sanda_coupe
Foruma dalībnieks jau esmu kādu laiciņu, varbūt ne tas aktīvākais, bet mazliet kaut ko nebūt palasu
Re nu mans e36
Kad sapratu ka priekš manis priekš piedziņas auto nav īsti piemērots vai ar es tiem , iegādājos savu pirmo e36 sedanu – auto bija labs, lielākoties stoks, nobraucu 1.5 gadus un sapratu ka ar rūsu galā netikšu Un tad nolēmu jāņem e36 coupe – izvēle krita par labu remontējamam auto . Tā nu man ir 95.g. beigu ražota BMW coupe Latvijā laikam aptuveni 4-5 gadus pavadījusi pie manis kopš 2010.g. augusta krāsa tumši zila toņmaiņa uz melnu. Kad iegādājos bija pilnīgs stoks bez tam bez dzinēja , dzinēju paņēmu no vecā BMW m50b25 (jo rūsa bija daudz un autiņu nolēmu izpārdot pa detaļām un nejūtos ar ko zaudētājs) tā pat ar kārba, kas par laimi izrādījās ZF . Lēnu garu nesteidzoties to visu saliku iekšā par cik kupeja bija divītis bijusi un liku 2.5 dzinēju īsti problēmu nebija tikai kārbām atšķīrās kardāni, bet tas ar jau sīkums. Vēl pirms izbraukšanas auto tika pie coilovers amortizatoriem, priekšas piekare ar gandrīz visa tika atjaunota tai skaitā abiem tiltiem bremžu diski un kolotkas ( ja taisa tad jau taisa) un vēl dažiem uzlabojumiem, kā arī savest kārtībā salons…
Bet aptuveni mēnesi pēc lielajiem remontdarbiem par sevi lika manīt sajūga izspiedēj gultnis (stulbi bija uzreiz nepārbaudīt un nenomainīt) tā nu atkal nācās mazliet paskrūvēt nebūtu bijis jau grūti ja nebūtu aprāvusies viena skrūve pašā kārbas augšā, bet problēmas jau tak vajadzīgas lai tās atrisinātu, un beigu beigās auto tika pie labāka sajūga
Pagāja kāds brītiņš un pienāca mans laiks tikt pie reduktora ar bloķi pirmais mēģinājums gan neveiksmīgs paša nezināšanas, dēļ un jauku pārdevēju ar mums netrūkst , tiku pie metināta reduktora tiesa gan tādu uzmeistarot jau ar pats esmu spējīg + vēl par cik bija divītis un bija mazais reduktors tad mainot uz lielo korpusu jāmaina bija arī pusasis un otra daļa kardānam
tad beigās dabūju labu bloķējošo reduktoru ar attiecību 3.15 – nu tad beidzot abi rati griežas reizē
Vēl pēc maza laika nolēmu ka tā kā vajadzētu šo to no M-pakas tad tiku pie priekšas bufera, un vēlāk pie sliekšņiem, moldingiem un ķīniešu spoguļiem skatā gandrīz identiskiem tikai pasažiera pusē mazliet tā uz augšu par daudz vērst un jā lai pieliktu pagāja kādas 4 stundas :) bet sapratu ka tā nav štele un šoziem iegādājos īstos, kas vismaz braucot nedrebēs un no salona regulēsies .
Salons parastais tikai kāds pacenties un pāršuvis ar pusādu bet kopsummā ir ok un par cik stūrei bija parādījusies mopēda ručkas sindroms tika iegādāta mtehnik stūrīte, bildē vēl vecā Par ekstrām – nav borta komja un lūkas, bet ir klima un vēl dažādi sīkumi, par diskiem laikam jau īsti šie e46 sērijas diski nav pielāgoti e36 ar sēdinājumu bet mazliet (aptuveni 1cm)pavalcējot aizmugures arkas vis nostājas savās vietās, kas sanāca pašam īsti bez lielas piepūles un auto netika nodarīts nekās kaitējums ar. Šoziem nolēmu ka auto nebrauks pa Latvijas sniegotajiem ceļiem tādu iemeslu dēļ kā kupeja man ir kā otrais braucamais ikdienā pārvietojos ar citu auto, nav nekāds vēlmes sālīt autiņu, kā arī mašīnas augstums nav tas piemērotākais ziemai bet sēdinājums mani apmierina, un pats galvenais kad izklaidējās no sirds (cik nu kuram tā liela) var ātri vien sanākt kāda nepatīkama situācija tādēļ tika iegādāts opītis e28 84.g ar 2.5 E dzinēju priekš ziemas ar metinātu bloķi ir ok
Vēl jau ir kur rokas pielikt un kur naudiņu ieguldīt ka piemēram gribētos labāku salonu - recaro vai no M3, kā arī aizmugures buferis utt bet labs nāk ar gaidīšanu
Re nu mans e36
