm tīkams un nebūtu problēmas zem krāsas.
Atgriežoties pie sadarītajām lietām - ir nomainītas zondes, kartera ventilācija, nomainīts spidometrs, iegadāts cupholder, sprauslām uzlikts remkomplekts (jo sanāca apskādēt vecās) un tās tika izmazgātas ar ultraskaņu (darbā), nomainītas kloķvārpstas un sadalenes sensori (diemžēl budžeta - proti sadales sensors uzreiz negāja, kloķenes vēļ turas. Mācība - nepirkt budžeta elektroniku!).
Rudenī bija ielikti enģeļi, ar dzeltena pavarota funkciju, bet tikpat ātri izņēmu. Ja kādam vajag, ir pieejami.
Ir aizrunāti style 72 diski, kurus plānoju iegādāties, bet visticamāk nākotne sliecos par style 32 diskiem.
Pašlaik plānā ir atrast garāžu uz īri vai uzbūvēt šķūnīti priekš auto tuvinieku pagalmā, jo pašlaik tas stāv zem klajas debess.
Plāni ir pamainījušies un iegādājos jaunu(vecu) daily auto priekš sevis - Volvo V40. Ir vēl viens daily auto - Opel Astra, ar kuru pārsvarā brauc sieva.
Esmu nolēmis e36 mainīt krāsu, restaurēt apakšu un visu kas piederas pie lietas. Plāns ir maksimāli daudz izdarīt paša spēkiem un budžeta robežās. Lielākais klupšanas akmens varētu būt pārkrāsošana, to arī plānoju darīt pats. Noteikti neizdosies to paveikt super kvalitātē, bet galvenais lai būtu acīm tīkams un nebūtu problēmas zem krāsas.
Atgriežoties pie sadarītajām lietām - ir nomainītas zondes, kartera ventilācija, nomainīts spidometrs, iegadāts cupholder, sprauslām uzlikts remkomplekts (jo sanāca apskādēt vecās) un tās tika izmazgātas ar ultraskaņu (darbā), nomainītas kloķvārpstas un sadalenes sensori (diemžēl budžeta - proti sadales sensors uzreiz negāja, kloķenes vēļ turas. Mācība - nepirkt budžeta elektroniku!).
Rudenī bija ielikti enģeļi, ar dzeltena pavarota funkciju, bet tikpat ātri izņēmu. Ja kādam vajag, ir pieejami.
Ir aizrunāti style 72 diski, kurus plānoju iegādāties, bet visticamāk nākotne sliecos par style 32 diskiem.
Pašlaik plānā ir atrast garāžu uz īri vai uzbūvēt šķūnīti priekš auto tuvinieku pagalmā, jo pašlaik tas stāv zem klajas debess.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Super darbi sadarīti Cupholder taisīji pats
Lēnām tiek gatavots uz motora izņemšanu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Motora izņemšana pabeigta.
Jāsaka viegli nebija,uzradās paralēli visādas problēmas.
Dienas nagla bija ar metāla līmi ielīmēta skrūve,motora spilvena kronšteinam,kas skrūvējas pie bloka.
Jāsaka viegli nebija,uzradās paralēli visādas problēmas.
Dienas nagla bija ar metāla līmi ielīmēta skrūve,motora spilvena kronšteinam,kas skrūvējas pie bloka.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Daļēji dzinēja apkare aplasīta.
Sajūgs vairākās vietās saplaisājis,kā arī apdedzināts kurvis(228) un spararats,abiem zilas virsmas.
Vienīgā neskaidrība par spararatu,jo orģināls noprotu tas nav,
Sajūgs vairākās vietās saplaisājis,kā arī apdedzināts kurvis(228) un spararats,abiem zilas virsmas.
Vienīgā neskaidrība par spararatu,jo orģināls noprotu tas nav,
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Darbi lēnām turpinās.
Iegādāts lietots m52 spararats.
Noņemta galva.
Man kā amatierim galva izskatās laba, kā arī cilindri bez vizuāliem defektiem.
Vienīgais iepisiens pagaidām uz sadales vārpstām. Kaut kur ir bijusi kāda skaida kas ir sabojājusi vārpstu un vāciņu.
Iegādāts lietots m52 spararats.
Noņemta galva.
Man kā amatierim galva izskatās laba, kā arī cilindri bez vizuāliem defektiem.
Vienīgais iepisiens pagaidām uz sadales vārpstām. Kaut kur ir bijusi kāda skaida kas ir sabojājusi vārpstu un vāciņu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
priekš '91 gada diezgan nesūdīga bundža
I know. Man pašam ir '91.
Sliekšņi būs jau 2x mainīti. Bet nu nav saudzēts pārdesmit gadus pa mūsu stulbo un nolādēto sāli. Kaisa kā idiotiem bez smadzenēm.
Jautrs, labs vecs auto. Ārpus ikdienas iesēžos un sajūtos 'back to roots'
Sliekšņi būs jau 2x mainīti. Bet nu nav saudzēts pārdesmit gadus pa mūsu stulbo un nolādēto sāli. Kaisa kā idiotiem bez smadzenēm.
Jautrs, labs vecs auto. Ārpus ikdienas iesēžos un sajūtos 'back to roots'
Man ir pilnīgi jauns LUK kurvis (228) ja vajag pa lēto.