kaliks 328 sedans
Nu ko!
Sveiciens ar atgriešanos visām vecajām mīklām, kas mēs te esam no seniem laikiem un pārējiem arī
Forums galīgi gaisu izlaidis, bet nostaļģijas vadīts, esmu atgriezies pie E36 un gribās, kaut atskaites dēļ pašam priekš sevis kaut ko parakstīt.
Mans pirmais dranduļets bija E36 328 universālis
viewtopic.php?f=249&t=412&p=18768#p18768
Laikam ejot, tas auto tika nomests malā un pamazām, ar to tas viss arī beidzās, tam sekoja čoma kabriolets, kas bija manā lietošanā, tālāk E46 FL kupeja kura, bija anglis un piedzīvoja krasas pārmaiņas, ja būs iedvesma, kādreiz ar kaut ko padalīšos, tad bija e46 Final Edition FL 2.0d unītis (fantastiska mašīna, es teiktu, ka iespējams labākais ikdienas auto, tajā budžeta segmentā, kāds vispār eksistē). Pieaugot un prioritātēm mainoties, mans auto parks pieauga, bet ar vien tālāk no BMW, kā tāda un dīvainā kārtā Volvo virzienā.
Pie tā, kas šobrīd un kāpēc ir galvenajā lomā, ir jāatgriežas uz foruma ziedu laikiem, kad mēs bijām kuplā skaitā un tajos laikos skrūvēju, būvēju un metināju citu biedru E36.
Atbrauca pie manis @ByrByr vārds pa vārdam un sākām pamazām celt šo auto, bet mums smejoties, tapa mutiska vienošanās, ja auto tiks tirgots, tad tikai man. Ir pagājuši daudz gadi, aiz loga ir 2023. gada pavasaris, zvana Oskars, prasa vai ņemšu un te nu mēs esam
Šeit ir vecākā bilde, kāda man ir pieejama, pat nezinu, kurā gadā uzņemta
Sveiciens ar atgriešanos visām vecajām mīklām, kas mēs te esam no seniem laikiem un pārējiem arī
Forums galīgi gaisu izlaidis, bet nostaļģijas vadīts, esmu atgriezies pie E36 un gribās, kaut atskaites dēļ pašam priekš sevis kaut ko parakstīt.
Mans pirmais dranduļets bija E36 328 universālis
viewtopic.php?f=249&t=412&p=18768#p18768
Laikam ejot, tas auto tika nomests malā un pamazām, ar to tas viss arī beidzās, tam sekoja čoma kabriolets, kas bija manā lietošanā, tālāk E46 FL kupeja kura, bija anglis un piedzīvoja krasas pārmaiņas, ja būs iedvesma, kādreiz ar kaut ko padalīšos, tad bija e46 Final Edition FL 2.0d unītis (fantastiska mašīna, es teiktu, ka iespējams labākais ikdienas auto, tajā budžeta segmentā, kāds vispār eksistē). Pieaugot un prioritātēm mainoties, mans auto parks pieauga, bet ar vien tālāk no BMW, kā tāda un dīvainā kārtā Volvo virzienā.
Pie tā, kas šobrīd un kāpēc ir galvenajā lomā, ir jāatgriežas uz foruma ziedu laikiem, kad mēs bijām kuplā skaitā un tajos laikos skrūvēju, būvēju un metināju citu biedru E36.
Atbrauca pie manis @ByrByr vārds pa vārdam un sākām pamazām celt šo auto, bet mums smejoties, tapa mutiska vienošanās, ja auto tiks tirgots, tad tikai man. Ir pagājuši daudz gadi, aiz loga ir 2023. gada pavasaris, zvana Oskars, prasa vai ņemšu un te nu mēs esam
Šeit ir vecākā bilde, kāda man ir pieejama, pat nezinu, kurā gadā uzņemta
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Auto, visu šo laiku ir bijis garāžas glabāšanā, pirmais plāns bija apkopt un iziet skati, par cik auto no dzimšanas ir bijis mazmotors, tad priekšā bija palikušas mazās, neventilējamās bremzes, pirmā lieta, kas tika sagādāta, bija 330 bremžu suporti, suporti sakopti, sakrāsoti, jauni diski, kluči utt., salikti virsū, tika izieta TA, pēc skates uzlikts atpakaļ metinātais, iepirkta čupa jaunas 205/40r17 sunfull riepas un baudīta vasara ik pa brīdim.
Tad nāca piedāvājums aizbraukt uz Burnout Challenge noplēst riepas, steigā aizvedām auto mazliet sapulēt, uzlīmēt nelielu uzņēmuma reklāmu un aizmugurējās arkas aplīmēt ar PPF aizsargplēvi, lai arkas paliek dzīvas, brauciens bija ar piedzīvojumiem, jo busam izjuka riepa pa ceļam, parādi nokavējām utt., bet kaut kā tomēr piedalījāmies
Septembrī sajūgs pameta čatu un tas arī pielika punktu un noslēdza sezonu.
