kvspvrs 320ci individual coupe
Sveiki,
nolēmu padalīties arī ar savu e46 - pietiek tikai skatīties, ko citi posto un arī jāpapildina e46 pulks.
Trešais e46 savā īpašumā. Pirms tam bija unītis (2.5 benzīns), taču sapratu, ka gribu kupeju. Meklēju kupeju, īsti nekas nebija, nopirku kaut kādu, kas likās pieņemamākā (2.5 benzīns), taču pagāja mēnesis un sapratu, ka nebūs īstā. Turpināju meklēt gan Latvijā, gan tuvējā robežā, bet nekas nekrita acīs. Kopumā kādu pusgadu diendienā tika skatīti sludinājumi un pazuda cerība, ka uz vietas kaut kas maģiski uzradīsies, tāpēc tika pieņemts lēmums iegādāties no Vācijas. 2021. gada jūlija pašās beigās tika ievests šis aparāts.
Ar auto ziemā netiek braukts.
Komplektācija pēc VIN:
Krāsa - Sonderlackierung (490) jeb precīzāk Petrol-Mica metallica (305)
Salons - Upholstery Leder Montana/basis-ausst./mahagoni (N6NG)
210 Dynamic Stability Control
226 Sports Suspension Settings
249 Multi-function For Steering Wheel
251 Run Flat Indicator
338 M Sports Package Ii
403 Glass Roof, Electric
423 Floor Mats, Velour
428 Warning Triangle
441 Smokers Package
473 Armrest, Front
481 Sport Seats F Driver/front Passenger
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
495 3. Headrest Rear Centre
502 Headlight Washer System
508 Park Distance Control
520 Fog lights
521 Rain Sensor
522 Xenon Light
534 Automatic Air Conditioning
676 Hifi Loudspeaker System
710 M Leather Steering Wheel
716 M Aerodynamics Package Ii
760 Individual High-gloss Satin Chrome
772 Interior Trim Alu Black Cube
775 Individual Roof-lining Anthracite
778 Door Sills W BMW Individual Designation
785 White Direction Indicator Lights
787 M Lt/aly Wheels Double Sp.135 W Mixed T.
972 Comfort Package
Šobrīd izdarītais:
- nomainīts salona filtrs (MANN-FILTER FP 6724), gaisa filtrs (MANN-FILTER C 25 114) un degvielas filtrs (paldies Motoring, MANN-FILTER WK 532/1);
- nomainīta eļļa (MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30) un eļļas filtrs (MANN-FILTER HU 925/4x);
- nomainīti abi spoguļu stikliņi (TYC 303-0128-1, TYC 303-0127-1);
- uzlikts oriģinālais degvielas uzpildīšanas vāciņš, iepriekšējam blīve bija saplaisājusi (16117193372);
- uzkodētas USDM gaismas;
- ielikti oriģinālie auduma paklājiņi, iepriekš stāvēja universālie gumijas paklājiņi (51478201222);
- viduskonsolē nomainīta kabata ar žalūziju uz oriģinālo glāzīšu un monētu turētāju (51168217953; 51168217957);
- nomainīta kartera ventilācija (paldies Motoring, Febi bilstein 46303);
- nomainīti priekšējie bremžu kluči un bremžu nodiluma sensors (paldies Motoring, TRW bremžu kluči, Bosch sensors);
- nomainītas melnās restes ar 'M' krāsām uz gloss melnām restēm (@Schmiedmann);
- nomainītas parastās gaišās miglas uz smoked miglām (@Schmiedmann);
- uzlikti oriģinālie miglu rāmīši (51117893067; 51117893068);
- notīrīts shadowline no ūdens traipiem (ar Bad Boys Water Spot Remover);
- nomainīti kapotam amortizātori (Magneti Marelli);
- kārtīgi nomazgāta, noņemts bitums, noņemts dzelzis un uzklāts teflona vasks (paldies Shift Workshop);
Bildes pirms ieziemošanas uz 2021/2022 ziemu:
- pa ziemu iegādāti R18 diski, bet par tiem nākamajā update;
- pirms eļļas maiņas izlaists Engine flush (LIQUI MOLY PRO-LINE Engine Flush);
- nomainīta eļļa (LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 5W40) un eļļas filtrs (MANN-FILTER HU925/4X);
- nomainīta diferenciāļa eļļa (LIQUI MOLY TOP TEC MTF 5200 SAE 75W80);
- nomainīta differenciāļa uzpildīšanas un noliešanas skrūves uz oriģinālajām (33117525064);
- nomainīta transmisijas eļļa (LIQUI MOLY LIQUI MOLY 2655 75W90 TS);
- nomainīta transmisijas uzpildīšanas un noliešanas skrūves uz oriģinālajām (23117527440);
- piespiedu kārtā nomainīts degvielas pumpis uz lietotu. Kaut kad drīzumā plānoju samainīt uz jaunu;
- pāršūta stūre (paldies JustAuto);
- salabots šofera beņķis (paldies JustAuto);
- uzlikts oriģinālais degvielas korķa turētājs (51171928699).
