E36 Ziemsitis/sportinieks
Sveiki.
Tātad, par cik šeit esmu reģistrējies jau kādu laiku, cilvēku projektiem sekoju līdz, bet līdz savam postam neesmu ticis, Covid garlaicības mākts, nolēmu ka kkas jāuzraksta.
Pavisam ir bijuši pāris e36, no kuriem pēdējie divi vēljopojām ir manā īpašumā.
Pirmais e36 2015 gads.
Sāka savu dzīvi kā 318is, kurš laika gaitā pārtapa par 325i bezvanos, nežēlīgākais frankenšteins, salikts no divām dažādām mašīnām, bet nu beigās žurīts tika pie pilnās pakraskas un izskatijās pieklājīgi
Pirms Pēc Protams sastampātais kapots un dīvainais krāsojums krita acīs, bet fuck it, man patika.
Tad, protams, vienā jaukā dienā izdomāju, ka esmu izaudzis, žuriti esmu izslimojis, japērk kkas ekonomisks, uzticams.
Šī pelēkā kupeja tika pārdota un vietā nopirkts 2004g E46, universālis 2,0d full mpack utt,.
Tad, šis zilais e46 aizceļoja pie lietotāja Pacha.
Pec tam sekoja vēlviens e46, braukājot ar šo auto paralēli tika pa saldu ciparu ieķerts tā sauktais "ziemsitis" 500e skate uz gandrīz gadu, 6cyl, pucē un slavē ar auto nogāzu visu tā brīža ziemu, viss bija OK, tik rudais bija darījis savu un tika pieņemts lēmums īsta latvieša stilā tirgot nost, un lai kāds ņem un dara ko vēlas ar šo auto. Tad pienāca brīdis, kad vairs nebija neviena BMW manā īpašumā, jo notirgots bija gan E46, gan ziemsitis.
Tad ikdienai tika paņemts Audi A4 2014g, bet tā sajūta ka kkas pietrūkst, nepameta.
Līdz ar to Es tiku pie pirmā projekta auto.
No čoma tika ieķerts 1997g 318 unīts, diezgan pilns komplktācijā,
OE Mpack
PDC
Telefons
18 pogu OBC
Melnie griezti
Recaro bla bla bla
Nopērkot šo auto, uzreiz, plāni sazin kādi, savā galvā nolēmu, ka vjg Turbo.
Okei, tika sameklēts dzinējs M50B25 pa labu summu nopirkts, izjaukts, saprasts ka dilums blokam ir diezgan liels un būs jaborē uz 84,5 mm virzuļiem. Skaidrs, jaliek Kalts, viss tika nolikts malā, un sākta krāta nauda virzuļiem, klaņiem, paralēli iegādata laba m52b28 kloķēne, kas ies tajā dzinēja.
Tad vienā dienā čoms zvana un piedāvā pilnu M3 e36 piekari, ar visiem LSD, lielajām bremzēm utt, protams, nopirku no viņa, un tā arī šim auto tiek TIKAI pirktas detaļas un nekas vairāk netiek darīts, jo laika nav. Palielam šis auto gaida vasaru, kad varēs doties pie metinātāja, šādas tādas vietas salabot, un sakārtot. Tad kad būs virsbūve, varēs likt uz piekares un tad, jau centīšos veikt kkadus update par visu.
Un tad, 2020. gada oktobrī, nemiera tramdīts, ka ziema tuvojas, un man nav neviena raķete ar ko gāzēt, fb marketplece šķirstot uzradās 1997g 318 sedans, zaļā krāsā, cena 800e. Zvanu čomam, jābrauc lūrēt, aizbraucam, apskatamies, viens slieksnis beigts, bet tā, motors rūc, paatrinās, siltumu pūš, ko vairāk vajag, jāņem, Braucot mājas, es sev savā naivajā prātā saku, NEKĀDAS NAUDAS TERĒŠANAS ŠIM AUTO. nobrauks ziemu, tadu kāds ir, un viss. Ziemsitis tak.
