Kesis 320d ///M
Tev ir kādas zināšanas vai vnk no manuāļa visu taisi ?
Es pats nekad nelīstu tik dziļi motorā
Es pats nekad nelīstu tik dziļi motorā
- ikey07
Pats nelabprāt daru šo, jo nepatīk krāmēties ar tiem vecajiem, netīrajiem dzelžiem, bet citādi nesanāk.
Kādas zināšanas domā? Akadēmiskas, teorētiskas, praktiskas?
Akadēmiskās zināšanas man nav saistītas ar tehniku.
Šis ir otrais dzinējs, kuru salieku savā mūžā. Vados pēc TIS manuāļa, kad nepieciešams. Tēvs un vēl daži paziņas ir diezgan zinoši par tehniku. Bērnību esmu pavadijis lasot LV un ārzemju forumus. Neesmu eksperts vai profesionālis, bet M47/57 dzinējus aptuveni saprotu.
Kur update?
Uz atklashanu tiki, dzineju saliki pareizi?! Viss griezas un ruuc?
Uz atklashanu tiki, dzineju saliki pareizi?! Viss griezas un ruuc?
kas notika, ka vakar štropē tiki?
Pirmie 300km dzinējam bijuši ne visai veiksmīgi, bet nosprādzis nav :aiwa:
Tātad, praktiski kopš pirmā starta bija lieki trokšņi. Tukšgaitā šķita, ka dēļ nesen uzliktā Sprintfilter, bet sākot braukt bija skaidrs, ka kkas nav ok.
11.05 aizbraucu uz E46 vasaras sezonas atklāšanu, bet auto netika likts slodzē, jo tādu tak nevar braukt
12.05 izdomāju, ka jānorauj dzinēja galvu, jo to nebiju jaucis laukā un bija aizdoma, ka kāds vārsts taisa problēmas, bet nē, tus viss ok. Tātad pazaudēju vienu brīvdienu un auto nesalaboju.
13.05 braucu pie ArtE46 ar cerību, ka degvielas sistēmā vai jebkur citur diagnostika uzrādīs, ko sliktu, bet nē.
Tomēr Bramanis ir mega pieredzējis un šāva laukā, ka pie vainas ir sadiluši kloķvārpstas balansieri un viņam bija 100% taisnība. Pats nezinu, kad līdz tam būtu nonācis, ātrāk Daugavā iebrauktu :faceoff:
Un visam treknu komatu pielika 17.05 mirgot sākošā sarkanā elļas lampiņa.
Par Daugavu diezgan nopietni apsvēru domu, jo pēdejais mēnesis ir bijis krāšņš nevis tikai ar to, ka salūza dzinēja kloķvārpsta, bet arī svarīgākās manas dzīves sfērās. Bet galvenais, ka viss ir paveikts un dzelzis arī beidzot ir pilnībā funkcionējošs. Nobraukti 300km. Prasītos vismaz līdz 1000km nobraukt mierīgi, bet nu tad jau manīs.
Balansieri ir nomainīti uz tiem, kuri man detaļu kaudzē palika no iepriekšējā dzinēja un eļļas spiediena problēma nezinu kā atrisinājās. Sūkni uzliku citu, bet aizdoma, ka balansieru iekšā esošie kanāli nespēja pilnībā funkcionēt sadiluma dēļ.
Spiediens atgriezies Auto atpakaļ ierindā!
Tātad, praktiski kopš pirmā starta bija lieki trokšņi. Tukšgaitā šķita, ka dēļ nesen uzliktā Sprintfilter, bet sākot braukt bija skaidrs, ka kkas nav ok.
11.05 aizbraucu uz E46 vasaras sezonas atklāšanu, bet auto netika likts slodzē, jo tādu tak nevar braukt
12.05 izdomāju, ka jānorauj dzinēja galvu, jo to nebiju jaucis laukā un bija aizdoma, ka kāds vārsts taisa problēmas, bet nē, tus viss ok. Tātad pazaudēju vienu brīvdienu un auto nesalaboju.
13.05 braucu pie ArtE46 ar cerību, ka degvielas sistēmā vai jebkur citur diagnostika uzrādīs, ko sliktu, bet nē.
