Purchas Z3 E36/7
Čau visiem biedriem!
Neliels "storijs" par manu pirmo, nopietno projektauto.
Z tika iegādāts 2018. gada novembrī ar domu, lai būtu mašīna ar kuru var pa vasaru pavizināties. Pirms pirkšanas jau bija zināms, ka Z ir cietis avārijā un priekša nav īsti taisna, bet tas tā pat neatbaidīja no domas, ka tieši šis Z ir jāņem. Paldies lietotājam @Odze , kurš vispār man viņu ieteica.
Šeit bilde no iegādes dienas
Neliels info par pašu auto - no konveijera tas ir noripojis 1997.gadā, ar M44B19 dzinēju (Lietuvietis gan bija uzlicis M52B25), no ekstrām nekas ļoti nav pieejams, tad bijis un tā nu auto ir ticis aprīkots ar parastajiem ādas sēdekļiem un to apsildi un pa lielam, tas arī viss no ekstrām
Tā kā randiņš uz auto taisnošana bija paredzēts 31.janvārī, tad esošo laiku centos izmantot lietderīgi un šo to jau sāku savest Z kārtībā. 31.janvārī bija, laikam, visa projekta pavērsiena diena bildes zemāk
Vedot Z, manam X3 izkrita ātrās fiksācijas āķis un tralis ar Z ielidoja grāvī, kur Z pēc tam uzmeta pirueti un kūleni.
Bija divi varianti - iztirgot esošo auto daļās vai iet "raznosā" un taisīt visu uz pilnu jaudu
Tad nu sākās donora Z3 meklēšana, par laimi man uz to brīdi tieši bija viens Z3 pre facelift ar M52B28 dzinēju un sporta ādas sēdekļiem, "wide body" (tā saucas tie Z3, kas ir ar 6 cil. dzinējiem no rūpnīcas un ir pre facelift, jo tiem ir platāks tilts, spārni, sliekšņi un aizmugurējais bampers)
un lēnā garā mans Z tika taisnots un likts kopā, pa to laiku, jau bija pienākusi 2019. gada vasara un bija skaidrs, ka šis auto 2019. gadā vēl pats saviem spēkiem nekur nebrauks. Tad nu radās ideja, ka varētu kaut ko uzlabot tam M52B25 dzinējam un atkal jāsaka paldies lietotājam @Odze, jo bija domāts tikai uzlikt M50B25 ieplūdes kolektoru ar droseli, bet beidzās viss ar dzinēja "rebuild"
Nedaudz no dzinējam izdarītajām lietām:
M50B25 ieplūdes kolektors ar droseli
M54B30 kloķvārpsta, virzuļi un klaņi
Pārslīpēta M52B25 ieplūdes sadalene @Dbilas_dynamic
Izplūdes sadalene - ieplūdes sadalene no M50B25 NV
Vanosa rebuild
M52B28 sprauslas
Schiedmann izplūdes kolektors
Pārtaisīta izplūde visā garumā
Divmasu spararats aizstāts ar atvieglinātu vienmasas spararatu
Sajūga kurvis no 3.0d dzinēja
Kloķene, spararats un sajūga kurvis ar disku nobalansēti
K&N gaisa filtrs un custom made aukstā gaisa kaste
Un tad protams pats galvenais - maģija un nenormālais darbs ko @Odze šajā pārbūvē ielika :) pulējot, atvieglinot utt...