Šofera beņķa stāvoklis pirms sašūšanas Stāvoklis pēc sašūšanas Stūres stāvoklis pirms sašūšanas Stāvoklis pēc sašūšanas Šajā bildē var redzēt kārtējo krāsas atšķirību zem savādāka apgaismojuma
- uzlikta oriģinālā bampera reste (51117893062), jo esošā bija izbalējusi. Saliekot visu kopā tika saprasts, ka vajadzēja restes rāmi arī nomainīt, jo tas arī ir izbalējis. Ir iegādāts, bet nav uzlikts vēl;
- uzliktas svaigas riteņa skrūves (FEBI BILSTEIN 46648);
- tika pamanīts, ka aizmugurējā pasažiera puses bremžu disks ir vairāk karsts nekā pārējie. Ņemot nost, lai atjaunotu supportu, tika pamanīts, ka bremžu kluči arī ir jāmaina.
Attiecīgi:
- atrestaurēti aizmugurējo bremžu suporta cilindrīši (ERT 401371);
- uzlikti jauni aizmugurējie bremžu kluči (TRW GDB1344);
- uzlikts jauns aizmugurējais bremžu nodiluma sensors (TRW GIC169);
No bampera restes maiņas procesa Salīdzinājums starp veco bampera resti un jauno
Pāris pavecākas bildes (noslēdzot ēru ar vecajiem diskiem):
nolēmu padalīties arī ar savu e46 - pietiek tikai skatīties, ko citi posto un arī jāpapildina e46 pulks.
Trešais e46 savā īpašumā. Pirms tam bija unītis (2.5 benzīns), taču sapratu, ka gribu kupeju. Meklēju kupeju, īsti nekas nebija, nopirku kaut kādu, kas likās pieņemamākā (2.5 benzīns), taču pagāja mēnesis un sapratu, ka nebūs īstā. Turpināju meklēt gan Latvijā, gan tuvējā robežā, bet nekas nekrita acīs. Kopumā kādu pusgadu diendienā tika skatīti sludinājumi un pazuda cerība, ka uz vietas kaut kas maģiski uzradīsies, tāpēc tika pieņemts lēmums iegādāties no Vācijas. 2021. gada jūlija pašās beigās tika ievests šis aparāts.
Ar auto ziemā netiek braukts.
Komplektācija pēc VIN:
Krāsa - Sonderlackierung (490) jeb precīzāk Petrol-Mica metallica (305)
Salons - Upholstery Leder Montana/basis-ausst./mahagoni (N6NG)