Tomēr Bramanis ir mega pieredzējis un šāva laukā, ka pie vainas ir sadiluši kloķvārpstas balansieri un viņam bija 100% taisnība. Pats nezinu, kad līdz tam būtu nonācis, ātrāk Daugavā iebrauktu :faceoff:
Un visam treknu komatu pielika 17.05 mirgot sākošā sarkanā elļas lampiņa.
Par Daugavu diezgan nopietni apsvēru domu, jo pēdejais mēnesis ir bijis krāšņš nevis tikai ar to, ka salūza dzinēja kloķvārpsta, bet arī svarīgākās manas dzīves sfērās. Bet galvenais, ka viss ir paveikts un dzelzis arī beidzot ir pilnībā funkcionējošs. Nobraukti 300km. Prasītos vismaz līdz 1000km nobraukt mierīgi, bet nu tad jau manīs.
Balansieri ir nomainīti uz tiem, kuri man detaļu kaudzē palika no iepriekšējā dzinēja un eļļas spiediena problēma nezinu kā atrisinājās. Sūkni uzliku citu, bet aizdoma, ka balansieru iekšā esošie kanāli nespēja pilnībā funkcionēt sadiluma dēļ.
Spiediens atgriezies Auto atpakaļ ierindā!
Tagad viss kārtībā?
Ir piebraukt dzinējs?
Ir piebraukt dzinējs?
Beidzot ir cipari, kkas par ko paklačot, līkne, skaidra bilde. Nav vairs jāmin un gudri jārunā par nezināmo.
Piemēru, jeb ''atskites'' punkti ar kuriem salīdzināt. Četri ārzemju projekti.
Nr.1 - stock dzinējs, 3.5d sprauslas un GT2260 turbīna - 275hp 550nm. 1800bar reila spiediens un 2.3bar boost.
Nr.2 - stock dzinējs, 3.5d sprauslas, GT2260 - 285hp 550nm. 1800bar reilā un 2.3bar boost.
Nr.3 - BMW Motorsport M47N dzinējs - 305hp 530nm. Zinu tikai to, ka 2.7bar un praktisko smokeless.
Nr.4 362hp 612nm, oversize vārsti, portēta galva, custom smidzinātaji, custom izplūdes kolektors, gtx2271, 1900bar reila spiediens un 2.8bar boost.
Cipars lielāks kā gaidiju, bet patīkami, ka izdarītais darbojas(nu vismaz līdz brīdim, kad atkal salūzīs kloķvārpsta )
Tātad šobrīd ir 316hp un 629nm ar 1800bar reila spiedienu un 2.4bar boostu.
Tālāk jāizdara pāris nieki un tad iespējams, ka tiks ielieta vēl degviela un pacelts limiteris, citādi 5000rpm ir kā ir.
Piemēru, jeb ''atskites'' punkti ar kuriem salīdzināt. Četri ārzemju projekti.
Nr.1 - stock dzinējs, 3.5d sprauslas un GT2260 turbīna - 275hp 550nm. 1800bar reila spiediens un 2.3bar boost.
Nr.2 - stock dzinējs, 3.5d sprauslas, GT2260 - 285hp 550nm. 1800bar reilā un 2.3bar boost.
Nr.3 - BMW Motorsport M47N dzinējs - 305hp 530nm. Zinu tikai to, ka 2.7bar un praktisko smokeless.
Nr.4 362hp 612nm, oversize vārsti, portēta galva, custom smidzinātaji, custom izplūdes kolektors, gtx2271, 1900bar reila spiediens un 2.8bar boost.
Cipars lielāks kā gaidiju, bet patīkami, ka izdarītais darbojas(nu vismaz līdz brīdim, kad atkal salūzīs kloķvārpsta )
Tātad šobrīd ir 316hp un 629nm ar 1800bar reila spiedienu un 2.4bar boostu.
Tālāk jāizdara pāris nieki un tad iespējams, ka tiks ielieta vēl degviela un pacelts limiteris, citādi 5000rpm ir kā ir.
Tad cik reāli ir tikai ar čipa palidzibu no 2.0d dabūt 270hp? ( ss.com nostāsti)
Konkrētam motoram ne cik.
Šķiet, ka 210hp ir maksimums un tas arī tikai tad, ja viss tur ir perfektā stāvoklī.