Paralēli dzinēja pārbūvei sākās arī krāsošanas process :)
Kad dzinējs bija ielikts, tad sekoja došanās uz CSDD, kur bija jātaisa 2.kategorijas pārbūve, jo izrādās, ka Z3 nebija nākuši M52B25 single vanos dzinēji bet arī tam sanāca veiksmīgi tikt cauri un kopš 01.07.2020. mans Z ir ielās
+/- izdarītie uzlabojumi:
Vizuālā pārbūve no narrow body uz widebody
Custom made ducktale tipa spoilers
Dugas
Priekšas un aizmugures tiltu/bremžu nomaiņa no 4cil. versijas uz 6 cil. (ieskaitot bloķējošo reduktoru)
M-tech, svaigi pāršūta stūre
Dzinēja "upgrade" uz M52B30 stroker
OEM Z3 sporta sēdekļi
poly bukses
visu kustīgo piekares daļu nomaiņa uz jaunām
un daudzums citi sīkumi, kurus slinkums uzskaitīt
Darbi ko gribētu izdarīt pa 2020. gada ziemu
Uztaisīt custom made dugas, lai var aizstāt esošās
Ielikt sporta atmetamos sēdekļus
nostrūklot un pārkrāsot aizmugures tiltu un stabilizatora stieņus
Uztaisīt bremžu "upgrade"
un ja uznāks dullums galvā, tad vēl nedaudz uzvīlēt dzinēju ja @Odze būs ar mieru
Nu kaut kāds tāds sanāca mans īsais "storijs"
Lielu PALDIES saku @Odzei , bez kura šis nebūtu bijis iespējams, paldies viņam par pacietību un savu ielikto laiku un nervus
vairāk bildes manā instagram kontā - @Purchas_Z3_M3
p.s. pēc dzinēja regulācijas un jaudas nomērīšanas, iegūtie dati ir šādi - 277zs un 358nm
Tiekamies 28.08.2020
Neliels "storijs" par manu pirmo, nopietno projektauto.
Z tika iegādāts 2018. gada novembrī ar domu, lai būtu mašīna ar kuru var pa vasaru pavizināties. Pirms pirkšanas jau bija zināms, ka Z ir cietis avārijā un priekša nav īsti taisna, bet tas tā pat neatbaidīja no domas, ka tieši šis Z ir jāņem. Paldies lietotājam @Odze , kurš vispār man viņu ieteica.
Šeit bilde no iegādes dienas
Neliels info par pašu auto - no konveijera tas ir noripojis 1997.gadā, ar M44B19 dzinēju (Lietuvietis gan bija uzlicis M52B25), no ekstrām nekas ļoti nav pieejams, tad bijis un tā nu auto ir ticis aprīkots ar parastajiem ādas sēdekļiem un to apsildi un pa lielam, tas arī viss no ekstrām
Tā kā randiņš uz auto taisnošana bija paredzēts 31.janvārī, tad esošo laiku centos izmantot lietderīgi un šo to jau sāku savest Z kārtībā. 31.janvārī bija, laikam, visa projekta pavērsiena diena bildes zemāk
Vedot Z, manam X3 izkrita ātrās fiksācijas āķis un tralis ar Z ielidoja grāvī, kur Z pēc tam uzmeta pirueti un kūleni.
Bija divi varianti - iztirgot esošo auto daļās vai iet "raznosā" un taisīt visu uz pilnu jaudu
Tad nu sākās donora Z3 meklēšana, par laimi man uz to brīdi tieši bija viens Z3 pre facelift ar M52B28 dzinēju un sporta ādas sēdekļiem, "wide body" (tā saucas tie Z3, kas ir ar 6 cil. dzinējiem no rūpnīcas un ir pre facelift, jo tiem ir platāks tilts, spārni, sliekšņi un aizmugurējais bampers)
un lēnā garā mans Z tika taisnots un likts kopā, pa to laiku, jau bija pienākusi 2019. gada vasara un bija skaidrs, ka šis auto 2019. gadā vēl pats saviem spēkiem nekur nebrauks. Tad nu radās ideja, ka varētu kaut ko uzlabot tam M52B25 dzinējam un atkal jāsaka paldies lietotājam @Odze, jo bija domāts tikai uzlikt M50B25 ieplūdes kolektoru ar droseli, bet beidzās viss ar dzinēja "rebuild"
Nedaudz no dzinējam izdarītajām lietām:
M50B25 ieplūdes kolektors ar droseli
M54B30 kloķvārpsta, virzuļi un klaņi
Pārslīpēta M52B25 ieplūdes sadalene @Dbilas_dynamic
Izplūdes sadalene - ieplūdes sadalene no M50B25 NV
Vanosa rebuild
M52B28 sprauslas
Schiedmann izplūdes kolektors
Pārtaisīta izplūde visā garumā
Divmasu spararats aizstāts ar atvieglinātu vienmasas spararatu
Sajūga kurvis no 3.0d dzinēja
Kloķene, spararats un sajūga kurvis ar disku nobalansēti
K&N gaisa filtrs un custom made aukstā gaisa kaste
Un tad protams pats galvenais - maģija un nenormālais darbs ko @Odze šajā pārbūvē ielika :) pulējot, atvieglinot utt...