Aizbraucot uz garažu, protams, mēģinot pacelt, saprotam, ka FUCK, nu ar abiem sliekšņiem viss ir slikti. Nodomāju, labi, poh, pārmetinās. Sākas metināšanas darbi, pastiprināti sliekšņi lai nav problēmu ar celšanu, jo visas donkrata vietas bija izpuvušas. Viss smuki sametināts, auto beidzot var pacelt uz pacēlāja. Sēžu domāju, nu bļāviens, nu būs tā jauda pa īsu vajag nu vismaz 6cyl, dzerdams kafiju, atceros, ka čomam, jau kadus 5.gadus plauktā stav slavenais 2ble8, zvanu viņam, vārds pa vārdam, vienojamies pa summu, kāpju Caddy un braucu pakļa jaunajam dzinējam.
Dzinējs M52B28 no e39, bet komplektā nāk e36 kronšteini un un vēl šādi tādi pribambasi vajadzīgie. Motors garažā, iepirkta m52 pravotka, no melnā unīša motora "aizlienēts" m50 ieplūdes kolektors, jo puikas pagalmā saka ka tur var iegūt 10-15hp , gaisa filtra kaste un kkadi sīkumi. Stāv arī bosh413 vadība, bet nezin kpc nolēmu viņu nelikt. Dzinējs ar kolektoru jau uzliktu. Nu un liekam jaunu bildi iekšā. Iepirkts MotosportForce šifteris, kvalitāte ļoti laba, sllēdzas patīkami, esmu ĻOTI apmierināts. Tad, skatos uz to aizm tiltu, nu bļāviens, nu nebūtu labi ar barabāniem gāzēt, protams, iepirkts bremžu disku tilts, aizvests nokrāsot, salikts pilnais StrongFlex bukšu sets, jaunas bremzes gan pr, gan aizmugurē. par cik, tilts lejā, no KBR čaļiem nopirktas visas pastirinošās paplāksnes, iemetinātas tās. MSR regulējamās ķegas utt Tad protams. izieta skate pirms lielajiem sniegiem, sareģistrēta pārbūve, skates onkuļi priecīgi, es arī, nu un aiziet, metinātais reduktors virsū un ziemas prieki var sākties, tehnika likta lietā tā, kam tā tika paredzēta.
Pabūts Brīvkalnos, iepirktas Continental IceContact2, priekš ledus, ielas riepa BOMBA Pabūts arī grāvī Aizbraucām pie čoma uz laukiem alūksnes pusē, pagāzēt pa dopiem, protams ar Vēl atbilstošākām riepām. Žūrīts visu izturējā pārsteidzošī labi, netaisot nekādus pigorus.
Nobraucot ziemu, sapratu, ka laikam šis auto vairs nav ziemsitis, un jau plus minus ir sagatavots tam, ka varētu gāzēt pietiekami labi pa trasi, tpc aprunājties ar vēlvienu čomu, izdomājām ka gāzēs Miniralliju ar beteri. Pēc ziemas saprasts ka amortizātoru šim auto NAV, iepirkti Bilstein B6 amišu komplekts.
TO DO LIST:
1.Aizsargpanna motoram/kārbai/reduktoram, jo skatoties minirallija video, pirmāš 15 mišīnas, un nežēlīgākie kurmju rakumi garantēri.
2. Lielais Radiators ar ventilātoru. Pagaidām auto aprīkots ar mazmotora radiatoru, kurš dēļ esošās ziemas arējas temp, savu funkciju veica ļoti labi.
3. Visadi sīkumi kā, ugunsdzēšamie utt.
Dodu 100000% ka esmu kko aizmirsis uzrakstīt, bet nu, ja esat tikuši tik tālu, apsveicu
Centīšos likt kkadus foto turpmāk ar to kā viss kustās uz priekšu
Tātad, par cik šeit esmu reģistrējies jau kādu laiku, cilvēku projektiem sekoju līdz, bet līdz savam postam neesmu ticis, Covid garlaicības mākts, nolēmu ka kkas jāuzraksta.
Pavisam ir bijuši pāris e36, no kuriem pēdējie divi vēljopojām ir manā īpašumā.
Pirmais e36 2015 gads.
Sāka savu dzīvi kā 318is, kurš laika gaitā pārtapa par 325i bezvanos, nežēlīgākais frankenšteins, salikts no divām dažādām mašīnām, bet nu beigās žurīts tika pie pilnās pakraskas un izskatijās pieklājīgi
Pirms Pēc Protams sastampātais kapots un dīvainais krāsojums krita acīs, bet fuck it, man patika.
