E36-sityzor.

viss jau smuki, bēēēt, Tu gadījumā nēesi savilcis bremžu trubiņas uz otru pusi? 

M Power or no power..


Tur pie tā kronšteina kur pāriet uz mīksto trubu ?
Norādīšu attēlā.
Pēc kataloga liekas uz pareizo pusi.
Un arī "maģistrāle" kas aiziet uz motortelpu ir kreisajā pusē.
Bet nu nebrīnos, ka kaut ko noteikti saskrūvēšu nepareizi.

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.


Jā paldies.
Sapratu. Kārtīgi ieskatoties var saprast.

Sapratu. Kārtīgi ieskatoties var saprast.

Piekare beidzot nostrūklota un varēs ķerties klāt apakšai.
Visu sakrāmēt atpakaļ.
Visu sakrāmēt atpakaļ.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.


Degvielas bāku gan nebija viegli pielikt 

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

Tik man vienmēr licies ka e36 grīdas beigas kur sākas bāka, ir afterthought , ķipa vnk nozāgēta un iebāzta bāka.
P.S jap es esmu tas fans kas laiko visus tavus postus

P.S jap es esmu tas fans kas laiko visus tavus postus


- ikey07


Interesanti sekot līdzi






Auto beidzot ir dabūts uz ratiem.
Pēc plāna bija domāts jau janvārī krāmēt kopā motoru, bet mazliet viss ievilcies.
Tālāk jātiek galā ar supportiem un rokas bremzi.
Galu galā ceru uz to, ka šogad izripos cauri TA stacijai.

Pēc plāna bija domāts jau janvārī krāmēt kopā motoru, bet mazliet viss ievilcies.
Tālāk jātiek galā ar supportiem un rokas bremzi.
Galu galā ceru uz to, ka šogad izripos cauri TA stacijai.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.


Labs krēsls :)
Saimnieks maniaks
Saimnieks maniaks


Interesants topiks! 


Sen nekas nav atrādīts, jo diezgan maz ir izdarīts pa šo laiku.
Mazliet bija nolaidušās rokas, bet nu jau lenām kaut kas tiek darīs.
Pirmkārt maza vilšanās, jo iepriekšējais saimnieks man tirgoja kā m52b25, bet izrādās, ka motors M52B20
Protams, ka es bez lielas pieredzes mehānikā nevarēju to atšķirt, jo jauda likās pietiekami laba salīdzinot ar opeli
Tāpat dzinējam bija defekti, bojātas sadales vārpstas, dziļi skrāpējumi utml. Kuras esmu jau nopircis citas, B20 un B25 sadales vārpstas bija vienādas ?
Galu galā esmu nopircis citu dzinēju, tādu pašu m52b20 no automāta un vecais paliks rezerves daļās.
Jāsamaina blīvslēgi un citi sīkumi apkarei un jāceļ iekšā dzinēju mašīnā.
Mazliet bija nolaidušās rokas, bet nu jau lenām kaut kas tiek darīs.
Pirmkārt maza vilšanās, jo iepriekšējais saimnieks man tirgoja kā m52b25, bet izrādās, ka motors M52B20

Protams, ka es bez lielas pieredzes mehānikā nevarēju to atšķirt, jo jauda likās pietiekami laba salīdzinot ar opeli

Tāpat dzinējam bija defekti, bojātas sadales vārpstas, dziļi skrāpējumi utml. Kuras esmu jau nopircis citas, B20 un B25 sadales vārpstas bija vienādas ?
Galu galā esmu nopircis citu dzinēju, tādu pašu m52b20 no automāta un vecais paliks rezerves daļās.
Jāsamaina blīvslēgi un citi sīkumi apkarei un jāceļ iekšā dzinēju mašīnā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