210 Dynamic Stability Control
226 Sports Suspension Settings
249 Multi-function For Steering Wheel
251 Run Flat Indicator
338 M Sports Package Ii
403 Glass Roof, Electric
423 Floor Mats, Velour
428 Warning Triangle
441 Smokers Package
473 Armrest, Front
481 Sport Seats F Driver/front Passenger
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
495 3. Headrest Rear Centre
502 Headlight Washer System
508 Park Distance Control
520 Fog lights
521 Rain Sensor
522 Xenon Light
534 Automatic Air Conditioning
676 Hifi Loudspeaker System
710 M Leather Steering Wheel
716 M Aerodynamics Package Ii
760 Individual High-gloss Satin Chrome
772 Interior Trim Alu Black Cube
775 Individual Roof-lining Anthracite
778 Door Sills W BMW Individual Designation
785 White Direction Indicator Lights
787 M Lt/aly Wheels Double Sp.135 W Mixed T.
972 Comfort Package
Šobrīd izdarītais:
- nomainīts salona filtrs (MANN-FILTER FP 6724), gaisa filtrs (MANN-FILTER C 25 114) un degvielas filtrs (paldies Motoring, MANN-FILTER WK 532/1);
- nomainīta eļļa (MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30) un eļļas filtrs (MANN-FILTER HU 925/4x);
- nomainīti abi spoguļu stikliņi (TYC 303-0128-1, TYC 303-0127-1);
- uzlikts oriģinālais degvielas uzpildīšanas vāciņš, iepriekšējam blīve bija saplaisājusi (16117193372);
- uzkodētas USDM gaismas;
- ielikti oriģinālie auduma paklājiņi, iepriekš stāvēja universālie gumijas paklājiņi (51478201222);
- viduskonsolē nomainīta kabata ar žalūziju uz oriģinālo glāzīšu un monētu turētāju (51168217953; 51168217957);
- nomainīta kartera ventilācija (paldies Motoring, Febi bilstein 46303);
- nomainīti priekšējie bremžu kluči un bremžu nodiluma sensors (paldies Motoring, TRW bremžu kluči, Bosch sensors);
- nomainītas melnās restes ar 'M' krāsām uz gloss melnām restēm (@Schmiedmann);
- nomainītas parastās gaišās miglas uz smoked miglām (@Schmiedmann);
- uzlikti oriģinālie miglu rāmīši (51117893067; 51117893068);
- notīrīts shadowline no ūdens traipiem (ar Bad Boys Water Spot Remover);
- nomainīti kapotam amortizātori (Magneti Marelli);
- kārtīgi nomazgāta, noņemts bitums, noņemts dzelzis un uzklāts teflona vasks (paldies Shift Workshop);
Bildes pirms ieziemošanas uz 2021/2022 ziemu:
- pa ziemu iegādāti R18 diski, bet par tiem nākamajā update;
- pirms eļļas maiņas izlaists Engine flush (LIQUI MOLY PRO-LINE Engine Flush);
- nomainīta eļļa (LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 5W40) un eļļas filtrs (MANN-FILTER HU925/4X);
- nomainīta diferenciāļa eļļa (LIQUI MOLY TOP TEC MTF 5200 SAE 75W80);
- nomainīta differenciāļa uzpildīšanas un noliešanas skrūves uz oriģinālajām (33117525064);
- nomainīta transmisijas eļļa (LIQUI MOLY LIQUI MOLY 2655 75W90 TS);
- nomainīta transmisijas uzpildīšanas un noliešanas skrūves uz oriģinālajām (23117527440);
- piespiedu kārtā nomainīts degvielas pumpis uz lietotu. Kaut kad drīzumā plānoju samainīt uz jaunu;
- pāršūta stūre (paldies JustAuto);
- salabots šofera beņķis (paldies JustAuto);
- uzlikts oriģinālais degvielas korķa turētājs (51171928699).
Šofera beņķa stāvoklis pirms sašūšanas Stāvoklis pēc sašūšanas Stūres stāvoklis pirms sašūšanas Stāvoklis pēc sašūšanas Šajā bildē var redzēt kārtējo krāsas atšķirību zem savādāka apgaismojuma
- uzlikta oriģinālā bampera reste (51117893062), jo esošā bija izbalējusi. Saliekot visu kopā tika saprasts, ka vajadzēja restes rāmi arī nomainīt, jo tas arī ir izbalējis. Ir iegādāts, bet nav uzlikts vēl;
- uzliktas svaigas riteņa skrūves (FEBI BILSTEIN 46648);
- tika pamanīts, ka aizmugurējā pasažiera puses bremžu disks ir vairāk karsts nekā pārējie. Ņemot nost, lai atjaunotu supportu, tika pamanīts, ka bremžu kluči arī ir jāmaina.
Attiecīgi:
- atrestaurēti aizmugurējo bremžu suporta cilindrīši (ERT 401371);
- uzlikti jauni aizmugurējie bremžu kluči (TRW GDB1344);
- uzlikts jauns aizmugurējais bremžu nodiluma sensors (TRW GIC169);
No bampera restes maiņas procesa Salīdzinājums starp veco bampera resti un jauno
Pāris pavecākas bildes (noslēdzot ēru ar vecajiem diskiem):
Oho sāk jau nebraukt pa ziemām ar e46
Runājot par resti, viņu nebija nepieciešams mainīt.