Kad sapratu ka priekš manis priekš piedziņas auto nav īsti piemērots vai ar es tiem , iegādājos savu pirmo e36 sedanu – auto bija labs, lielākoties stoks, nobraucu 1.5 gadus un sapratu ka ar rūsu galā netikšu Un tad nolēmu jāņem e36 coupe – izvēle krita par labu remontējamam auto . Tā nu man ir 95.g. beigu ražota BMW coupe Latvijā laikam aptuveni 4-5 gadus pavadījusi pie manis kopš 2010.g. augusta krāsa tumši zila toņmaiņa uz melnu. Kad iegādājos bija pilnīgs stoks bez tam bez dzinēja , dzinēju paņēmu no vecā BMW m50b25 (jo rūsa bija daudz un autiņu nolēmu izpārdot pa detaļām un nejūtos ar ko zaudētājs) tā pat ar kārba, kas par laimi izrādījās ZF . Lēnu garu nesteidzoties to visu saliku iekšā par cik kupeja bija divītis bijusi un liku 2.5 dzinēju īsti problēmu nebija tikai kārbām atšķīrās kardāni, bet tas ar jau sīkums. Vēl pirms izbraukšanas auto tika pie coilovers amortizatoriem, priekšas piekare ar gandrīz visa tika atjaunota tai skaitā abiem tiltiem bremžu diski un kolotkas ( ja taisa tad jau taisa) un vēl dažiem uzlabojumiem, kā arī savest kārtībā salons…
Bet aptuveni mēnesi pēc lielajiem remontdarbiem par sevi lika manīt sajūga izspiedēj gultnis (stulbi bija uzreiz nepārbaudīt un nenomainīt) tā nu atkal nācās mazliet paskrūvēt nebūtu bijis jau grūti ja nebūtu aprāvusies viena skrūve pašā kārbas augšā, bet problēmas jau tak vajadzīgas lai tās atrisinātu, un beigu beigās auto tika pie labāka sajūga
Pagāja kāds brītiņš un pienāca mans laiks tikt pie reduktora ar bloķi pirmais mēģinājums gan neveiksmīgs paša nezināšanas, dēļ un jauku pārdevēju ar mums netrūkst , tiku pie metināta reduktora tiesa gan tādu uzmeistarot jau ar pats esmu spējīg + vēl par cik bija divītis un bija mazais reduktors tad mainot uz lielo korpusu jāmaina bija arī pusasis un otra daļa kardānam
tad beigās dabūju labu bloķējošo reduktoru ar attiecību 3.15 – nu tad beidzot abi rati griežas reizē
Vēl pēc maza laika nolēmu ka tā kā vajadzētu šo to no M-pakas tad tiku pie priekšas bufera, un vēlāk pie sliekšņiem, moldingiem un ķīniešu spoguļiem skatā gandrīz identiskiem tikai pasažiera pusē mazliet tā uz augšu par daudz vērst un jā lai pieliktu pagāja kādas 4 stundas :) bet sapratu ka tā nav štele un šoziem iegādājos īstos, kas vismaz braucot nedrebēs un no salona regulēsies .
Salons parastais tikai kāds pacenties un pāršuvis ar pusādu bet kopsummā ir ok un par cik stūrei bija parādījusies mopēda ručkas sindroms tika iegādāta mtehnik stūrīte, bildē vēl vecā Par ekstrām – nav borta komja un lūkas, bet ir klima un vēl dažādi sīkumi, par diskiem laikam jau īsti šie e46 sērijas diski nav pielāgoti e36 ar sēdinājumu bet mazliet (aptuveni 1cm)pavalcējot aizmugures arkas vis nostājas savās vietās, kas sanāca pašam īsti bez lielas piepūles un auto netika nodarīts nekās kaitējums ar. Šoziem nolēmu ka auto nebrauks pa Latvijas sniegotajiem ceļiem tādu iemeslu dēļ kā kupeja man ir kā otrais braucamais ikdienā pārvietojos ar citu auto, nav nekāds vēlmes sālīt autiņu, kā arī mašīnas augstums nav tas piemērotākais ziemai bet sēdinājums mani apmierina, un pats galvenais kad izklaidējās no sirds (cik nu kuram tā liela) var ātri vien sanākt kāda nepatīkama situācija tādēļ tika iegādāts opītis e28 84.g ar 2.5 E dzinēju priekš ziemas ar metinātu bloķi ir ok
Vēl jau ir kur rokas pielikt un kur naudiņu ieguldīt ka piemēram gribētos labāku salonu - recaro vai no M3, kā arī aizmugures buferis utt bet labs nāk ar gaidīšanu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Šitā pat izskatās tīri labi kopta kupeja
e46 diski arī patīk
Sveikts
P.S. Aizmugurē nopūstās lampas gan
e46 diski arī patīk
Sveikts
P.S. Aizmugurē nopūstās lampas gan
Sveikts iekš e36.lv
Kupeja tīri simpātiska
Kupeja tīri simpātiska
Skaists un kopts auto
mož kāds no forumiešiem zinās, šim auto itkā aizmugurē ir 7,5J diski bet iznesums nav tāds pats kā priekšejiem diskiem.