Tad, protams, vienā jaukā dienā izdomāju, ka esmu izaudzis, žuriti esmu izslimojis, japērk kkas ekonomisks, uzticams.
Šī pelēkā kupeja tika pārdota un vietā nopirkts 2004g E46, universālis 2,0d full mpack utt,.
Tad, šis zilais e46 aizceļoja pie lietotāja Pacha.
Pec tam sekoja vēlviens e46, braukājot ar šo auto paralēli tika pa saldu ciparu ieķerts tā sauktais "ziemsitis" 500e skate uz gandrīz gadu, 6cyl, pucē un slavē ar auto nogāzu visu tā brīža ziemu, viss bija OK, tik rudais bija darījis savu un tika pieņemts lēmums īsta latvieša stilā tirgot nost, un lai kāds ņem un dara ko vēlas ar šo auto. Tad pienāca brīdis, kad vairs nebija neviena BMW manā īpašumā, jo notirgots bija gan E46, gan ziemsitis.
Tad ikdienai tika paņemts Audi A4 2014g, bet tā sajūta ka kkas pietrūkst, nepameta.
Līdz ar to Es tiku pie pirmā projekta auto.
No čoma tika ieķerts 1997g 318 unīts, diezgan pilns komplktācijā,
OE Mpack
PDC
Telefons
18 pogu OBC
Melnie griezti
Recaro bla bla bla
Nopērkot šo auto, uzreiz, plāni sazin kādi, savā galvā nolēmu, ka vjg Turbo.
Okei, tika sameklēts dzinējs M50B25 pa labu summu nopirkts, izjaukts, saprasts ka dilums blokam ir diezgan liels un būs jaborē uz 84,5 mm virzuļiem. Skaidrs, jaliek Kalts, viss tika nolikts malā, un sākta krāta nauda virzuļiem, klaņiem, paralēli iegādata laba m52b28 kloķēne, kas ies tajā dzinēja.
Tad vienā dienā čoms zvana un piedāvā pilnu M3 e36 piekari, ar visiem LSD, lielajām bremzēm utt, protams, nopirku no viņa, un tā arī šim auto tiek TIKAI pirktas detaļas un nekas vairāk netiek darīts, jo laika nav. Palielam šis auto gaida vasaru, kad varēs doties pie metinātāja, šādas tādas vietas salabot, un sakārtot. Tad kad būs virsbūve, varēs likt uz piekares un tad, jau centīšos veikt kkadus update par visu.
Un tad, 2020. gada oktobrī, nemiera tramdīts, ka ziema tuvojas, un man nav neviena raķete ar ko gāzēt, fb marketplece šķirstot uzradās 1997g 318 sedans, zaļā krāsā, cena 800e. Zvanu čomam, jābrauc lūrēt, aizbraucam, apskatamies, viens slieksnis beigts, bet tā, motors rūc, paatrinās, siltumu pūš, ko vairāk vajag, jāņem, Braucot mājas, es sev savā naivajā prātā saku, NEKĀDAS NAUDAS TERĒŠANAS ŠIM AUTO. nobrauks ziemu, tadu kāds ir, un viss. Ziemsitis tak.
Aizbraucot uz garažu, protams, mēģinot pacelt, saprotam, ka FUCK, nu ar abiem sliekšņiem viss ir slikti. Nodomāju, labi, poh, pārmetinās. Sākas metināšanas darbi, pastiprināti sliekšņi lai nav problēmu ar celšanu, jo visas donkrata vietas bija izpuvušas. Viss smuki sametināts, auto beidzot var pacelt uz pacēlāja. Sēžu domāju, nu bļāviens, nu būs tā jauda pa īsu vajag nu vismaz 6cyl, dzerdams kafiju, atceros, ka čomam, jau kadus 5.gadus plauktā stav slavenais 2ble8, zvanu viņam, vārds pa vārdam, vienojamies pa summu, kāpju Caddy un braucu pakļa jaunajam dzinējam.