Paralēli dzinēja pārbūvei sākās arī krāsošanas process :)
Kad dzinējs bija ielikts, tad sekoja došanās uz CSDD, kur bija jātaisa 2.kategorijas pārbūve, jo izrādās, ka Z3 nebija nākuši M52B25 single vanos dzinēji bet arī tam sanāca veiksmīgi tikt cauri un kopš 01.07.2020. mans Z ir ielās
+/- izdarītie uzlabojumi:
Vizuālā pārbūve no narrow body uz widebody
Custom made ducktale tipa spoilers
Dugas
Priekšas un aizmugures tiltu/bremžu nomaiņa no 4cil. versijas uz 6 cil. (ieskaitot bloķējošo reduktoru)
M-tech, svaigi pāršūta stūre
Dzinēja "upgrade" uz M52B30 stroker
OEM Z3 sporta sēdekļi
poly bukses
visu kustīgo piekares daļu nomaiņa uz jaunām
un daudzums citi sīkumi, kurus slinkums uzskaitīt
Darbi ko gribētu izdarīt pa 2020. gada ziemu
Uztaisīt custom made dugas, lai var aizstāt esošās
Ielikt sporta atmetamos sēdekļus
nostrūklot un pārkrāsot aizmugures tiltu un stabilizatora stieņus
Uztaisīt bremžu "upgrade"
un ja uznāks dullums galvā, tad vēl nedaudz uzvīlēt dzinēju ja @Odze būs ar mieru
Nu kaut kāds tāds sanāca mans īsais "storijs"
Lielu PALDIES saku @Odzei , bez kura šis nebūtu bijis iespējams, paldies viņam par pacietību un savu ielikto laiku un nervus
vairāk bildes manā instagram kontā - @Purchas_Z3_M3
p.s. pēc dzinēja regulācijas un jaudas nomērīšanas, iegūtie dati ir šādi - 277zs un 358nm
Tiekamies 28.08.2020
Ļoti zolīdi
Mazmotoriem z3 ar bija 168-tais reduktors? Visu laiku ir bijusi pārliecība, ka visiem z3 188 lsd.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Z3 torseni naca
Ne visiem Z3 no rūpnīcas bija bloķis un jā, Z3 ir torsena bloķis.
Kad skrien postam cauri, un ieraugi mašīnu uz jumta, nācās patīt atpakaļ un visu izlasīt
Par to jaudas mērījumu, tas uz riteņiem vai kloķvārpstas?
Par to jaudas mērījumu, tas uz riteņiem vai kloķvārpstas?
Jaudas mērījums ir dzinējam
NA M52 singlevanos B30 viens no favorīttopikiem
Pēdējais labojis TomSkarsts - 27 Aug 2020, 13:19, kopā labots 1 reizi.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Respekt par apņēmību un novešanu līdz galam Ar plato aizmuguri uzreiz labāks skats
Man Z3 6cyl, tikai coupes versijā viens no neizsapņotajiem sapņiem
Man Z3 6cyl, tikai coupes versijā viens no neizsapņotajiem sapņiem
+100500
Woowoo kas par darbu ieguldīts