Saku to no savas pieredzes, atlika tikai ar celtniecības fēnu pāriet pāri un viņš būtu kā jauns
Protams, ka jauns ir jauns, bet manis minētā opcija arī strādā un nesačakarē plastmasu.
Saku to no savas pieredzes, atlika tikai ar celtniecības fēnu pāriet pāri un viņš būtu kā jauns
Protams, ka jauns ir jauns, bet manis minētā opcija arī strādā un nesačakarē plastmasu.
Nebiju nemaz apdomājis alternatīvus variantu - tā reste nebija tik dārga (~15e), bet paldies par ideju. Varbūt citur noderēs.
Update:
- ziemā tika aktīvi meklēti R18 diski ar plauktu un jēdzīgām specifikācijam, lai nebūtu jāvalcē arkas. Tika iegādāti vienādplatuma divdaļīgie BBS RX502 8.5J ET22 diski;
- cītīgi nomazgāti ar dzelzs daļiņu noņēmēju un disku tīrītāju;
- tika aizvesti pie Diskumeistara nopulēt plauktus, kā arī sapulēt skrūves;
- tika iegādātas Michelin Pilot Sport 4 225/40R18 LOMI 92Y FR XL riepas;
- riepas uzmontētas pie Diskumeistara.
Diski iegādes brīdī Disku stāvoklis pēc plaukta un skrūvju pulēšanas Diski ar uzmontētām riepām
Tālāk tika aizbraukts uz DriftDarbnīcu uztaisīt savirzi, kur izrādījās, ka stūres stieņi un pirksti nekustās, kā arī aizmugurējā tilta ‘sliekšņu’ bukses ir savu nodzīvojušas.
Attiecīgi:
- tika iegādātas Strongflex SPORT 031173A aizmugurējās ārējās lielās Poly bukses (Trackday.lv);
- samainīti stūres stieņi un pirksti, kā arī minētās bukses;
- uztaisīta savirze.
Bukses
Braucot reizēm (citreiz biežāk, citreiz retāk) mēdza iedegties dzesēšanas sistēmas gaisma, taču noplūdes nebija, līmenis bija, nepārkarsa. Pabraukāju laiciņu tā, taču apzinoties, ka tā ir bumba ar laika degli, tika nolemts atjaunot visu dzesēšanas sistēmu. Papildus motivācija arī iedeva arī tas, ka pārbaudot līmeni pludiņš saplīsa tikai tam pieskaroties - tika nolemts uzreiz nākamajā dienā mainīt visu.
Attiecīgi tika samainītas sekojošas detaļas:
- radiātora augšējas cauruļvads (SWAG 20 93 2599);
- radiātora apakšējais cauruļvads (SWAG 20 92 8521);
- kondicioniera siksna (MEYLE 050 004 0863);
- ūdenspumpja/ģenerātora siksna (MEYLE 050 006 1540);
- dzesēšanas sķidruma temperatūras devējs (HELLA 6PT 009 309-541);
- dzesēšanas šķidruma līmeņa sensors (FEBI BILSTEIN 26115);
- radiātors (NRF 515890);
- dzesēšanas šķidruma sūknis (HEPU P472);
- dzesēšanas šķidruma termostats (Wahler WA4326.97D);
- izplēšanās tvertne (NRF 454002).
Jaukšanas procesā tika saprasts, ka ir nepieciešams divus skriemeļus samainīt, attiecīgi:
- dzesēšanas šķidruma skriemelis (SWAG SW20930125);
- siksnas spriegotājrullītis (INA 532 0001 10).
Pludiņa nolūzušās daļas makšķerēšana Detaļu čupa Pārsteigumu radīja radiātora stāvoklis gan metālu zvīņu ziņā, gan arī tajā, ka tas bija izliecies. Brīnos, ka spēja pietiekami labi dzesēt. Radiātors un arī pārējās dzesēšanas detaļas bija oriģinālās. Ūdenspumpis samainīts, termostats procesā Pāris smukākas bildes:
P.S. Ja kādam ir 70.6mm disku centriņi ar BBS/BMW logo, tad labprāt iegādātos.