Dzinējs M52B28 no e39, bet komplektā nāk e36 kronšteini un un vēl šādi tādi pribambasi vajadzīgie. Motors garažā, iepirkta m52 pravotka, no melnā unīša motora "aizlienēts" m50 ieplūdes kolektors, jo puikas pagalmā saka ka tur var iegūt 10-15hp , gaisa filtra kaste un kkadi sīkumi. Stāv arī bosh413 vadība, bet nezin kpc nolēmu viņu nelikt. Dzinējs ar kolektoru jau uzliktu. Nu un liekam jaunu bildi iekšā. Iepirkts MotosportForce šifteris, kvalitāte ļoti laba, sllēdzas patīkami, esmu ĻOTI apmierināts. Tad, skatos uz to aizm tiltu, nu bļāviens, nu nebūtu labi ar barabāniem gāzēt, protams, iepirkts bremžu disku tilts, aizvests nokrāsot, salikts pilnais StrongFlex bukšu sets, jaunas bremzes gan pr, gan aizmugurē. par cik, tilts lejā, no KBR čaļiem nopirktas visas pastirinošās paplāksnes, iemetinātas tās. MSR regulējamās ķegas utt Tad protams. izieta skate pirms lielajiem sniegiem, sareģistrēta pārbūve, skates onkuļi priecīgi, es arī, nu un aiziet, metinātais reduktors virsū un ziemas prieki var sākties, tehnika likta lietā tā, kam tā tika paredzēta.
Pabūts Brīvkalnos, iepirktas Continental IceContact2, priekš ledus, ielas riepa BOMBA Pabūts arī grāvī Aizbraucām pie čoma uz laukiem alūksnes pusē, pagāzēt pa dopiem, protams ar Vēl atbilstošākām riepām. Žūrīts visu izturējā pārsteidzošī labi, netaisot nekādus pigorus.
Nobraucot ziemu, sapratu, ka laikam šis auto vairs nav ziemsitis, un jau plus minus ir sagatavots tam, ka varētu gāzēt pietiekami labi pa trasi, tpc aprunājties ar vēlvienu čomu, izdomājām ka gāzēs Miniralliju ar beteri. Pēc ziemas saprasts ka amortizātoru šim auto NAV, iepirkti Bilstein B6 amišu komplekts.
TO DO LIST:
1.Aizsargpanna motoram/kārbai/reduktoram, jo skatoties minirallija video, pirmāš 15 mišīnas, un nežēlīgākie kurmju rakumi garantēri.
2. Lielais Radiators ar ventilātoru. Pagaidām auto aprīkots ar mazmotora radiatoru, kurš dēļ esošās ziemas arējas temp, savu funkciju veica ļoti labi.
3. Visadi sīkumi kā, ugunsdzēšamie utt.
Dodu 100000% ka esmu kko aizmirsis uzrakstīt, bet nu, ja esat tikuši tik tālu, apsveicu
Centīšos likt kkadus foto turpmāk ar to kā viss kustās uz priekšu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Labs
Pa ilgiem laikiem kāds zajebisais topiks ko palūrēt
Pa ilgiem laikiem kāds zajebisais topiks ko palūrēt
Labs apraksts
p.s šķērsstieņus no e36 unīša netirgo?
p.s šķērsstieņus no e36 unīša netirgo?
Sveiki
Atkal kāds brītiņš pagājis, un paredzētais minirallija posms tuvojas staujiem soļiem, jāsāk kkas palēnām darīt.
Raķetei šis tas atkal padarīts. Ne pietiekami daudz, kā gribētos, bet nu, pamazām.
Iepirkti un uzstādīti Bilstein B6 amīšu sets, ar stock lietotām 328 atsperēm gan priekšā, gan aizmugurē.
Ielikti pr sēdekļi Recaro no e46 (budžeta variants)
Komplekts ar style 31 diskiem, ar cerību ka būs izturīgi.
Atkal kāds brītiņš pagājis, un paredzētais minirallija posms tuvojas staujiem soļiem, jāsāk kkas palēnām darīt.
Raķetei šis tas atkal padarīts. Ne pietiekami daudz, kā gribētos, bet nu, pamazām.
Iepirkti un uzstādīti Bilstein B6 amīšu sets, ar stock lietotām 328 atsperēm gan priekšā, gan aizmugurē.
Ielikti pr sēdekļi Recaro no e46 (budžeta variants)
Komplekts ar style 31 diskiem, ar cerību ka būs izturīgi.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.