Plāni, kā vienmēr grandiozi, 2.8 ir stipri par īsu mūsdienu mēriem, gribās turbo, bet stabilu un bez fanātizma ar 350-400hp, bet motors būs pēdējais, sākšu ar pārējiem mezgliem, primāri ir jāsaved kārtībā aizmugures tilts, jāsakrāso aizmugurējās arkas, jo riepas tomēr viņas ir notrinušas plikas iekšpusē, jāatrisina jautājums, lai viņas turpmāk neķer arku, bet ar normālu sagāzumu, sagāzt riepas nebūs variants šoreiz, tālāk vajag normālas koilas, kas attiecas uz aizmugurējo tiltu, tad to ir doma mēģināt nedaudz pielabojot no e46 330 uzlikt ar visām stupicām, resnajām pusasīm un bremzēm. Vēl viena lieta, ko gribu primāri ir 6 ātrumu kārba, tāpēc meklēju:
6 ātrumu manuālo kārbu no benzīna motora (E60/61 vai E9x)
e46 pusrāmi ar reduktoru (ja tev kkur mētājas zālē ieaudzis, dod ziņu, attiecība pie kājas, vajag piemērīšanai)
gaidu piedāvājumus un ieteikumus uz normālām koilām
Piedāvājumus PM vai 24550835
Bildes no pulēšanas un pasākuma:
Tad nāca piedāvājums aizbraukt uz Burnout Challenge noplēst riepas, steigā aizvedām auto mazliet sapulēt, uzlīmēt nelielu uzņēmuma reklāmu un aizmugurējās arkas aplīmēt ar PPF aizsargplēvi, lai arkas paliek dzīvas, brauciens bija ar piedzīvojumiem, jo busam izjuka riepa pa ceļam, parādi nokavējām utt., bet kaut kā tomēr piedalījāmies
Septembrī sajūgs pameta čatu un tas arī pielika punktu un noslēdza sezonu.
Plāni, kā vienmēr grandiozi, 2.8 ir stipri par īsu mūsdienu mēriem, gribās turbo, bet stabilu un bez fanātizma ar 350-400hp, bet motors būs pēdējais, sākšu ar pārējiem mezgliem, primāri ir jāsaved kārtībā aizmugures tilts, jāsakrāso aizmugurējās arkas, jo riepas tomēr viņas ir notrinušas plikas iekšpusē, jāatrisina jautājums, lai viņas turpmāk neķer arku, bet ar normālu sagāzumu, sagāzt riepas nebūs variants šoreiz, tālāk vajag normālas koilas, kas attiecas uz aizmugurējo tiltu, tad to ir doma mēģināt nedaudz pielabojot no e46 330 uzlikt ar visām stupicām, resnajām pusasīm un bremzēm. Vēl viena lieta, ko gribu primāri ir 6 ātrumu kārba, tāpēc meklēju:
6 ātrumu manuālo kārbu no benzīna motora (E60/61 vai E9x)
e46 pusrāmi ar reduktoru (ja tev kkur mētājas zālē ieaudzis, dod ziņu, attiecība pie kājas, vajag piemērīšanai)
gaidu piedāvājumus un ieteikumus uz normālām koilām
Piedāvājumus PM vai 24550835
Bildes no pulēšanas un pasākuma:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Opaa , cau, sveikts atpakaļ . Atceros šito sedanu, ko tik Oskars tur nedarīja
Iemetīsi salona bildes arī?
Iemetīsi salona bildes arī?
Es palieku vecs, braucot arvien biežāk apsveru domu par stock piekari. Gadā reizi aizbraucu uz 333, tur derēs arī labi amortizatori. Uz ielas pat vairs neatceros, kad ir "sportots".
Tā ka iespējams uz tirgu uz vasaras sezonu HSD monopro. Auto braukts tikai vasarā, kādi 15k Max nogājuši.
Kārbu gs6-53bz Latvijā vari nemaz nemeklēt, deficīts un maksā dārgi. Lietuvā ir piedāvājums, man sanāca izcelt par summu, par ko LV tirgo zf 5-speed.
Tā ka iespējams uz tirgu uz vasaras sezonu HSD monopro. Auto braukts tikai vasarā, kādi 15k Max nogājuši.
Kārbu gs6-53bz Latvijā vari nemaz nemeklēt, deficīts un maksā dārgi. Lietuvā ir piedāvājums, man sanāca izcelt par summu, par ko LV tirgo zf 5-speed.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Salonā šobrīd nav ko fočēt, viņš pēdējos hz cik gadus ir stāvējis, griesti atlipuši, pieputējis un tāds ir arī šobrīd, nāks pavasaris, tad šo to sašūs ar alkantaru, satīrīs un sabildēs
Šito auto laikam pēdejo reizi arī manīju tālajā 2016. gadā kad pie tevis braucām skrūvēties avotu ielā.
O zirdziņa tačka, fantastisks auto