cik pa katalogiem parokoties sanācis manīt ka nāk tikai 7,5 fornt un 8,5 rear. ir kādi vēl varianti kurus nezinu?
cik pa katalogiem parokoties sanācis manīt ka nāk tikai 7,5 fornt un 8,5 rear. ir kādi vēl varianti kurus nezinu?
Smuks auto!. Tik prasās aizmugurē m-pakas bamperi.
Ļoti smuka kupeja! Personīgi šitās uzacis uz e36 diez ko nepiesaista, jāatzīst, uz šī auto vēl tīri neko. Bet ja man būtu, nost gan jau arī nerautu
man jau pašam ar patīk autiņš un jā lai salonu uzturētu tīru vajag mazliet pastrādāt
A varbūt kāds var ieteikt kādus roku putekļusūcējus, ko var vadāt līdzi mašīīnāā??
Jo te Rīgā man reāli nav kur auto izsūūkt, nav ne garažas normālas - nekāā
Jo te Rīgā man reāli nav kur auto izsūūkt, nav ne garažas normālas - nekāā
ar tiem mazajiem niecinjiem vienigais ko var izdarit, ir izsukt kreslus no drupacaam un pelniem
tepikji ar tiem reali izsuknet nevar, tik taa virspuseji
tepikji ar tiem reali izsuknet nevar, tik taa virspuseji
...
vinjam adinieks
nuja, tapec jau saku ka vienigi kreslus, drupacas pacelt no adas, lielu speku nevajagVitalx325 rakstīja:vinjam adinieks
...
tad nu par cik auto guļ ziemas miegā, bet sniega ir daudz un gribas vizināties tika paņemta vēl viena kupeja vienīgi stāvoklis sliktāks
tas ka buktes tas piedien
tātad auto ar 2litru dzinēju, uzskatīsim ka ekstru nav jo auto izmantots tikai lauzšanai, pieder nepārāk ilgi! uzlabojumi kas veikti: no labā auto izliktas priekšējās koilas, labajam auto jaunas uzbūvēta aizsargpanna radiators nomainīts, reduktoram bloķis sagādāts, piekare savesta daudzmaz kartībā, salons bija gaužam slikts tāpēc ieliku vecos sēdekļus no labās mašīnas, nesen atklāju ka aizmugures tiltā kaut kas būtu jālabo kā arī iepriekš pēdējās sacensībās viens miglas lukturis izbeidzās
bez izklaides pa grants seguma ceļiem kurus šobrīd klāj sniegs vai ledus, aizbraucu līdz blakus pilsētas sacensības - Lūsis 2013 tas ir Jēkabpilī, visus posmus neesmu braucis bet pēdējos divus nobraucu pa pirmo bet tas nekā nedeva un kausa kopvērtējumā paliku 4. bet nekas gan citreiz
tas ka buktes tas piedien
tātad auto ar 2litru dzinēju, uzskatīsim ka ekstru nav jo auto izmantots tikai lauzšanai, pieder nepārāk ilgi! uzlabojumi kas veikti: no labā auto izliktas priekšējās koilas, labajam auto jaunas uzbūvēta aizsargpanna radiators nomainīts, reduktoram bloķis sagādāts, piekare savesta daudzmaz kartībā, salons bija gaužam slikts tāpēc ieliku vecos sēdekļus no labās mašīnas, nesen atklāju ka aizmugures tiltā kaut kas būtu jālabo kā arī iepriekš pēdējās sacensībās viens miglas lukturis izbeidzās
bez izklaides pa grants seguma ceļiem kurus šobrīd klāj sniegs vai ledus, aizbraucu līdz blakus pilsētas sacensības - Lūsis 2013 tas ir Jēkabpilī, visus posmus neesmu braucis bet pēdējos divus nobraucu pa pirmo bet tas nekā nedeva un kausa kopvērtējumā paliku 4. bet nekas gan citreiz
salons smuks. bet izskatās, to pašu esošo esi nošķīlis
par salonu jau rakstiija ka ielicis no otra auto! bet kapeec nuumuram burti un pirmais cipars sakriit nezinu!
bet shim ir parastie moldingi otram m moldingi, shim parastie spoguļi tam m!!!???
bet shim ir parastie moldingi otram m moldingi, shim parastie spoguļi tam m!!!???
DONT DRINK AND DRIVE JUST SMOKE AND FLY