Beidzot sanāca pieķerties E46. Ikdienai ieķeru E39, tas bija jāgatavo TA, sievas E46 TA bija jāpielabo, tad manam E46 beidzās skate un slincīts kko darīt bija. Uzradās papildus hobijs un vēl kaudze ar atrunām + pa ziemu tāpat tas auto nav lietojams. Bija cerība pagūt salikt līdz aizsalušam ezeram, bet kā redzam nekas nav nokavēts
Bet nu nedaudz pajaucu motoru un secinājums, ka aizdomas piepildījās - apakšējā ķēde pātrūka. Kopumā vienīgie bojājumi - patrūkusi ķēde un viens sadalenes tiltiņš salūzis. Iespējas kāds vārsts varētu būt līks, bet sīkums, ieliks citus.
Lēnu garu saliks dzinēju, uz vasaras riepu sezonas sākumu jāiziet TA un tad jau manīs kā šogad tiks lietots. Plāni nav lieli - sprauslas atdotas meistaram, lai saregulē maksimumu, ko tās spēj(320-350hp), bet šobrīd tie ir minējumi), jāpaceļ redlains uz 5500rpm un doma nedaudz nopietnāk papraktizēt sānslīdi. Iespējams vēl pāris modifikācijas dzinējam, bet tās pēc regulēšanas sapratīs vai būs nepieciešamas. Skaidrs, ka šogad sasniegtā jauda būs maksimums, ko šis dzinējs redzēs, vairāk nav interese un prasa neadekvāti lielus ieguldījumus ar salīdzinoši mazu ieguvumu, kuru pieļauju domu, ka šis motors fiziski nemaz neizturētu
Dzinēja galva un vārsti atdoti uz nelielu uzlabošanu. Galvai nedaudz pavērs vaļa vārstu sēžas un palielinās kanālus, vārsti nedaudz nometīs svaru, lai labāk funkcionētu pie skarbajiem dzīves apstakļiem. Sprauslas nodotas meistaram, lai izspiež visu sulu, ko vien tās 3.5d sprauslas spēj. Ja degviela pietiks un galva elpos pietiekami labi, tad pavasarī cerība tuvoties 350hp.
Manis iecienītais tinypic.com izskatās, ka ir beidzis darbību. Ja nu kādam ir ieteikumi, kur var ērti ievietot foto, vēlams bez reģistrēšanās un maksāšanas, tad dodiet zināt.
Bet nu nedaudz pajaucu motoru un secinājums, ka aizdomas piepildījās - apakšējā ķēde pātrūka. Kopumā vienīgie bojājumi - patrūkusi ķēde un viens sadalenes tiltiņš salūzis. Iespējas kāds vārsts varētu būt līks, bet sīkums, ieliks citus.
Lēnu garu saliks dzinēju, uz vasaras riepu sezonas sākumu jāiziet TA un tad jau manīs kā šogad tiks lietots. Plāni nav lieli - sprauslas atdotas meistaram, lai saregulē maksimumu, ko tās spēj(320-350hp), bet šobrīd tie ir minējumi), jāpaceļ redlains uz 5500rpm un doma nedaudz nopietnāk papraktizēt sānslīdi. Iespējams vēl pāris modifikācijas dzinējam, bet tās pēc regulēšanas sapratīs vai būs nepieciešamas. Skaidrs, ka šogad sasniegtā jauda būs maksimums, ko šis dzinējs redzēs, vairāk nav interese un prasa neadekvāti lielus ieguldījumus ar salīdzinoši mazu ieguvumu, kuru pieļauju domu, ka šis motors fiziski nemaz neizturētu
Dzinēja galva un vārsti atdoti uz nelielu uzlabošanu. Galvai nedaudz pavērs vaļa vārstu sēžas un palielinās kanālus, vārsti nedaudz nometīs svaru, lai labāk funkcionētu pie skarbajiem dzīves apstakļiem. Sprauslas nodotas meistaram, lai izspiež visu sulu, ko vien tās 3.5d sprauslas spēj. Ja degviela pietiks un galva elpos pietiekami labi, tad pavasarī cerība tuvoties 350hp.
Manis iecienītais tinypic.com izskatās, ka ir beidzis darbību. Ja nu kādam ir ieteikumi, kur var ērti ievietot foto, vēlams bez reģistrēšanās un maksāšanas, tad dodiet zināt.
Ja plāno 350hp, tad cik būs grieze?
Nice
Zinot, ka jau tagad bija 629nm, tad ceru, ka grieze nepieaugs, citādi standarta organiskajam sajūga diskam tas varētu sākt nepatikt.
Bet to uzzināsim pavasarī, kad būs nākamais TDR.lv dyno days.
Keramisko neplāno likt?
Ceru, ka tas nebūs nepieciešams. Negribu ON/OFF sajūgu.
Ja būs nepieciešams, tad domās, pietiks ar ProRing piedāvāto kevlara uzliku vai tomēr nāksies likt keramiku.
Arī variants
Uj, skatos, ka sen neesmu apmeklējis forumus. Jaunas aktivitātes noliek mierā šīs atskaitītes forumos.
Foto nebūs, slinkums.
Kopumā šogad dzinējs izskatās, ka ir ticis tik tālu, ka bērnu slimības ir izslimotas un vēl tas nav izjucis
Biju Mehatronā, RWD klasē 1.vieta.
Biju divas reizes uz Dynosystems jaudas stenda, pēdējā reizē trīs mērījumi - 304, 307 un 310hp, tātad ne tikai uz Roļa stenda, bet arī uz realistiskā Dynosystems stenda ir sasniegta 300hp robeža.
100-200 - 13.7sec. Daudz, bet auto smags un jaudas nav
Šobrīt atdure ir pie 3.5d sprauslu spējām, degvielas reika spiediens ir 1950bar. Ražotāja maksimālais, ieteicamais ir 1700bar.
Nesen salūza pusrāmis, aizmugurējā reduktora bukses vieta. Tad nu tika nopirkts nākamais, pastiprināts un šobrīd tiek likt vietā. Pie viena kuzavam pastiprinošās plāksnes un vēl kaudze ar darbiņiem.
Būtiskākie ziemā veicamie darbi ir MAF apiešana, jo tas jau sen darbojas ārpus spēju robeža, attiecīgi griežot nost degvielu.
Kā arī iespējams, ka vajadzētu realizēt custom smidzinātajus priekš 3.5d sprausām, jeb +50-80% smidzinātajus, lai nākamgad varētu jēgpilni pacelt rpm tuvāk 6k rpm robežai(šobrīd 5250rpm), kas ļautu iegūt gan papildus jaudu, gad patikamāku apgriezienu diapazonu.
Mikro cerība, ka šoziem aizsalts ezers un varētu izmantot putekļus krājošos zāģus, bet nu will see.
Foto nebūs, slinkums.
Kopumā šogad dzinējs izskatās, ka ir ticis tik tālu, ka bērnu slimības ir izslimotas un vēl tas nav izjucis
Biju Mehatronā, RWD klasē 1.vieta.
Biju divas reizes uz Dynosystems jaudas stenda, pēdējā reizē trīs mērījumi - 304, 307 un 310hp, tātad ne tikai uz Roļa stenda, bet arī uz realistiskā Dynosystems stenda ir sasniegta 300hp robeža.
100-200 - 13.7sec. Daudz, bet auto smags un jaudas nav
Šobrīt atdure ir pie 3.5d sprauslu spējām, degvielas reika spiediens ir 1950bar. Ražotāja maksimālais, ieteicamais ir 1700bar.
Nesen salūza pusrāmis, aizmugurējā reduktora bukses vieta. Tad nu tika nopirkts nākamais, pastiprināts un šobrīd tiek likt vietā. Pie viena kuzavam pastiprinošās plāksnes un vēl kaudze ar darbiņiem.
Būtiskākie ziemā veicamie darbi ir MAF apiešana, jo tas jau sen darbojas ārpus spēju robeža, attiecīgi griežot nost degvielu.
Kā arī iespējams, ka vajadzētu realizēt custom smidzinātajus priekš 3.5d sprausām, jeb +50-80% smidzinātajus, lai nākamgad varētu jēgpilni pacelt rpm tuvāk 6k rpm robežai(šobrīd 5250rpm), kas ļautu iegūt gan papildus jaudu, gad patikamāku apgriezienu diapazonu.
Mikro cerība, ka šoziem aizsalts ezers un varētu izmantot putekļus krājošos zāģus, bet nu will see.
Veiksmi darbos